|
FHU EKO-BŁYSK
TOMASZ LEKKI
32-332 BUKOWNO
ul.Sosnowa 9
TELEFON
+ 48 [zasłonięte] 323 362
E-MEIL
[zasłonięte]@o2.pl
|
|
|
Poczta POLSKA
WPŁATA NA KONTO PRIORYTET 7,00 zł
ZA POBRANIEM 18,00 zł
KURIEREM
Wpłata na konto
17,00 zł
Przesyłka pobraniowa
22,00 zł
|
|
|
73 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]4300002 [zasłonięte] 003047
56 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 460542
.
|
|
|
|
Zabezpiecz swój silnik
Wyeliminuj suche starty
przy rozruchu
i
uniknij kosztownego remontu
silnika
CERAMIZER
Eliminuje suche starty i ułatwia rozruch
GALERIA |
ekoblysk - W Y B R A N E O F E R T Y |
© 2[zasłonięte]005-20 Net_Studio |
? |
|
|
|
|
|
ZAPRASZAM DO ZAKUPU
DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO
CERAMIZERA
GRATIS do WYBORU
1.
Elektroniczny TESTER napięcia
z wyświetlaczem LCD
Brelok szukający 2.
3.
Taśma izolacyjna
4.
Podkładka CB
5.
Bezpieczniki samochodowe MIDI
6.
Bezpieczniki samochodowe Mini
7.
Czytnik kart pamięci SD / SDHC / MMC.
8.
LUB
Przy zakupie 2szt
Kredka FIX IT PRO
Simoniz Fix It Pro Pen - rewolucyjna ciekła czysta pokrywa, który zawiera utwardzacze UV, które pozwalają wypełnić i wyrównywać rysę.Kredka ta jest improwizowanym pracownikiem firmy blacharskiej , który bezpiecznie naprawia zadrapania do każdego koloru auta .Tanio i szybko w łatwy sposób usuniesz zadrapania .
KUPUJĄC 3 szt CERAMIZERÓW WYSYŁKA GRATIS
(Pocztą Polską przy wpłacie na konto)
Firma Handlowa-Usługowa EKO-BŁYSK
Tomasz Lekki
32-332 Bukowno ul. Sosnowa 9
NIP 637[zasłonięte]011-89
Jestem autoryzowanym dystrybutorem CERAMIZERÓW
Posiadam zawsze świeży towar mam dostawę przynajmniej raz w tygodniu.
MASZ PYTANIA WĄTPLIWOŚCI
Oferujemy fachową pomoc techniczną,
Dzwoń lub napisz
Tel.662 323 362
e-mail [zasłonięte]@o2.pl
Odbiór osobisty jest możliwy
Ujków Nowy ul.Górna 96
|
Test 562 km bez oleju w silniku
1. Pomiary ciśnienia sprężania i analizy spalin przed i po 2124 km od momentu aplikacji ceramizerów:
Pojazd: Honda Civic: nr rej. WF85817 rok produkcji 1992, przebieg: 186000km Nr silnika: D15B26[zasłonięte]351 Typ: D15B7 (1.5i 16V), pojemność: 1493 cm3 moc: 75 kW (101KM przy 5900 obr/min oraz 124 Nm przy 5000 obr/min), instalacja LPG.
Pomiary odbyły się w CHMC CHOJNACKI , ul. Pruszkowska 32, 05-830 Nadarzyn. Do pomiarów ciśnień sprężania użyto przyrząd SPCS 15 , do analizy spalin analizator typ: TecnoTest mod. 481.
Pomiary ciśnienia sprężania:
- Dnia 18.10.2007 przy przebiegu 181350 km przed aplikacją ceramizerów dokonano pomiarów ciśnienia sprężania.
- Dnia 06.11.2007 przy przebiegu 183474 km po 2124 km od aplikacji ceramizerów (2 dozy do silnika i 1 doza do skrzyni biegów) dokonano pomiarów ciśnienia sprężania.
Wyniki pomiarów:
Aplikacja ceramizera / przebieg [km]
|
I cylinder
[bar]
|
II cylinder
[bar]
|
III cylinder
[bar]
|
IV cylinder
[bar]
|
0 km / przebieg 181341
|
11,5
|
8,5
|
5,5
|
9,0
|
2124 km / przebieg 183474
|
13,5
|
13
|
13
|
13,5
|
Wzrost procentowy
|
13 %
|
53 %
|
136 %
|
50 %
|
Największy wzrost (aż o 136 %) ciśnienia sprężania uzyskano na 3 cylindrze , tj. z 5,5 bar do 13 bar.
Ciśnienia sprężania przed aplikacją ceramizerów na 3 cylindrach były poniżej 10 bar, świadczy to o dużym zużyciu silnika. Ceramizer spowodował wzrost i wyrównanie ciśnień sprężania do nominalnych na wszystkich cylindrach, tym samym regenerację silnika.
