|
E-mail: [zasłonięte]@go3.pl Tel: 0-505-[zasłonięte]-779 GG:[zasłonięte]77572
|
|
|
|
Koszty i możliwe formy wysyłki określone są powyżej opisu aukcji.
NATYCHMIASTOWE WYSYŁKI!
WYSYŁAMY TEGO SAMEGO DNIA (jeśli do 13:00 otrzymamy Twoją wpłatę lub mailową prośbę o wysyłkę za pobraniem)
|
|
|
|
|
.
.
.
.
.
Przedmiotem aukcji jest Ceramizer do silników maszyn rolniczych
|
Potrzebujesz inne ceramizery? Zobacz nasze pozostałe aukcje.
Jak działa Ceramizer?Regeneracja przy użyciu Ceramizera ® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.
KORZYŚCI z zastosowania w silnikach spalinowych:
- Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
- Zmniejsza zużycie oleju.
- Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
- Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
- Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
- Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
- Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika.
- Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
- Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
- Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
- Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju.
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km.
- Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów).
- Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
- Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (Dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
- Chroni środowisko naturalne.
|
|
|
Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.
- W trakcie całego procesu ceramizacji (25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
- Ceramizer® można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników spalinowych: benzynowych, Diesla z: pompowtryskiwaczami, wtryskiem bezpośrednim typu common-rail, pompami sekwencyjnym i rozdzielaczowymi oraz silników zasilanych gazem, z turbodoładowaniem, z katalizatorem spalin, z sondą lambda.
- Zaniżona doza Ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
- Zawyżona (np. 2 razy większa) doza Ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.
- Dla bardzo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia) silnika należy zwiększyć o 50% dawkę Ceramizera®.
- Dla silników stosowanych w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dawki Ceramizera®, w stosunku do ilości określonej w tabeli.
ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:
Ilość oleju w silniku w litrach
|
Do 10 L
|
10-15 L
|
15-20 L
|
20-25 L
|
Przy przebiegu: 100-800 mth
|
1 doza
|
2 dozy
|
3 dozy
|
4 dozy
|
Przy przebiegu:[zasłonięte]800-30 mth
|
2 dozy
|
3 dozy
|
4 dozy
|
5 doz
|
Przy przebiegu: 3[zasłonięte]000-50 mth/font>
|
3 dozy
|
4 dozy
|
5 doz
|
6 doz
|
Przy przebiegu powyżej 5000 mth
|
4 dozy
|
5 dozy
|
6 doz
|
7 doz
|
Preparat można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizera
OPAKOWANIE ZAWIERA:
- Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 4.5 g.
- Niniejszą instrukcję.
ZALECENIA:
-
Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po obróbce) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania ceramizera.
-
Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z ceramizerem.
-
Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
- Można stosować z każdym rodzajem oleju.
- W trakcie pełnej obróbki (25 mth) nie wymieniać oleju.
- Stosować razem z ceramizerem do paliwa, skrzyń biegów, tylnich mostów.
INSTRUKCJA:
- Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC, (np. po co najmniej 10-cio minutowej pracy silnika na biegu jałowym).
- Wyłączyć silnik.
- Odkręcić korek wlewu oleju i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju. Gdy wlew oleju ma długą szyjkę, zaleca się przed zastosowaniem Ceramizera® wlać nieco oleju przez wlew, zaaplikować Ceramizer(y)® po czym ponownie wlać nieco oleju. Dzięki temu cała zawartość preparatu spłynie do układu olejenia silnika. Gdy wlew oleju jest wyposażony w sitko, zaleca się wymieszać dozę(y) Ceramizera® z niewielką ilością oleju (np. 200 ml), po czym wlać mieszaninę do otworu wlewu oleju.
- Zakręcić korek wlewu oleju.
- Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.
- Przez pierwsze 3,5 mth pracy należy eksploatować silnik (tak jak przy docieraniu), nie używając pojazdu do prac mocno obciążających silnik (np. orki).
- Po przepracowaniu 3,5 mth można eksploatować pojazd bez bez ograniczeń. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 25 mth przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!
- W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu (>3 dozy) zaleca się rozłożenie aplikacji doz na 2 etapy. Połowę przewidzianych doz należy zastosować według załączonej instrukcji, a następnie po przejechaniu ok. 10 mth zastosować w ten sam sposób drugą połowę przewidzianych doz. Zwiększa to efektywność tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej w miejscach tarcia.
