Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CERAMIZER CS Natychmiastowa Wysyłka + Nano stick

16-09-2014, 22:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 65.99 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 65.99 zł     
Użytkownik ekoblysk
numer aukcji: 4524279810
Miejscowość BUKOWNO
Kupiono sztuk: 4    Licytowało: 4    Wyświetleń: 67   
Koniec: 16-09-2014 22:18:25
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



FHU EKO-BŁYSK

TOMASZ LEKKI


32-332 BUKOWNO

ul.Sosnowa 9

 

TELEFON


+ 48 [zasłonięte] 323 362


E-MEIL


[zasłonięte]@o2.pl



Koszt wysyłki uwzględnia opłaty pocztowe, koszt bezpiecznego opakowania towaru oraz naszą gwarancję bezpiecznej dostawy.
Poczta POLSKA

WPŁATA NA KONTO
PRIORYTET
8,50 zł

ZA POBRANIEM
17,00 zł

KURIEREM


Wpłata na konto

17,00 zł

Przesyłka pobraniowa

22,00 zł

 

Ceramizer CS- preparat do regeneracji i zabezpieczania przed zużyciem powierzchni tarcia silnika.

+

NANO - STICK - podkładka antypoślizgowa

ANTI SLIP MAT-GEL (Nano-stick)został stworzony po to by bezpiecznie jadąc, móc

zawsze widzieć potrzebne rzeczy i mieć je w zasięgu ręki. By uniknąć sytuacji

niebezpiecznych, powstających w wyniku zsuwających się telefonów komórkowych,

papierosów, okularów przeciwsłonecznych lub innych podręcznych przedmiotów.

Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju w silniku. Warstwa ceramiczno-metalowa narasta we wszystkich miejscach gdzie występuje tarcie metalu o metal, a w szczególności w miejscach zużytych (wytartych).



Warstwa ta wyrównuje i pokrywa mikrodefekty, rysy i deformacje powierzchni podlegających tarciu. Można to porównać do mikronadspawania cienkiej warstwy materiału w zużytych miejscach. Proces narastania warstwy trwa do około 1500 km przebiegu.


 



GALERIA ekoblysk - W Y B R A N E O F E R T Y © 2[zasłonięte]005-20
Net_Studio
?


 

 

Firma Handlowa-Usługowa EKO-BŁYSK

Tomasz Lekki

32-332 Bukowno ul. Sosnowa 9

NIP 637[zasłonięte]011-89

…

 

 

Jestem autoryzowanym dystrybutorem CERAMIZERÓW

Posiadam zawsze świeży towar mam dostawę przynajmniej raz w tygodniu.

 

MASZ PYTANIA WĄTPLIWOŚCI

Oferujemy fachową pomoc techniczną,

Dzwoń lub napisz

Tel.662 [zasłonięte] 362

e-mail [zasłonięte]@o2.pl

Odbiór osobisty jest możliwy

Ujków Nowy ul.Górna 96

 

 



  1. KORZYŚCI z zastosowania ceramizera® do silników spalinowych:

    1. olej do silnika, olej silnikowyZmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
    2. Zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
    3. Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
    4. Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
    5. Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
    6. Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
    7. Zwiększa sprawność silnika i dynamikę pojazdu.
    8. Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
    9. Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
    10. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
    11. Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
    12. Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
    13. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km (dowodem na to jest test - kliknij).
    14. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
    15. Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
    16. Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
    17. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
    18. Chroni środowisko naturalne.
    19. Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizerów®.
  1. Regeneracja przy użyciu Ceramizera Auto-Repair® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.
Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji. Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. W celu zwiększenia tarcia przez pierwsze 200 km jazdy z preparatem nie należy przekraczać 2700 obr/min.

Zasady stosowania w silnikach spalinowych

 

Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizeraŸ, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

  1. W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
  2. CeramizerŸ można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników spalinowych: benzynowych, Diesla z: pompowtryskiwaczami, wtryskiem bezpośrednim typu common-rail, pompami sekwencyjnym i rozdzielaczowymi oraz silników zasilanych gazem, z turbodoładowaniem, z katalizatorem spalin, z sondą lambda.
  3. Zaniżona doza ceramizeraŸ nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
  4. Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizeraŸ nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.
  5. Dla bardzo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia) silnika należy zwiększyć o 50% dawkę ceramizeraŸ.
  6. Dla silników stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dawki ceramizeraŸ, w stosunku do ilości określonej w tabeli.

