firma AutoCHłodnictwo
wykonuje zabudowy:
CHŁODNIE
IZOTERMY
na pojazdach. Dostawczych,cieżarowych,
cena w zaleznosci od długosci kontenera,
GALERIA [zasłonięte]@o2.pl
AUKCJA DOTYCZY WYKONANIA KOMPLETNEJ ZABUDOWY (chłodniczej,izotermicznej) o dł 3,40m,szer 2m,wys 2m
koszt zabudowy 12,500zł netto
PRZED KUP TERAZ PROSZE O KONTAKT !!!
wiecej info pod nr 533-[zasłonięte]-211
UL.SŁONECZNA 132
05-506 LESZNOWOLA
Zajmujemy sie rowniez;
KLIMATYYZACJA SAMOCHODOWA
AGREGATY CHŁODNICZE ,SPRZEDAZ,MONTAZ,SERWIS,
ZABUDOWY Z LAMINATU W AUTACH TYPU FURGON(blaszak)
NAPRAWY KONTENROWE
WEBASTO
OPIS TECHNICZNY WYKONYWANEJ ZABUDOWY
Auto nadwozia to nadwozie zamknięte pyło- i wodoszczelne, przeznaczone do przewozu szybko psujących się artykułów żywnościowych, spełniające wymagania określone w załączniku nr 1 do umowy ATP. Nadwozie to posiada globalny współczynnik przenikania K nie większy niż 0,4 W/m^(2) o K.
Ściany, dach wykonane jako płyty warstwowe, klejone o grubości 40 do 100 mm, bez mostków cieplnych, poszycie zewnętrzne i wewnętrzne ścian wykonane jest z blachy cynkowo-aluminiowej w kolorze białym RAL 9010, warstwę izolacyjną stanowi pianka poliuretanowa twarda. Istnieje możliwość wykonania nadwozia w innych kolorach, jak również reklamy według projektu firmy zamawiającej.
Listwy zewnętrzne nadwozia są aluminiowe anodowane lub malowane proszkowo na kolor nadwozia
Przednia ściana jest wzmocniona, przygotowana do montażu agregatu chłodniczego
Tylne drzwi dwuskrzydłowe otwierane o kąt 270° z możliwością zabezpieczenia w pozycji otwartej, drzwi zabezpieczone są od wewnątrz listwami aluminiowymi anodowanymi, zamykane na klucz.
W opcji drzwi boczne otwierane o kąt 180^(o) z możliwością zabezpieczenia w pozycji otwartej, drzwi zabezpieczone są od wewnątrz listwami aluminiowymi anodowanymi, zamykane na klucz lub drzwi boczne przesuwne.
Pod drzwiami tylnymi zamontowana jest drabinka wejściowa wysuwana, odpowiednio zabezpieczona w pozycji zamkniętej.
Na ramie drzwi tylnych zamocowany jest uchwyt ułatwiający wejście po drabince, wykonany ze stali nierdzewnej.
Podłoga jest konstrukcja samonośną izolowaną o grubości od 80 do 140 mm - warstwowa, klejona, wykonana ze sklejki i wypełniona pianką poliuretanową, pokryta od wewnątrz tworzywem sztucznym typu Marothaan w wersji przeciwpoślizgowej lub blachą aluminiową ryflowaną, (w arkuszach lub w jednym arkuszu na całej powierzchni), a od zewnątrz folią poliestrową, zabezpieczającą przed różnymi warunkami atmosferycznymi, solą oraz innymi substancjami żrącymi.
Wewnątrz zabudowy ściany boczne oraz przednia wyłożone są kątownikiem przypodłogowym
Opcja - na wysokości około 800 mm od podłogi zamocowana jest wewnątrz nadwozia listwa otworowa do mocowania pasów lub drążków zabezpieczających towar przed przesuwaniem
Punkty świetlne wewnątrz chowane w dachu, nie narażone na uszkodzenia w czasie transportu i załadunku towaru. Ilość punktów świetlnych w nadwoziu uzależniona jest od długości zabudowy, włącznik oświetlenia znajduje się w kabinie kierowcy i w nadwoziu
Okucia (klamki, zawiasy), rama drzwi tylnych wykonana jest ze stali nierdzewnej lub ocynkowanej.
Rama pośrednia jako podłużnice montowane do podłogi wykonana z wysokiej jakości profili stalowych, śrutowana i lakierowana 4-krotnie farbami epoksydowymi dwuskładnikowymi. Wyżej wymienione farby przeznaczone są do pojazdów samochodowych o dużej wytrzymałości i odporności na różne warunki atmosferyczne, sól oraz inne substancje żrące. Grubość powłoki lakierniczej wynosi około 180 ?m.
Do pojazdów o masie całkowitej do 7,5 T wykonujemy również lekkie ramy pośrednie ze specjalnych profili aluminiowych
Światła obrysowe tylne i przednie oraz boczne światła gabarytowe montowane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Ruchu Drogowego
Listwy przeciw-najazdowe boczne (do 3,5 t DMC opcja)
Nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciw-błotnymi, montowanymi nad kołami tylnej osi."