FINALIZACJA TRANSAKCJI 1. Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj! 2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu. 3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem. 4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy. 5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro 6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.
PŁATNOŚĆ ZA PRZEDMIOT 1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem! 2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji! 3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki indywidualny dla każdej aukcji. 4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki jest zależny od danej aukcji. 5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji. 6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).
WYSYŁKA PRZEDMIOTU 1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT. 2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem. 3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową. 4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie. 5. Zawsze informujemy emailem Kupującego o wysyłce przedmiotu. 6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za nią ponosi Poczta Polska.
|
|
7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym. 8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt). 9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.
REKLAMACJE I ZWROTY 1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym. 2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 2 marca 2000 roku "o ochronie niektórych praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki. 3. Nie obieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową). 4. W przypadku zwrotu, koszt dostawy do Kupującego i odesłania do nas nie podlega zwrotowi. 5. Przesyłki wysyłane za pobraniem pocztowym nie będą odbierane. 6. W sprawach gwarancji i rękojmi obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 141, poz. 1176).
KOMENTARZE 1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego. 2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu. 3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.
zawsze szybko, miło, kompleksowo
|