Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CERAMIZER DO SILNIKÓW MOTOCYKLOWYCH PROF. OCHRONA

20-01-2012, 15:16
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 69 zł     
Użytkownik alarmywroclaw
numer aukcji: 2051303914
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 6   
Koniec: 25-01-2012 16:45:44
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kategorie


Pomoc

Oferujemy wsparcie techniczne poprzez email oraz telefon.

Zdjęcie produktu Poradnik instalatorski z informacjami na temat montażu. Pomagamy, nie uczymy montażu!

Zdjęcie produktu W miarę posiadania udostępniamy opis wpięcia urządzenia w danym modelu auta. Część opisów jest w języku angielskim.

Kontakt

SKLEP
Master Trade s.c.
ul. Braniborska 2/10
53-680 Wrocław

Pracujemy:
pn-pt: 10 - 18
sb: 10 - 15
nd: 8 - 14

tel/fax: 71 [zasłonięte] 33
mobile: 697 [zasłonięte] 505

gg:[zasłonięte]10601
e-mail:alarmywroclaw

WARSZTAT
ul. Braniborska 2/10
tel/fax: 71 [zasłonięte] 46
mobile: 888 [zasłonięte] 267
e-mail:warsztat


Transakcja

Zakupy w Master Trade to pikuś. Sprawdź jakie to proste:

1. Klikasz KUP TERAZ,

2. Wypełniasz formularz do którego link otrzymasz w mailu od allegro,

3. Wysyłamy towar po otrzymaniu wpłaty lub za pobraniem zgodnie z informacją w formularzu,

4. Cieszysz się nowym nabytkiem, a my jesteśmy dumni z kolejnego zadowolonego klienta!


Płatności

Formy płatności oraz ceny przesyłek podane zostały na początku aukcji.

Dane do przelewu znajdują się na stronie "O mnie", otrzymacie je również Państwo w mailu potwierdzającym zakup.


Transport

Przesyłki nadawane są zgodnie z Państwa wyborem za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

Wszystkie przesyłki pocztowe nadawane są jako PRIORYTET.

Dane firmy kurierskiej wraz z numerem infolinii znajdują się na stronie "O mnie".

Gdy tylko przesyłka zostanie nadana otrzymacie Państwo jej numer aby móc monitorować co się z nią dzieje.

W cenie przesyłki kurierskiej zawarte jest ubezpieczenie.

Szanowni klienci

Mamy przyjemność zaprezentować Państwu naszą ofertę z zakresu akcesoriów samochodowych. Staramy się aby oferowany przez nas asortyment spełnił Państwa oczekiwania przy jednoczesnym zachowaniu atrakcyjnej ceny. Mamy nadzieję, że zaufanie którym obdarzyło nas już tak wielu użytkowników allegro będzie dla Państwa dowodem na solidność naszej firmy.

Z nami zyskujesz!
W przypadku zakupu kilku przedmiotów wysyłamy wszystko w jednej paczce dzięki czemu oszczędzacie Państwo na kosztach wysyłki.

Instalatorze!
Oferujemy atrakcyjne rabaty dla instalatorów. Wyprzedź konkurencję!

Uwaga!
Kupując w naszej firmie nic nie ryzykujesz. Jesteśmy legalnie działąjącą firmą dzieki czemu możesz być pewny(a), że otrzymasz zakupiony towar. Do każdego produktu dołączamy PARAGON lub FAKTURĘ VAT!

Ceramizer do silników motocyklowych.

  • Główne korzyści z zastosowania ceramizera to :

  • Wyciszenie i wyrównanie pracy silnika, nieznaczna poprawa dynamiki motocykla.
  • Zabezpieczenie silnika przed zużyciem i wydłużenie jego trwałości (istotne zwłaszcza w jednostkach mocno eksploatowanych).
  • Regeneracja powierzchni tarcia, dzięki czemu zmniejszeniu ulega zużycie paliwa (od 3 do 15 %) oraz zużycie oleju.
  • Ochrona silnika przed korozją (szczególnie istotne podczas zimowania motoru).
  • W silnikach posiadających wspólny ze skrzynią biegów układ olejenia (większość silników czterosuwowych motocykli), ceramizer poprawia płynność zmiany biegów i wydłuża trwałość mechanizmów nawet 10-cio krotnie.
  • Skuteczny zarówno w motocyklach rekreacyjnych jak i sportowych.
  • Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej

