Kategorie
Pomoc
Oferujemy wsparcie techniczne poprzez email oraz telefon.
Poradnik instalatorski z informacjami na temat montażu. Pomagamy, nie uczymy montażu!
W miarę posiadania udostępniamy opis wpięcia urządzenia w danym modelu auta. Część opisów jest w języku angielskim.
Kontakt
SKLEP
Master Trade s.c.
ul. Braniborska
2/10
53-680 Wrocław
Pracujemy:
pn-pt: 10 - 18
sb: 10 - 15
nd: 8 - 14
tel/fax: 71 [zasłonięte] 33
mobile: 697 [zasłonięte] 505
gg:[zasłonięte]10601
e-mail:alarmywroclaw
WARSZTAT
ul. Braniborska 2/10
tel/fax: 71 [zasłonięte] 46
mobile: 888 [zasłonięte] 267
e-mail:warsztat
Transakcja
Zakupy w Master Trade to pikuś. Sprawdź jakie to proste:
1. Klikasz KUP TERAZ,
2. Wypełniasz formularz do którego link otrzymasz w mailu od allegro,
3. Wysyłamy towar po otrzymaniu wpłaty lub za pobraniem zgodnie z informacją w formularzu,
4. Cieszysz się nowym nabytkiem, a my jesteśmy dumni z kolejnego zadowolonego klienta!
Płatności
Formy płatności oraz ceny przesyłek podane zostały na początku aukcji.
Dane do przelewu znajdują się na stronie "O mnie", otrzymacie je również Państwo w mailu potwierdzającym zakup.
Transport
Przesyłki nadawane są zgodnie z Państwa wyborem za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
Wszystkie przesyłki pocztowe nadawane są jako PRIORYTET.
Dane firmy kurierskiej wraz z numerem infolinii znajdują się na stronie "O mnie".
Gdy tylko przesyłka zostanie nadana otrzymacie Państwo jej numer aby móc monitorować co się z nią dzieje.
W cenie przesyłki kurierskiej zawarte jest ubezpieczenie.
Szanowni klienci
Mamy przyjemność zaprezentować Państwu naszą ofertę z zakresu akcesoriów samochodowych. Staramy się aby oferowany przez nas asortyment spełnił Państwa oczekiwania przy jednoczesnym zachowaniu atrakcyjnej ceny.
Mamy nadzieję, że zaufanie którym obdarzyło nas już tak wielu użytkowników allegro będzie dla Państwa dowodem na solidność naszej firmy.
Z nami zyskujesz!
W przypadku zakupu kilku przedmiotów wysyłamy wszystko w jednej paczce dzięki czemu oszczędzacie Państwo na kosztach wysyłki.
Instalatorze!
Oferujemy atrakcyjne rabaty dla instalatorów. Wyprzedź konkurencję!
Uwaga!
Kupując w naszej firmie nic nie ryzykujesz. Jesteśmy legalnie działąjącą firmą dzieki czemu możesz być pewny(a), że otrzymasz zakupiony towar. Do każdego produktu dołączamy PARAGON lub FAKTURĘ VAT!
Ceramizer do silników motocyklowych.
-
Główne korzyści z zastosowania ceramizera to :
- Wyciszenie i wyrównanie pracy silnika, nieznaczna poprawa
dynamiki motocykla.
- Zabezpieczenie silnika przed zużyciem i wydłużenie jego
trwałości (istotne zwłaszcza w jednostkach mocno
eksploatowanych).
- Regeneracja powierzchni tarcia, dzięki czemu zmniejszeniu
ulega zużycie paliwa (od 3 do 15 %) oraz zużycie oleju.
- Ochrona silnika przed korozją (szczególnie istotne podczas
zimowania motoru).
- W silnikach posiadających wspólny ze skrzynią biegów układ
olejenia (większość silników czterosuwowych motocykli),
ceramizer poprawia płynność zmiany biegów i wydłuża trwałość
mechanizmów nawet 10-cio krotnie.
- Skuteczny zarówno w motocyklach rekreacyjnych jak i
sportowych.
Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas
normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej
Zasady stosowania w silnikach motocyklowych
Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera®, uzyskuje się
przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.
- W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25
motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić zgodnie z
terminem okresowej wymiany.
- Ceramizer® można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i
stosować do wszystkich rodzajów silników motocyklowych
czterosuwowych.
- Zaniżona doza ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych
korzyści.
- Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera® nie powoduje
żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas wytwarzania
się warstwy. Podwójna doza ceramizera zalecana jest w przypadku
znacznego zużycia silnika.
- Dla bardzo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia) silnika
należy zwiększyć 2 krotnie dawkę ceramizera®.
