|
FHU EKO-BŁYSK
TOMASZ LEKKI
32-332 BUKOWNO
ul.Sosnowa 9
TELEFON
+ 48 [zasłonięte] 323 362
E-MEIL
[zasłonięte]@o2.pl
|
|
![](http://i686.photobucket.com/albums/vv223/ekoblyskpl/dwn.gif)
|
Poczta POLSKA
WPŁATA NA KONTO PRIORYTET 7,00 zł
ZA POBRANIEM 18,00 zł
KURIEREM
Wpłata na konto
17,00 zł
Przesyłka pobraniowa
22,00 zł
|
|
![](http://i686.photobucket.com/albums/vv223/ekoblyskpl/dwn.gif)
|
73 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]4300002 [zasłonięte] 003047
![mBank - Multibank mBank - Multibank](http://www.worksolution.ovh.org/aukcje/dti/mbank.gif)
56 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 460542
.
|
|
![](http://i686.photobucket.com/albums/vv223/ekoblyskpl/dwn.gif) |
|
Zabezpiecz swój silnik
przed skutkami zimy
Wyeliminuj suche starty
przy rozruchu
i
uniknij kosztownego remontu
silnika
CERAMIZER
![](http://www.ceramizer.pl/images/stories/sciagnij/silnikdozowniks.jpg)
Eliminuje suche starty i ułatwia rozruch
GALERIA |
ekoblysk - W Y B R A N E O F E R T Y |
© 2[zasłonięte]005-20 Net_Studio |
? |
|
|
|
|
![](http://sps.net.pl/pimgs/gbrsp.gif)
|
ZAPRASZAM DO ZAKUPU
DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO
CERAMIZERA
GRATIS do WYBORU
1.
Elektroniczny TESTER napięcia
z wyświetlaczem LCD
![](http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/19/73/76/32/197<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>3230_6)
Brelok szukający 2.
![](http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/19/73/76/32/197<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>3230_3)
3.
Taśma izolacyjna
![](http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/19/73/76/32/197<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>3230_4)
4.
Podkładka CB
![](http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/19/73/76/32/197<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>3230_5)
5.
Bezpieczniki samochodowe MIDI
![](http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/19/73/76/32/197<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>3230_2)
6.
Bezpieczniki samochodowe Mini
7.
Kredka FIX IT PRO
Simoniz Fix It Pro Pen - rewolucyjna ciekła czysta pokrywa, który zawiera utwardzacze UV, które pozwalają wypełnić i wyrównywać rysę.Kredka ta jest improwizowanym pracownikiem firmy blacharskiej , który bezpiecznie naprawia zadrapania do każdego koloru auta .Tanio i szybko w łatwy sposób usuniesz zadrapania .
![](http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/19/55/74/55/195<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>5522_1)
8.
Czytnik kart pamięci SD / SDHC / MMC.
KUPUJĄC 3 szt CERAMIZERÓW WYSYŁKA GRATIS
(Pocztą Polską przy wpłacie na konto)
oraz
Antyposlizgowa Mata Peiying GUMIZ
Firma Handlowa-Usługowa EKO-BŁYSK
Tomasz Lekki
32-332 Bukowno ul. Sosnowa 9
NIP 637[zasłonięte]011-89
Jestem autoryzowanym dystrybutorem CERAMIZERÓW
Posiadam zawsze świeży towar mam dostawę przynajmniej raz w tygodniu.
MASZ PYTANIA WĄTPLIWOŚCI
Oferujemy fachową pomoc techniczną,
Dzwoń lub napisz
Tel.662 323 362
e-mail [zasłonięte]@o2.pl
Odbiór osobisty jest możliwy
Ujków Nowy ul.Górna 96
|
Test 562 km bez oleju w silniku
1. Pomiary ciśnienia sprężania i analizy spalin przed i po 2124 km od momentu aplikacji ceramizerów:
Pojazd: Honda Civic: nr rej. WF85817 rok produkcji 1992, przebieg: 186000km Nr silnika: D15B26[zasłonięte]351 Typ: D15B7 (1.5i 16V), pojemność: 1493 cm3 moc: 75 kW (101KM przy 5900 obr/min oraz 124 Nm przy 5000 obr/min), instalacja LPG.
Pomiary odbyły się w CHMC CHOJNACKI , ul. Pruszkowska 32, 05-830 Nadarzyn. Do pomiarów ciśnień sprężania użyto przyrząd SPCS 15 , do analizy spalin analizator typ: TecnoTest mod. 481.
