Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CERAMIZER Z-1 SILNIK+SKRZYNIA+PALIWO FV+GRATISY

20-01-2012, 14:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 129 zł     
Użytkownik Eldorado_SS
numer aukcji: 2004162625
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 28   
Koniec: 16-01-2012 17:44:22
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

tutaj ing
tutaj kb
tutaj poczta polska
tutaj ups
tutaj master link

teraz ceramizer ulepszony sprawdzony po testach

Co jeszcze?

 Transakcję gwarantuje Zapewniamy obsługę na najwyższym poziomie.

Kontakt bezpośredni .

Zadzwoń: tel. 511-[zasłonięte]-444 .Nie masz nic do stracenia!!!

Teraz zapisz ten numer w telefonie - kiedyś przyda Ci się...

 

 


Przedstawiam Państwu doskonały preparat który dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii pozwala osiągnąć doskonałe efekty w tuningowaniu, regenerowaniu i zabezpieczaniu przed zuzyciem waszych silników(dostępny także do skrzyń biegów, układów wspomagania i paliwowego- patrz inne moje aukcje).

Jak to działa?
Regeneracja przy użyciu Ceramizera ® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.



Promocje:

1.
Przy zamówieniu dodatkowo 1 szt ceramizera do silnika ) WYSYŁKA GRATIS!!

po wplacie na konto!!!!


Zestaw naprawczy nr.1 128,99 zl
Zestaw naprawczy nr.1


Jest to najbardziej uniwersalny zestaw. W skład zestawu wchodzą : ceramizer do silników - 1 doza, ceramizer do skrzyń, przekładni - 1 doza, uszlachetniacz do ukł. paliwowego - 1 doza. Kupując ten zestaw oszczędzasz 13 zł w porównaniu do oddzielnie nabywanych preparatów.

Porady i ciekawostki

 

PORADA NR 1:

Próba olejowa<

Często diagności nie uwzględniają tego rodzaju pomiaru i popełniają błędy.

Cel pomiaru:

Przedstawiona metodyka pozwoli określić rodzaj nieszczelności w silniku. Zasada jest taka: im mniejsza różnica w ciśnieniach między pomiarem na sucho a z olejem, tym większe prawdopodobieństwo, że nieszczelności istnieją poza pierścieniami (zawory lub uszczelka) ale nie zawsze - właśnie w przypadku podaży oleju do cylindra, występują wyjątkowo wysokie ciśnienia zarówno przed jak i po wlaniu oleju, przy znikomej ich różnicy.

Pomiary ciśnienia sprężania w cylindrach należy wykonać wg metodyki:

Warunki graniczne:
1. temperatura silnika co najmniej 70 oC. przez cały czas pomiaru
2. odłączony układ zapłonowy
3. nieczynny (wyłączony) układ wtryskowy - ważne!
4. sprawdzone luzy zaworowe
5. w pełni naładowany akumulator

Technika pomiaru:

1. Wykonać pomiar ciśnienia sprężania na sucho, kolejno dla każdego cylindra, obracając wał rozrusznikiem (ok. 200 obr/min), z wyłączonym zapłonem i wtryskiwaczami (podłączyć kabelek do cewki rozrusznika, zamiast istniejącego połączenia ze stacyjką - nie używać stacyjki). Przepustnica powinna być otwarta na 50% (nie zmieniać jej położenia przez cały czas pomiaru).
2. Powtórzyć pomiary, wlewając bezpośrednio przed pomiarem (30 sek.) oddzielnie do każdego cylindra po 5 ml oleju silnikowego (takiego jaki jest używany w silniku - oczywiście świeżego).
Trzeba się mocno spieszyć, żeby silnik zbytnio nie wystygł.
Ważne jest utrzymanie powtarzalności przez m.inn. systemowy pomiar (najpierw pomiary 1,2,3,4.. cylindra na sucho potem pomiar z olejem w tej samej kolejności). Do cylindrów należy zawsze wlewać tę samą ilość oleju (z doświadczeń wiadomo, że dla pojemności cylindra do 0,5 litra wystarczy 5 ml (najlepiej strzykawką), ale trzeba także przestrzegać stałego (nie dłuższego niż 30 s) odstępu czasu między wprowadzeniem oleju a rozpoczęciem pomiaru. Najlepiej wykonać po dwa pomiary dla każdego cylindra (raz za razem) na sucho i z olejem (jeśli czas na to pozwoli i ma się wprawę). Po wykonaniu pomiarów należy trochę poobracać rozrusznikiem, jeszcze z wykręconymi świecami (żeby wydmuchać olej).