- Dla silników stosowanych w sporcie motorowym i w
ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie
dawki ceramizera®, w stosunku do ilości określonej w tabeli.
ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji
powierzchni par tarcia, określa tabela:
Ilość oleju w silniku w
litrach
|
1-5 l
|
5-10 l
|
Przy przebiegu: 3-35 tys. km
|
1 doz.
|
2 doz.
|
Przy przebiegu: 35-90 tys. km
|
2 doz.
|
3 doz.
|
Przy przebiegu: > 90 tys. km
|
2 doz.
|
3 doz.
|
OPAKOWANIE ZAWIERA:
ZALECENIA:
-
Wykonać pomiar ciśnienia
końca sprężania (przed i po wytworzeniu się
warstwy ceramiczno metalowej) w cylindrach
silnika - celem potwierdzenia skuteczności
działania ceramizera®.
-
Można stosować na każdym
etapie eksploatacji, najlepiej po wymianie oleju
i filtra, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany
oleju) kontynuować jazdę z ceramizerem®.
-
Stosować przede wszystkim
profilaktycznie, w celu zabezpieczenia silnika
przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco
jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
- Można stosować z każdym rodzajem oleju.
-
W trakcie tworzenia się warstwy ceramiczno metalowej (1000 km) nie wymieniać oleju.
-
Ceramizer® można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem.
INSTRUKCJA:
-
Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC,
(np. po jeździe, lub co najmniej po 10-cio
minutowej pracy silnika na biegu jałowym).
-
Wyłączyć silnik.
-
Odkręcić korek wlewu oleju i opróżnić
dozownik(i) do otworu wlewu oleju.
-
Zakręcić korek wlewu oleju.
-
Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym
przez 15 min.
-
Przejechać nie koniecznie jednorazowo 100 km
(odcinek można podzielić na etapy) w sposób taki
jak przy docieraniu silnika, tzn. należy unikać
zbyt wysokich obrotów silnika i jeździć na
możliwie niskich obrotach aby w mniejszym
stopniu występowało tarcie płynne (z filmem
olejowym).
-
Ceramizer nie zmienia parametrów smarnych oleju,
a więc nie zmienia parametrów tarcia mokrego
sprzęgła.
-
Po pokonaniu odcinka 100 km można jeździć bez
ograniczeń obrotów silnika. Tworzenie warstwy
ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1000 km
przebiegu, ale już w normalnych warunkach
eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!
-
W przypadku stosowania zwiększonej ilości
preparatu (np. 2 dawek) zaleca się zastosowanie
pierwszej dozy (według załączonej instrukcji),a
następnie po przejechaniu ok. 300 km
zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej)
dozy (zwiększa to efektywność tworzenia się
warstwy ceramiczno-metalowej w miejscach
tarcia).
UWAGI:
-
Nie zaleca się stosowania ceramizera w przypadku
konstrukcji mokrego sprzęgła, w którym występują
metalowe pary okładzin. Ten przypadek dotyczy
około 5% konstrukcji silników.
-
W przypadku gdy okładziny mokrego sprzęgła są
niemetalowe lub na przemian metalowe-niemetalowe
wówczas można stosować ceramizer. Ten przypadek
dotyczy około 95% konstrukcji silników.
-
W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków
do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się
wymianę oleju z przemyciem silnika przed
stosowaniem.ceramizera®. Inaczej skuteczność
obróbki ceramizerem® będzie zmniejszona, a czas
ceramizacji wydłuży się.
-
W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np.
pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy,
nieszczelne przylgnie zaworów, głębokie rysy na
gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki,
po czym zastosować obróbkę ceramizerem®.
-
Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje
tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
-
W przypadku silników bez automatycznej regulacji
luzów zaworowych po zakończeniu obróbki
ceramizerem tj. po 1000 km o ile jest to
niezbędne (słychać stuki zaworów) należy dokonać
regulacji luzów.
-
Dozowniki/strzykawki, które posiadają nieduży
wyciek spod tłoczka są uważane także za
prawidłowo napełnione.
BEZPIECZEŃSTWO:
-
Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE
(91/155/EEC).
-
Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
-
Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.
-
Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
-
Chronić przed dziećmi.
GWARANCJA
Skuteczność i trwałość wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej gwarantowana
jest
przynajmniej do 30 000 km przebiegu. Po tym przebiegu zaleca się ponownie
zastosować ceramizer® do silnika motocyklowego.
- Posiadamy również inne produkty z linii ceramizerów, dostępne na naszych pozostałych aukcjach.
- Ceramizer do silników.
- Ceramizer do skrzyń biegów i tylnych mostów.
- Ceramizer do hydraulicznego układu wspomagania kierownicy.
- Uszlachetniacz do paliwa.
- Zestaw jest nowy, podlega 12 miesięcznej gwarancji.