|
FHU EKO-BŁYSK
TOMASZ LEKKI
32-332 BUKOWNO
ul.Sosnowa 9
TELEFON
+ 48 [zasłonięte] 323 362
E-MEIL
[zasłonięte]@o2.pl
|
|

|
Koszt wysyłki uwzględnia opłaty pocztowe, koszt bezpiecznego opakowania towaru oraz naszą gwarancję bezpiecznej dostawy
oraz podatek Vat 23%
Poczta POLSKA
WPŁATA NA KONTO
List polecony
PRIORYTET 10,00 zł
Paczka
za POBRANIEM
Priorytet17,00 złKURIEREM Wpłata na konto
17,00 zł
Przesyłka pobraniowa
22,00 zł
|
|
|
|
Zabezpiecz swój silnik
przed skutkami zimy
Wyeliminuj suche starty
przy rozruchu
i
uniknij kosztownego remontu
silnika
Zestaw ceramizerów
NR 5
W skład zestawu wchodzą :
ceramizer® do silników - 1 doza,
uszlachetniacz do ukł. paliwowego -1doza. Kupując ten zestaw oszczędzasz 8 zł .
Cena 75 zł (brutto z vat)
GALERIA |
ekoblysk - W Y B R A N E O F E R T Y |
© 2[zasłonięte]005-20 Net_Studio |
? |
|
|
|
|

|
ZAPRASZAM DO ZAKUPU
DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO
Zestawu nr 5

GRATIS do WYBORU
1

.Flaga Polski proporczyk Polska zawieszka na szybę
2.
Czytnik kart pamięci SD / SDHC / MMC
3.
MAGICZNY brelok na klucze dla ZAPOMINALSKICH !!! . Nigdy wiec już nie zgubisz swych kluczyków w trawie :)
4.
Taśma izolacyjn
Taśma izolacyjna
Made in JAPAN Długość: 10m Szerokość: 19mm
5.
Podkładka CB
Podkładka magnetyczna pod antenę CB 15cm
6.
Bezpieczniki samochodowe MIDI
zestaw 10szt.
7.
Bezpieczniki samochodowe Mini
zestaw 10szt.
8.
ANTY POSLIZGOWA podkładka
NANO STICK silikonowa

KUPUJĄC 3 zestawy nr 5 WYSYŁKA GRATIS
(Pocztą Polską przy wpłacie na konto)
+ 1 szt z gratisów od 1-8
Jestem autoryzowanym dystrybutorem CERAMIZERÓW
Posiadam zawsze świeży towar mam dostawę przynajmniej raz w tygodniu.
MASZ PYTANIA WĄTPLIWOŚCI
Oferujemy fachową pomoc techniczną,
Dzwoń lub napisz
Tel.662 [zasłonięte] 362
e-mail [zasłonięte]@o2.pl
Odbiór osobisty jest możliwy
Ujków Nowy ul.Górna 96
|
Test 562 km bez oleju w silniku
1. Pomiary ciśnienia sprężania i analizy spalin przed i po 2124 km od momentu aplikacji ceramizerów:
Pojazd: Honda Civic: nr rej. WF85817 rok produkcji 1992, przebieg: 186000km Nr silnika: D15B26[zasłonięte]351 Typ: D15B7 (1.5i 16V), pojemność: 1493 cm3 moc: 75 kW (101KM przy 5900 obr/min oraz 124 Nm przy 5000 obr/min), instalacja LPG.
Pomiary odbyły się w CHMC CHOJNACKI , ul. Pruszkowska 32, 05-830 Nadarzyn. Do pomiarów ciśnień sprężania użyto przyrząd SPCS 15 , do analizy spalin analizator typ: TecnoTest mod. 481.

Pomiary ciśnienia sprężania:
- Dnia 18.10.2007 przy przebiegu 181350 km przed aplikacją ceramizerów dokonano pomiarów ciśnienia sprężania.
- Dnia 06.11.2007 przy przebiegu 183474 km po 2124 km od aplikacji ceramizerów (2 dozy do silnika i 1 doza do skrzyni biegów) dokonano pomiarów ciśnienia sprężania.

