email - [zasłonięte]@4kolka.pl
gg -[zasłonięte]77572
tel - 505 [zasłonięte] 779
Wysyłamy codziennie o 13:00 wszystkie opłacone zamówienia
W przypadku Ceramizerów koszt wysyłki jest niezależny od ilości zamówionych sztuk
Wpłata na konto bankowe
mBank nr konta:
76 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 395413
Inteligo nr konta:
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581130 [zasłonięte] 649031
Pobranie pocztowe (konieczna informacja w formularzu lub przez e-mail)
Płatność Allegro
Licytując na aukcji akceptujesz zasady zawarte na mojej stronie "O mnie"
Przedmiotem aukcji jest zestaw ceramizerów Auto-Repair nr 2
W zestawie tym są ceramizery do:- 1szt do Silnika- 2szt do Skrzyni biegów- 1szt do Paliwa
Prezentacja multimedialna -
ZOBACZ JAK DZIAŁA CERAMIZERCeramizer testowali:
Opinie użytkowników Ceramizera -
PLIK (Ms. Word)
Ceramizer stosują i polecają min.:
- Jacek Chojnacki - wielokrotny Mistrz Polski w Rallycross
- Mistrz Polski w wyścigach na 1/4 mili Krystian Mazur
KORZYŚCI z zastosowania w silnikach spalinowych:
- Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
- Zmniejsza zużycie oleju.
- Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
- Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
- Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
- Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
- Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika.
- Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
- Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
- Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
- Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju.
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km.
- Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów).
- Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
- Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (Dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
- Chroni środowisko naturalne.
KORZYŚCI z zastosowania w skrzyniach biegów, przekładniach, mostach:
- Ułatwia zmianę biegów.
- Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnich mostów, przekładni, reduktorów.
- Zmniejsza wibracje i hałas.
- Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet do 10-ciu razy.
- Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji i bez demontażu obrabianego zespołu poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej zarysowania, defekty i wyżłobienia.
- Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 100 000 km przebiegu.
- Efekt odbudowanej powierzchni pozostaje również po kolejnych wymianach oleju (przynajmniej na 100 000 km przebiegu samochodu).
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
- Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu tym samym zwiększa bezpieczeństwo w ekstremalnych warunkach eksploatacji.
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kG/mm2).
- Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami.
- W warunkach niedostatecznego smarowania (np. przy wycieku oleju) wytworzona warstwa umożliwia czasowo dalszą pracę urządzenia bez jego zniszczenia.
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy (nawet ponad 500 km).
- Przedłuża okresy między wymianami oleju, zmniejszając jego zużycie.
- Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości olejów).
- Chroni środowisko naturalne.
- Wymiernie zmniejsza koszty przyszłych napraw urządzeń.
- Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu.
Ceramizera do przekładni nie należy stosować w automatycznych skrzyniach biegów gdyż ich konstrukcja wymaga tarcia do prawidłowej pracy.
KORZYŚCI z zastosowania w układzie paliwowym:
- Regeneruje układ zasilania paliwem podczas eksploatacji (bez demontażu podzespołów) - wydłużając dwukrotnie jego żywotność.
- Zmniejsza tarcie i redukuje zużycie części podlegających tarciu w układzie zasilania paliwem.
- Zmniejsza zużycie paliwa o 2 - 4 %.
- Powoduje wzrost mocy silnika o 1 - 3 %.
- Ułatwia rozruch zimnego silnika, szczególnie w niskich temperaturach.
- Zmniejsza emisję substancji szkodliwych CO - nawet o 50%, CO2 - do 10%, NOx, HC w spalinach.
- Zmniejsza hałas i dymienie.
- Utrzymuje układ zasilania w czystości.
- Usuwa nagar z komory spalania.
- Zapobiega powstawaniu osadów i nagarów w komorze spalania (także na grzybkach zaworów i końcówkach rozpylaczy).
- Wspomaga odblokowanie wtryskiwaczy i pierścieni tłokowych.
- Zwiększa niezawodność i trwałość pojazdów.
- Zmniejsza skutki stosowania paliw gorszej jakości.
- Sprzyja dokładniejszemu (katalitycznemu) spalaniu paliwa.
- Zapewnia prawidłową i równomierną pracę silnika.
- Chroni środowisko naturalne.
- Nie jest szkodliwy dla działania i trwałości katalizatorów.
- Nadaje się do wszystkich rodzajów benzyn i oleju napędowego.
|
|
|
Skrócona instrukcja użycia:
1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC. Wyłączyć silnik i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju, zakręcić korek wlewu oleju.
2. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.
3. Przejechać ostrożnie 200 km (nie koniecznie jednorazowo), nie przekraczając 2700 obr./min lub w przypadku braku obrotomierza z prędkością ograniczoną do 60 km/h. (200 km przebiegu - można zastąpić 4 godzinną pracą silnika na „luzie”).
4. Po pokonaniu odcinka 200 km lub po 4 godzinach na biegu jałowym można jeździć bez ograniczeń prędkości. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!
5. W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu (np. 2 dawek) zaleca się zastosowanie pierwszej dawki a następnie po przejechaniu ok. 500 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dawki.
Pełna instrukcja zostanie przesłana wraz z preparatem. Pełny efekt uzyskamy po przejechaniu 1500km.
Dawkowanie:
Ilość oleju w silniku
|
2-8L
|
9-16L
|
17-24L
|
25-33L
|
Przebieg: 5-50 tys. km
|
0,5 szt.
|
1 szt.
|
2 szt.
|
3 szt.
|
Przebieg: > 50 tys. km
|
1 szt.
|
2 szt.
|
3 szt.
|
4 szt.
|
Przebieg: > 300 tys. km
|
2 szt.
|
3 szt.
|
4 szt.
|
5 szt.
|
Masz pytanie lub potrzebujesz profesjonalnej pomocy?
Kontakt: [zasłonięte]@go3.pl tel. 505-[zasłonięte]-779