Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CERAMIZER DO GOKARTA QUADA do SILNIKÓW DWUSUWOWYCH

23-06-2014, 17:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.99 zł     
Użytkownik cat111
numer aukcji: 4271754032
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 24   
Koniec: 23-06-2014 17:16:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.05 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

E-mail: [zasłonięte]@go3.pl

Tel: 0-505-[zasłonięte]-779

GG:[zasłonięte]77572




Koszty i możliwe formy wysyłki określone są powyżej opisu aukcji.


NATYCHMIASTOWE WYSYŁKI!

WYSYŁAMY TEGO SAMEGO DNIA (jeśli do 13:00 otrzymamy Twoją wpłatę lub mailową prośbę o wysyłkę za pobraniem)

.
.
.
.
.


Przedmiotem aukcji jest Ceramizer do silników dwusuwowych



Potrzebujesz inne ceramizery?
Zobacz nasze pozostałe aukcje.





Najnowsze badania przeprowadzone przez AGH:

Akademia Górniczo-Hutnicza Im. Stanisława Staszica w Krakowie, Wydział Inżynierii Mechanicznej i Robotyki

Badania wykazały min:

  1. Podczas testów tarcia na powierzchni współpracujących elementów została wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa. Warstwa tworzy się podczas eksploatacji węzłów tarcia smarowanych olejem z dodatkiem preparatu Ceramizer.
  2. Wytworzona warstwa redukuje tarcie. Po 20h pracy węzła tarcia, podczas wytwarzania się warstwy ceramiczno-metalowej, zauważono spadek siły tarcia o 42% - wartość współczynnika tarcia spadła z wartości μ1=0,063 do wartości μ2=0,036.
  3. Straty energii związane z traconym poprzez elementy współpracujące ciepłem, znacznie spadły. Temperatura pary ciernej podczas wytwarzania się warstwy Ceramizera spadła z wartości T1=52÷55oC do wartości T2=40÷43oC.
  4. Warstwa znacznie redukuje zużycie. Podczas testów zużycie masowe rolki pokrytej warstwą Ceramizera było o 69,93% mniejsze od rolki nie pokrytej tą warstwą. Klocek pokryty warstwą Ceramizera posiadał o 55,8% mniejsze zużycie masowe względem klocka nie pokrytego warstwą.
  5. Wytworzona warstwa cechuje się bardzo dużą adhezją do podłoża. Podczas testu zarysowania z siłą 30N, warstwa nie ulega uszkodzeniu.
  6. Ceramizer nie wpływa na lepkość dynamiczną oleju. Największą różnicę lepkości dla oleju czystego i oleju z zawartością Ceramizera odnotowano dla temperatury oleju To=75oC i wynosiła ona 2*10-4Pa*s, a więc mieści się w zakresie tolerancji produkcyjnej oleju AN-46




Jak działa Ceramizer?

Regeneracja przy użyciu Ceramizera Auto-Repair® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.

KORZYŚCI z zastosowania w silnikach spalinowych:
  1. Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
  2. Zmniejsza zużycie oleju.
  3. Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
  4. Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
  5. Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
  6. Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
  7. Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika.
  8. Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
  9. Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
  10. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  11. Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
  12. Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju.
  13. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km.
  14. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów).
  15. Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
  16. Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
  17. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (Dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
  18. Chroni środowisko naturalne.



Korzyści:
  • Wycisza i wyrównuje pracę silnika, poprawia dynamikę skutera.
  • Zabezpiecza silnik przed zużyciem i wydłuża jego trwałość.
  • Regeneruje powierzchnie tarcia
  • Pozwala w większości przypadków uniknąć kosztownych napraw, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  • Skuteczny zarówno w skuterach jak i innych pojazdach oraz mechanizmach napędzanych silnikiem dwusuwowym (m. in. w kosiarkach i piłach spalinowych).

 

 

 

 

 


Prezentacja multimedialna - ZOBACZ JAK DZIAŁA CERAMIZER


Ceramizer testowali:

Opinie użytkowników Ceramizera - PLIK (Ms. Word)


Ceramizer stosują i polecają min.:

  • Jacek Chojnacki - wielokrotny Mistrz Polski w Rallycross
  • Mistrz Polski w wyścigach na 1/4 mili Krystian Mazur



Najwyższą efektywność w stosowaniu Ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

  1. Ceramizer® można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników dwusuwowych.
  2. Zaniżona doza Ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych rezultatów.
  3. Zawyżona (np. 2 x większa) doza Ceramizera® nie powoduje skutków ubocznych.
  4. Dla wyeksploatowanego (ponad 50% zużycia) silnika zaleca się dodatkowo stosować Ceramizer® aplikując go na ścianki cylindra przez otwór po wykręconej świecy.

