Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Championship Manager 2008 - Gra PC

18-01-2012, 16:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 3 zł     
Użytkownik t_zarzycki
numer aukcji: 2045872619
Miejscowość Luboń
Licytowało: 2    Wyświetleń: 20   
Koniec: 15-01-2012 22:06:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Polska
Granice wiekowe: Dla dzieci, Dla młodzieży, Dla dorosłych,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Przedmiotem aukcji jest gra PC - Championship Manager 2008. Gra jest używana.

Opis i wymagania sprzętowe poniżej:
 
 
 
Wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 500 MB HDD, Windows XP/Vista




Championship Manager 2008 to kolejna odsłona popularnej serii gier sportowych, dedykowanych piłkarskim strategom. Za produkcję tytułu odpowiedzialni są programiści z londyńskiej grupy Beautiful Game Studios, dla których praca przy wspomnianym projekcie była już czwartą próbą przywrócenia kultowemu niegdyś cyklowi dawnego blasku.

Tak, jak w 1992 r., kiedy to na rynku pojawiła się pierwsza część gry, tak i tym razem umożliwiono nam objęcie posady zarządcy w wybranym klubie, ewentualnie wcielenia się w selekcjonera reprezentacji narodowej. Autorzy projektu poświęcili dużo czasu na to, aby wydane przez nich dzieło było jak najbliższe realizmowi pod względem wszelakich statystyk. Deweloperzy zaktualizowali (do stanu z sierpnia 2007 r.) i rozbudowali bazę danych wirtualnych zawodników, dzięki czemu w CM 2008 możemy korzystać z usług 25% graczy więcej niż w przypadku poprzedniej odsłony sagi. Warto też wspomnieć, że do naszej dyspozycji oddano klasy rozgrywkowe z 27 krajów, w tym – po raz pierwszy – ligę australijską.

Równie duży nacisk, co na rozwój spraw stricte kosmetycznych (dodanie nowych skórek, skrótów w menu itp.) położono również na uproszczenie obsługi gry oraz planowanie reżimu treningowego. Prócz tego poprawiono działanie kluczowego dla naszych postępów, stylizowanego na 3D, silnika meczowego. Spowodowało to, że rozgrywane na zielonej murawie spotkania zyskały na różnorodności.

W trakcie pojedynków z innymi drużynami dane jest nam obserwować zagrania z klepki, przepychanki na polu karnym, wykonywane z poświęceniem wślizgi czy spektakularne parady bramkarzy. Poza tym wszyscy piłkarze, którzy pojawiają się na komputerowym boisku, za sprawą ulepszonego SI starają się zachowywać tak, jak ich prawdziwe pierwowzory, włączając w to przejawianie skłonności do firmowych zagrań poszczególnych zawodników, np. specyficznego stylu krycia czy dośrodkowywania ze skrzydeł.