Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

cerazmizer do motocykli - uratuj swój silnik !!!

20-01-2012, 14:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 69 zł     
Użytkownik cinekmotocykle
numer aukcji: 2007422950
Miejscowość BUKOWNO
Wyświetleń: 18   
Koniec: 18-01-2012 11:26:04
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

szablon




Cinek Motocykle
Marcin Dobrzyński
ul. Grabowa 4
32-332 BUKOWNO
Wjazd do sklepu stacjonarnego
od ulicy sosnowej.

PON.-PIĄTEK. 10.00-18.00
SOBOTA 10.00 - 14.00


E-mail: [zasłonięte]@gmail.com

Tel: (32) 6421 642
696 [zasłonięte] 560

Dane do wpłat:

Nr konta:
12 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]4300002 [zasłonięte] 003094

Wszystkie paczki
wysyłamy kurierem

Koszty wysyłki:

Przedpłata : do 30kg - 20 zł
Pobranie : 30kg - 25 zł

Wszystkie paczki wysyłamy
kurierem UPS dostawa 48H,
chyba że w aukcji podana
jest jeszcze inna forma
wysyłki np. Poczta Polska

KUPUJĄC KILKA
PRODUKTÓW DO MAX.
WAGI 30kg
PŁACISZ TYLKO RAZ

Nie wysyłamy pocztą
za pobraniem.

Zamówienia przy opcji
przedpłaty są realizowane
zaraz po zaksięgowaniu wpłaty.

Zamówienia za pobraniem
złożone do godz. 11-tej
są realizowane w tym
samym dniu.


Opis aukcji

Przedmiotem aukcji jest



CERAMIZER® DO REGENERACJI SILNIKÓW MOTOCYKLOWYCH
CZTEROSUWOWYCH Z MOKRYM SPRZĘGŁEM


CERAMIZER® WYKORZYSTUJE ZJAWISKA:


1. Ceramizacji powierzchni metalowych (wytwarza się
warstwa ceramiczno-metalowa, o niskim współczynniku
tarcia, odporna na temperaturę i obciążenia, o wysokiej
twardości i trwałości).
2. Tzw. magnetyzacji oleju (cząsteczki oleju przylegają do
powierzchni metali polepszając smarowanie).
3. Selektywnego przenoszenia (swobodne molekuły metalu
zawarte w oleju są przenoszone w węzły tarcia i
uzupełniają siatkę krystaliczną odbudowywanej
powierzchni metalu).


KORZYŚCI:


1. Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji,
bez demontażu obrabianego zespołu.
2. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni -
gwarantowana do 25-30 tys km przebiegu.
3. Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15%.
4. Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
5. Eliminuje suche starty i ułatwia rozruch.
6. Zmniejsza zużycie oleju.
7. Wydłuża przebiegi między wymianami oleju.
8. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona
warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację
jazdy lecz w tym przypadku zaleca się niezwłoczne
usunięcie awarii.
9. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi
substancjami chemicznymi (ważne w przypadku
stosowania gorszej jakości paliw i olejów).
10. Zwiększa trwałość powierzchni tarcia, nawet 5-cio
krotnie.
11. Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
12. Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni
tłokowych.
13. Zmniejsza wibracje i hałas.
14. Obniża o kilka stopni temperaturę silnika.
15. Zastępuje w większości przypadków naprawy,
zmniejszając koszty w porównaniu z tradycyjnym
remontem 5 - 8 krotnie.
16. Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie
mniej niż przy styku „stal-stal”.
17. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się
powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość -
4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm2) (dla porównania
mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2).
Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kG/mm2).


OPIS DZIAŁANIA:


Regeneracja przy użyciu Ceramizera® polega na
przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii
współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których
występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy
ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.
 Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu
urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji. Procesy
termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących
się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej
we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach
zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się
wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia.
  Proces narastania sam optymalizuje szczeliny trących
się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje
się samoczynnie, odbudowując powierzchnie w sposób
niemalże idealny.
 Oznacza to, że w miejscach bardziej wytartych lub tam
gdzie powstały rysy, odbudowuje się grubsza warstwa niż
w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do
odbudowy idealnej (pożądanej) geometrii trących się
detali.


OGÓLNE ZASADY STOSOWANIA:


1. Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera®,
uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.
2. W trakcie całego procesu ceramizacji (1 tys. km lub 20
motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić zgodnie
z terminem okresowej wymiany.
3. Ceramizer® można mieszać z dowolnym rodzajem oleju
i stosować do wszystkich rodzajów silników motocyklowych czterosuwowych.
4. Zaniżona doza ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych
korzyści.
5. Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera®
nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża
się czas wytwarzania się warstwy. Podwójna doza
ceramizera zalecana jest w przypadku znacznego
zużycia silnika.
6. Dla bardzo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia)
silnika należy zwiększyć 2 krotnie dawkę ceramizera®.
7. Dla silników stosowanych w sporcie motorowym
i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się
podwojenie dawki ceramizera®, w stosunku do ilości
określonej w tabeli.