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:

 

Przebieg w [km] lub praca w motogodzinach [mth]:

 

Do 1 litra oleju (etap I)

 

Do 1 cylindra (etap II)

 

Od 1 do 5 tys km lub od 20 do 100 mth

 

1 doza

 

-

 

Od 5 do 20 tys km lub od 100 do 400 mth

 

1 doza

 

1 doza

 

Powyżej 20 tys km lub powyżej 400 mth

2 dozy

 

1 doza

 

 


OPAKOWANIE ZAWIERA:

  1. Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 4 g oraz niniejszą instrukcję.

ZALECENIA:

  1. Zalecamy wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po obróbce) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania Ceramizera®.
  2. Ceramizer® można stosować po dotarciu tj. po 1000km lub 20 mth (motogodzinach).
  3. Stosować profilaktycznie, w celu zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
  4. Można stosować z każdym rodzajem oleju.
  5. Można stosować w silnikach dwusuwowych dowolnych maszyn i urządzeń.
  6. Można stosować w silnikach z nikasilem.

INSTRUKCJA:

    Etap I - Ceramizer do 1 litra oleju:
  1. Dozę/zy Ceramizera® wymieszać z 1 l oleju.
  2. Litr oleju z Ceramizerem® zużyć, dodając do paliwa w proporcji zgodnej z zaleceniami producenta silnika.
  3. Przed każdym dodaniem porcji oleju do paliwa lub zbiornika automatycznego smarowania - olej z Ceramizerem® należy wielokrotnie wstrząsnąć.
  4. Eksploatować silnik z mieszanką paliwa i oleju z Ceramizerem® przez przynajmniej 700 km unikając wysokich obrotów i przeciążeń.
  5. Po zużyciu 1 litra oleju należny sprawdzić organoleptycznie filtr paliwa i w przypadku jego zabrudzenia należy go wymienić.
    Etap II - Ceramizer do cylindra:
  1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC, (np. po jeździe, lub co najmniej po 10-cio minuto-wej pracy silnika na biegu jałowym).
  2. Wyłączyć silnik.
  3. Wykręcić świecę zapłonową.
  4. Ustawić tłok w górnym zwrotnym punkcie.
  5. Zaaplikować 1/2 dozy Ceramizera® przez otwór po wykręconej świecy (starając się rozprowadzić Ceramizer® po ściankach cylindra).
  6. Włączyć luz w pojeździe/urządzeniu.
  7. Nie wkręcając świecy obrócić kilkadziesiąt razy wałem korbowym (np. używając przez kilka sekund rozrusznika lub w przypadku małych silników – wiertarki).
  8. Zaaplikować pozostałe 1/2 dozy Ceramizera® przez otwór po wykręconej świecy (starając się rozprowadzić Ceramizer® po ściankach cylindra) i powtórzyć punkty 6 i 7.
  9. Wkręcić świecę.
  10. Uruchomić silnik, pozostawić na biegu jałowym około 15 min.
Oba etapy użycia Ceramizera® zaleca się wykonać w tym samym cyklu aplikacji.

 

 

 

 


UWAGI:

  1. W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty pierścień tłokowy, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę Ceramizerem®.
  2. Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
  3. Dozowniki/strzykawki, które posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo napełnione.

BEZPIECZEŃSTWO:

  1. Produkt jest bezpieczny, produkowany zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
  2. Ceramizer® jest neutralny wobec oleju, można go stosować do każdego oleju - nie zmienia fizykochemicznych i reologicznych parametrów oleju (potwierdza to ekspertyza Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych NR 6/55/08.
  3. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC. W przypadku gdy temperatura przechowywania przekroczy +40 oC produkt może sedymentować, wówczas należy preparat wstrząsnąć i schłodzić do temperatury poniżej +40 oC aby go bezpiecznie użyć.
  4. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  5. Ceramizer powoduje wzrost bezawaryjności co zapewnia zwiększone bezpieczeństwo podróżowania i użytkowania urządzeń.
  6. Chronić przed dziećmi.