Analiza spalin przed i po 2124 km od momentu aplikacji ceramizerów wykazała spadek toksycznych składników spalin, tj. spadek tlenku węgla (CO) o 17 %, spadek węglowodorów (HC) o 20 % oraz spadek dwutlenku węgla (CO2) o 3,6 %.
|
Przed (przebieg 181341 km) |
Po 2124 km (przebieg 183474 km) |
Obroty biegu jałowego |
1080 RMP |
920 RMP |
CO |
1,73 |
1,43 (zmniejszenie o 17 %) |
CO2 |
19,9 |
19,2 (zmniejszenie o 3,6 %) |
HC |
200 |
160 (zmniejszenie o 20 %) |
O2 |
0 |
0 |
Zmniejszenie oporów tarcia po ceramizacji spowodowało zmniejszenie obrotów biegu jałowego z 1080 obr/min do 920 obr/min i jednocześnie wyrównanie pracy silnika.
Zaobserwowano zmianę koloru elektrod świec na jaśniejszy, co sugeruje zmniejszenie "apetytu" na olej.
Po pomiarach przy przebiegu 183474 km zlano olej i uruchomiono silnik (bez oleju) na biegu jałowym w celu wykluczeniu ewentualnych defektów przed właściwym testem jazdy bez oleju.
Silnik pracował na biegu jałowym łącznie 30 minut bez oleju - 3 x po 10 minut z 15 minutowymi przerwami.
Następnie zalano olej i dodano 1 dozę ceramizera do silnika. Pojazd przejechał jeszcze 1108 km z olejem w silniku. Łącznie przejechano 3240 km z dodatkiem ceramizera w oleju (co jest wystarczającym przebiegiem do utworzenia warstwy ceramicznej), przystąpiono więc do testu jazdy bez oleju.
2. Test jazdy bez oleju
Dnia 14.11.2007 przy przebiegu 184582 km (3240 km od momentu aplikacji ceramizera) przystąpiono do testu jazdy bez oleju w warunkach drogowych przy temperaturze zewnętrznej powietrza wynoszącej średnio +1 oC.
Rozgrzano silnik do temperatury roboczej a następnie zlano olej.
Silnik został uruchomiony i około godziny 10-tej pojazd wyruszył w trasę Nadarzyn (koło Warszawy) - Katowice (Spodek) - Nadarzyn.
Dokładny przebieg trasy jazdy bez oleju: E67: Nadarzyn-Mszczonów-Rawa Mazowiecka- Piotrków Trybunalski- E75: Kamieńsk-Częstochowa-Koziegłowy-Siewierz- droga 86 Będzin- Katowice (Spodek) - Będzin- E75: Siewierz Koziegłowy-Częstochowa-Kamieńsk-Piotrków Trybunalski- E67: Rawa Mazowiecka-Mszczonów-Nadarzyn
Przebieg testu cały czas obserwowali między innymi redaktorzy gazet: Motor, Super Express i telewizje: TVN Turbo oraz Redakcja Programu TV MOTOKIBIC- programu emitowanego w TVP3 Katowice.
Wyniki testu:
- Pojazd przejechał 562 kilometry bez oleju w silniku w ruchu miejskim (5%) i poza miastem (95%).
- Temperatura silnika podczas testu utrzymywała się w normie.
- Auto przemieszczało się ze średnią prędkością 90 km/h, chwilami uzyskiwano prędkość - 120 km/h.
- Silnik był zasilany na przemian benzyną i LPG (co tym bardziej pogłębiało ekstremalne warunki pracy silnika).
- Pomimo kilku godzin (w sumie około 7 godzin) jazdy bez oleju, silnik pracował wciąż sprawnie i nie stwarzał problemów w eksploatacji pojazdu.
- Wciąż sprawny i funkcjonujący silnik zostanie zdemontowany i przekazany do oceny stanu powierzchni par tarcia.
- Cdn...
Wynik testu 562 km jazdy bez oleju w silniku potwierdza skuteczne działanie preparatu ceramizer® w zabezpieczaniu silników przed zużyciem i prezentuje jego unikalne właściwości. Ze względu na ekstremalność testu stanowczo odradzamy wykonywania podobnych testów na własnym pojeździe.
KORZYŚCI z zastosowania ceramizera® do silników spalinowych:
- Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
- Zmniejsza zużycie oleju.
- Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
- Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
- Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
- Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
- Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika.
- Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
- Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
- Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
- Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju.
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km
- Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów).
- Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
- Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
- Chroni środowisko naturalne.
- Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizerów®.
Regeneracja przy użyciu Ceramizera Auto-Repair® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.
Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji. Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. W celu zwiększenia tarcia przez pierwsze 200 km jazdy z preparatem nie należy przekraczać 2700 obr/min.
ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:
Ilość oleju w silniku w litrach
|
2-8 l
|
9-16 l
|
17-24 l
|
25-33 l
|
Przy przebiegu: 5-50 tys. km
|
0,5 doz.
|
1 doz.
|
2 doz.
|
3 doz.
|
Przy przebiegu: 50-300 tys. km
|
1 doz.
|
2 doz.
|
3 doz.
|
4 doz.
|
Przy przebiegu: powyżej 300 tys. km
|
2 doz.
|
3 doz.
|
4 doz.
|
5 doz.
|
Preparat można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem Auto-Repair®
OPAKOWANIE ZAWIERA:
Jeden 5 ml dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu.
|
Nr cylindra:
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
Przed aplikacją Auto-Repair
|
12,3
|
12,8
|
11,4
|
11,5
|
Po 1400 km od aplikacji AR
|
14,1
|
14,0
|
14,4
|
14,4
|
Wzrost procentowy
|
14,6 %
|
9,4 %
|
26,3 %
|
25,2 %
|
|