Wyniki pomiarów:
 
Aplikacja ceramizera / przebieg [km]
|
I cylinder
[bar]
|
II cylinder
[bar]
|
III cylinder
[bar]
|
IV cylinder
[bar]
|
0 km / przebieg 181341
|
11,5
|
8,5
|
5,5
|
9,0
|
2124 km / przebieg 183474
|
13,5
|
13
|
13
|
13,5
|
Wzrost procentowy
|
13 %
|
53 %
|
136 %
|
50 %
|

Największy wzrost (aż o 136 %) ciśnienia sprężania uzyskano na 3 cylindrze , tj. z 5,5 bar do 13 bar.
Ciśnienia sprężania przed aplikacją ceramizerów na 3 cylindrach były poniżej 10 bar, świadczy to o dużym zużyciu silnika. Ceramizer spowodował wzrost i wyrównanie ciśnień sprężania do nominalnych na wszystkich cylindrach, tym samym regenerację silnika.
Analiza spalin przed i po 2124 km od momentu aplikacji ceramizerów wykazała spadek toksycznych składników spalin, tj. spadek tlenku węgla (CO) o 17 %, spadek węglowodorów (HC) o 20 % oraz spadek dwutlenku węgla (CO2) o 3,6 %.

|
Przed (przebieg 181341 km) |
Po 2124 km (przebieg 183474 km) |
Obroty biegu jałowego |
1080 RMP |
920 RMP |
CO |
1,73 |
1,43 (zmniejszenie o 17 %) |
CO2 |
19,9 |
19,2 (zmniejszenie o 3,6 %) |
HC |
200 |
160 (zmniejszenie o 20 %) |
O2 |
0 |
0 |
Zmniejszenie oporów tarcia po ceramizacji spowodowało zmniejszenie obrotów biegu jałowego z 1080 obr/min do 920 obr/min i jednocześnie wyrównanie pracy silnika.
Zaobserwowano zmianę koloru elektrod świec na jaśniejszy, co sugeruje zmniejszenie "apetytu" na olej.

Po pomiarach przy przebiegu 183474 km zlano olej i uruchomiono silnik (bez oleju) na biegu jałowym w celu wykluczeniu ewentualnych defektów przed właściwym testem jazdy bez oleju.

Silnik pracował na biegu jałowym łącznie 30 minut bez oleju - 3 x po 10 minut z 15 minutowymi przerwami.
Następnie zalano olej i dodano 1 dozę ceramizera do silnika. Pojazd przejechał jeszcze 1108 km z olejem w silniku. Łącznie przejechano 3240 km z dodatkiem ceramizera w oleju (co jest wystarczającym przebiegiem do utworzenia warstwy ceramicznej), przystąpiono więc do testu jazdy bez oleju.

2. Test jazdy bez oleju
Dnia 14.11.2007 przy przebiegu 184582 km (3240 km od momentu aplikacji ceramizera) przystąpiono do testu jazdy bez oleju w warunkach drogowych przy temperaturze zewnętrznej powietrza wynoszącej średnio +1 oC.
Rozgrzano silnik do temperatury roboczej a następnie zlano olej.

Silnik został uruchomiony i około godziny 10-tej pojazd wyruszył w trasę Nadarzyn (koło Warszawy) - Katowice (Spodek) - Nadarzyn.

Dokładny przebieg trasy jazdy bez oleju: E67: Nadarzyn-Mszczonów-Rawa Mazowiecka- Piotrków Trybunalski- E75: Kamieńsk-Częstochowa-Koziegłowy-Siewierz- droga 86 Będzin- Katowice (Spodek) - Będzin- E75: Siewierz Koziegłowy-Częstochowa-Kamieńsk-Piotrków Trybunalski- E67: Rawa Mazowiecka-Mszczonów-Nadarzyn

Przebieg testu cały czas obserwowali między innymi redaktorzy gazet: Motor, Super Express i telewizje: TVN Turbo oraz Redakcja Programu TV MOTOKIBIC- programu emitowanego w TVP3 Katowice.

