Kategorie
Pomoc
Oferujemy wsparcie techniczne poprzez email oraz telefon.
Poradnik instalatorski z informacjami na temat montażu. Pomagamy, nie uczymy montażu!
W miarę posiadania udostępniamy opis wpięcia urządzenia w danym modelu auta. Część opisów jest w języku angielskim.
Kontakt
SKLEP
Master Trade s.c.
ul. Braniborska
2/10
53-680 Wrocław
Pracujemy:
pn-pt: 10 - 18
sb: 10 - 15
nd: 8 - 14
tel/fax: 71 [zasłonięte] 33
mobile: 697 [zasłonięte] 505
gg:[zasłonięte]10601
e-mail:alarmywroclaw
WARSZTAT
ul. Braniborska 2/10
tel/fax: 71 [zasłonięte] 46
mobile: 888 [zasłonięte] 267
e-mail:warsztat
Transakcja
Zakupy w Master Trade to pikuś. Sprawdź jakie to proste:
1. Klikasz KUP TERAZ,
2. Wypełniasz formularz do którego link otrzymasz w mailu od allegro,
3. Wysyłamy towar po otrzymaniu wpłaty lub za pobraniem zgodnie z informacją w formularzu,
4. Cieszysz się nowym nabytkiem, a my jesteśmy dumni z kolejnego zadowolonego klienta!
Płatności
Formy płatności oraz ceny przesyłek podane zostały na początku aukcji.
Dane do przelewu znajdują się na stronie "O mnie", otrzymacie je również Państwo w mailu potwierdzającym zakup.
Transport
Przesyłki nadawane są zgodnie z Państwa wyborem za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
Wszystkie przesyłki pocztowe nadawane są jako PRIORYTET.
Dane firmy kurierskiej wraz z numerem infolinii znajdują się na stronie "O mnie".
Gdy tylko przesyłka zostanie nadana otrzymacie Państwo jej numer aby móc monitorować co się z nią dzieje.
W cenie przesyłki kurierskiej zawarte jest ubezpieczenie.
Szanowni klienci
Mamy przyjemność zaprezentować Państwu naszą ofertę z zakresu akcesoriów samochodowych. Staramy się aby oferowany przez nas asortyment spełnił Państwa oczekiwania przy jednoczesnym zachowaniu atrakcyjnej ceny.
Mamy nadzieję, że zaufanie którym obdarzyło nas już tak wielu użytkowników allegro będzie dla Państwa dowodem na solidność naszej firmy.
Z nami zyskujesz!
W przypadku zakupu kilku przedmiotów wysyłamy wszystko w jednej paczce dzięki czemu oszczędzacie Państwo na kosztach wysyłki.
Instalatorze!
Oferujemy atrakcyjne rabaty dla instalatorów. Wyprzedź konkurencję!
Uwaga!
Kupując w naszej firmie nic nie ryzykujesz. Jesteśmy legalnie działąjącą firmą dzieki czemu możesz być pewny(a), że otrzymasz zakupiony towar. Do każdego produktu dołączamy PARAGON lub FAKTURĘ VAT!
Ceramizer do skrzyni biegów i tylnych mostów.
Zasady stosowania w skrzyniach biegów, mostach,
przekładniach
Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera®, uzyskuje się
przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.
- Technologia jest przeznaczona do
zabezpieczenia nowych i regeneracji zużytych, ale
nieuszkodzonych mechanizmów.
- Można stosować z każdym rodzajem oleju
przekładniowego i stosować do wszystkich rodzajów przekładni i
reduktorów.
- Zaniżona doza ceramizera® nie
przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
- Zawyżona (np. 2 x większa) doza
ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie
wydłuża się czas trwania obróbki.
- W przypadku wcześniejszego stosowania
dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę
oleju z przemyciem mechanizmu przed zastosowaniem ceramizera®.
Inaczej skuteczność ceramizacji będzie zmniejszona a czas
obróbki wydłuży się.
- Trwałość wytworzonej powłoki
ceramicznej wynosi w zależności od warunków pracy urządzenia do
2 lat (przy ciągłej pracy urządzenia) lub do 100 000 km
przebiegu.