 

 

FILM PREZENTUJĄCY SPOSÓB UŻYCIA CERAMIZERA W SKUTERZE

 

Sprawdź inne moje aukcje- znajdziesz tam też inne Ceramizery (do skrzyni biegów, tylnych mostów, układu paliwowego, wspomagania) a także atrakcyjne cenowo zestawy!









Bezpieczeństwo:

  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).

  2. Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.

  3. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.



Gwarancja Skuteczności i trwałości:

Producent gwarantuje skuteczność i trwałość wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej gwarantowana jest przynajmniej do 70 000 km przebiegu lub do 6000 mth. Po tym okresie należy ponownie użyć Auto Repair.

BADANIA:
Skuteczność potwierdzona w testach.
Preparat chroniony patentami









Masz pytanie lub potrzebujesz profesjonalnej pomocy?

Kontakt: [zasłonięte]@go3.pl tel. 505-[zasłonięte]-779







8 powodów dlaczego warto kupować u mnie:
  1. Błyskawiczna wysyłka Twojego zamówienia(nadanie przesyłki w dniu otrzymania wpłaty i dostawa w 24h to dla nas norma - patrz komentarze)
  2. Bezpieczeństwo - na tej aukcji kupujesz w legalnie działającej firmie (sklepie internetowym) jako kupującego chroni cię prawo, nie ryzykuj zakupów u postronnych osób.
  3. Najwyższa jakość obsługi potwierdzona STANDARDEM ALLEGRO!
  4. Doskonały i szybki kontakt i profesjonalizm (sprawdź komentarze!), masz pytania? dzwoń, chętnie pomogę
  5. Najlepsze ceny i gratisy - spróbuj kupić taniej
  6. Gwarantowana oryginalność i jakość ceramizerów (Autoryzowany dealer)
  7. Staranne i bezpieczne pakowanie, każda przesyłka zabezpieczona przed otwarciem przez osoby niepowołane!
  8. Największe doświadczenie w sprzedaży ceramizerów na Allegro - sprzedajemy od lat i mamy tysiące zadowolonych klientów!






UWAGA !!!


Podręcznik oszczędnej jazdy GRATIS

Dowiedz się jak ekonomicznie jeździć i zmniejszyć spalanie nawet o 20%


Jeśli w ciągu każdego miesiąca przejeżdżasz średnio 1000km to rocznie wydajesz ok 4000zł na paliwo (obliczono dla spalania 8L benzyny/100km)

Łatwo policzyć, że dzięki temu poradnikowi oszczędzisz nawet 800zł rocznie.


Darmowy fragment do pobrania tutaj


Od razu po zakupie otrzymasz link do pełnej wersji poradnika.










Po zakupie w aukcji proszę o e-mail z informacją o wpłacie lub prośbą o wysyłke za pobraniem.




CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA:


  1. Czy małe (5 ml) dawki ceramizera skutecznie zregenerują silnik, skrzynie biegów, tylny most?
    Pojemności preparatów są tak dobrane, że wystarczają do zregenerowania powierzchni tarcia silnika (tuleje, pierścienie, wałek rozrządu, elementy pompy olejowej) i powierzchni tarcia zębów przekładni. Mała pojemność dozy (5 ml) skoncentrowanych preparatów są pożądane i korzystne, ponieważ:
    - nie powodują wzrostu poziomu oleju w silniku, tylnym moście, skrzyni biegów.
    - nie zawierają dużych ilości zbędnego wypełniacza, tym samym nie powodują zmian właściwości oleju (nie są tzw. zagęszczaczami oleju , motodoktorami).

  2. Dlaczego producenci oleju nie produkują oleju z ceramizerami?
    Zasadnicze przyczyny to:
    - Nie każdy użytkownik miałby ochotę po wymianie oleju na olej z ceramizerem - używać samochodu przez około 200km z ograniczoną prędkością obrotową silnika.
    - Można by się także zastanowić dlaczego producenci nie produkują niezwykle trwałych samochodów, mimo że jest to technologicznie możliwe? Dlaczego nie otrzymujemy trwałych produktów? Również warte przemyślenia jest to, jaką korzyść miałby producent oleju, który zarabia na jego sprzedaży skoro po zastosowaniu ceramizera spada częstotliwość wymiany oleju (nie wspominając już o tym że olej musiał by zdrożeć) ?