PORADA NR 2 :

Każdy demontaż i powtórny montaż zespołu czy podzespołu, w którym współpracują ze sobą części, pociąga za sobą określone skutki: powtórny, nie zawsze pożądany i prawidłowy proces docierania już dotartych (ukształtowanych, z ustaloną teksturą) części, tym bardziej w przypadku wymiany jednej ze współpracujących części. Konieczność wymiany uszkodzonych na skutek demontażu elementów (np. śrub) i uszczelek. Najczęściej wymianę większej liczby elementów niż wynika to z weryfikacji zespołu. Powoduje to w konsekwencji skrócenie okresu eksploatacji zespołu, w porównaniu z niedemontowanym (chodzi o części nieuszkodzone awaryjnie). Przykładem może być naprawa przekładni głównej np. w PF126, w której nie sposób w trakcie wymiany łożysk, ustawić koła w ich pierwotnym, już dotartym złożeniu. Wzajemne położenie kół przekładni hipoidalnej ma fundamentalne znaczenie dla jej trwałości.
Wniosek: przy wymianie awaryjnie uszkodzonego elementu w zespole, należy się liczyć ze skróceniem okresu eksploatacji całego zespołu, jak też z większymi niż planowane kosztami naprawy. Przy naprawach należy wymieniać pary współpracujących elementów, co ma np. miejsce w przewidywanych przez producenta urządzeń, naprawach głównych. Innym rozwiązaniem jest naprawa i regeneracja części bez demontażu, co dotychczas należało do zagadnień SF, a co obecnie umożliwia technologia ceramizacji. Zjawiskiem godnym uwagi, jest to, że efektywność stosowania technologii ceramizacji, jest wyższa dla materiałów niższej jakości.

CIEKAWOSTKA NR 1:

Po zastosowaniu ceramizerów® można pokonać nawet 500 km bez oleju w silniku .
Dowodem na to jest test przeprowadzony w obecności wielu pracowników Zawodowej Straży Pożarnej z Przasnysza.
Do testu użyto pojazdu - Polonez 1500 o przebiegu silnika około 129000 km.
Po około 3000 km od momentu aplikacji preparatu, został zlany olej z silnika.

W dniu 09.03.2005 r. pojazd pokonał na trasie Przasnysz – Szczytno - Przasnysz odległość 303 km. Następnego dnia kontynuowano jazdę bez oleju, pojazd przejechał odległość 206 km.
Po osiągnięciu celu - pokonaniu w sumie 509 km test został zakończony. Wciąż sprawny i funkcjonujący silnik zdemontowano i przekazano do dalszych badań.
Podczas testu pojazd zasilany był LPG, co tym bardziej pogłębiało ekstremalne warunki pracy silnika.
Podczas całego testu temperatura silnika nie przekraczała normy, tj. 90 oC.
Jazda odbywała się zarówno w mieście jak i poza miastem.
W jeździe poza miastem pojazd przemieszczał się ze średnią prędkością 80 km/h.
Wynik testu potwierdza skuteczność ceramizerów®.

 

 


 
Ceramizery
Ceramizery to preparaty do naprawy, regeneracji, zabezpieczania powierzchni tarcia podzespołów:

1. Silników spalinowych
2. Skrzyń biegów
3. Przekładni głównych (tylnich mostów)
4. Reduktorów
5. Układów przeniesienia napędu, przegubów homokinetycznych, kół zębatych, łańcuchów
6. Układów wspomagania kierownicy
7. Układów hydraulicznych
8. Łożysk ślizgowych
9. Sprężarek
10. Układów zasilania paliwem


Ceramizacja to nowa technologia, która dzięki wykorzystaniu specjalnych właściwości pozwala odbudować wierzchnią warstwę elementów podlegających tarciu (m.in. silniki, skrzynie biegów, mosty). Warstwa ta powstaje dzięki połączeniu i dyfuzji cząsteczek preparatu "Ceramizer" z mikro cząsteczkami metalu które znajdują się w oleju. Technologia ta wydaje się jeszcze bardziej interesująca jeżeli dodamy iż jej istotą jest brak konieczności demontowania urządzenia. Proces tworzenia warstwy ceramicznej dzięki szczególnym właściwościom (narastanie warstwy ceramiczno-metalowej, magnetyzacja oleju, selektywne przenoszenia) opisanym szczegółowiej w dziale odbywa się automatycznie, już po 200km od momentu wlania preparatu.