Wyniki testu:
- Pojazd przejechał 562 kilometry bez oleju w silniku w ruchu miejskim (5%) i poza miastem (95%).
- Temperatura silnika podczas testu utrzymywała się w normie.
- Auto przemieszczało się ze średnią prędkością 90 km/h, chwilami uzyskiwano prędkość - 120 km/h.
- Silnik był zasilany na przemian benzyną i LPG (co tym bardziej pogłębiało ekstremalne warunki pracy silnika).
- Pomimo kilku godzin (w sumie około 7 godzin) jazdy bez oleju, silnik pracował wciąż sprawnie i nie stwarzał problemów w eksploatacji pojazdu.
- Wciąż sprawny i funkcjonujący silnik zostanie zdemontowany i przekazany do oceny stanu powierzchni par tarcia.
- Cdn...
Wynik testu 562 km jazdy bez oleju w silniku potwierdza skuteczne działanie preparatu ceramizer® w zabezpieczaniu silników przed zużyciem i prezentuje jego unikalne właściwości. Ze względu na ekstremalność testu stanowczo odradzamy wykonywania podobnych testów na własnym pojeździe.
-
KORZYŚCI z zastosowania ceramizera® do silników spalinowych:
Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
- Zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
- Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
- Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
- Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
- Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
- Zwiększa sprawność silnika i dynamikę pojazdu.
- Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
- Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
- Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
- Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km (dowodem na to jest test - kliknij).
- Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
- Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
- Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
- Chroni środowisko naturalne.
- Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizerów®.
- KORZYŚCI z zastosowania w układzie paliwowym:
Regeneruje układ zasilania paliwem podczas eksploatacji (bez demontażu podzespołów) - wydłużając dwukrotnie jego żywotność.
- Zmniejsza tarcie i redukuje zużycie części podlegających tarciu w układzie zasilania paliwem.
- Zmniejsza zużycie paliwa o 2 - 4 %.
- Powoduje wzrost mocy silnika o 1 - 3 %.
- Ułatwia rozruch zimnego silnika, szczególnie w niskich temperaturach.
- Zmniejsza emisję substancji szkodliwych CO - nawet o 50%, CO2 - do 10%, NOx, HC w spalinach.
- Zmniejsza hałas i dymienie.
- Utrzymuje układ zasilania w czystości.
- Usuwa nagar z komory spalania.
- Zapobiega powstawaniu osadów i nagarów w komorze spalania (także na grzybkach zaworów i końcówkach rozpylaczy).
- Wspomaga odblokowanie wtryskiwaczy i pierścieni tłokowych.
- Zwiększa niezawodność i trwałość pojazdów.
- Zmniejsza skutki stosowania paliw gorszej jakości.
- Sprzyja dokładniejszemu (katalitycznemu) spalaniu paliwa.
- Zapewnia prawidłową i równomierną pracę silnika.
- Chroni środowisko naturalne.
- Nie jest szkodliwy dla działania i trwałości katalizatorów.
- Nadaje się do wszystkich rodzajów benzyn i oleju napędowego.
- Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizerów®.
Zasady stosowania w silnikach spalinowych
Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.
- W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
- Ceramizer można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników spalinowych: benzynowych, Diesla z: pompowtryskiwaczami, wtryskiem bezpośrednim typu common-rail, pompami sekwencyjnym i rozdzielaczowymi oraz silników zasilanych gazem, z turbodoładowaniem, z katalizatorem spalin, z sondą lambda.
- Zaniżona doza ceramizera nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
- Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.
- Dla bardzo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia) silnika należy zwiększyć o 50% dawkę ceramizera.
- Dla silników stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dawki ceramizera, w stosunku do ilości określonej w tabeli.
ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:
Ilość oleju w silniku w litrach
|
2-8 l
|
9-16 l
|
17-24 l
|
25-33 l
|
Przy przebiegu: 5-50 tys. km
|
0,5 doz.
|
1 doz.
|
2 doz.
|
3 doz.
|
Przy przebiegu: 50-300 tys. km
|
1 doz.
|
2 doz.
|
3 doz.
|
4 doz.
|
Przy przebiegu: powyżej 300 tys. km
|
2 doz.
|
3 doz.
|
4 doz.
|
5 doz.
|
Preparat można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizera
OPAKOWANIE ZAWIERA:
- Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 4 g.

