Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ceramizer Z nr1 1SILNIK+1SKRZYNIA+1PALIWO ekoblysk

20-01-2012, 14:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 129 zł      Najwyzsza cena licytacji: 129 zł     
Użytkownik ekoblysk
numer aukcji: 2022537703
Miejscowość BUKOWNO
Licytowało: 6    Wyświetleń: 152   
Koniec: 26-01-2012 21:40:18
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



 
 

FHU EKO-BŁYSK

TOMASZ LEKKI


32-332 BUKOWNO

ul.Sosnowa 9

 

TELEFON


+ 48 [zasłonięte] 323 362


E-MEIL


 [zasłonięte]@o2.pl

 


 
Poczta POLSKA

WPŁATA NA KONTO
PRIORYTET
7,00 zł

ZA POBRANIEM
18,00 zł

KURIEREM


Wpłata na konto

17,00 zł

Przesyłka pobraniowa

22,00 zł
 
 

Zestaw ceramizerów

NR 1

                                                         W skład zestawu wchodzą :
                    ceramizer® do silników - 1 doza
   ceramizer® do skrzyń,przekładni,mostów - 1 doza 
  
uszlachetniacz do ukł. paliwowego -1doza.
                                                 
     Kupując ten zestaw oszczędzasz 14 zł
  .w porównaniu do oddzielnie nabywanych preparatów
Cena 129 zł (brutto z vat)

                                                                          

 

 



 

GALERIA ekoblysk - W Y B R A N E O F E R T Y © 2[zasłonięte]005-20
Net_Studio
?



 

 

 

 

ZAPRASZAM DO ZAKUPU

 

DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO

Zestawu nr 1

 

GRATIS do WYBORU

1.

Elektroniczny TESTER napięcia

z wyświetlaczem LCD


Brelok szukający 
2.

3.

Taśma izolacyjna

4.

Podkładka CB

5.

Bezpieczniki samochodowe MIDI

6.

Bezpieczniki samochodowe Mini

7.

Kredka FIX IT PRO

Simoniz Fix It Pro Pen - rewolucyjna ciekła czysta pokrywa, który zawiera utwardzacze UV, które pozwalają wypełnić i wyrównywać rysę.Kredka ta jest improwizowanym pracownikiem firmy blacharskiej , który bezpiecznie naprawia zadrapania do każdego koloru auta .Tanio i szybko w łatwy sposób usuniesz zadrapania . 

 

 

8.

Czytnik kart pamięci SD / SDHC / MMC.

Wybór GRATISU

należy zaznaczyć w formularzu opcji dostawy

w innym przypadku zostanie wysłany losowo


 

Firma Handlowa-Usługowa EKO-BŁYSK

Tomasz Lekki

32-332 Bukowno ul. Sosnowa 9

NIP 637[zasłonięte]011-89

 

…

 

 

 Jestem autoryzowanym dystrybutorem CERAMIZERÓW

Posiadam zawsze świeży towar mam dostawę przynajmniej raz w tygodniu.

 

MASZ PYTANIA WĄTPLIWOŚCI

Oferujemy fachową pomoc techniczną,

 Dzwoń lub napisz

Tel.662 323 362

  e-mail [zasłonięte]@o2.pl

Odbiór osobisty jest możliwy

Ujków Nowy ul.Górna 96

 

 



  1. KORZYŚCI z zastosowania ceramizera® do silników spalinowych:

    1. olej do silnika, olej silnikowyZmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
    2. Zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
    3. Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
    4. Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
    5. Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
    6. Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
    7. Zwiększa sprawność silnika i dynamikę pojazdu.
    8. Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
    9. Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
    10. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
    11. Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
    12. Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
    13. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km (dowodem na to jest test - kliknij).
    14. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
    15. Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
    16. Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
    17. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
    18. Chroni środowisko naturalne.
    19. Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizerów®.
  1.    
    KORZYŚCI z zastosowania ceramizera® do skrzyń biegów, przekładni, mostów:

    1. olej, olej do skrzyni biegówUłatwia zmianę biegów.
    2. Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnich mostów, przekładni, reduktorów.
    3. Zmniejsza wibracje i hałas.
    4. Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet do 5-ciu razy.
    5. Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji i bez demontażu obrabianego zespołu poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej zarysowania, defekty i wyżłobienia.
    6. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 100 000 km przebiegu.
    7. Efekt odbudowanej powierzchni pozostaje również po kolejnych wymianach oleju (przynajmniej na 100 000 km przebiegu samochodu).
    8. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
    9. Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu tym samym zwiększa bezpieczeństwo w ekstremalnych warunkach eksploatacji.
    10. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kG/mm2).
    11. Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami.
    12. W warunkach niedostatecznego smarowania (np. przy wycieku oleju) wytworzona warstwa umożliwia czasowo dalszą pracę urządzenia bez jego zniszczenia.
    13. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy (nawet ponad 500 km).
    14. Przedłuża okresy między wymianami oleju, zmniejszając jego zużycie.
    15. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami
      chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości olejów).
    16. Chroni środowisko naturalne.
    17. Wymiernie zmniejsza koszty przyszłych napraw urządzeń.
    18. Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu.
    19. Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizerów®.