 


Główne korzyści z zastosowania preparatu Ceramizer w przypadku silników spalinowych:

- Zmniejsza zużycie oleju.
- Podwyższa i wyrównuje ciśnienia sprężania w cylindrach.
- Zmniejsza tzw. dymienia z rury wydechowej.
- Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %
- Wycisza i wyrównuje prace silnika.
- Ułatwia rozruch zimnego silnika (szczególnie w zimie).
- Polepsza dynamikę pojazdu.
-Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając koszty w porównaniu z tradycyjnym remontem: 5-8 krotnie.
- Pozwala oszczędzić czas, gdyż zastosowanie preparatu jest bardzo proste i nie wymaga odstawienia pojazdu jak w przypadku remontu silnika.


Główne korzyści z zastosowania preparatu Ceramizer w przypadku skrzyń biegów:
- Ułatwia zmianę biegów (szczególnie w przypadku trudności ze zmianą biegów).
- Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnich mostów, przekładni, reduktorów.
- Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet 10-cio krotnie.
- Pozwala w większości przypadków uniknąć bardzo kosztownych napraw skrzyń biegów.
- Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, i co ważne bez demontażu pracującego mechanizmu, poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej porysowania, defekty, oraz wyżłobienia.
Główne korzyści z zastosowania uszlachetniacza do paliwa:
- Ułatwia rozruch zimnego silnika, szczególnie w niskich temperaturach.
- Zmniejsza hałas i dymienie.
- Zmniejsza skutki stosowania paliw gorszej jakości.
- Zapewnia prawidłową i równomierną pracę silnika.
- Zmniejsza zużycie paliwa o 2 - 4 %.
- Regeneruje układ zasilania paliwem podczas eksploatacji (bez demontażu podzespołów) - wydłużając dwukrotnie jego żywotność.

PROSZE KLIKNAC NA MOJE INNE AUKCJE ZAPRASZAM

INSTRUKCJA:

  1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 90 oC, (np. po jeździe lub, co najmniej po 10-cio minutowej pracy silnika na biegu jałowym).

  2. Wyłączyć silnik.

  3. Odkręcić korek wlewu oleju i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju.

  4. Zakręcić korek wlewu oleju.

  5. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.

  6. Przejechać ostrożnie 200 km (nie koniecznie jednorazowo), starać się nie przekraczać prędkości obrotowej silnika 2700 obr./min lub w przypadku braku obrotomierza z ograniczoną prędkością samochodu do 60 km / h. Uwaga: 200 km przebiegu - można zastąpić 4-godzinną pracą silnika na biegu jałowym. Jedna godzina na biegu jałowym - odpowiada 50 km jazdy. Jazda ze zmniejszoną prędkością obrotową silnika powoduje zwiększone tarcie w silniku, które jest pożądane do tworzenia się warstwy ceramiczno metalowej.

  7. Dla silników, których praca ujęta jest w motogodzinach (mth) należy eksploatować silnik (tak jak przy docieraniu) w ciągu 25 mth (niekoniecznie jednorazowo), z ograniczoną prędkością obrotową silnika do 2700 obr./min.

  8. Po pokonaniu odcinka 200 km lub po 4-ech godzinach na biegu jałowym można jeździć bez ograniczeń prędkości. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!

BEZPIECZEŃSTWO:

  1. Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.

  2. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.

GWARANCJA producenta, skuteczności i trwałości wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej przynajmniej do 70 000 km przebiegu lub do 6000 mth. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować ceramizer ®.

Wyniki pomiarów:

Aplikacja ceramizera / przebieg [km]

I cylinder

[bar]

II cylinder

[bar]

III cylinder

[bar]

IV cylinder

[bar]

0 km / przebieg 181341

11,5

8,5

5,5

9,0

2124 km / przebieg 183474

13,5

13

13

13,5

Wzrost procentowy

13 %

53 %

136 %

50 %




Największy wzrost (aż o 136 %) ciśnienia sprężania uzyskano na 3 cylindrze , tj. z 5,5 bar do 13 bar.

