Jak działa Ceramizer?Regeneracja przy użyciu Ceramizera Auto-Repair® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.
KORZYŚCI z zastosowania w silnikach spalinowych:
- Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
- Zmniejsza zużycie oleju.
- Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
- Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
- Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
- Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
- Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika.
- Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
- Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
- Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
- Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju.
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km.
- Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów).
- Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
- Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (Dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
- Chroni środowisko naturalne.
|
|
|
Dawkowanie:
Ilość oleju w silniku w litrach
|
2-8 l
|
9-16 l
|
17-24 l
|
25-33 l
|
Przy przebiegu: 5-50 tys. km
|
0,5 szt.
|
1 szt.
|
2 szt.
|
3 szt.
|
Przy przebiegu: > 50 tys. km
|
1 szt.
|
2 szt.
|
3 szt.
|
4 szt.
|
Przy przebiegu: > 300 tys. km
|
2 szt.
|
3 szt.
|
4 szt.
|
5 szt.
|
Sprawdź inne moje aukcje- znajdziesz tam też inne Ceramizery (do skrzyni biegów, tylnych mostów, układu paliwowego, wspomagania) a także atrakcyjne cenowo zestawy!
Masz pytanie lub potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Kontakt: [zasłonięte]@go3.pl tel. 505-[zasłonięte]-779
Ciekawe linki:FILM
TEST CERAMIZERAPrezentacja multimedialna -
ZOBACZ JAK DZIAŁA CERAMIZEROpinie użytkowników Ceramizera -
PLIK (Ms. Word)
Od razu po zakupie(w mailu o wygraniu aukcji) otrzymasz
Poradnik ekonomicznej jazdy pozwalający zmniejszyć zużycie paliwa nawet o 20%
Darmowy fragment do pobrania
tutaj
Skrócona instrukcja użycia:
1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC. Wyłączyć silnik i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju, zakręcić korek wlewu oleju. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.
2. Przejechać ostrożnie 200 km (nie koniecznie jednorazowo), nie przekraczając 2700 obr./min lub w przypadku braku obrotomierza z prędkością ograniczoną do 60 km/h. (200 km przebiegu - można zastąpić 4 godzinną pracą silnika na „luzie”).
3. TO WSZYSTKO! Po pokonaniu odcinka 200 km lub po 4 godzinach na biegu jałowym można jeździć bez ograniczeń prędkości. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!
W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu (np. 2-3 dawek) zaleca się zastosowanie pierwszej dawki a następnie po przejechaniu ok. 500 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dawki.
Pełna instrukcja zostanie przesłana wraz z preparatem. Pełny efekt uzyskamy po przejechaniu 1500km.