      Uwaga: nie stosować do automatycznych skrzyń biegów.

  2. KORZYŚCI z zastosowania w układzie paliwowym: 


    1. Regeneruje układ zasilania paliwem podczas eksploatacji (bez demontażu podzespołów) - wydłużając dwukrotnie jego żywotność.
    2. Zmniejsza tarcie i redukuje zużycie części podlegających tarciu w układzie zasilania paliwem.
    3. Zmniejsza zużycie paliwa o 2 - 4 %.
    4. Powoduje wzrost mocy silnika o 1 - 3 %.
    5. Ułatwia rozruch zimnego silnika, szczególnie w niskich temperaturach.
    6. Zmniejsza emisję substancji szkodliwych CO - nawet o 50%, CO2 - do 10%, NOx, HC w spalinach.
    7. Zmniejsza hałas i dymienie.
    8. Utrzymuje układ zasilania w czystości.
    9. Usuwa nagar z komory spalania.
    10. Zapobiega powstawaniu osadów i nagarów w komorze spalania (także na grzybkach zaworów i końcówkach rozpylaczy).
    11. Wspomaga odblokowanie wtryskiwaczy i pierścieni tłokowych.
    12. Zwiększa niezawodność i trwałość pojazdów.
    13. Zmniejsza skutki stosowania paliw gorszej jakości.
    14. Sprzyja dokładniejszemu (katalitycznemu) spalaniu paliwa.
    15. Zapewnia prawidłową i równomierną pracę silnika.
    16. Chroni środowisko naturalne.
    17. Nie jest szkodliwy dla działania i trwałości katalizatorów.
    18. Nadaje się do wszystkich rodzajów benzyn i oleju napędowego.
    19. Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizerów®.
      Regeneracja przy użyciu Ceramizera Auto-Repair® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.
Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji. Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. W celu zwiększenia tarcia przez pierwsze 200 km jazdy z preparatem nie należy przekraczać 2700 obr/min.
                                                

Zasady stosowania w silnikach spalinowych

 

Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizeraŸ, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

  1. W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
  2. CeramizerŸ można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników spalinowych: benzynowych, Diesla z: pompowtryskiwaczami, wtryskiem bezpośrednim typu common-rail, pompami sekwencyjnym i rozdzielaczowymi oraz silników zasilanych gazem, z turbodoładowaniem, z katalizatorem spalin, z sondą lambda.
  3. Zaniżona doza ceramizeraŸ nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
  4. Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizeraŸ nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.
  5. Dla bardzo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia) silnika należy zwiększyć o 50% dawkę ceramizeraŸ.
  6. Dla silników stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dawki ceramizeraŸ, w stosunku do ilości określonej w tabeli.

                                ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:

 

Ilość oleju w silniku w litrach

 

2-8 l

 

9-16 l

 

17-24 l

 

25-33 l

 

Przy przebiegu: 5-50 tys. km

 

0,5 doz.

 

1 doz.

 

2 doz.

 

3 doz.

 

Przy przebiegu: 50-300 tys. km

 

1 doz.

 

2 doz.

 

3 doz.

 

4 doz.

 

Przy przebiegu: powyżej 300 tys. km

2 doz.

 

3 doz.

 

4 doz.

 

5 doz.

 

 

Preparat można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizeraŸ

OPAKOWANIE ZAWIERA:

  1. Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 4 g.
  2. Niniejszą instrukcję.

ZALECENIA:

  1. Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po obróbce) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania ceramizeraŸ.
  2. Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z ceramizeremŸ.
  3. Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
    • Można stosować z każdym rodzajem oleju.
    • W trakcie pełnej obróbki (1500 km) nie wymieniać oleju.
    • Stosować razem z ceramizeremŸ do paliwa, skrzyń biegów, tylnich mostów.

