Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CERAMIZER DO SKRZYŃ BIEGÓW SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH

03-10-2014, 16:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 159.99 zł     
Użytkownik cat111
numer aukcji: 4574172792
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 6   
Koniec: 03-10-2014 15:43:59
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

mieciu71

E-mail: [zasłonięte]@go3.pl

Tel: 0-505-[zasłonięte]-779

GG:[zasłonięte]77572





Koszty i możliwe formy wysyłki określone są powyżej opisu aukcji.


NATYCHMIASTOWE WYSYŁKI!

WYSYŁAMY TEGO SAMEGO DNIA (jeśli do 13:00 otrzymamy Twoją wpłatę lub mailową prośbę o wysyłkę za pobraniem)

.
.
.
.
.


Przedmiotem aukcji jest Ceramizer do skrzyń biegów samochodów ciężarowych


Potrzebujesz inne ceramizery?
Zobacz nasze pozostałe aukcje.





Jak działa Ceramizer?
Regeneracja przy użyciu Ceramizera ® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.






Korzyści:
  • Regeneruje powierzchnie tarcia skrzyni biegów podczas eksploatacji - bez konieczności demontażu mechanizmów.
  • Jest łatwy w użyciu - wystarczy zaaplikować go do oleju.
  • Zmniejsza wibracje i hałas, eliminuje zgrzyty przy zmianie biegów.
  • Ułatwia zmianę biegów.
  • Pozwala w większości przypadków uniknąć kosztowych napraw, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  • Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 8-krotnie.
  • Zabezpiecza i chroni trące się powierzchnie skrzyni biegów i tylnych mostów na co najmniej 100 000 km. Po tym przebiegu można ponownie zastosować Ceramizer.
  • W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy (ekstremalnie nawet ponad 500 km).
  • Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości olejów).
  • Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu.

 







Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

  1. Technologia jest przeznaczona do zabezpieczenia nowych i regeneracji zużytych, ale nieuszkodzonych mechanizmów.
  2. Można stosować z każdym rodzajem oleju przekładniowego i stosować do wszystkich rodzajów przekładni i reduktorów.
  3. Zaniżona doza Ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
  4. Zawyżona (np. 2 razy większa) doza Ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.
  5. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z prze- myciem mechanizmu przed zastosowaniem Ceramizera®, inaczej skuteczność ceramizacji będzie zmniejszona a czas obróbki wydłuży się.
  6. Trwałość wytworzonej powłoki ceramicznej wynosi w zależności od warunków pracy urządzenia do 2 lat (przy ciągłej pracy urządzenia w normalnych warunkach) lub do 100 tys. km prze-biegu.
  7. Ceramizację powierzchni przy pomocy Ceramizera® można powtarzać wielokrotnie.
  8. Ceramizer® można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z jego producentem.

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:

Ilość oleju w mechanizmie [L]

 

10-20 L

 

20-30 L

 

30-40 L

 

>40 L

 

Przebieg: 50-200 tys. km

 

1 opakowanie (4 dozy)

 

2 opakowania (8 doz)

 

3 opakowania (12 doz)

 

4 opakowania (16 doz)

 

Przebieg: 200-500 tys. km

 

2 opakowania (8 doz)

 

3 opakowania (12 doz)

 

4 opakowania (16 doz)

 

5 opakowań (20 doz)

 

Przebieg: 500-800 tys. km

 

3 opakowania (12 doz)

 

4 opakowania (16 doz)

 

5 opakowań (20 doz)

 

6 opakowań (24 doz)

 

Przebieg: 800 tys. - 1 mln km

 

4 opakowania (16 doz)

 

5 opakowań (20 doz)

 

6 opakowań (24 doz)

 

7 opakowań (28 doz)

 


OPAKOWANIE ZAWIERA:

  1. Cztery dozowniki łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 4,5 g każdy
  2. Ceramizer do skrzyni biegów oraz tylnych mostów samochodów ciężarowych

