CHAOS LEAGUE
GRA ORYGINALNA DODATEK DO CD-ACTION 10/2005 NR 117
NOŚNIK: 1 CD
STAN 5--/6
TOWAR PAKUJE BARDZO SOLIDNIE I BEZPIECZNIE
KUPIŁEŚ KILKA PRODUKTÓW? -WSZYSTKO WYŚLE W 1 PACZCE
KUPISZ 1 GRE, CZY 20 - ZA PRZESYŁKE PŁACISZ TYLE SAMO!!!
NIEKTÓRE GRY, ZWŁASZCZA STARSZE MOGĄ NIE DZIAŁAĆ POD WINDOWSEM XP / VISTA
Nietypowe połączenie strategii czasu rzeczywistego, RPG oraz gry sportowej. Akcję „Chaos League” osadzono w fikcyjnym świecie fantasy. Zadaniem gracza jest przejęcie kontroli nad drużyną biorącą udział w niezwykle brutalnych zawodach, gdzie próżno szukać zasad fair-play. Każda ze stron reprezentowana jest przez dziewięciu zawodników. Sama gra stanowi połączenie rugby z piłką nożną. Boisko jest podzielone na dwie strefy, do których przydzielane są startujące drużyny. Zadaniem każdej z nich jest dostarczenie piłki do specjalnej linii znajdującej się na samym końcu strefy drużyny przeciwnej.
Jak wspomniano na wstępie, rozgrywka pozbawiona jest jakichkolwiek zasad fair-play, zawodnicy mogą korzystać z wielu odgórnie przygotowanych ciosów, między innymi kopnięcia w twarz czy przytrzymania zawodnika drużyny przeciwnej. Sterowany przez gracza zawodnik nie musi skupić się na zdobywaniu piłki, równie dobrze może zająć się eliminacją wybranych osób, przygotowaniem pułapki czy rzuceniem jednego z dostępnych czarów. To samo tyczy się czynności wykonywanych poza boiskiem - jeszcze przed rozpoczęciem meczu lub w trakcie jednej z przerw. Gracz może kupować środki dopingujące, zająć się wandalizmem a także szeroko pojętą korupcją.
Istotnym elementem „Chaos League” jest opieka nad podległymi zawodnikami. Gracz musi organizować im treningi, odpowiednio ich motywować a w trakcie właściwego meczu odsyłać tych najbardziej poturbowanych na ławkę rezerwowych.
Do pojedynków stają przedstawicieli dziesięciu zróżnicowanych ras. Każda z nich charakteryzuje się odmiennym stylem gry (specjalizacja w ostrych zagraniach, podkładaniu pułapek itd.) oraz taktyką prowadzącą do zdobycia upragnionego trofeum.
Autorzy „Chaos League” przygotowali około 170 czarów i umiejętności, z których można skorzystać już w trakcie meczu. Aby móc je odpalać należy zebrać odpowiednią ilość doświadczenia. Dostępne umiejętności działają w trybie pasywnym, z kolei czary muszą być każdorazowo rzucane. Charakteryzują się one osobnymi współczynnikiem zużycia tzw. mocy oraz czasu. Czary dzielą się na defensywne i ofensywne.
ROZSĄDNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Pentium 800 MHz 128 MB RAM