Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CERAMIZER do silnika ORYGINALNY skuteczny GRATIS!!

20-01-2012, 14:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 66 zł     
Użytkownik ELTAK
numer aukcji: 2030997015
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 26   
Koniec: 15-01-2012 19:03:34
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Kontakt


ORYGINALNY -z oficjalnej dystrybucji ,sprawdzony i skuteczny preparat-jesteśmy oficjalnym dystrybutorem producenta


Ceramizery® to innowacyjne preparaty do regeneracji i zabezpieczania powierzchni tarcia podzespołów:

  1. Silników spalinowych

  2. Skrzyń biegów

  3. Przekładni głównych (tylnich mostów)

  4. Reduktorów

  5. Układów przeniesienia napędu, przegubów homokinetycznych, kół zębatych, łańcuchów

  6. Układów wspomagania kierownicy

  7. Układów hydraulicznych

  8. Łożysk ślizgowych

  9. Sprężarek

  10. Układów zasilania paliwem

Ceramizacja to nowa technologia, która pozwala zregenerować silniki, skrzynie biegów, mosty i inne urządzenia w których występuje tarcie metalu o metal. Warstwa ceramiczna powstaje dzięki połączeniu i dyfuzji cząsteczek ceramizera® z cząsteczkami metalu przemieszczającymi się w oleju.

Dosyć niezwykłym wydaje się brak konieczności demontażu urządzenia.
Proces regeneracji oraz tworzenia warstwy ceramicznej odbywa się automatycznie, już po 200 km od momentu dodania preparatu do oleju można zauważyć korzyści.

 

Główne korzyści z zastosowania preparatu ceramizer® do silników spalinowych:

  • Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.

  • Zmniejsza zużycie oleju.

  • Podwyższa i wyrównuje ciśnienia sprężania w cylindrach.

  • Zmniejsza tzw. dymienie.

  • Wycisza i wyrównuje pracę silnika.

  • Ułatwia rozruch zimnego silnika (szczególnie w zimie).

  • Nieznacznie polepsza dynamikę pojazdu.

  • Pozwala w wielu przypadkach uniknąć kosztownych napraw.

  • Regeneruje i zabezpiecza silnik przed zużyciem.

  • Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej.

WIĘCEJ........

Regeneracja przy użyciu ceramizera® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.

Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju (w silniku, skrzyni biegów, układzie wspomagania kierownicy) lub do paliwa (w przypadku uszlachetniacza paliw). Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych).

Ceramizacja, olej silnikowy zużycie

Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. W celu zwiększenia tarcia przez pierwsze 200 km jazdy z preparatem nie należy przekraczać 2700 obr/min. Proces budowy warstwy ceramicznej trwa 1,5 tys. km lub 250 motogodzin.

olej do silnika, olej silnikowy

Cząsteczki ceramizera® charakteryzują się wysokim stopniem połączenia z metalem, przenoszą cząsteczki metalu (selektywne przenoszenie) w zużyte miejsca, gdzie występuje podwyższona temperatura spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i ceramizera® (dyfundując), odbudowują powierzchnie tworząc warstwę ceramiczno-metalową. W rezultacie dyfuzji ceramizera® z metalową powierzchnią, polepsza się struktura siatki krystalicznej metalu, tym samym utwardza i wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nierozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna). Proces powstawania warstwy nazywany jest ceramizacją. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni poddawanych tarciu.

Ceramizer® wykorzystuje zjawiska:
  • Ceramizacji powierzchni metalowych która polega na wytworzeniu warstwy ceramiczno-metalowej na metalowych powierzchniach tarcia, w częściach maszyn i urządzeń, w czasie ich normalnej eksploatacji.
    Poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej ceramizer® regeneruje i odbudowuje trące się metalowe powierzchnie, integrując trwale z metalem na poziomie molekularnym. Wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa jest twarda, trwała, posiada niski współczynnik tarcia, znakomicie odprowadza ciepło i jest odporna na wysokie temperatury i obciążenia mechaniczne. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni trących się detali.

    tarcie lokalne, współczynnik tarcia, olej do silnika
    Na skutek wysokiej lokalnej temperatury (ponad 900 oC), powstającej w miejscach lokalnego tarcia, następuje "topnienie" ceramizera®. "Stopione" cząsteczki ceramizera®, charakteryzują się wysokim stopniem adhezji (łączenia) z metalem, przenoszą cząsteczki metalu zawarte w oleju lub smarze w zużyte miejsca (selektywne przenoszenie), gdzie występuje podwyższona temperatura, spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i ceramizera® (dyfundując), odbudowują powierzchnie, tworząc warstwę ceramiczno-metalową. W rezultacie dyfuzji ceramizera® z metalową powierzchnią, polepsza się struktura siatki krystalicznej metalu i tym samym utwardza i wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nierozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna).