  3. Niniejszą instrukcję.
ZALECENIA:
  1. Charakterystycznym objawem początku regeneracji jest zmniejszenie szumu mechanizmu już po kilkudziesięciu kilometrach przebiegu.
    -W przypadku znacznego zużycia mechanizmów a w szczególności wtedy, gdy podczas regeneracji po przejechaniu 100 -200 km zauważamy nieznaczną poprawę pracy mechanizmów zaleca się podwojenie dozy ceramizera®.
    -W przypadku, gdy po przejechaniu 100 – 200 km nie daje się zauważyć żadna poprawa pracy mechanizmu - może to świadczyć, że dokonano błędnej oceny stanu zużycia mechanizmu lub dowodzi, że urządzenie może być uszkodzone mechanicznie.
  2. W przypadku zespolonych skrzyń biegów (układów napędowych) - zaleca się podwojenie dozy ceramizera®.
  3. W przypadku skrzyń biegów i przekładni stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dozy ceramizera®.
  4. Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z ceramizerem®.
  5. Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla zabezpieczenia mechanizmów przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco ich żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
  6. W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
  7. Stosować razem z ceramizerem® do paliwa i silników.
INSTRUKCJA DO SKRZYŃ BIEGÓW, TYLNYCH MOSTÓW:
  1. Rozgrzać olej w skrzyni biegów, tylnym moście - przejeżdżając kilka kilometrów.
  2. Wyłączyć silnik.
  3. Odkręcić korek wlewu oleju do skrzyni biegów lub korek wlewu oleju do tylnego mostu i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju (przestrzegając wymaganego poziomu oleju). Gdy wlew oleju ma długą szyjkę, zaleca się przed zastosowaniem Ceramizera® wlać nieco oleju przez wlew, zaaplikować Ceramizer(y)® po czym ponownie wlać nieco oleju. Dzięki temu cała zawartość preparatu spłynie do układu olejenia silnika. Gdy wlew oleju jest wyposażony w sitko, zaleca się wymieszać dozę(y) Ceramizera® z niewielką ilością oleju (np. 200 ml), po czym wlać mieszaninę do otworu wlewu oleju.
  4. Zakręcić korek wlewu oleju.
  5. Przejechać jednorazowo odcinek nie mniejszy niż 10 km z prędkością do 90 km/h oraz 100 - 300 m na wstecznym biegu.
  6. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju.

INSTRUKCJA DO REDUKTORÓW:

  1. Rozgrzać olej w reduktorze – uruchomić reduktor, na co najmniej 30 min.
  2. Zatrzymać reduktor.
  3. Odkręcić korek wlewu oleju do reduktora i opróżnić dozownik (-i) do otworu wlewu oleju (przestrzegając wymaganego poziomu oleju).
  4. Zakręcić korek wlewu oleju.
  5. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 60 godzin pracy reduktora w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju.

NIE STOSOWAĆ:

  1. do automatycznych skrzyń biegów,
  2. w sprężarkach śrubowych.
UWAGI:
  1. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem mechanizmu przed stosowaniem ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem® będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
  2. W przypadku uszkodzeń mechanicznych (np. wyłamany ząb, głębokie rysy, znaczne zużycie itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę ceramizerem®.
  3. Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
BEZPIECZEŃSTWO:
  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
  2. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
  3. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  4. Chronić przed dziećmi.
 


Gwarancja Skuteczności i trwałości:

Producent gwarantuje skuteczność i trwałość wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej gwarantowana jest przynajmniej do 70 000 km przebiegu lub do 6000 mth. Po tym okresie należy ponownie użyć Ceramizera.

 

 

 

 



GWARANCJA ORYGINALNOŚCI

KUPUJ OD SPRZEDAWCY NR. 1 !!!


Wysyłka w dniu księgowania pieniędzy na koncie
( wpływ do godz 13).
Koszt wysyłki jest stały niezależnie od ilości zakupionych preparatów.