UWAGI:
-
W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem ceramizera. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
-
W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne zawory, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę ceramizerem.
-
Ceramizer nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
-
W przypadku silników bez automatycznej regulacji luzów zaworowych, po zakończeniu obróbki tj. po 1500 km należy dokonać regulacji luzów.
-
Jeśli silnik jest wyposażony w odśrodkowy filtr oleju, należy przed zastosowaniem ceramizera wyczyścić filtr, a najlepiej na czas obróbki wyłączyć go z obiegu oleju, stosując przewód obejściowy (jeśli jest to konstrukcyjnie możliwe). W tego rodzaju filtrach, cząsteczki preparatu mają skłonność do osadzania się i tym samym znacząco mniejsza ich ilość dociera do powierzchni tarcia.
BEZPIECZEŃSTWO:
-
Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
-
Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
-
Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.
-
Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
-
Filtr cząstek stałych to metalowa puszka wypełniona w środku metalowymi lub ceramicznymi włóknami, na których osadzają się cząsteczki sadzy, które są w określonych warunkach eksploatacji pojazdu dopalane. Ceramizer nie zmienia reologicznych parametrów oleju, nie powoduje tworzenia cząsteczek sadzy, popiołów siarczanowych, fosforu i siarki, w związku z tym nie wpływa na pracę DPF i można go bezpiecznie stosować w silnikach z DPF.
-
Chronić przed dziećmi.
Gwarancja Skuteczności i trwałości:
Producent gwarantuje skuteczność i trwałość wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej gwarantowana jest przynajmniej do 70 000 km przebiegu lub do 6000 mth. Po tym okresie należy ponownie użyć Ceramizera.
GWARANCJA ORYGINALNOŚCI
KUPUJ OD SPRZEDAWCY NR. 1 !!!
Wysyłka w dniu księgowania pieniędzy na koncie ( wpływ do godz 13). Koszt wysyłki jest stały niezależnie od ilości zakupionych preparatów.
Masz pytanie lub potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Kontakt: [zasłonięte]@go3.pl tel. 505-[zasłonięte]-779
8 powodów dlaczego warto kupować u mnie:
- Błyskawiczna wysyłka Twojego zamówienia(nadanie przesyłki w dniu otrzymania wpłaty i dostawa w 24h to dla nas norma - patrz komentarze)
- Bezpieczeństwo - na tej aukcji kupujesz w legalnie działającej firmie (sklepie internetowym) jako kupującego chroni cię prawo, nie ryzykuj zakupów u postronnych osób.
- Najwyższa jakość obsługi potwierdzona STANDARDEM ALLEGRO!
- Doskonały i szybki kontakt i profesjonalizm (sprawdź komentarze!), masz pytania? dzwoń, chętnie pomogę
- Najlepsze ceny i gratisy - spróbuj kupić taniej
- Gwarantowana oryginalność i jakość ceramizerów (Autoryzowany dealer)
- Staranne i bezpieczne pakowanie, każda przesyłka zabezpieczona przed otwarciem przez osoby niepowołane!
- Największe doświadczenie w sprzedaży ceramizerów na Allegro - sprzedajemy od lat i mamy tysiące zadowolonych klientów!
Podręcznik oszczędnej jazdy GRATIS Dowiedz się jak ekonomicznie jeździć i zmniejszyć spalanie nawet o 20%
Jeśli w ciągu każdego miesiąca przejeżdżasz średnio 1000km to rocznie wydajesz ok 4000zł na paliwo (obliczono dla spalania 8L benzyny/100km)
Łatwo policzyć, że dzięki temu poradnikowi oszczędzisz nawet 800zł rocznie.
Darmowy fragment do pobrania tutaj
Od razu po zakupie otrzymasz link do pełnej wersji poradnika.
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA:
- Czy małe (5 ml) dawki ceramizera skutecznie zregenerują silnik, skrzynie biegów, tylny most?
Pojemności preparatów są tak dobrane, że wystarczają do zregenerowania powierzchni tarcia silnika (tuleje, pierścienie, wałek rozrządu, elementy pompy olejowej) i powierzchni tarcia zębów przekładni. Mała pojemność dozy (5 ml) skoncentrowanych preparatów są pożądane i korzystne, ponieważ: - nie powodują wzrostu poziomu oleju w silniku, tylnym moście, skrzyni biegów. - nie zawierają dużych ilości zbędnego wypełniacza, tym samym nie powodują zmian właściwości oleju (nie są tzw. zagęszczaczami oleju , motodoktorami).