![](http://www.ceramizer.pl/images/stories/honda/9am.jpg)
Pomiary ciśnienia sprężania:
- Dnia 18.10.2007 przy przebiegu 181350 km przed aplikacją ceramizerów dokonano pomiarów ciśnienia sprężania.
- Dnia 06.11.2007 przy przebiegu 183474 km po 2124 km od aplikacji ceramizerów (2 dozy do silnika i 1 doza do skrzyni biegów) dokonano pomiarów ciśnienia sprężania.
![](http://www.ceramizer.pl/images/stories/honda/22m.jpg)
Wyniki pomiarów:
![](http://www.ceramizer.pl/images/stories/honda/11m.jpg) ![](http://www.ceramizer.pl/images/stories/honda/13m.jpg)
Aplikacja ceramizera / przebieg [km]
|
I cylinder
[bar]
|
II cylinder
[bar]
|
III cylinder
[bar]
|
IV cylinder
[bar]
|
0 km / przebieg 181341
|
11,5
|
8,5
|
5,5
|
9,0
|
2124 km / przebieg 183474
|
13,5
|
13
|
13
|
13,5
|
Wzrost procentowy
|
13 %
|
53 %
|
136 %
|
50 %
|
![](http://www.ceramizer.pl/images/stories/honda/cisnienie_civicm.jpg)
Największy wzrost (aż o 136 %) ciśnienia sprężania uzyskano na 3 cylindrze , tj. z 5,5 bar do 13 bar.
Ciśnienia sprężania przed aplikacją ceramizerów na 3 cylindrach były poniżej 10 bar, świadczy to o dużym zużyciu silnika. Ceramizer spowodował wzrost i wyrównanie ciśnień sprężania do nominalnych na wszystkich cylindrach, tym samym regenerację silnika.
Analiza spalin przed i po 2124 km od momentu aplikacji ceramizerów wykazała spadek toksycznych składników spalin, tj. spadek tlenku węgla (CO) o 17 %, spadek węglowodorów (HC) o 20 % oraz spadek dwutlenku węgla (CO2) o 3,6 %.
![](http://www.ceramizer.pl/images/stories/honda/analiza_po.jpg)
|
Przed (przebieg 181341 km) |
Po 2124 km (przebieg 183474 km) |
Obroty biegu jałowego |
1080 RMP |
920 RMP |
CO |
1,73 |
1,43 (zmniejszenie o 17 %) |
CO2 |
19,9 |
19,2 (zmniejszenie o 3,6 %) |
HC |
200 |
160 (zmniejszenie o 20 %) |
O2 |
0 |
0 |
Zmniejszenie oporów tarcia po ceramizacji spowodowało zmniejszenie obrotów biegu jałowego z 1080 obr/min do 920 obr/min i jednocześnie wyrównanie pracy silnika.
Zaobserwowano zmianę koloru elektrod świec na jaśniejszy, co sugeruje zmniejszenie "apetytu" na olej.
![](http://www.ceramizer.pl/images/stories/honda/7m.jpg)
Po pomiarach przy przebiegu 183474 km zlano olej i uruchomiono silnik (bez oleju) na biegu jałowym w celu wykluczeniu ewentualnych defektów przed właściwym testem jazdy bez oleju.
![](http://www.ceramizer.pl/images/stories/honda/18m.jpg)
Silnik pracował na biegu jałowym łącznie 30 minut bez oleju - 3 x po 10 minut z 15 minutowymi przerwami.
Następnie zalano olej i dodano 1 dozę ceramizera do silnika. Pojazd przejechał jeszcze 1108 km z olejem w silniku. Łącznie przejechano 3240 km z dodatkiem ceramizera w oleju (co jest wystarczającym przebiegiem do utworzenia warstwy ceramicznej), przystąpiono więc do testu jazdy bez oleju.
![](http://www.ceramizer.pl/images/stories/honda/2m.jpg)
2. Test jazdy bez oleju
Dnia 14.11.2007 przy przebiegu 184582 km (3240 km od momentu aplikacji ceramizera) przystąpiono do testu jazdy bez oleju w warunkach drogowych przy temperaturze zewnętrznej powietrza wynoszącej średnio +1 oC.
Rozgrzano silnik do temperatury roboczej a następnie zlano olej.