Masz pytanie lub potrzebujesz profesjonalnej pomocy?

Kontakt: [zasłonięte]@go3.pl tel. 505-[zasłonięte]-779







8 powodów dlaczego warto kupować u mnie:
  1. Błyskawiczna wysyłka Twojego zamówienia(nadanie przesyłki w dniu otrzymania wpłaty i dostawa w 24h to dla nas norma - patrz komentarze)
  2. Bezpieczeństwo - na tej aukcji kupujesz w legalnie działającej firmie (sklepie internetowym) jako kupującego chroni cię prawo, nie ryzykuj zakupów u postronnych osób.
  3. Najwyższa jakość obsługi potwierdzona STANDARDEM ALLEGRO!
  4. Doskonały i szybki kontakt i profesjonalizm (sprawdź komentarze!), masz pytania? dzwoń, chętnie pomogę
  5. Najlepsze ceny i gratisy - spróbuj kupić taniej
  6. Gwarantowana oryginalność i jakość ceramizerów (Autoryzowany dealer)
  7. Staranne i bezpieczne pakowanie, każda przesyłka zabezpieczona przed otwarciem przez osoby niepowołane!
  8. Największe doświadczenie w sprzedaży ceramizerów na Allegro - sprzedajemy od lat i mamy tysiące zadowolonych klientów!










Podręcznik oszczędnej jazdy GRATIS

Dowiedz się jak ekonomicznie jeździć i zmniejszyć spalanie nawet o 20%


Jeśli w ciągu każdego miesiąca przejeżdżasz średnio 1000km to rocznie wydajesz ok 4000zł na paliwo (obliczono dla spalania 8L benzyny/100km)

Łatwo policzyć, że dzięki temu poradnikowi oszczędzisz nawet 800zł rocznie.


Darmowy fragment do pobrania tutaj


Od razu po zakupie otrzymasz link do pełnej wersji poradnika.










CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA:


  1. Czy małe (5 ml) dawki ceramizera skutecznie zregenerują silnik, skrzynie biegów, tylny most?

  2. Pojemności preparatów są tak dobrane, że wystarczają do zregenerowania powierzchni tarcia silnika (tuleje, pierścienie, wałek rozrządu, elementy pompy olejowej) i powierzchni tarcia zębów przekładni. Mała pojemność dozy (5 ml) skoncentrowanych preparatów są pożądane i korzystne, ponieważ:
    - nie powodują wzrostu poziomu oleju w silniku, tylnym moście, skrzyni biegów.
    - nie zawierają dużych ilości zbędnego wypełniacza, tym samym nie powodują zmian właściwości oleju (nie są tzw. zagęszczaczami oleju , motodoktorami).

  3. Dlaczego producenci oleju nie produkują oleju z ceramizerami?

  4. Zasadnicze przyczyny to:
    - Nie każdy użytkownik miałby ochotę po wymianie oleju na olej z ceramizerem - używać samochodu przez około 200km z ograniczoną prędkością obrotową silnika.
    - Można by się także zastanowić dlaczego producenci nie produkują niezwykle trwałych samochodów, mimo że jest to technologicznie możliwe? Dlaczego nie otrzymujemy trwałych produktów? Również warte przemyślenia jest to, jaką korzyść miałby producent oleju, który zarabia na jego sprzedaży skoro po zastosowaniu ceramizera spada częstotliwość wymiany oleju (nie wspominając już o tym że olej musiał by zdrożeć) ?