ILOŚĆ CERAMIZERÓW®


Liczba dozowników potrzebną do ceramizacji
powierzchni par tarcia określone poniżej:
Ilość oleju w silniku w litrach 1-5
Przy przebiegu: 3-35 tys. km 1 dozownik
Przy przebiegu:  35-90 tys. km 2 dozowniki
Przy przebiegu:  > 90 tys. km 3 dozowniki


Opakowanie zawiera:

Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o
masie netto 4 g oraz niniejszą instrukcję.


ZALECENIA:


1. Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po
wytworzeniu się warstwy ceramiczno metalowej) w
cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności
działania ceramizera®.
2. Można stosować na każdym etapie eksploatacji,
najlepiej po wymianie oleju i filtra, aby jak najdłużej (do
kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z
ceramizerem®.
3. Stosować przede wszystkim profilaktycznie, w celu
zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia,
przedłużając znacząco jego żywotność i czas
bezawaryjnej pracy.
4. Można stosować z każdym rodzajem oleju.
5. W trakcie tworzenia się warstwy ceramiczno metalowej
(1000 km) nie wymieniać oleju.
6. Ceramizer® można stosować w silnikach spalinowych
dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po
wcześniejszej konsultacji z producentem.


INSTRUKCJA:


1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90oC,
(np: po jeździe, lub co najmniej po 10-cio minutowej pracy
silnika na biegu jałowym).
2. Wyłączyć silnik.
3. Odkręcić korek wlewu oleju i opróżnić dozownik(i) do
otworu wlewu oleju.
4. Zakręcić korek wlewu oleju.
5. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez
15 min.
6. Przejechać nie koniecznie jednorazowo 100 km (odcinek
można podzielić na etapy) w sposób taki jak przy
docieraniu silnika, tzn. należy unikać zbyt wysokich
obrotów silnika i jeżdzić na możliwie niskich obrotach
aby w mniejszym stopniu występowało tarcie płynne (z
filmem olejowym).
7. Ceramizer nie zmienia parametrów smarnych oleju więc
nie zmienia parametrów tarcia mokrego sprzęgła.
8. Po pokonaniu odcinka 100 km można jeździć bez
ograniczeń obrotów silnika. Tworzenie warstwy
ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1000 km
przebiegu, ale już w normalnych warunkach
eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!
9. W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu
(np. 2 dawek) zaleca się zastosowanie pierwszej dozy
(według załączonej instrukcji), a nastepnie po
przejechaniu ok. 300 km zastosowanie w ten sam
sposób drugiej (kolejnej) dozy (zwiększa to efektywność
tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej w
miejscach tarcia).

 

UWAGI:


1. Nie zaleca się stosowania ceramizera w przypadku
konstrukcji mokrego sprzęgła, w którym występują
metalowe pary okładzin. Ten przypadek dotyczy
około 5% konstrukcji silników.
2. W przypadku gdy okładziny mokrego sprzęgła są
niemetalowe lub na przemian metaloweniemetalowe wówczas można stosować ceramizer.
Ten przypadek dotyczy około 95% konstrukcji silników.
3. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do
oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę
oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem® będzie zmniejszona, a czas ceramizacji wydłuży się.
4. W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np.
pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne
przylgnie zaworów, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.)
należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę
ceramizerem®.
5. Ceramizer® nie regeneruje w miejscach gdzie występuje tarcie
gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
6. W przypadku silników bez automatycznej regulacji luzów
zaworowych po zakończeniu obróbki ceramizerem tj. po
1000 km o ile jest to niezbędne (słychać stuki zaworów)
należy dokonać regulacji luzów.
7. Dozowniki/strzykawki, które posiadają nieduży wyciek
spod tłoczka są uważane także za prawidłowo
napełnione.


BEZPIECZEŃSTWO:


1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE
(91/155/EEC).
2. Przechowywać w temperaturze poniżej +40oC.
3. Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.
4. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.

5. Chronić przed dziećmi.


BADANIA:


1.Badanie preparatu Ceramizer w Akademii Górniczo-Hutniczej Im. Stanisława Staszica w Krakowie.

2.Badanie Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych nr. 65508 określające wpływ ceramizera na parametry oleju.

3.Badanie doświadczalne (przemysłowe) ceramizerów.

4.Karta charakterystyki produktu.

GWARANCJA

Skuteczność i trwałość wytworzonej warstwy ceramicznometalowej gwarantowana jest

przynajmniej do 30 000km przebiegu.

Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować ceramizer®
do silnika motocyklowego.

 

Na każdy produkt wystawiamy fakturę vat lub paragon.