Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CHŁODNIE,IZOTERMY,ZABUDOWY,

29-07-2014, 21:04
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 12 500 zł     
Użytkownik olczakklima
numer aukcji: 4427058621
Miejscowość Warszawa ,janki
Wyświetleń: 214   
Koniec: 29-07-2014 21:07:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 firma AutoCHłodnictwo

 

wykonuje zabudowy:

CHŁODNIE

IZOTERMY

 na pojazdach. Dostawczych,cieżarowych,


cena w zaleznosci od długosci kontenera,

GALERIA      [zasłonięte]@o2.pl

AUKCJA DOTYCZY WYKONANIA KOMPLETNEJ  ZABUDOWY (chłodniczej,izotermicznej) o dł 3,40m,szer 2m,wys 2m

koszt zabudowy 12,500zł netto

 

PRZED KUP TERAZ PROSZE O KONTAKT !!!

wiecej info pod nr  533-[zasłonięte]-211

    AUTOCHŁODNICTWO

UL.SŁONECZNA 132

05-506 LESZNOWOLA

 

Zajmujemy sie rowniez;

KLIMATYYZACJA SAMOCHODOWA

AGREGATY CHŁODNICZE ,SPRZEDAZ,MONTAZ,SERWIS,

ZABUDOWY Z LAMINATU W AUTACH TYPU FURGON(blaszak)

 NAPRAWY KONTENROWE

WEBASTO

OPIS TECHNICZNY WYKONYWANEJ ZABUDOWY

Auto nadwozia to nadwozie zamknięte pyło- i wodoszczelne, przeznaczone do przewozu szybko psujących się artykułów żywnościowych, spełniające wymagania określone w załączniku nr 1 do umowy ATP. Nadwozie to posiada globalny współczynnik przenikania K nie większy niż 0,4 W/m^(2) o K.

     Ściany, dach wykonane jako płyty warstwowe, klejone o grubości 40 do 100 mm, bez mostków cieplnych, poszycie zewnętrzne i wewnętrzne ścian wykonane jest z blachy cynkowo-aluminiowej w kolorze białym RAL 9010, warstwę izolacyjną stanowi pianka poliuretanowa twarda. Istnieje możliwość wykonania nadwozia w innych kolorach, jak również reklamy według projektu firmy zamawiającej.

    Listwy zewnętrzne nadwozia są aluminiowe anodowane lub malowane proszkowo na kolor nadwozia

    Przednia ściana jest wzmocniona, przygotowana do montażu agregatu chłodniczego

    Tylne drzwi dwuskrzydłowe otwierane o kąt 270° z możliwością zabezpieczenia w pozycji otwartej, drzwi zabezpieczone są od wewnątrz listwami aluminiowymi anodowanymi, zamykane na klucz.

    W opcji drzwi boczne otwierane o kąt 180^(o) z możliwością zabezpieczenia w pozycji otwartej, drzwi zabezpieczone są od wewnątrz listwami aluminiowymi anodowanymi, zamykane na klucz lub drzwi boczne przesuwne.

     Pod drzwiami tylnymi zamontowana jest drabinka wejściowa wysuwana, odpowiednio zabezpieczona w pozycji zamkniętej.

     Na ramie drzwi tylnych zamocowany jest uchwyt ułatwiający wejście po drabince, wykonany ze stali nierdzewnej.

     Podłoga jest konstrukcja samonośną izolowaną o grubości od 80 do 140 mm - warstwowa, klejona, wykonana ze sklejki i wypełniona pianką poliuretanową, pokryta od wewnątrz tworzywem sztucznym typu Marothaan w wersji przeciwpoślizgowej lub blachą aluminiową ryflowaną, (w arkuszach lub w jednym arkuszu na całej powierzchni), a od zewnątrz folią poliestrową, zabezpieczającą przed różnymi warunkami atmosferycznymi, solą oraz innymi substancjami żrącymi.

    Wewnątrz zabudowy ściany boczne oraz przednia wyłożone są kątownikiem przypodłogowym

    Opcja - na wysokości około 800 mm od podłogi zamocowana jest wewnątrz nadwozia listwa otworowa do mocowania pasów lub drążków zabezpieczających towar przed przesuwaniem

    Punkty świetlne wewnątrz chowane w dachu, nie narażone na uszkodzenia w czasie transportu i załadunku towaru. Ilość punktów świetlnych w nadwoziu uzależniona jest od długości zabudowy, włącznik oświetlenia znajduje się w kabinie kierowcy i w nadwoziu

    Okucia (klamki, zawiasy), rama drzwi tylnych wykonana jest ze stali nierdzewnej lub ocynkowanej.

    Rama pośrednia jako podłużnice montowane do podłogi wykonana z wysokiej jakości profili stalowych, śrutowana i lakierowana 4-krotnie farbami epoksydowymi dwuskładnikowymi. Wyżej wymienione farby przeznaczone są do pojazdów samochodowych o dużej wytrzymałości i odporności na różne warunki atmosferyczne, sól oraz inne substancje żrące. Grubość powłoki lakierniczej wynosi około 180 ?m.

    Do pojazdów o masie całkowitej do 7,5 T wykonujemy również lekkie ramy pośrednie ze specjalnych profili aluminiowych

    Światła obrysowe tylne i przednie oraz boczne światła gabarytowe montowane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Ruchu Drogowego

    Listwy przeciw-najazdowe boczne (do 3,5 t DMC opcja)
   Nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciw-błotnymi, montowanymi nad kołami tylnej osi."