|
FHU EKO-BŁYSK
TOMASZ LEKKI
32-332 BUKOWNO
ul.Sosnowa 9
TELEFON
+ 48 [zasłonięte] 323 362
E-MEIL
[zasłonięte]@o2.pl
|
|
|
Koszt wysyłki uwzględnia opłaty pocztowe, koszt bezpiecznego opakowania towaru oraz naszą gwarancję bezpiecznej dostawy
oraz podatek Vat 23%
Poczta POLSKA
WPŁATA NA KONTO
List polecony ekonomiczny
3,99 zł List polecony
PRIORYTET 8,50 zł
Paczka
za POBRANIEM
Priorytet17.00 złKURIEREM Wpłata na konto
17,00 zł
Przesyłka pobraniowa
22,00 zł
|
|
|
73 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]4300002 [zasłonięte] 003047
56 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 460542
.
|
|
|
|
Zabezpiecz swój silnik
przed zimą
Wyeliminuj suche starty
przy rozruchu
i
uniknij kosztownego remontu
silnika
CERAMIZER
Eliminuje suche starty i ułatwia rozruch
Ceramizer - preparat do regeneracji i zabezpieczania przed zużyciem powierzchni tarcia silnika.
Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju w silniku. Warstwa ceramiczno-metalowa narasta we wszystkich miejscach gdzie występuje tarcie metalu o metal, a w szczególności w miejscach zużytych (wytartych).
Warstwa ta wyrównuje i pokrywa mikrodefekty, rysy i deformacje powierzchni podlegających tarciu. Można to porównać do mikronadspawania cienkiej warstwy materiału w zużytych miejscach. Proces narastania warstwy trwa do około 1500 km przebiegu.
Główne korzyści z zastosowania Ceramizera:
- Zmniejsza zużycia oleju.
- Zmniejsza zużycia paliwa od 3 do 15 %.
- Wycisza i wyrównuje pracę silnika, wyrównuje ciśnienia sprężania w cylindrach.
- Nieznacznie poprawia dynamikę auta.
- Regeneruje powierzchnie tarcia.
- Ułatwia rozruch zimnego silnika.
- Pozwala w wielu przypadkach uniknąć kosztownych napraw.
- Zabezpiecza silnik przed zużyciem do 70 000 km (cenna korzyść w jednostkach mocno eksploatowanych).
GALERIA |
ekoblysk - W Y B R A N E O F E R T Y |
© 2[zasłonięte]005-20 Net_Studio |
? |
|
|
|
|
|
Zasady stosowania w silnikach spalinowych
Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.
- W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
- Ceramizer można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników spalinowych: benzynowych, Diesla z: pompowtryskiwaczami, wtryskiem bezpośrednim typu common-rail, pompami sekwencyjnym i rozdzielaczowymi oraz silników zasilanych gazem, z turbodoładowaniem, z katalizatorem spalin, z sondą lambda.
- Zaniżona doza ceramizera nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
- Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.
- Dla bardzo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia) silnika należy zwiększyć o 50% dawkę ceramizera.
- Dla silników stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dawki ceramizera, w stosunku do ilości określonej w tabeli.
ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:
Ilość oleju w silniku w litrach
|
2-8 l
|
9-16 l
|
17-24 l
|
25-33 l
|
Przy przebiegu: 5-50 tys. km
|
0,5 doz.
|
1 doz.
|
2 doz.
|
3 doz.
|
Przy przebiegu: 50-300 tys. km
|
1 doz.
|
2 doz.
|
3 doz.
|
4 doz.
|
Przy przebiegu: powyżej 300 tys. km
|
2 doz.
|
3 doz.
|
4 doz.
|
5 doz.
|
ZAPRASZAM DO ZAKUPU
CERAMIZERA
|