INSTRUKCJA:

  1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 90 oC, (np. po jeździe lub, co najmniej po 10-cio minutowej pracy silnika na biegu jałowym).
  2. Wyłączyć silnik.
  3. Odkręcić korek wlewu oleju i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju.
  4. Zakręcić korek wlewu oleju.
  5. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.
  6. Przejechać ostrożnie 200 km (nie koniecznie jednorazowo), nie przekraczając prędkości obrotowej silnika 2700 obr./min lub w przypadku braku obrotomierza z ograniczoną prędkością samochodu do 60 km / h. Uwaga: 200 km przebiegu - można zastąpić 4-godzinną pracą silnika na biegu jałowym. Jedna godzina na biegu jałowym - odpowiada 50 km jazdy.
  7. Dla silników, których praca ujęta jest w motogodzinach (mth) należy eksploatować silnik (tak jak przy docieraniu) w ciągu 25 mth (niekoniecznie jednorazowo), z ograniczoną prędkością obrotową silnika do 2700 obr./min.
  8. Po pokonaniu odcinka 200 km lub po 4-ech godzinach na biegu jałowym można jeździć bez ograniczeń prędkości. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!
  9. Dla silników, których praca ujęta jest w motogodzinach (mth) po wykonaniu pracy 5 mth można eksploatować silnik bez ograniczeń. Zaleca się jednak nadal łagodne traktowanie silnika do momentu przepracowania w sumie 25 mth, czyli do całkowitego zakończenia procesu ceramizacji par tarcia.
  10. W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu ( np. 2 dawek ) zaleca się zastosowanie pierwszej dozy (według załączonej instrukcji), a nastepnie po przejechaniu ok. 500 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dozy (zwiększa to efektywność  tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej w miejscach tarcia).

UWAGI:

  1. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem ceramizeraŸ. Inaczej skuteczność obróbki ceramizeremŸ będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
  2. W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne zawory, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę ceramizeremŸ.
  3. CeramizerŸ nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
  4.  W przypadku silników bez automatycznej regulacji luzów zaworowych, po zakończeniu obróbki tj. po 1500 km należy dokonać regulacji luzów.
  5. Jeśli silnik jest wyposażony w odśrodkowy filtr oleju, należy przed zastosowaniem ceramizeraŸ wyczyścić filtr, a najlepiej na czas obróbki wyłączyć go z obiegu oleju, stosując przewód obejściowy (jeśli jest to konstrukcyjnie możliwe). W tego rodzaju filtrach, cząsteczki preparatu mają skłonność do osadzania się i tym samym znacząco mniejsza ich ilość dociera do powierzchni tarcia.

BEZPIECZEŃSTWO:

  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
  2. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
  3. Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.
  4. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  5. Filtr cząstek stałych to metalowa puszka wypełniona w środku metalowymi lub ceramicznymi włóknami, na których osadzają się cząsteczki sadzy, które są w określonych warunkach eksploatacji pojazdu dopalane. Ceramizer nie zmienia reologicznych parametrów oleju, nie powoduje tworzenia cząsteczek sadzy, popiołów siarczanowych, fosforu i siarki, w związku z tym nie wpływa na pracę DPF i można go bezpiecznie stosować w silnikach z DPF.
  6. Chronić przed dziećmi.

BADANIA:

Skuteczność potwierdzona w testach zamieszczonych na www.ceramizer.pl.
Preparat chroniony patentami.
 

GWARANCJA skuteczności i trwałości wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej przynajmniej do 70 000 km przebiegu lub do 1200 mth. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować ceramizerŸ do silnika. 


 

Zasady stosowania w skrzyniach biegów, mostach, przekładniach

 Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

  1. Technologia jest przeznaczona do zabezpieczenia nowych i regeneracji zużytych, ale nieuszkodzonych mechanizmów.
  2. Można stosować z każdym rodzajem oleju przekładniowego i stosować do wszystkich rodzajów przekładni i reduktorów.
  3. Zaniżona doza ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
  4. Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.
  5. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem mechanizmu przed zastosowaniem ceramizera®. Inaczej skuteczność ceramizacji będzie zmniejszona a czas obróbki wydłuży się.
  6. Trwałość wytworzonej powłoki ceramicznej wynosi w zależności od warunków pracy urządzenia do 2 lat (przy ciągłej pracy urządzenia) lub do 100 000 km przebiegu.
  7. Ceramizację powierzchni ceramizerem® można powtarzać wielokrotnie.
  8. Ceramizer® można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z jego producentem.

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:

 

Ilość oleju w skrzyni lub przekładni w litrach.

 

1-2 l

 

2-5 l

 

5-8 l

 

8-11 l

 

Ilość dozowników (doz.)

 

1 doz.

 

2 doz.

 

3 doz.

 

4 doz.