- Dlaczego producenci oleju nie produkują oleju z ceramizerami?
Zasadnicze przyczyny to: - Nie każdy użytkownik miałby ochotę po wymianie oleju na olej z ceramizerem - używać samochodu przez około 200km z ograniczoną prędkością obrotową silnika. - Można by się także zastanowić dlaczego producenci nie produkują niezwykle trwałych samochodów, mimo że jest to technologicznie możliwe? Dlaczego nie otrzymujemy trwałych produktów? Również warte przemyślenia jest to, jaką korzyść miałby producent oleju, który zarabia na jego sprzedaży skoro po zastosowaniu ceramizera spada częstotliwość wymiany oleju (nie wspominając już o tym że olej musiał by zdrożeć) ?
- Jaka jest gwarancja, że po zastosowaniu ceramizerów uzyskam pozytywny efekt?
Zastosowanie ceramizerów daje 100% gwarancję na podwyższenie i wyrównanie ciśnienia sprężania w cylindrach, oraz pośrednio - zmniejszenia zużycia oleju, jeśli przyczyną tych zjawisk (zmniejszone ciśnienie końca sprężania i nadmierne zużycie oleju) jest zużycie pary tuleja cylindrowa - pierścienie, ale w granicach normalnych zużyć eksploatacyjnych (tzn. nie występuje zużycie graniczne żadnego z tych elementów i nie jest uszkodzony lub zablokowany żaden z pierścieni). Natomiast jeżeli przyczyną ubytku oleju są uszczelniacze zaworowe należy je wymienić na nowe (nie występuje tam tarcie metalu o metal a w związku z czym nie tworzy się warstwa ceramiczna).
- Jak preparat ma się do produktów typu Militec, Xeramic, Modyfikator Plus czy Motor-Life? Czy są to produkty o porównywalnej funkcjonalności i zasadzie działania czy też jest to cos innego? Czy jeśli wcześniej stosowałem w silniku jeden z nich to czy powinienem wykonać jakieś czynności przed zastosowaniem ceramizerów?
Wymienione preparaty (Militec, Xeramic, Modyfikator Plus czy Motor-Life) nie są odpowiednikami tych z naszej oferty. Nasz preparat jest ceramizerem powierzchni par tarcia - na powierzchni metali wytwarza się warstwa ceramiczno-metalowa. Tym sposobem para (metal-metal) tarcia podlega regeneracji. Ceramizery nie są tzw. " zagęszczaczami oleju" , "motodoktorami" (1 dawka to 5 ml a nie 200-300ml jak w wyżej wymienionych preparatach), a efekt ceramizacji utrzymuje się po wymianie oleju (w przypadku silnika do 70 tys km przebiegu). Zastosowanie ceramizerów byłoby skuteczniejsze, gdyby wcześniej nie były stosowane żadne inne technologie, które tworzą obniżające tarcie powłoki na powierzchniach tarcia. Przed zastosowaniem ceramizera proponujemy usunąć powstałe wcześniej warstwy - można to zrobić w czasie normalnej eksploatacji pojazdu, jednak trwa to dość długo (co najmniej 2 okresy wymiany oleju). Tym niemniej ceramizery można stosować po wcześniejszym zastosowaniu innych dodatków, ale wtedy warstwa ceramiczno metalowa będzie tworzyć się wolniej. W takim przypadku zalecana jest wymiana oleju na czysty(pozbawiony dodatków).
- W sklepach i internecie jest kilkanaście jeżeli nie kilkadziesiąt dodatków do oleju i paliwa, sprzedawcy nazywają coraz więcej produktów ceramizerami. Na co zwracać uwagę podczas kupna dodatku do oleju, czy te produkty to ceramizery?
Najważniejsze zagadnienia na które warto zwracać uwagę podczas wyboru dodatku do oleju to : - ilość preparatu, wbrew pozorom im więcej objętości ma dany preparat tym większe prawdopodobieństwo że jest zwykłym zagęszczaczem oleju; - ilość rzetelnych testów i badań świadczących o skuteczności preparatu; - ilość pozytywnych opinii użytkowników; - stosowanie w sporcie samochodowym; - preparat nie powinien zawierać teflonu (PTFE).
