Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CHAOS ZARZĄDZANIE I MARKETING W ERZE TURBULENCJI

24-01-2012, 5:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 48.40 zł     
Użytkownik bialasowa24_pl
numer aukcji: 2002394976
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 10   
Koniec: 15-01-2012 17:51:15
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

bialasowa24_pl

26 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 739172

Odbiór osobisty w Łodzi

BIALASOWA24
Bartosz Karwas

Kościuszki 132
90-451 Łódź

NIP: 726[zasłonięte]7087
REGON: 101[zasłonięte]162


[zasłonięte]@bialasowa24.pl
(pon.-pt. w godz. 10-18)

CHAOS ZARZĄDZANIE I MARKETING W ERZE TURBULENCJI TW

Autor: PHILIP KOTLER, JOHN A. CASLIONE
Data wydania: 2009
Rodzaj okładki: twarda
Ilość stron: 216
Format:

Stan: Nowa
Cena rynkowa: 59,90 zł
Nasza Cena: 48,35 zł


Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić koniec tych turbulencji. W książce Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań. O AUTORACH PHILIP KOTLER to jeden z najlepszych na świecie ekspertów od praktycznych strategii marketingowych. Stowarzyszenie American Marketing Association uznało go za Lidera Filozofii Marketingu. Jest wyróżnionym przez S.C.Johnson profesorem międzynarodowego marketingu w Kellog School of Managemment na Northwestern University, a także autorem klasycznego dzieła Marketing oraz innych wpływowych książek. Mieszka w Illinois. JOHN A. CASLIONE to jeden z najskuteczniejszych na świecie strategów biznesu, doradzał licznym dużym i średnim firmom oraz realizował globalne strategie gospodarcze w 88 krajach na sześciu kontynentach. Jest założycielem, prezesem i dyrektorem GSC Business Capital LLC, ogólnoświatowej firmy zajmującej się doradztwem w spawach fuzji i przejęć. Mieszka w Lake Forest w Illinoi.