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:

 

Ilość oleju w silniku w litrach

 

2-8 l

 

9-16 l

 

17-24 l

 

25-33 l

 

Przy przebiegu: 5-50 tys. km

 

0,5 doz.

 

1 doz.

 

2 doz.

 

3 doz.

 

Przy przebiegu: 50-300 tys. km

 

1 doz.

 

2 doz.

 

3 doz.

 

4 doz.

 

Przy przebiegu: powyżej 300 tys. km

2 doz.

 

3 doz.

 

4 doz.

 

5 doz.

 

 

Preparat można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizeraŸ

OPAKOWANIE ZAWIERA:

  1. Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 4 g.
  2. Niniejszą instrukcję.

ZALECENIA:

  1. Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po obróbce) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania ceramizeraŸ.
  2. Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z ceramizeremŸ.
  3. Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
    • Można stosować z każdym rodzajem oleju.
    • W trakcie pełnej obróbki (1500 km) nie wymieniać oleju.
    • Stosować razem z ceramizeremŸ do paliwa, skrzyń biegów, tylnich mostów.

INSTRUKCJA:

  1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 90 oC, (np. po jeździe lub, co najmniej po 10-cio minutowej pracy silnika na biegu jałowym).
  2. Wyłączyć silnik.
  3. Odkręcić korek wlewu oleju i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju.
  4. Zakręcić korek wlewu oleju.
  5. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.
  6. Przejechać ostrożnie 200 km (nie koniecznie jednorazowo), nie przekraczając prędkości obrotowej silnika 2700 obr./min lub w przypadku braku obrotomierza z ograniczoną prędkością samochodu do 60 km / h. Uwaga: 200 km przebiegu - można zastąpić 4-godzinną pracą silnika na biegu jałowym. Jedna godzina na biegu jałowym - odpowiada 50 km jazdy.
  7. Dla silników, których praca ujęta jest w motogodzinach (mth) należy eksploatować silnik (tak jak przy docieraniu) w ciągu 25 mth (niekoniecznie jednorazowo), z ograniczoną prędkością obrotową silnika do 2700 obr./min.
  8. Po pokonaniu odcinka 200 km lub po 4-ech godzinach na biegu jałowym można jeździć bez ograniczeń prędkości. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!
  9. Dla silników, których praca ujęta jest w motogodzinach (mth) po wykonaniu pracy 5 mth można eksploatować silnik bez ograniczeń. Zaleca się jednak nadal łagodne traktowanie silnika do momentu przepracowania w sumie 25 mth, czyli do całkowitego zakończenia procesu ceramizacji par tarcia.
  10. W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu ( np. 2 dawek ) zaleca się zastosowanie pierwszej dozy (według załączonej instrukcji), a nastepnie po przejechaniu ok. 500 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dozy (zwiększa to efektywność tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej w miejscach tarcia).

UWAGI:

  1. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem ceramizeraŸ. Inaczej skuteczność obróbki ceramizeremŸ będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
  2. W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne zawory, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę ceramizeremŸ.
  3. CeramizerŸ nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
  4. W przypadku silników bez automatycznej regulacji luzów zaworowych, po zakończeniu obróbki tj. po 1500 km należy dokonać regulacji luzów.
  5. Jeśli silnik jest wyposażony w odśrodkowy filtr oleju, należy przed zastosowaniem ceramizeraŸ wyczyścić filtr, a najlepiej na czas obróbki wyłączyć go z obiegu oleju, stosując przewód obejściowy (jeśli jest to konstrukcyjnie możliwe). W tego rodzaju filtrach, cząsteczki preparatu mają skłonność do osadzania się i tym samym znacząco mniejsza ich ilość dociera do powierzchni tarcia.

BEZPIECZEŃSTWO:

  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
  2. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
  3. Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.
  4. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  5. Filtr cząstek stałych to metalowa puszka wypełniona w środku metalowymi lub ceramicznymi włóknami, na których osadzają się cząsteczki sadzy, które są w określonych warunkach eksploatacji pojazdu dopalane. Ceramizer nie zmienia reologicznych parametrów oleju, nie powoduje tworzenia cząsteczek sadzy, popiołów siarczanowych, fosforu i siarki, w związku z tym nie wpływa na pracę DPF i można go bezpiecznie stosować w silnikach z DPF.
  6. Chronić przed dziećmi.

BADANIA:

Skuteczność potwierdzona w testach
Preparat chroniony patentami.


GWARANCJA skuteczności i trwałości wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej przynajmniej do 70 000 km przebiegu lub do 1200 mth. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować ceramizerŸ do silnika.