  3. Jaka jest gwarancja, że po zastosowaniu ceramizerów uzyskam pozytywny efekt?
    Zastosowanie ceramizerów daje 100% gwarancję na podwyższenie i wyrównanie ciśnienia sprężania w cylindrach, oraz pośrednio - zmniejszenia zużycia oleju, jeśli przyczyną tych zjawisk (zmniejszone ciśnienie końca sprężania i nadmierne zużycie oleju) jest zużycie pary tuleja cylindrowa - pierścienie, ale w granicach normalnych zużyć eksploatacyjnych (tzn. nie występuje zużycie graniczne żadnego z tych elementów i nie jest uszkodzony lub zablokowany żaden z pierścieni). Natomiast jeżeli przyczyną ubytku oleju są uszczelniacze zaworowe należy je wymienić na nowe (nie występuje tam tarcie metalu o metal a w związku z czym nie tworzy się warstwa ceramiczna).

  4. Jak preparat ma się do produktów typu Militec, Xeramic, Modyfikator Plus czy Motor-Life? Czy są to produkty o porównywalnej funkcjonalności i zasadzie działania czy też jest to cos innego? Czy jeśli wcześniej stosowałem w silniku jeden z nich to czy powinienem wykonać jakieś czynności przed zastosowaniem ceramizerów?
    Wymienione preparaty (Militec, Xeramic, Modyfikator Plus czy Motor-Life) nie są odpowiednikami tych z naszej oferty. Nasz preparat jest ceramizerem powierzchni par tarcia - na powierzchni metali wytwarza się warstwa ceramiczno-metalowa. Tym sposobem para (metal-metal) tarcia podlega regeneracji. Ceramizery nie są tzw. " zagęszczaczami oleju" , "motodoktorami" (1 dawka to 5 ml a nie 200-300ml jak w wyżej wymienionych preparatach), a efekt ceramizacji utrzymuje się po wymianie oleju (w przypadku silnika do 70 tys km przebiegu).
    Zastosowanie ceramizerów byłoby skuteczniejsze, gdyby wcześniej nie były stosowane żadne inne technologie, które tworzą obniżające tarcie powłoki na powierzchniach tarcia.
    Przed zastosowaniem ceramizera proponujemy usunąć powstałe wcześniej warstwy - można to zrobić w czasie normalnej eksploatacji pojazdu, jednak trwa to dość długo (co najmniej 2 okresy wymiany oleju).
    Tym niemniej ceramizery można stosować po wcześniejszym zastosowaniu innych dodatków, ale wtedy warstwa ceramiczno metalowa będzie tworzyć się wolniej. W takim przypadku zalecana jest wymiana oleju na czysty(pozbawiony dodatków).

  5. W sklepach i internecie jest kilkanaście jeżeli nie kilkadziesiąt dodatków do oleju i paliwa, sprzedawcy nazywają coraz więcej produktów ceramizerami. Na co zwracać uwagę podczas kupna dodatku do oleju, czy te produkty to ceramizery?
    Najważniejsze zagadnienia na które warto zwracać uwagę podczas wyboru dodatku do oleju to :
    - ilość preparatu, wbrew pozorom im więcej objętości ma dany preparat tym większe prawdopodobieństwo że jest zwykłym zagęszczaczem oleju;
    - ilość rzetelnych testów i badań świadczących o skuteczności preparatu;
    - ilość pozytywnych opinii użytkowników;
    - stosowanie w sporcie samochodowym;
    - preparat nie powinien zawierać teflonu (PTFE).

    Na rynku polskim istnieje znaczna ilość nieskutecznych preparatów do oleju. Pojawiają się w sprzedaży preparaty, które w swojej nazwie lub opisie mianują się ceramizerami a nimi nie są. Aby uniknąć nieoryginalnych i nieskutecznych produktów należy dokonywać zakupów wyłącznie z pewnych źródeł. Jesteśmy autoryzowanymi dystrybutorami środka Ceramizer i gwarantujemy oryginalność produktu z tej aukcji.

  6. Czy preparat ceramizer może przynieść efekty w sytuacji gdy przyczyną wysokiego zużycia oleju (1 litr na ok. 3000 km) są do wymiany uszczelniacze zaworowe i pierścienie (silnik 16-zaworowy). Czy w takim przypadku zastosowanie preparatu zmniejszy zużycie oleju?
    Warstwa ceramiczno-metalowa, jaka wytwarza się na skutek działania preparatu, powoduje poprawę szczelności pierścieni z tuleją, ale w przypadku uszczelniaczy zaworów (prowadnic zaworowych) to już zupełnie inna sprawa - tam bowiem ta warstwa nie powstaje (nie ma tarcia metal-metal). Uszczelniacze trzeba zatem bezwzględnie wymienić a skuteczność szczelności pierścieni z cylindrem zależy od stanu zużycia pierścieni - jeśli wystąpi już zużycie graniczne, to trzeba by zastosować znaczące ilości preparatu, a to nie ma sensu. Poza tym najczęściej przyczyna ubytków oleju (oprócz wspomnianych uszczelniaczy prowadnic) jest uszkodzenie lub znaczne zużycie pierścieni zgarniających - mają one specyficzną budowę i w przypadku zaniku tzw. pólek (krawędzi zgarniających) nic już nie pomoże - oprócz oczywiście wymiany par trybologicznych (pierścienie, tłok, cylinder).
    Ceramizery są jednak na tyle przystępne cenowo, że można spróbować - w każdym razie nie zaszkodzą, a pozytywny efekt może być.

  7. Czy po zastosowaniu ceramizerów nie będzie kłopotów w przypadku dokonywania naprawy głównej silnika (szlif itp.), czy preparat nie zatyka kanałów olejowych?
    Stosowanie ceramizerów nie powoduje żadnych negatywnych skutków, w tym technologicznych.

  8. W czym preparaty ceramizery są lepsze od preparatów teflonowych?
    Co do pokryć teflonowych, to są to polimery (tworzywa sztuczne), które oprócz niskiego współczynnika tarcia nic nie wnoszą. Poza tym nie są odporne na warunki termiczne panujące w silniku i po niedługim czasie łańcuchy polimerów rozrywają się tworząc zupełnie inne tworzywa, których cząsteczki w postaci płatków gromadzą się m.in. w kanałach olejowych, powodując uszkodzenia.
    Firma, która wprowadziła na rynek te produkty już się do nich nie przyznaje - te, które jeszcze wegetują na rynku najczęściej pochodzą od innych producentów. Zastosowanie teflonu bez specjalnego ryzyka - może mieć miejsce w przekładniach i to mniej obciążonych.
    Ceramizery, jak sama nazwa wskazuje - powodują tworzenie się warstwy ceramiczno-metalowej o niezwykłych własnościach wytrzymałościowych i odporności na ścieranie oraz temperaturę, poza tym posiadają bardzo niski współczynnik tarcia (10-cio krotnie twardsze od stali i ich współczynnik tarcia jest około 8-mio krotnie niższy od pary stal-stal).
    Trwałość warstw ceramiczno-metalowych jest porównywalna do powierzchni nawęglanych i gwarantowana na przynajmniej 70 000 km przebiegu pojazdu, chociaż zachowują one trwałość do około 150 000 km przebiegu.
    Oprócz tego ceramizery dodatkowo zawierają składniki (cząstki GP), które polepszają właściwości fizyczne oleju w zakresie jego przylegania do powierzchni metalowych. Jest to tzw. magnetyzacja oleju.

  9. Czy można ten preparat dodać do silników diesla , TDI , GDI lub silników z instalacją gazową?
    Nie ma żadnych przeciwwskazań w stosowaniu ceramizerów w silnikach diesla, benzynowych, napędzanych gazem a także silników turbodoładowanych.




POBIERZ PLIK Z OPINIAMI O CERAMIZERACH!!
(plik tekstowy MsWord)



Ceramizery oferujemy również w innych korzystniejszych cenowo zestawach - sprawdź inne nasze aukcje!

Na życzenie wystawiam fakturę VAT
(proszę o kontakt i dane do niej zaraz po licytacji)
 


 

 

 

DO TWOJEJ PACZKI ZMIEŚCI SIĘ WIĘCEJ:Panelealle

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

 

 





Galeria