!!! Wszystkie przesyłki, nawet listy, są ubezpieczone na nasz koszt !!!
Oto Ceramizer CS do silnika + Uszlachetniacz paliwa - Lepsze osiągi, poprawa pracy, istotna ochrona silnika!
|
|
ŚWIETNA CENA :) i dodatkowo 4 PORADNIKI motoryzacyjne
Nie przegap okazji - nie daj się wyprzedzić innym KUP TERAZ
|
|
|
Ceramizer do silnika
KORZYŚCI z zastosowania Ceramizera do oleju silników spalinowych:
- Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu.
- Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
- Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
- Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
- Zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
- Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
- Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
- Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
- Eliminuje suche starty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
- Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
- Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
- Zwiększa sprawność silnika i dynamikę pojazdu.
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
- Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km.
- Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie.
- Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm2) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm2).
- Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
|
Uszlachetniacz do paliwa
KORZYŚCI z zastosowania Uszlachetniacza do paliw:
- Jest łatwy w zastosowaniu i nadaje się do wszystkich rodzajów benzyn i olejów napędowych.
- Opóźnia zużycie elementów trących w układzie zasilania paliwem zmniejszając ich tarcie.
- Wydłuża żywotność układu zasilania paliwem oczyszczając pompy paliwa, wtryskiwacze i dysze.
- Poprawia kształt dawki wtryskiwanego paliwa i usuwa przyczynę lania wtrysków.
- Redukuje powstawanie nagaru w komorach spalania i utrzymuje w czystości zawory
- Rozpuszcza i usuwa sadze i węgiel, niespalone węglowodory oraz związki aromaryczne.
- Modyfikuje skład mieszanki paliwowo-powietrznej.
- Usuwając zanieczyszczenia eliminuje powstawanie błędnych sygnałów wysyłanych przez czujniki do układów sterowania.
- Poprawia szybkość reakcji przy przyśpieszaniu i wpływa na płynniejszą pracę silnika.
- Powoduje wzrost mocy silnika o 1 - 3 %.
- Obniża zużycie paliwa o 2 - 4 %
- Sprzyja pełniejszemu spalaniu paliwa i minimalizuje skutki zastosowania paliwa gorszej jakości.
- Ułatwia rozruch zimnego silnika, szczególnie w niskich temperaturach i w czasie wilgoci.
- Redukuje hałas i dymienie oraz eliminuje falowanie obrotów.
- Wspomaga odblokowanie zapieczonych pierścieni tłokowych.
- Zwiększa niezawodność i trwałość pojazdów.
- Nie jest szkodliwy dla działania i trwałości katalizatorów oraz filtrów DPF, FAP itp.
- Zmniejsza wydzielanie wraz ze spalinami szkodliwych związków do atmosfery CO, CO2, NOx, HC
- Chroni środowisko naturalne.
Zalecenia:
- Uszlachetniacz do paliw zaleca się stosować razem z ceramizerami do silnika, skrzyni biegów, tylnego mostu, układu wspomagania kierownicy.
- Stosować, co 10 tys. km.
- Dozowniki/ strzykawki, które posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo napełnione.
|
CERAMIZER CS - ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:
ILOŚĆ PREPARATU potrzebna do ceramizacji powierzchni par tarcia . |
Ilość oleju w silniku w litrach |
2-8 l |
9-16 l |
17-24 l |
25-33 l |
Przy przebiegu: 5-50 tys. km |
0,5 doz. |
1 doz. |
2 doz. |
3 doz. |
Przy przebiegu: 50-300 tys. km |
1 doz. |
2 doz. |
3 doz. |
4 doz. |
Przy przebiegu: pow. 300 tys. km |
2 doz. |
3 doz. |
4 doz. |
5 doz. |
Aplikowanie CERAMIZERA CS - Zobacz jakie to proste
|
USZLACHETNIACZ do paliwa (Fuel Additive)
Zastosować jedną dawkę uszlachetniacza do paliwa, bezpośrednio przed tankowaniem. |
|
Sposób użycia Uszlachetniacza do paliwa :
Podczas tankowania, (bezpośrednio przed wlaniem paliwa) zawartość dozownika opróżnić do wlewu zbiornika paliwa i napełnić zbiornik 30 – 50 litrami paliwa.
1) |
2) |
3) |
Wyłącz silnik |
Wprowadź zawartość do zbiornika paliwa |
Zatankuj 30-50 litrów paliwa |
|
W jaki sposób to działa?
Ceramizacja to proces, który zachodzi pod wpływem temperatury w miejscach tarcia. Aby proces miał miejsce niezbędne są: cząsteczki Ceramizera, cząsteczki metalu (które przemieszczają się w oleju mechanizmu),olej oraz wysoka lokalna temperatura (spowodowana tarciem).
Na skutek lokalnie występującej wysokiej temperatury (ponad 900oC) powstającej w miejscach tarcia, następuje "topnienie" Ceramizera. Stopione cząsteczki Ceramizera charakteryzują się wysokim stopniem łączenia z cząsteczkami metalu. Cząsteczki Ceramizera przenoszą cząsteczki metalu zawarte w oleju w zużyte miejsca (selektywne przenoszenie), gdzie występuje podwyższona temperatura spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i Ceramizera odbudowują powierzchnie, tworząc warstwę ceramiczno-metalową.
Można to porównać do "mikronadspawania" cienkiej warstwy materiału w miejscach zużycia przy pomocy mikrocząsteczek Ceramizera, mikrocząsteczek metalu oraz wysokiej temperatury. Proces powstawania warstwy nazywany jest ceramizacją. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni poddawanych tarciu.
Wraz z upływem kilometrów (po około 1500 km) warstwa ta w wielu przypadkach odbudowuje i wyrównuje powierzchnie do wartości bliskich nominalnym.
Autor: Jazda Miejska
|
O ceramizerach napisali
|