Ciśnienia sprężania przed aplikacją ceramizerów na 3 cylindrach były poniżej 10 bar, świadczy to o dużym zużyciu silnika. Ceramizer spowodował wzrost i wyrównanie ciśnień sprężania do nominalnych na wszystkich cylindrach, tym samym regenerację silnika.

Analiza spalin przed i po 2124 km od momentu aplikacji ceramizerów wykazała spadek toksycznych składników spalin, tj. spadek tlenku węgla (CO) o 17 %, spadek węglowodorów (HC) o 20 % oraz spadek dwutlenku węgla (CO2) o 3,6 %.

Wyniki testu:

  1. Pojazd przejechał 562 kilometry bez oleju w silniku w ruchu miejskim (5%) i poza miastem (95%).
  2. Temperatura silnika podczas testu utrzymywała się w normie.
  3. Auto przemieszczało się ze średnią prędkością 90 km/h, chwilami uzyskiwano prędkość - 120 km/h.
  4. Silnik był zasilany na przemian benzyną i LPG (co tym bardziej pogłębiało ekstremalne warunki pracy silnika).
  5. Pomimo kilku godzin (w sumie około 7 godzin) jazdy bez oleju, silnik pracował wciąż sprawnie i nie stwarzał problemów w eksploatacji pojazdu.
  6. Wciąż sprawny i funkcjonujący silnik został zdemontowany i przekazany do oceny stanu powierzchni par tarcia.
  7. Zużycie panewek korbowodowych nie wykraczało ponad normę pomimo ekstremalnej próby jakiej poddany został silnik.

Wynik testu 562 km jazdy bez oleju w silniku potwierdza skuteczne działanie preparatu ceramizer® w zabezpieczaniu silników przed zużyciem i prezentuje jego unikalne właściwości. Mocno chcemy podkreślić że celem testu było zbadanie wpływu ceramizera na zabezpieczanie powierzchni tarcia (w żadnym wypadku celem testu nie było wykazanie iż można jeździć bez oleju i jest on zbędny). Olej został zlany aby stworzyć niecodzienne, ekstremalne warunki pracy silnika.
Ze względu na ekstremalność testu stanowczo odradzamy wykonywania podobnych testów na własnym pojeździe.




abc

 

Jest to JEDYNY na polskim rynku produkt który faktycznie regeneruje komore spalania i oczyszcza wtryski

Jestem autoryzowanym dystrybutorem

 

Nadal nie wierzysz że to dzala

zobacz moje inne aukcje

 

e-mail eldorado2@onet.eu
tel.511-[zasłonięte]-444
pisz odpowiem gg,32[zasłonięte]600
wysyłki on-line

 zapraszam




 

 

WARUNKI LICYTACJI :
Po zakupie wymagam kontaktu w celu podania formy płatności.

Komentarz wystawiam po otrzymaniu komentarza od kupującego.

WARUNKI WYSYŁKI:

Przy przedpłacie na konto należy doliczyć koszt wysyłki 5.99 zł.

Numer konta BANKU otrzymasz w e-mailu od allegro.
Przy wysyłce za pobraniem należy doliczyć -17.99 zł.

Koszt wysyłki jest stały niezależnie od ilości ceramizerów kupionych na moich aukcjach.
Koszt wysyłki uwzględnia opłaty pocztowe, koszt bezpiecznego pakowania towaru oraz gwarancję bezpiecznej dostawy.

GWARANCJA SZYBKIEJ I BEZPIECZNEJ DOSTAWY:
Wszystkie towary wysyłam poleconą przesyłką priorytetową, najpóźniej w następnym dniu roboczym po wpłynięciu pieniędzy na konto - jeśli wpłata następuje z góry lub po potwierdzeniu zamówienia przy realizacji za pobraniem.

Po otrzymaniu niezbędnych danych wystawiam Faktura VAT.

 

Chętnie odpowiem na pytania. Kontakt tel: , 511-[zasłonięte]-444

 

 Zachęcamy do zakupu ceramizerów taniej - w zestawach.