 

    Zasady stosowania w silnikach motocyklowych

    Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

    1. W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić zgodnie z terminem okresowej wymiany.
    2. Ceramizer® można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników motocyklowych czterosuwowych.
    3. Zaniżona doza ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych korzyści.
    4. Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas wytwarzania się warstwy. Podwójna doza ceramizera zalecana jest w przypadku znacznego zużycia silnika.
    5. Dla bardzo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia) silnika należy zwiększyć 2 krotnie dawkę ceramizera®.
    6. Dla silników stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dawki ceramizera®, w stosunku do ilości określonej w tabeli.

    ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:

    Ilość oleju w silniku w litrach

    1-5 l

    5-10 l

    Przy przebiegu: 3-35 tys. km

    1 doz.

    2 doz.

    Przy przebiegu: 35-90 tys. km

    2 doz.

    3 doz.

    Przy przebiegu: > 90 tys. km

    2 doz.

    3 doz.

    OPAKOWANIE ZAWIERA:

    ZALECENIA:

    1. Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po wytworzeniu się warstwy ceramiczno metalowej) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania ceramizera®.
    2. Można stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej po wymianie oleju i filtra, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z ceramizerem®.
    3. Stosować przede wszystkim profilaktycznie, w celu zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
    4. Można stosować z każdym rodzajem oleju.
    5. W trakcie tworzenia się warstwy ceramiczno metalowej (1000 km) nie wymieniać oleju.
    6. Ceramizer® można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem.

INSTRUKCJA:

  1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC, (np. po jeździe, lub co najmniej po 10-cio minutowej pracy silnika na biegu jałowym).
  2. Wyłączyć silnik.
  3. Odkręcić korek wlewu oleju i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju.
  4. Zakręcić korek wlewu oleju.
  5. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.
  6. Przejechać nie koniecznie jednorazowo 100 km (odcinek można podzielić na etapy) w sposób taki jak przy docieraniu silnika, tzn. należy unikać zbyt wysokich obrotów silnika i jeździć na możliwie niskich obrotach aby w mniejszym stopniu występowało tarcie płynne (z filmem olejowym).
  7. Ceramizer nie zmienia parametrów smarnych oleju, a więc nie zmienia parametrów tarcia mokrego sprzęgła.
  8. Po pokonaniu odcinka 100 km można jeździć bez ograniczeń obrotów silnika. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1000 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!
  9. W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu (np. 2 dawek) zaleca się zastosowanie pierwszej dozy (według załączonej instrukcji),a następnie po przejechaniu ok. 300 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dozy (zwiększa to efektywność tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej w miejscach tarcia).

UWAGI:

  1. Nie zaleca się stosowania ceramizera w przypadku konstrukcji mokrego sprzęgła, w którym występują metalowe pary okładzin. Ten przypadek dotyczy około 5% konstrukcji silników.
  2. W przypadku gdy okładziny mokrego sprzęgła są niemetalowe lub na przemian metalowe-niemetalowe wówczas można stosować ceramizer. Ten przypadek dotyczy około 95% konstrukcji silników.
  3. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem.ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem® będzie zmniejszona, a czas ceramizacji wydłuży się.
  4. W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne przylgnie zaworów, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę ceramizerem®.
  5. Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
  6. W przypadku silników bez automatycznej regulacji luzów zaworowych po zakończeniu obróbki ceramizerem tj. po 1000 km o ile jest to niezbędne (słychać stuki zaworów) należy dokonać regulacji luzów.
  7. Dozowniki/strzykawki, które posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo napełnione.

BEZPIECZEŃSTWO:

  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
  2. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
  3. Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.
  4. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  5. Chronić przed dziećmi.

GWARANCJA

Skuteczność i trwałość wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej gwarantowana jest
przynajmniej do 30 000 km przebiegu. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować ceramizer® do silnika motocyklowego.


  • Posiadamy również inne produkty z linii ceramizerów, dostępne na naszych pozostałych aukcjach.

  • Ceramizer do silników.

  • Ceramizer do skrzyń biegów i tylnych mostów.

  • Ceramizer do hydraulicznego układu wspomagania kierownicy.

  • Uszlachetniacz do paliwa.
  • Zestaw jest nowy, podlega 12 miesięcznej gwarancji.