  5. Jaka jest gwarancja, że po zastosowaniu ceramizerów uzyskam pozytywny efekt?

  6. Zastosowanie ceramizerów daje 100% gwarancję na podwyższenie i wyrównanie ciśnienia sprężania w cylindrach, oraz pośrednio - zmniejszenia zużycia oleju, jeśli przyczyną tych zjawisk (zmniejszone ciśnienie końca sprężania i nadmierne zużycie oleju) jest zużycie pary tuleja cylindrowa - pierścienie, ale w granicach normalnych zużyć eksploatacyjnych (tzn. nie występuje zużycie graniczne żadnego z tych elementów i nie jest uszkodzony lub zablokowany żaden z pierścieni). Natomiast jeżeli przyczyną ubytku oleju są uszczelniacze zaworowe należy je wymienić na nowe (nie występuje tam tarcie metalu o metal a w związku z czym nie tworzy się warstwa ceramiczna).

  7. Jak preparat ma się do produktów typu Militec, Xeramic, Modyfikator Plus czy Motor-Life? Czy są to produkty o porównywalnej funkcjonalności i zasadzie działania czy też jest to cos innego? Czy jeśli wcześniej stosowałem w silniku jeden z nich to czy powinienem wykonać jakieś czynności przed zastosowaniem ceramizerów?

  8. Wymienione preparaty (Militec, Xeramic, Modyfikator Plus czy Motor-Life) nie są odpowiednikami tych z naszej oferty. Nasz preparat jest ceramizerem powierzchni par tarcia - na powierzchni metali wytwarza się warstwa ceramiczno-metalowa. Tym sposobem para (metal-metal) tarcia podlega regeneracji. Ceramizery nie są tzw. " zagęszczaczami oleju" , "motodoktorami" (1 dawka to 5 ml a nie 200-300ml jak w wyżej wymienionych preparatach), a efekt ceramizacji utrzymuje się po wymianie oleju (w przypadku silnika do 70 tys km przebiegu).
    Zastosowanie ceramizerów byłoby skuteczniejsze, gdyby wcześniej nie były stosowane żadne inne technologie, które tworzą obniżające tarcie powłoki na powierzchniach tarcia.
    Przed zastosowaniem ceramizera proponujemy usunąć powstałe wcześniej warstwy - można to zrobić w czasie normalnej eksploatacji pojazdu, jednak trwa to dość długo (co najmniej 2 okresy wymiany oleju).
    Tym niemniej ceramizery można stosować po wcześniejszym zastosowaniu innych dodatków, ale wtedy warstwa ceramiczno metalowa będzie tworzyć się wolniej. W takim przypadku zalecana jest wymiana oleju na czysty(pozbawiony dodatków).

  9. W sklepach i internecie jest kilkanaście jeżeli nie kilkadziesiąt dodatków do oleju i paliwa, sprzedawcy nazywają coraz więcej produktów ceramizerami. Na co zwracać uwagę podczas kupna dodatku do oleju, czy te produkty to ceramizery?

  10. Najważniejsze zagadnienia na które warto zwracać uwagę podczas wyboru dodatku do oleju to :
    - ilość preparatu, wbrew pozorom im więcej objętości ma dany preparat tym większe prawdopodobieństwo że jest zwykłym zagęszczaczem oleju;
    - ilość rzetelnych testów i badań świadczących o skuteczności preparatu;
    - ilość pozytywnych opinii użytkowników;
    - stosowanie w sporcie samochodowym;
    - preparat nie powinien zawierać teflonu (PTFE).

    Na rynku polskim istnieje znaczna ilość nieskutecznych preparatów do oleju. Pojawiają się w sprzedaży preparaty, które w swojej nazwie lub opisie mianują się ceramizerami a nimi nie są. Aby uniknąć nieoryginalnych i nieskutecznych produktów należy dokonywać zakupów wyłącznie z pewnych źródeł. Jesteśmy autoryzowanymi dystrybutorami środka Ceramizer i gwarantujemy oryginalność produktu z tej aukcji.

  11. Czy preparat ceramizer może przynieść efekty w sytuacji gdy przyczyną wysokiego zużycia oleju (1 litr na ok. 3000 km) są do wymiany uszczelniacze zaworowe i pierścienie (silnik 16-zaworowy). Czy w takim przypadku zastosowanie preparatu zmniejszy zużycie oleju?

