Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CERAMIZER DO SILNIKÓW MOTOCYKLOWYCH KRAKÓW

06-10-2014, 11:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 69 zł     
Użytkownik combex
numer aukcji: 4582106150
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 5   
Koniec: 06-10-2014 11:06:21
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

combex_allegro

CERAMIZER
DO
SILNIKÓW
MOTOCYKLOWYCH





Korzyści:
  • Wycisza i wyrównuje pracę silnika, poprawia dynamikę motocykla.
  • Zabezpiecza silnik przed zużyciem i wydłuża jego trwałość.
  • Regeneruje powierzchnie tarcia, dzięki czemu zmniejsza zużycie paliwa (od 3 do 15 %) oraz zużycie oleju.
  • Chroni silnik przed korozją (szczególnie istotne podczas zimowania motoru).
  • W silnikach posiadających wspólny ze skrzynią biegów układ olejenia (większość silników czterosuwowych motocykli), poprawia płynność zmiany biegów i wydłuża trwałość mechanizmów nawet 5-cio krotnie.
  • Skuteczny zarówno w motocyklach rekreacyjnych jak i sportowych.
Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej.



ZASADY STOSOWANIA W SILNIKACH MOTOCYKLOWYCH:

Najwyższą efektywność w stosowaniu Ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

  1. W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić zgodnie z terminem okresowej wymiany.
  2. Ceramizer® można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników motocyklowych czterosuwowych.
  3. Zaniżona doza Ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych korzyści.
  4. Zawyżona (np. 2 x większa) doza Ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas wytwarzania się warstwy. Podwójna doza Ceramizera® zalecana jest w przypadku znacznego zużycia silnika.
  5. Dla bardzo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia) silnika należy zwiększyć 2 krotnie dawkę Ceramizera®.
  6. Dla silników stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dawki Ceramizera®, w stosunku do ilości określonej w tabeli.


ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:

Ilość oleju w silniku w litrach 1-5 l 5-10 l
Przy przebiegu: 3-35 tys. km 1 doz. 2 doz.
Przy przebiegu: 35-90 tys. km 2 doz. 3 doz.
Przy przebiegu: > 90 tys. km 3 doz. 4 doz.

OPAKOWANIE ZAWIERA:

  1. Niniejszą instrukcję.
  2. Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 4 g.

ZALECENIA:

  1. Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po wytworzeniu się warstwy ceramiczno metalowej) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania Ceramizera®.
  2. Można stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej po wymianie oleju i filtra, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z Ceramizerem®.
  3. Stosować przede wszystkim profilaktycznie, w celu zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
  4. Można stosować z każdym rodzajem oleju.
  5. W trakcie tworzenia się warstwy ceramiczno metalowej (1000 km) nie wymieniać oleju.
  6. Ceramizer® można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem.

INSTRUKCJA:

  1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC, (np. po jeździe, lub co najmniej po 10-cio minutowej pracy silnika na biegu jałowym).
  2. Wyłączyć silnik.
  3. Odkręcić korek wlewu oleju i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju.
  4. Zakręcić korek wlewu oleju.
  5. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.
  6. Przejechać nie koniecznie jednorazowo 100 km (odcinek można podzielić na etapy) w sposób taki jak przy docieraniu silnika, tzn. należy unikać zbyt wysokich obrotów silnika i jeździć na możliwie niskich obrotach aby w mniejszym stopniu występowało tarcie płynne (z filmem olejowym).
  7. Ceramizer® nie zmienia parametrów smarnych oleju więc nie zmienia parametrów tarcia mokrego sprzęgła.
  8. Po pokonaniu odcinka 100 km można jeździć bez ograniczeń obrotów silnika. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1000 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!
  9. W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu (np. 2 dawek) zaleca się zastosowanie pierwszej dozy (według załączonej instrukcji), a następnie po przejechaniu ok. 300 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dozy (zwiększa to efektywność tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej w miejscach tarcia).

UWAGI:

  1. Nie zaleca się stosowania Ceramizera® w przypadku konstrukcji mokrego sprzęgła, w którym występują metalowe pary okładzin. Ten przypadek dotyczy około 5% konstrukcji silników.
  2. W przypadku gdy okładziny mokrego sprzęgła są niemetalowe lub na przemian metalowe-niemetalowe wówczas można stosować Ceramizer®. Ten przypadek dotyczy około 95% konstrukcji silników.
  3. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem.Ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem będzie zmniejszona, a czas ceramizacji wydłuży się.
  4. W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne przylgnie zaworów, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę Ceramizerem®.
  5. Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
  6. W przypadku silników bez automatycznej regulacji luzów zaworowych po zakończeniu obróbki Ceramizerem® tj. po 1000 km o ile jest to niezbędne (słychać stuki zaworów) należy dokonać regulacji luzów.
  7. Dozowniki/strzykawki, które posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo napełnione.

BEZPIECZEŃSTWO:

  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
  2. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
  3. Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.
  4. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  5. Chronić przed dziećmi.


BADANIA:

Skuteczność potwierdzona w testach zamieszczonych na www.ceramizer.pl.

SKUTECZNOŚĆ:

Wytworzone warstwy ceramiczno-metalowe pozostają skuteczne i trwałe na około 30 000 km przebiegu. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować Ceramizer® do silnika motocyklowego.




CENA ZA SZT 69


Preferowany odbiór osobisty w sklepie: ul. Jerzmanowskiego 14 , Kraków






Kontakt:

COMBEX Sklep Motoryzacyjny
ul. Jerzmanowskiego 14
30-836 Kraków

Tel./Fax: (12)[zasłonięte]658 74
Tel. 0 506 [zasłonięte] 421

GG:35<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>469 35[zasłonięte]469
[zasłonięte]@combex.com.pl www.motoryzacja.combex.com.pl

mapa Wyświetl większą mapę

O sklepie:

Istniejemy na rynku już ponad 20 lat, nasze doświadczenie i znajomość branży to nasze najmocniejsze atuty. Specjalistycznie wyszkolona kadra pracownicza w profesjonalny sposób doradzi każemu klientowi. Posiadamy w naszej ofercie części i akcesoria do wszystkich samochodów. Zapraszamy do sklepu i na nasze inne aukcje.
Sklep 1SklepSklepSklepSklep
zapraszamy do sklepu: ul. Jerzmanowskiego 14, Kraków