 

 


OPAKOWANIE ZAWIERA:

  1. Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 4,5 g.
  2. Niniejszą instrukcję.
ZALECENIA:
  1. Charakterystycznym objawem początku regeneracji jest zmniejszenie szumu mechanizmu już po kilkudziesięciu kilometrach przebiegu. 
    -W przypadku znacznego zużycia mechanizmów a w szczególności wtedy, gdy podczas regeneracji po przejechaniu 100 -200 km zauważamy nieznaczną poprawę pracy mechanizmów zaleca się podwojenie dozy ceramizera®. 
    -W przypadku, gdy po przejechaniu 100 – 200 km nie daje się zauważyć żadna poprawa pracy mechanizmu - może to świadczyć, że dokonano błędnej oceny stanu zużycia mechanizmu lub dowodzi, że urządzenie może być uszkodzone mechanicznie.
  2. W przypadku zespolonych skrzyń biegów (układów napędowych) -  zaleca się podwojenie dozy ceramizera®.
  3. W przypadku skrzyń biegów i przekładni stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dozy ceramizera®.
  4. Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z ceramizerem®.
  5. Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla zabezpieczenia mechanizmów przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco ich żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
  6. W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
  7. Stosować razem z ceramizerem® do paliwa i silników.
INSTRUKCJA DO SKRZYŃ BIEGÓW, TYLNYCH MOSTÓW:
  1. Rozgrzać olej w skrzyni biegów, tylnym moście - przejeżdżając kilka km.
  2. Wyłączyć silnik.
  3. Odkręcić korek wlewu oleju do skrzyni biegów lub korek wlewu oleju do tylnego mostu i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju (przestrzegając wymaganego poziomu oleju).
  4. Zakręcić korek wlewu oleju.
  5. Przejechać jednorazowo odcinek nie mniejszy niż 10 km z prędkością do 90 km/h. oraz 100 - 300 m na wstecznym biegu.
  6. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju.

INSTRUKCJA DO REDUKTORÓW:

  1. Rozgrzać olej w reduktorze – uruchomić reduktor na co najmniej 30 min.Zatrzymać reduktor.
  2. Odkręcić korek wlewu oleju do reduktora i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju (przestrzegając wymaganego poziomu oleju).
  3. Zakręcić korek wlewu oleju
  4. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 60 godzin pracy reduktora w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju.

NIE STOSOWAĆ:

  1. do automatycznych skrzyń biegów,
  2. w sprężarkach śrubowych.
UWAGI:
  1. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem mechanizmu przed stosowaniem ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem® będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
  2. W przypadku uszkodzeń mechanicznych (np. wyłamany ząb, głębokie rysy, znaczne zużycie itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę ceramizerem®.
  3. Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
BEZPIECZEŃSTWO:
  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
  2. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
  3. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  4. Chronić przed dziećmi.
BADANIA: 

Skuteczność potwierdzona w testach zamieszczonych na www.ceramizer.pl.
Preparat chroniony patentami. 

GWARANCJA skuteczności i trwałości wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej przynajmniej na 100 000 km przebiegu. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować Ceramizer do skrzyń biegów.

 

 

 Zasady stosowania preparatu do paliwa

OPAKOWANIE ZAWIERA:

  1. Jeden dozownik z preparatem o masie netto 3,1 g.
  2. Niniejszą instrukcję.

ZALECENIA:

  1. Stosować, co 10 tys. km.
  2. Uszlachetniacz do paliw zaleca się stosować razem z ceramizerami® do silnika, skrzyni biegów, tylnego mostu.

SPOSÓB UŻYCIA:

Podczas tankowania, (bezpośrednio przed wlaniem paliwa) zawartość dozownika opróżnić do wlewu zbiornika paliwa i napełnić zbiornik 30 – 50 litrami paliwa.

BEZPIECZEŃSTWO:

  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
  2. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
  3. Nie zapycha filtrów paliwa.
  4. Chronić przed dziećmi.

BADANIA:

Skuteczność potwierdzona w testach.
Preparat chroniony patentami.

GWARANCJA Skuteczności działania uszlachetniacza gwarantowana jest do 10 tys. km przebiegu. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować uszlachetniacz do paliwa.

SKŁAD oraz sposób wytwarzania uszlachetniacza opartego na molekułach GP został zastrzeżony patentami w krajach Europy, Ameryki, Australii i Azji. Uszlachetniacz oparty na molekułach GP został zbadany i dopuszczony do stosowania przez: Instytut Medycyny Pracy w Łodzi oraz Klinikę Dermatologiczną w Gdańsku. Posiada atest Instytutu Lotnictwa w Warszawie.