  12. Warstwa ceramiczno-metalowa, jaka wytwarza się na skutek działania preparatu, powoduje poprawę szczelności pierścieni z tuleją, ale w przypadku uszczelniaczy zaworów (prowadnic zaworowych) to już zupełnie inna sprawa - tam bowiem ta warstwa nie powstaje (nie ma tarcia metal-metal). Uszczelniacze trzeba zatem bezwzględnie wymienić a skuteczność szczelności pierścieni z cylindrem zależy od stanu zużycia pierścieni - jeśli wystąpi już zużycie graniczne, to trzeba by zastosować znaczące ilości preparatu, a to nie ma sensu. Poza tym najczęściej przyczyna ubytków oleju (oprócz wspomnianych uszczelniaczy prowadnic) jest uszkodzenie lub znaczne zużycie pierścieni zgarniających - mają one specyficzną budowę i w przypadku zaniku tzw. pólek (krawędzi zgarniających) nic już nie pomoże - oprócz oczywiście wymiany par trybologicznych (pierścienie, tłok, cylinder).
    Ceramizery są jednak na tyle przystępne cenowo, że można spróbować - w każdym razie nie zaszkodzą, a pozytywny efekt może być.

  13. Czy po zastosowaniu ceramizerów nie będzie kłopotów w przypadku dokonywania naprawy głównej silnika (szlif itp.), czy preparat nie zatyka kanałów olejowych?

  14. Stosowanie ceramizerów nie powoduje żadnych negatywnych skutków, w tym technologicznych.

  15. W czym preparaty ceramizery są lepsze od preparatów teflonowych?

  16. Co do pokryć teflonowych, to są to polimery (tworzywa sztuczne), które oprócz niskiego współczynnika tarcia nic nie wnoszą. Poza tym nie są odporne na warunki termiczne panujące w silniku i po niedługim czasie łańcuchy polimerów rozrywają się tworząc zupełnie inne tworzywa, których cząsteczki w postaci płatków gromadzą się m.in. w kanałach olejowych, powodując uszkodzenia.
    Firma, która wprowadziła na rynek te produkty już się do nich nie przyznaje - te, które jeszcze wegetują na rynku najczęściej pochodzą od innych producentów. Zastosowanie teflonu bez specjalnego ryzyka - może mieć miejsce w przekładniach i to mniej obciążonych.
    Ceramizery, jak sama nazwa wskazuje - powodują tworzenie się warstwy ceramiczno-metalowej o niezwykłych własnościach wytrzymałościowych i odporności na ścieranie oraz temperaturę, poza tym posiadają bardzo niski współczynnik tarcia (10-cio krotnie twardsze od stali i ich współczynnik tarcia jest około 8-mio krotnie niższy od pary stal-stal).
    Trwałość warstw ceramiczno-metalowych jest porównywalna do powierzchni nawęglanych i gwarantowana na przynajmniej 70 000 km przebiegu pojazdu, chociaż zachowują one trwałość do około 150 000 km przebiegu.
    Oprócz tego ceramizery dodatkowo zawierają składniki (cząstki GP), które polepszają właściwości fizyczne oleju w zakresie jego przylegania do powierzchni metalowych. Jest to tzw. magnetyzacja oleju.

  17. Czy można ten preparat dodać do silników diesla , TDI , GDI lub silników z instalacją gazową?

  18. Nie ma żadnych przeciwwskazań w stosowaniu ceramizerów w silnikach diesla, benzynowych, napędzanych gazem a także silników turbodoładowanych.




POBIERZ PLIK Z OPINIAMI O CERAMIZERACH!!
(plik tekstowy MsWord)



Ceramizery oferujemy również w innych korzystniejszych cenowo zestawach - sprawdź inne nasze aukcje!

Na życzenie wystawiam fakturę VAT
(proszę o kontakt i dane do niej zaraz po licytacji)


 




Galeria: