Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CERAMIZER DO HYDRAULICZNYCH UKŁADÓW WSPOMAGANIA

24-09-2014, 13:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 65 zł     
Użytkownik LucarAuto
numer aukcji: 4546565332
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 24-09-2014 13:04:25
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

akumulator aktech

trw

CER WSPOM

 baner



Potrzebujesz części do  samochodu ? Zadaj pytanie. Przedstawimy korzystną ofertę cenową
kontaktKONTAKT

LUCAR S.C
Centrum Handlowe Bemowo
Powstańców Śląskich 124
pawilon 179.
01-466 Warszawa

Tel.22 [zasłonięte] 13; 602 [zasłonięte] 113

[zasłonięte]@gmail.com
skype lucar-auto
gg[zasłonięte]46609


mapa dojazdu
(klinkin)


Godziny otwarcia:
PN-PT 9:30-18:00
SOB 10:00-14:00

wysylkaWYSYŁKA
Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmą kurierską "siódemka"

Zalecamy odbiór osobisty

platnosciPŁATNOŚCI
Preferowana forma - gotówka

BZ WBK
50 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0430001 [zasłonięte] 171554



sss

CERAMIZER DO HYDRAULICZNYCH UKŁADÓW
WSPOMAGANIA KIEROWNICY

WSPOMAGANIA 


  Ceramizery® to innowacyjne preparaty do regeneracji i zabezpieczania powierzchni tarcia podzespołów:
  1. Silników spalinowych
  2. Skrzyń biegów
  3. Przekładni głównych (tylnich mostów)
  4. Reduktorów
  5. Układów przeniesienia napędu, przegubów homokinetycznych, kół zębatych, łańcuchów
  6. Układów wspomagania kierownicy
  7. Układów hydraulicznych
  8. Łożysk ślizgowych
  9. Sprężarek
  10. Układów zasilania paliwem
Ceramizacja to nowa technologia, która pozwala zregenerować silniki, skrzynie biegów, mosty i inne urządzenia w których występuje tarcie metalu o metal. Warstwa ceramiczna powstaje dzięki połączeniu i dyfuzji cząsteczek Ceramizera® z cząsteczkami metalu przemieszczającymi się w oleju.

Dosyć niezwykłym wydaje się brak konieczności demontażu urządzenia. 
Proces regeneracji części oraz tworzenia warstwy ceramicznej odbywa się automatycznie, już po 200 km od momentu dodania preparatu do oleju można zauważyć korzyści. 

KORZYŚCI z zastosowania Ceramizera® do płynu hydraulicznych układów wspomagania kierownicy:

  1. płyn, olej do wspomagania kierownicy - dodatekRegeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu.
  2. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni -gwarantowana do 100 000 km przebiegu.
  3. Utrzymuje nowe jak i używane urządzenia w jak najlepszym stanie.
  4. Zapobiega powstawaniu rdzy i korozji.
  5. Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu.
  6. Zapewnia płynną i cichą pracę układu wspomagania w każdych warunkach.
  7. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  8. Zmniejsza współczynnik tarcia (do wartości 0,02 tj. 10-krotnie mniej niż przy styku „stal-stal”), tym samym obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami.
  9. Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu.
  10. Mikrotwardość 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 450 kg/mm2) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kg/mm2).
  11. Chroni środowisko naturalne.
  12. Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem Ceramizerów®.
Regeneracja przy użyciu Ceramizera® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach. 

Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju (w silniku, skrzyni biegów, układzie wspomagania kierownicy) lub do paliwa (w przypadku uszlachetniacza paliw). Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). 

Ceramizacja, olej silnikowy zużycie 

Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. W celu zwiększenia tarcia przez pierwsze 200 km jazdy z preparatem nie należy przekraczać 2700 obr/min. Proces budowy warstwy ceramicznej trwa 1,5 tys. km lub 25 motogodzin.

olej do silnika, olej silnikowy

Cząsteczki Ceramizera® charakteryzują się wysokim stopniem połączenia z metalem, przenoszą cząsteczki metalu (selektywne przenoszenie) w zużyte miejsca, gdzie występuje podwyższona temperatura spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i Ceramizera® (dyfundując), odbudowują powierzchnie tworząc warstwę ceramiczno-metalową. W rezultacie dyfuzji Ceramizera® z metalową powierzchnią, polepsza się struktura siatki krystalicznej metalu, tym samym utwardza i wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nierozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna). Proces powstawania warstwy nazywany jest ceramizacją. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni poddawanych tarciu. 

Ceramizer® wykorzystuje zjawiska:
 
  • Ceramizacji powierzchni metalowych która polega na wytworzeniu warstwy ceramiczno-metalowej na metalowych powierzchniach tarcia, w częściach maszyn i urządzeń, w czasie ich normalnej eksploatacji. 
    Poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej Ceramizer® regeneruje i odbudowuje trące się metalowe powierzchnie, integrując trwale z metalem na poziomie molekularnym. Wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa jest twarda, trwała, posiada niski współczynnik tarcia, znakomicie odprowadza ciepło i jest odporna na wysokie temperatury i obciążenia mechaniczne. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni trących się detali. 

    tarcie lokalne, współczynnik tarcia, olej do silnika 
    Na skutek wysokiej lokalnej temperatury (ponad 900 oC), powstającej w miejscach lokalnego tarcia, następuje "topnienie" Ceramizera®. "Stopione" cząsteczki Ceramizera®, charakteryzują się wysokim stopniem adhezji (łączenia) z metalem, przenoszą cząsteczki metalu zawarte w oleju lub smarze w zużyte miejsca (selektywne przenoszenie), gdzie występuje podwyższona temperatura, spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i Ceramizera® (dyfundując), odbudowują powierzchnie, tworząc warstwę ceramiczno-metalową. W rezultacie dyfuzji Ceramizera® z metalową powierzchnią, polepsza się struktura siatki krystalicznej metalu i tym samym utwardza i wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nierozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna).

    Zachodzące procesy termodynamiczne na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali. Po osiągnięciu wartości nominalnych, narastanie warstwy zatrzymuje się, odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. 
    Trwały efekt ceramizacji w silnikach spalinowych utrzymuje się po kolejnych wymianach oleju przynajmniej do 70 000 km przebiegu, a w przypadku skrzyń biegów do 100 000 km przebiegu.
  • Tzw. magnetyzacji oleju - dzięki technologi GP, cząsteczki oleju przylegają ściśle do powierzchni metali, tym samym polepszają smarowanie i odprowadzanie ciepła z ich powierzchni. 
    Proces magnetyzacji oleju utrzymuje się do kolejnej wymiany oleju, ponieważ wraz z wymianą pozbywamy się namagnetyzowanych cząsteczek oleju.
  • Selektywnego przenoszenia - swobodne molekuły metalu zawarte w oleju lub smarze są przenoszone w węzły tarcia i uzupełniają siatkę krystaliczną odbudowywanej powierzchni metalu. Proces ten w teoretycznych warunkach (bez wymiany oleju) prowadzi do bezzużyciowości trących się powierzchni detali. Zakładając, że nie musimy zmieniać oleju to w wyniku procesu selektywnego przenoszenia mielibyśmy do czynienia ze 100% bezzużyciowością trących się powierzchni.
    Niestety olej ulega zużyciu, więc musimy go okresowo wymieniać tym samym pozbywamy się resztek cząsteczek Ceramizera® i proces selektywnego przenoszenia zanika.
    Ponadto technologia ceramizacji wykorzystuje zjawisko plateryzacji.

    Ceramizery® nie zawierają teflonu, ołowiu, molibdenu, nie zapychają filtrów oleju ani kanałów olejowych
    , ponieważ cząsteczki Ceramizera® są mniejsze od porów filtra. Cząsteczki Ceramizera® są wielkości do 2 mikronów a szczeliny filtra oleju silnikowego są wielkości ponad 5 mikrometrów. Ponadto warstwa ceramiczno metalowa powstaje tylko w miejscach tarcia metalu o metal, więc wykluczone jest powstawanie warstwy w kanałach olejowych czy filtrach oleju. Ceramizer® nie jest zagęszczaczem oleju, ani tzw. "motodoktorem", jedna dawka Ceramizera® to 4 g. Produkt nie likwiduje "brania oleju" poprzez uszczelniacze zaworowe, gdyż w przeciwieństwie do pary tłok cylinder nie występuje tarcie matalu o metal.