- Ceramizację powierzchni ceramizerem®
można powtarzać wielokrotnie.
- Ceramizer® można stosować do dowolnych
urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z
jego producentem.
ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną
do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:
Ilość oleju w skrzyni
lub przekładni w litrach.
|
1-2 l
|
2-5 l
|
5-8 l
|
8-11 l
|
Ilość dozowników (doz.)
|
1 doz.
|
2 doz.
|
3 doz.
|
4 doz.
|
ZALECENIA:
- Charakterystycznym objawem początku regeneracji jest
zmniejszenie szumu mechanizmu już po kilkudziesięciu kilometrach
przebiegu.
-W przypadku znacznego zużycia mechanizmów a w szczególności
wtedy, gdy podczas regeneracji po przejechaniu 100 -200 km
zauważamy nieznaczną poprawę pracy mechanizmów zaleca się
podwojenie dozy ceramizera®.
-W przypadku, gdy po przejechaniu 100 – 200 km nie daje się
zauważyć żadna poprawa pracy mechanizmu - może to świadczyć, że
dokonano błędnej oceny stanu zużycia mechanizmu lub dowodzi, że
urządzenie może być uszkodzone mechanicznie.
- W przypadku zespolonych skrzyń biegów (układów napędowych)
- zaleca się podwojenie dozy ceramizera®.
- W przypadku skrzyń biegów i przekładni stosowanych w sporcie
motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się
podwojenie dozy ceramizera®.
- Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej
bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej
wymiany oleju) kontynuować jazdę z ceramizerem®.
- Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla
zabezpieczenia mechanizmów przed skutkami tarcia, przedłużając
znacząco ich żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
- W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25
motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie
wymiany.
- Stosować razem z ceramizerem® do paliwa i silników.
INSTRUKCJA DO SKRZYŃ BIEGÓW, TYLNYCH MOSTÓW:
-
Rozgrzać olej w skrzyni biegów, tylnym moście -
przejeżdżając kilka km.
- Wyłączyć silnik.
-
Odkręcić korek wlewu oleju do skrzyni biegów lub
korek wlewu oleju do tylnego mostu i opróżnić
dozownik(i) do otworu wlewu oleju
(przestrzegając wymaganego poziomu oleju).
-
Zakręcić korek wlewu oleju.
-
Przejechać jednorazowo odcinek nie mniejszy niż
10 km z prędkością do 90 km/h. oraz 100 - 300 m
na wstecznym biegu.
-
Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa
jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w
normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie
nie wymieniać oleju.
INSTRUKCJA DO REDUKTORÓW:
- Rozgrzać olej w reduktorze – uruchomić reduktor na co
najmniej 30 min.Zatrzymać reduktor.
- Odkręcić korek wlewu oleju do reduktora i opróżnić
dozownik(i) do otworu wlewu oleju (przestrzegając wymaganego
poziomu oleju).
- Zakręcić korek wlewu oleju
- Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 60
godzin pracy reduktora w normalnych warunkach eksploatacji. W
tym czasie nie wymieniać oleju.
NIE STOSOWAĆ:
-
do automatycznych skrzyń biegów,
-
w sprężarkach śrubowych.
UWAGI:
-
W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków
do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się
wymianę oleju z przemyciem mechanizmu przed
stosowaniem ceramizera®. Inaczej skuteczność
obróbki ceramizerem® będzie zmniejszona a czas
ceramizacji wydłuży się.
-
W przypadku uszkodzeń mechanicznych (np.
wyłamany ząb, głębokie rysy, znaczne zużycie
itp.) należy naprawić usterki, po czym
zastosować obróbkę ceramizerem®.
-
Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje
tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
BEZPIECZEŃSTWO:
- Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
-
Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
-
Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
-
Chronić przed dziećmi.
- Posiadamy również inne produkty z linii ceramizerów, dostępne na naszych pozostałych aukcjach.
- Ceramizer do silników.
- Ceramizer do silników motocyklowych.
- Ceramizer do hydraulicznego układu wspomagania kierownicy.
- Uszlachetniacz do paliwa.
- Zestaw jest nowy, podlega 12 miesięcznej gwarancji.