- Niniejszą instrukcję.
ZALECENIA:
-
Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po obróbce) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania ceramizera.
-
Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z ceramizerem.
-
Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
- Można stosować z każdym rodzajem oleju.
-
W trakcie pełnej obróbki (1500 km) nie wymieniać oleju.
-
Stosować razem z ceramizerem do paliwa, skrzyń biegów, tylnich mostów.
INSTRUKCJA:
-
Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 90 oC, (np. po jeździe lub, co najmniej po 10-cio minutowej pracy silnika na biegu jałowym).
-
Wyłączyć silnik.
-
Odkręcić korek wlewu oleju i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju.
-
Zakręcić korek wlewu oleju.
-
Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.
-
Przejechać ostrożnie 200 km (nie koniecznie jednorazowo), nie przekraczając prędkości obrotowej silnika 2700 obr./min lub w przypadku braku obrotomierza z ograniczoną prędkością samochodu do 60 km / h. Uwaga: 200 km przebiegu - można zastąpić 4-godzinną pracą silnika na biegu jałowym. Jedna godzina na biegu jałowym - odpowiada 50 km jazdy.
-
Dla silników, których praca ujęta jest w motogodzinach (mth) należy eksploatować silnik (tak jak przy docieraniu) w ciągu 25 mth (niekoniecznie jednorazowo), z ograniczoną prędkością obrotową silnika do 2700 obr./min.
-
Po pokonaniu odcinka 200 km lub po 4-ech godzinach na biegu jałowym można jeździć bez ograniczeń prędkości. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!
-
Dla silników, których praca ujęta jest w motogodzinach (mth) po wykonaniu pracy 5 mth można eksploatować silnik bez ograniczeń. Zaleca się jednak nadal łagodne traktowanie silnika do momentu przepracowania w sumie 25 mth, czyli do całkowitego zakończenia procesu ceramizacji par tarcia.
-
W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu ( np. 2 dawek ) zaleca się zastosowanie pierwszej dozy (według załączonej instrukcji), a nastepnie po przejechaniu ok. 500 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dozy (zwiększa to efektywność tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej w miejscach tarcia).
UWAGI:
-
W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem ceramizera. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
-
W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne zawory, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę ceramizerem.
-
Ceramizer nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
-
W przypadku silników bez automatycznej regulacji luzów zaworowych, po zakończeniu obróbki tj. po 1500 km należy dokonać regulacji luzów.
-
Jeśli silnik jest wyposażony w odśrodkowy filtr oleju, należy przed zastosowaniem ceramizera wyczyścić filtr, a najlepiej na czas obróbki wyłączyć go z obiegu oleju, stosując przewód obejściowy (jeśli jest to konstrukcyjnie możliwe). W tego rodzaju filtrach, cząsteczki preparatu mają skłonność do osadzania się i tym samym znacząco mniejsza ich ilość dociera do powierzchni tarcia.
Zasady stosowania preparatu do paliwa
OPAKOWANIE ZAWIERA:
- Jeden dozownik z preparatem o masie netto 3,1 g.

- Niniejszą instrukcję.
ZALECENIA:
-
Stosować, co 10 tys. km.
-
Uszlachetniacz do paliw zaleca się stosować razem z ceramizerami® do silnika, skrzyni biegów, tylnego mostu.
SPOSÓB UŻYCIA:
Podczas tankowania, (bezpośrednio przed wlaniem paliwa) zawartość dozownika opróżnić do wlewu zbiornika paliwa i napełnić zbiornik 30 – 50 litrami paliwa.
BEZPIECZEŃSTWO:
-
Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
-
Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
-
Nie zapycha filtrów paliwa.
-
Chronić przed dziećmi
|
|