Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ceramizery SILNIK+SKRZYNIA+WSPOMA+PALIWO wys. 0zł!

20-01-2012, 14:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 187 zł      Aktualna cena: 187 zł     
Użytkownik www_4kolka_pl
numer aukcji: 2007384230
Miejscowość Lublin
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 11   
Koniec: 16-01-2012 13:00:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

email - [zasłonięte]@4kolka.pl
gg -[zasłonięte]77572
tel - 505 [zasłonięte] 779

Wysyłamy codziennie o 13:00 wszystkie opłacone zamówienia

W przypadku Ceramizerów koszt wysyłki jest niezależny od ilości zamówionych sztuk

Wpłata na konto bankowe

 

mBank nr konta:

76 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 395413

 

Inteligo nr konta:
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581130 [zasłonięte] 649031

 

Pobranie pocztowe (konieczna informacja w formularzu lub przez e-mail)

 

Płatność Allegro

Licytując na aukcji akceptujesz zasady zawarte na mojej stronie "O mnie"

 

 
Przedmiotem aukcji jest zestaw ceramizerów Auto-Repair nr 4
 
 Zestaw zawiera:
1szt Ceramizer do silnika
1szt Ceramizer do skrzyń biegów/mostów
1szt Ceramizer do paliwa 
1szt Ceramizer do hydraulicznego układu wspomagania kierownicy



Potrzebujesz inne ceramizery?
Zobacz nasze pozostałe aukcje. 
 


Prezentacja multimedialna - ZOBACZ JAK DZIAŁA CERAMIZER


Ceramizer testowali:

 Opinie użytkowników Ceramizera - PLIK (Ms. Word)


Ceramizer stosują i polecają min.:

  • Jacek Chojnacki - wielokrotny Mistrz Polski w Rallycross
  • Mistrz Polski w wyścigach na 1/4 mili Krystian Mazur





KORZYŚCI z zastosowania w silnikach spalinowych:
  1. Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
  2. Zmniejsza zużycie oleju. 
  3. Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
  4. Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
  5. Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
  6. Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
  7. Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika.
  8. Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
  9. Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.  
  10. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  11. Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
  12. Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju.
  13. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km.
  14. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów).
  15. Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
  16. Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
  17. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm ) (Dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
  18. Chroni środowisko naturalne.
KORZYŚCI z zastosowania w skrzyniach biegów, przekładniach, mostach:
  1. Ułatwia zmianę biegów.
  2. Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnich mostów, przekładni, reduktorów.
  3. Zmniejsza wibracje i hałas.
  4. Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet do 10-ciu razy.
  5. Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji i bez demontażu obrabianego zespołu poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej zarysowania, defekty i wyżłobienia.
  6. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 100 000 km przebiegu.
  7. Efekt odbudowanej powierzchni pozostaje również po kolejnych wymianach oleju (przynajmniej na 100 000 km przebiegu samochodu).
  8. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  9. Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu tym samym zwiększa bezpieczeństwo w ekstremalnych warunkach eksploatacji.
  10. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kG/mm2).
  11. Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami.    
  12. W warunkach niedostatecznego smarowania (np. przy wycieku oleju) wytworzona warstwa umożliwia czasowo dalszą pracę urządzenia bez jego zniszczenia.
  13. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy (nawet ponad 500 km).
  14. Przedłuża okresy między wymianami oleju, zmniejszając jego zużycie.
  15. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości olejów).
  16. Chroni środowisko naturalne.
  17. Wymiernie zmniejsza koszty przyszłych napraw urządzeń.
  18. Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu.

Ceramizera do przekładni nie należy stosować w automatycznych skrzyniach biegów gdyż ich konstrukcja wymaga tarcia do prawidłowej pracy.

KORZYŚCI z zastosowania ceramizera® do hydraulicznych układów wspomagania kierownicy:

  1. Zapewnia płynną i cichą pracę układu wspomagania w każdych warunkach.
  2. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z tradycyjnym remontem
  3. Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu.
  4. Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizerów®.
  5. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni -gwarantowana do 100 000 km przebiegu.
  6. Utrzymuje nowe jak i używane urządzenia w jak najlepszym stanie.
  7. Zapobiega powstawaniu rdzy i korozji.
  8. Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu.
  9. Zmniejsza współczynnik tarcia (do wartości 0,02 tj. 10-krotnie mniej niż przy styku „stal-stal”), tym samym obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami.
  10. Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu.
  11. Mikrotwardość 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 450 kg/mm2) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kg/mm2).
  12. Chroni środowisko naturalne.


KORZYŚCI z zastosowania w układzie paliwowym: 
 
 
  1. Regeneruje układ zasilania  paliwem podczas eksploatacji (bez demontażu podzespołów) - wydłużając dwukrotnie jego żywotność.
  2. Zmniejsza tarcie i redukuje zużycie  części podlegających tarciu w układzie zasilania paliwem.
  3. Zmniejsza zużycie paliwa o 2 - 4 %.
  4. Powoduje wzrost mocy silnika o 1 - 3 %.
  5. Ułatwia rozruch zimnego silnika, szczególnie w niskich temperaturach.
  6. Zmniejsza emisję substancji szkodliwych CO - nawet o 50%, CO2 - do 10%, NOx, HC w spalinach.
  7. Zmniejsza hałas i dymienie.
  8. Utrzymuje układ zasilania w czystości.
  9. Usuwa nagar z komory spalania.
  10. Zapobiega powstawaniu osadów i nagarów w komorze spalania (także na grzybkach zaworów i końcówkach rozpylaczy).
  11. Wspomaga odblokowanie wtryskiwaczy i pierścieni tłokowych.
  12. Zwiększa niezawodność i trwałość pojazdów.
  13. Zmniejsza skutki stosowania paliw gorszej jakości.
  14. Sprzyja dokładniejszemu (katalitycznemu) spalaniu paliwa.
  15. Zapewnia prawidłową i równomierną pracę silnika.
  16. Chroni środowisko naturalne. 
  17. Nie jest szkodliwy dla działania i trwałości katalizatorów.
  18. Nadaje się do wszystkich rodzajów benzyn i oleju napędowego.




Skrócona instrukcja użycia:

1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC. Wyłączyć silnik  i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju, zakręcić korek wlewu oleju.

2. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.

3. Przejechać ostrożnie 200 km (nie koniecznie jednorazowo), nie przekraczając 2700 obr./min lub w przypadku braku obrotomierza z prędkością ograniczoną do 60 km/h. (200 km przebiegu - można zastąpić 4 godzinną pracą silnika na „luzie”).

4. Po pokonaniu odcinka 200 km lub po 4 godzinach na biegu jałowym można jeździć bez ograniczeń prędkości. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!

5. W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu (np. 2 dawek) zaleca się zastosowanie pierwszej dawki a następnie po przejechaniu ok. 500 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dawki.


Pełna instrukcja zostanie przesłana wraz z preparatem. Pełny efekt uzyskamy po przejechaniu 1500km.






Dawkowanie:

Ilość oleju w silniku

2-8L

9-16L

17-24L

25-33L

Przebieg: 5-50 tys. km

0,5 szt.

1 szt.

2 szt.

3 szt.

Przebieg: > 50 tys. km

1 szt.

2 szt.

3 szt.

4 szt.

Przebieg: > 300 tys. km

2 szt.

3 szt.

4 szt.

5 szt.




Masz pytanie lub potrzebujesz profesjonalnej pomocy?

 Kontakt: [zasłonięte]@go3.pl    tel. 505-[zasłonięte]-779


 




 
Ceramizery SILNIK+SKRZYNIA+WSPOMA+PALIWO wys. 0zł!