![](http://www.ceramizer.pl/images/stories/honda/bez_oleju/5m.jpg)
Silnik został uruchomiony i około godziny 10-tej pojazd wyruszył w trasę Nadarzyn (koło Warszawy) - Katowice (Spodek) - Nadarzyn.
![](http://www.ceramizer.pl/images/stories/honda/bez_oleju/11m.jpg)
Dokładny przebieg trasy jazdy bez oleju: E67: Nadarzyn-Mszczonów-Rawa Mazowiecka- Piotrków Trybunalski- E75: Kamieńsk-Częstochowa-Koziegłowy-Siewierz- droga 86 Będzin- Katowice (Spodek) - Będzin- E75: Siewierz Koziegłowy-Częstochowa-Kamieńsk-Piotrków Trybunalski- E67: Rawa Mazowiecka-Mszczonów-Nadarzyn
![](http://www.ceramizer.pl/images/stories/honda/mapa_civicm.jpg)
Przebieg testu cały czas obserwowali między innymi redaktorzy gazet: Motor, Super Express i telewizje: TVN Turbo oraz Redakcja Programu TV MOTOKIBIC- programu emitowanego w TVP3 Katowice.
![](http://www.ceramizer.pl/images/stories/honda/bez_oleju/12m.jpg)
Wyniki testu:
- Pojazd przejechał 562 kilometry bez oleju w silniku w ruchu miejskim (5%) i poza miastem (95%).
- Temperatura silnika podczas testu utrzymywała się w normie.
- Auto przemieszczało się ze średnią prędkością 90 km/h, chwilami uzyskiwano prędkość - 120 km/h.
- Silnik był zasilany na przemian benzyną i LPG (co tym bardziej pogłębiało ekstremalne warunki pracy silnika).
- Pomimo kilku godzin (w sumie około 7 godzin) jazdy bez oleju, silnik pracował wciąż sprawnie i nie stwarzał problemów w eksploatacji pojazdu.
- Wciąż sprawny i funkcjonujący silnik zostanie zdemontowany i przekazany do oceny stanu powierzchni par tarcia.
- Cdn...
Wynik testu 562 km jazdy bez oleju w silniku potwierdza skuteczne działanie preparatu ceramizer® w zabezpieczaniu silników przed zużyciem i prezentuje jego unikalne właściwości. Ze względu na ekstremalność testu stanowczo odradzamy wykonywania podobnych testów na własnym pojeździe.
![http://www.ceramizer.pl/images/stories/prasa/artykul11.jpg](http://www.ceramizer.pl/images/stories/prasa/artykul11.jpg)
KORZYŚCI z zastosowania ceramizera® do silników spalinowych:
Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
- Zmniejsza zużycie oleju.
- Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
- Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
- Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
- Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
- Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika.
- Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
- Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
- Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
- Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju.
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km
- Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów).
- Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
- Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
- Chroni środowisko naturalne.
- Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizerów®.
Regeneracja przy użyciu Ceramizera Auto-Repair® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.
Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji. Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. W celu zwiększenia tarcia przez pierwsze 200 km jazdy z preparatem nie należy przekraczać 2700 obr/min.
ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:
Ilość oleju w silniku w litrach
|
2-8 l
|
9-16 l
|
17-24 l
|
25-33 l
|
Przy przebiegu: 5-50 tys. km
|
0,5 doz.
|
1 doz.
|
2 doz.
|
3 doz.
|
Przy przebiegu: 50-300 tys. km
|
1 doz.
|
2 doz.
|
3 doz.
|
4 doz.
|
Przy przebiegu: powyżej 300 tys. km
|
2 doz.
|
3 doz.
|
4 doz.
|
5 doz.
|
Preparat można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem Auto-Repair®
OPAKOWANIE ZAWIERA:
Jeden 5 ml dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu.
![http://www.ceramizer.pl/images/stories/sciagnij/1c.jpg](http://www.ceramizer.pl/images/stories/sciagnij/1c.jpg)
![](file:///C:/Documents%20and%20Settings/TOMASZ/Pulpit/korzy%C5%9Bci%20wszystko_pliki/rysunekdzialanie.jpg)
|
Nr cylindra:
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
Przed aplikacją Auto-Repair
|
12,3
|
12,8
|
11,4
|
11,5
|
Po 1400 km od aplikacji AR
|
14,1
|
14,0
|
14,4
|
14,4
|
Wzrost procentowy
|
14,6 %
|
9,4 %
|
26,3 %
|
25,2 %
|
|