Na rynku polskim istnieje znaczna ilość nieskutecznych preparatów do oleju. Pojawiają się w sprzedaży preparaty, które w swojej nazwie lub opisie mianują się ceramizerami a nimi nie są. Aby uniknąć nieoryginalnych i nieskutecznych produktów należy dokonywać zakupów wyłącznie z pewnych źródeł. Jesteśmy autoryzowanymi dystrybutorami środka Ceramizer i gwarantujemy oryginalność produktu z tej aukcji.
- Czy preparat ceramizer może przynieść efekty w sytuacji gdy przyczyną wysokiego zużycia oleju (1 litr na ok. 3000 km) są do wymiany uszczelniacze zaworowe i pierścienie (silnik 16-zaworowy). Czy w takim przypadku zastosowanie preparatu zmniejszy zużycie oleju?
Warstwa ceramiczno-metalowa, jaka wytwarza się na skutek działania preparatu, powoduje poprawę szczelności pierścieni z tuleją, ale w przypadku uszczelniaczy zaworów (prowadnic zaworowych) to już zupełnie inna sprawa - tam bowiem ta warstwa nie powstaje (nie ma tarcia metal-metal). Uszczelniacze trzeba zatem bezwzględnie wymienić a skuteczność szczelności pierścieni z cylindrem zależy od stanu zużycia pierścieni - jeśli wystąpi już zużycie graniczne, to trzeba by zastosować znaczące ilości preparatu, a to nie ma sensu. Poza tym najczęściej przyczyna ubytków oleju (oprócz wspomnianych uszczelniaczy prowadnic) jest uszkodzenie lub znaczne zużycie pierścieni zgarniających - mają one specyficzną budowę i w przypadku zaniku tzw. pólek (krawędzi zgarniających) nic już nie pomoże - oprócz oczywiście wymiany par trybologicznych (pierścienie, tłok, cylinder). Ceramizery są jednak na tyle przystępne cenowo, że można spróbować - w każdym razie nie zaszkodzą, a pozytywny efekt może być.
- Czy po zastosowaniu ceramizerów nie będzie kłopotów w przypadku dokonywania naprawy głównej silnika (szlif itp.), czy preparat nie zatyka kanałów olejowych?
Stosowanie ceramizerów nie powoduje żadnych negatywnych skutków, w tym technologicznych.
- W czym preparaty ceramizery są lepsze od preparatów teflonowych?
Co do pokryć teflonowych, to są to polimery (tworzywa sztuczne), które oprócz niskiego współczynnika tarcia nic nie wnoszą. Poza tym nie są odporne na warunki termiczne panujące w silniku i po niedługim czasie łańcuchy polimerów rozrywają się tworząc zupełnie inne tworzywa, których cząsteczki w postaci płatków gromadzą się m.in. w kanałach olejowych, powodując uszkodzenia. Firma, która wprowadziła na rynek te produkty już się do nich nie przyznaje - te, które jeszcze wegetują na rynku najczęściej pochodzą od innych producentów. Zastosowanie teflonu bez specjalnego ryzyka - może mieć miejsce w przekładniach i to mniej obciążonych. Ceramizery, jak sama nazwa wskazuje - powodują tworzenie się warstwy ceramiczno-metalowej o niezwykłych własnościach wytrzymałościowych i odporności na ścieranie oraz temperaturę, poza tym posiadają bardzo niski współczynnik tarcia (10-cio krotnie twardsze od stali i ich współczynnik tarcia jest około 8-mio krotnie niższy od pary stal-stal). Trwałość warstw ceramiczno-metalowych jest porównywalna do powierzchni nawęglanych i gwarantowana na przynajmniej 70 000 km przebiegu pojazdu, chociaż zachowują one trwałość do około 150 000 km przebiegu. Oprócz tego ceramizery dodatkowo zawierają składniki (cząstki GP), które polepszają właściwości fizyczne oleju w zakresie jego przylegania do powierzchni metalowych. Jest to tzw. magnetyzacja oleju.
- Czy można ten preparat dodać do silników diesla , TDI , GDI lub silników z instalacją gazową?
Nie ma żadnych przeciwwskazań w stosowaniu ceramizerów w silnikach diesla, benzynowych, napędzanych gazem a także silników turbodoładowanych.
POBIERZ PLIK Z OPINIAMI O CERAMIZERACH!! (plik tekstowy MsWord)
Ceramizery oferujemy również w innych korzystniejszych cenowo zestawach - sprawdź inne nasze aukcje!
|
|
Na życzenie wystawiam fakturę VAT (proszę o kontakt i dane do niej zaraz po licytacji)
|
Galeria:
|