AUTOBIANCHI -Y 1.3 i.e. GT
FIAT - Croma 2.0 CHT - Croma 2.0 i.e. - Croma 2.0 i.e. Turbo - Fiorino 1400 i.e. - Fiorino 1500 i.e. - Fiorino 1600 i.e. - Regata 75 i.e. - Regata 75 i.e. S - Ritmo 75 CL - Ritmo 75 i.e. S - Tempra 1.4 - Tempra 1.4 i.e. - Tempra 1.4 i.e. L - Tempra 1.4 i.e. S.W - Tempra 1.4 i.e. S.W L - Tempra 1.4 S.W.i.e. - Tempra 1.4 SX i.e. - Tempra 1.4 i. Spi - Tempra 1.6 - Tempra 1.6 i.e. - Tempra 1.6 i.e. S.W - Tempra 1.6 i.e. S.W Selecta - Tempra 1.6 i.e. Selecta - Tempra 1.6 S.W - Tempra 1.6 Selecta - Tempra 1.6 SX - Tipo 1.4 - Tipo 1.4 i.e. S - Tipo 1.4 i.e. SX - Tipo 1.4 i. Spi - Tipo 1.6 AGT - Tipo 1.6 DGT - Tipo 1.6 i.e. S - Tipo 1.6 i.e. SX - Tipo 1.6 S - Tipo 1.6 Selecta - Tipo 1.6 SX - Uno 1.4 i.e. S - Uno 1.5 i.e. - Uno 70 i.e. - Uno 70 i.e. SX - Uno 75 i.e. - Uno 75 i.e. Selecta - Uno 1.4 Spi - Uno 1.5 Spi
INNOCENTI - Elba 1.4 i.e. - Elba 1.5 i.e. - Elba 1.6 i.e.
LANCIA - Dedra 1.6 i.e. - Dedra 1.6 i. Spi - Delta 1.4 i.e. - Delta 1.4 i. Spi - Thema 2.0 i.e. - Y 10 1.3 Mpi - Y 10 GT 1.3 i.e.
NR. MAGNETI MARELLI: MM060[zasłonięte]404010
NR.FAST FT79012
, BAE 504B
NR. FIAT O.E.[zasłonięte]75884
PARAMETRY CEWKI
Znamionowe napięcie zasilające V 12 Indukcyjność uzwojenia pierwotnego (L1) mH 5,50 ± 10% Rezystancja uzwojenia pierwotnego (R1) 0,45 ± 10% Indukcyjność uzwojenia wtórnego (L2) H 35 ± 10% Rezystancja uzwojenia wtórnego (R2) k 4,80 ± 10% Wysokie napięcie UWN kV 21
|