    Zachodzące procesy termodynamiczne na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali. Po osiągnięciu wartości nominalnych, narastanie warstwy zatrzymuje się, odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali.
    Trwały efekt ceramizacji w silnikach spalinowych utrzymuje się po kolejnych wymianach oleju przynajmniej do 70 000 km przebiegu, a w przypadku skrzyń biegów do 100 000 km przebiegu.
  • Tzw. magnetyzacji oleju - dzięki technologi GP, cząsteczki oleju przylegają ściśle do powierzchni metali, tym samym polepszają smarowanie i odprowadzanie ciepła z ich powierzchni.
    Proces magnetyzacji oleju utrzymuje się do kolejnej wymiany oleju, ponieważ wraz z wymianą pozbywamy się namagnetyzowanych cząsteczek oleju.
  • Selektywnego przenoszenia - swobodne molekuły metalu zawarte w oleju lub smarze są przenoszone w węzły tarcia i uzupełniają siatkę krystaliczną odbudowywanej powierzchni metalu. Proces ten w teoretycznych warunkach (bez wymiany oleju) prowadzi do bezzużyciowości trących się powierzchni detali. Zakładając, że nie musimy zmieniać oleju to w wyniku procesu selektywnego przenoszenia mielibyśmy do czynienia ze 100% bezzużyciowością trących się powierzchni.
    Niestety olej ulega zużyciu, więc musimy go okresowo wymieniać tym samym pozbywamy się resztek cząsteczek ceramizera® i proces selektywnego przenoszenia zanika.
    Ponadto technologia ceramizacji wykorzystuje zjawisko plateryzacji.

    Ceramizery® nie zawierają teflonu, ołowiu, molibdenu, nie zapychają filtrów oleju ani kanałów olejowych
    , ponieważ cząsteczki ceramizera® są mniejsze od porów filtra. Cząsteczki ceramizera® są wielkości do 2 mikronów a szczeliny filtra oleju silnikowego są wielkości ponad 5 mikrometrów. Ponadto warstwa ceramiczno metalowa powstaje tylko w miejscach tarcia metalu o metal, więc wykluczone jest powstawanie warstwy w kanałach olejowych czy filtrach oleju. Ceramizer® nie jest zagęszczaczem oleju, ani tzw. "motodoktorem", jedna dawka ceramizera® to 5 ml. Produkt nie likwiduje "brania oleju" poprzez uszczelniacze zaworowe, gdyż w przeciwieństwie do pary tłok cylinder nie występuje tarcie matalu o metal.

    Gwarantujemy
    skuteczność i trwałość wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej przynajmniej do 70 000 km przebiegu lub do 6000 mth. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować ceramizer®.

     
        


                           TAŚMA IZOLACYJNA -  CZARNA GRATIS!!!

 

  

 



BIURO HANDLOWE w
 
Łodzi przy al. Piłsudskiego 153
 [042][zasłonięte]676-51,
lub 0508-[zasłonięte]-719
więcej informacji o firmie - kliknij "o mnie" - obok nick-u ELTAK
poczta:
lub [zasłonięte]@eltak.pl
 

Forma zapłaty i transportu

Poczta
Dokonując przedpłaty na nasze konto [ 27 1020 [zasłonięte] 3[zasłonięte]3780002 [zasłonięte] 001105 ] -ELTAK  poniesiesz koszty przesyłki pocztowej w wysokości
6,99
Płacąc przy odbiorze paczki pocztowej pobraniowej dodatkowe koszty wyniosą
15,50 zł.
 

     Przesyłka kurierska           Przedpłata na konto:20,00zł[z vat] Płatne przy odbiorze:24,00zł[z vat]

 

Możliwy odbiór osobisty wyłącznie na zasadach opisanych na naszej stronie "o mnie".Gotówka.
 

GWARANCJA, FAKTURY VAT 

ELTAK- PEWNOŚĆ JAKOŚĆ I SATYSFAKCJA

 

Po dokonaniu zakupu prosimy o potwierdzenie formy płatności i aktualności danych adresowych z allegro

                                                      

Masz pytania ? Dzwoń !! 508[zasłonięte]719[ w godz.9-21]

CERAMIZER do silnika ORYGINALNY skuteczny GRATIS!!