Do sprzedania terenówka CHEVROLET BLAZER z 1998 roku.
Silnik: 4.3 V6 Vortec (benzyna); 142kW = 193KM
Napęd: 2WD; 4WD HI; 4WD LOW
Skrzynia: automatyczna (4 biegowa)
Przebieg: 143.282 km(w ciągłej eksploatacji)
Masa własna: 1840 kg
Masa przyczepy: 454 kg / 2041 kg
Przegląd ważny do: 01.04.2015
Ubezpieczenie: 31.03.2015
Jestem trzecim właścicielem tego samochodu (pierwszym w PL). Samochód sprowadziłem z Austrii w kwietniu 2014 roku, przejechałem nim niewiele ponad 900 km, głównie po mieście, nie używam go do wyjazdów w teren.
Przebieg
jest oryginalny, posiadam książkę serwisową z wpisami do przebiegu 105.678 km (14.07.2010). W listopadzie 2010 pierwszy właściciel sprzedał ten samochód, drugi właściciel serwisował auto w prywatnych warsztatach. Faktura za przegląd (TUV) przebieg 126.642 km (24.01.2012) oraz 140.430 km (21.03.2013). Drugi właściciel wstawił go do garażu w lipcu 2013 roku, a ja go kupiłem z tego garażu w styczniu 2014 z przebiegiem 142.378 km.
Samochód jest wersją europejską, tzn. dźwignia biegów jest „normalnie” (nie przy kierownicy), reflektory przednie i lampy tylne są dostosowanie do europejskich przepisów.
Auto jest w najwyższej wersji wyposażenia, tzn. LT – Luxury Trim.
Chevy wyposażony jest między innymi w skórzaną tapicerkę, elektryczne fotele, podgrzewane przednie fotele, centralny zamek z pilotem, ABS, elektryczne szyby, oryginalne radio, tempomat, klimatyzacja, felgi aluminiowe, relingi dachowe, radar cofania, hak holowniczy itd.
Samochód bardzo pakowny, kanapa składa się do równego, klapa tylna dzieli się na szybę i burtę. Można ciągnąć ponad 2 tonową przyczepę. Zadbane wnętrze.
Napęd 4x4 dołączany przyciskiem wewnątrz samochodu – 4x4 HI (w czasie jazdy, przy każdej prędkości); 4x4 LO (trzeba się zatrzymać – reduktor).
Skrzynia biegów pracuje bardzo kulturalnie, gładko zmienia biegi, silnik zapala „na rys”.
Bezpośrednio po sprowadzeniu został wymieniony olej silnikowy (5W30) + filtry oraz co bardzo ważne przy skrzyni automatycznej został wymieniony olej w skrzyni wraz z filtrem.
Wymiana oleju metoda dynamiczną (wymiana 100% oleju) w serwisie samochodów amerykańskich– zużyto 20 litrów, mimo że w skrzyni mieści się niecałe 5 litrów – cała impreza kosztowała ponad 800 zł, ale gwarantuje to długą bez awaryjną eksploatację! Miało zostać w rodzinie, ale niestety ojciec nie jest nim w stanie wjechać do swojego garażu z uwagi na wielkość, a co za tym idzie promień skrętu.
Auto spala od 15 do 20 litrów benzyny – zależy od dynamiki jazdy, a auto jest dynamiczne!
Auto posiada drobne rysy,
kilka niewielkich ognisk rdzy, do wymiany
lewa piasta przednia z łożyskiem ponieważ uszkodzony jest
czujnik ABS, który jest w łożysku (mam kupioną nową piastę i dodaję ją do samochodu – kosztowała 400zł), nie reaguje tylna wycieraczka (nie wiem czy bezpiecznik czy jest zepsuta), czasami na dziurach miga kontrolka poduszki powietrznej, pęknięte obudowy lusterek. Do wymiany jest łożysko sprężarki klimatyzacji ponieważ strasznie huczało – zastosowałem krótszy pasek wielorowkowy i pominąłem koło sprężarki klimatyzacji co by można jeździć na razie.
Wady auta opisuję od razu, uczciwie, nie przemilczam niewygodnych faktów jak inni,
żeby ktoś nie jechał oglądać, a na miejscu zaskoczenie. Szkoda czasu klienta i mojego, ja bym sobie też życzył wcześniej takich informacji żeby mieć ich świadomość.
Auto ma 16 lat więc siłą rzeczy posiada ślady użytkowania, więc jak ktoś sobie życzy perfekcyjne auto to jedynie u dilera takie znajdzie. Nie jestem handlarzem i nie będę się handryczył o stówę w tą czy tą, cena jest OSTATECZNA, powtarzam OSTATECZNA i odzwierciedla
według mnie wartość auta – proszę nie dzwonić z pytanie „za ile do oddania”. Chętnie odpowiem na wszystkie konstruktywne pytania.