Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CERAMIZER CB-skrzynie/mosty/reduktory

20-01-2012, 14:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik sewis13
numer aukcji: 2046682707
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 20   
Koniec: 19-01-2012 12:00:46
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

log


PW "Serwis 13" Sp. z o.o.
Serwis PC * Serwis drukarek * Serwis elektroniczny


 

 

O Firmie:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
SERWIS 13 Sp. z o.o.
Ul. Wróblewskiego 19
93-578 Łódź

Nr konta:
64 1060 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0760000 [zasłonięte] 006094

Kontakt:
Tel.: + 48 42 [zasłonięte]0305 wew. 202
Tel.: + 48 42 [zasłonięte]0206 wew. 202
e-mail: [zasłonięte]@onet.pl

O sprzedającym:sewis13

Nasze komentarze: LINK

Nasze aukcje na:
Omnis12: LINK
brand16: LINK
romer4: LINK
sewis13: LINK
versus15: LINK
zlomowisko14: LINK

O wysyłce:

Towar wysyłamy 3 razy w tygodniu, zazwyczaj poniedziałek - środa - piątek za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera.
Nie wysyłamy za pobraniem!!!

O odbiorze osobistym:

Wylicytowany towar można odebrać osobiście w naszym sklepie w siedzibie firmy przy ul. Wróblewskiego 19(wjazd od Proletariackiej 26) w godzinach 80:00 - 16:00 po wcześniejszym kontakcie mailowym bądź telefonicznym. W przypadku odbioru osobistego proszę koniecznie mieć ze sobą numer aukcji której on dotyczy!!!!

O polityce sprzedaży:

Na wszelkie zadane pytania staramy się odpowiadać natychmiast, czas odpowiedzi raczej nie przekracza 24h. Nasze telefony są czynne przez 5 dni w tygodniu od pon. do pt. w godz. 8.00 - 16.00.

O dokumentach:

Wystawiamy pisemną gwarancję z możliwością rozszerzenia oraz paragon lub Fakturę VAT

O reklamacji:

Klient ma możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni bez podania przyczyny oraz reklamacji wynikającej z uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu.

Więcej informacji na stronie
"O mnie"


Witamy na aukcji.

Przedmiotem zakupu jest


CERAMIZER CB

 

Środek do regeneracji skrzyń biegów, tylnych mostów i reduktorów. 

 

Regeneracja polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.
Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji. Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych - wytartych. Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia.
Proces narastania sam optymalizuje szczeliny trących sie detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się samoczynnie, odbudowując powierzchnie w sposób niemalże idealny.
Oznacza to, że w miejscach bardziej wytartych lub tam gdzie powstały rysy, odbudowuje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy idealnej - pożądanej - geometrii trących się detali.
Charakterystycznym objawem początku regeneracji jest zmniejszenie szumu mechanizmu już po kilkudziesięciu  kilometrach przebiegu

Wykorzystuje zjawisko: 

  • Ceramizacji powierzchni metalowych - wytwarza się warstwa ceramiczno-metalowa, o niskim współczynniku tarcia, odporna na temperaturę i obciążenia, o wysokiej twardości i trwałości,
  • magnetyzacji oleju - cząsteczki oleju przylegają do powierzchni metali,
  • selektywnego przenoszenia - swobodne molekuły metalu zawarte w oleju są przenoszone w węzły tarcia i uzupełniają siatkę krystaliczną odbudowanej powierzchni metalu.

Cząsteczki ceramizera charakteryzują się wysokim stopniem adhezji z metalem, przenoszą cząsteczki metalu - selektywne przenoszenie - w zużyte miejsca, gdzie występuje podwyższona temperatura spowodowana tarciem i tam odbudowują powierzchnie, tworząc warstwę ceramiczno-metalową.

Korzyści: 

  • regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej  wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej porysowania, defekty i wyżłobienia,
  • efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 100 tyś. km przebiegu,
  • w warunkach niedostatecznego smarowania np: przy wycieku oleju wytworzona warstwa umożliwia czasowo dalszą pracę urządzenia bez jego zniszczenia,
  • w przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy - nawet ponad 500 km,
  • przedłuża okresy między wymianami oleju, zmniejszając jego zużycie,
  • utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie,
  • zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi - ważne w przypadku stosowania gorszej jakości olejów,
  • zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu,
  • zmniejsza wibracje i hałas,
  • zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając kilkukrotnie koszty w porównaniu z tradycyjnym remontem nawet 5-8 krotnie,
  • niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-krotnie mniej niż przy styku "stal-stal" tym samym obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami,
  • przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu,
  • mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 Mpa (400-450 kg/mm2) dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kg/mm2,
  • chroni środowisko naturalne,

Gwarancja: 

  • skuteczności i trwałości wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej do 100 tyś. km przebiegu lub do 9000 mth. Po tym przebiegu można ponownie zaaplikować produkt.

Bezpieczeństwo: 

  • produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC),
  • przechowywać w temperaturze poniżej +40°C,
  • nie zawiera teflonu ani molibdenu.

Zalecenia: 

  • stosować bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej - do kolejnej wymiany oleju - kontynuować jazdę z preparatem,
  • można stosować na każdym etapie eksploatacji z każdym rodzajem oleju,
  • w trakcie pełnej obróbki - 1500 km - nie wymieniać oleju.

Sposób użycia dla skrzyń biegów, tylnych mostów: 

  • rozgrzać olej w skrzyni biegów, tylnym moście - przejeżdżając kilka km,
    wyłączyć silnik,
  • odkręcić korek wlewu do skrzyni biegów lub korek wlewu oleju do tylnego mostu,
  • opróżnić dozownik do otworu wlewu oleju,
  • zakręcić korek wlewu oleju,
  • przejechać jednorazowo odcinek nie mniejszy niż 10 km z prędkością do 90 km/h oraz 100-300 m na wstecznym biegu,
  • tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji - w tym czasie nie wymieniać oleju.

Sposób użycia dla reduktorów: 

  • rozgrzać olej w reduktorze - uruchomić reduktor, na co najmniej 30 min,
  • zatrzymać reduktor,
  • odkręcić korek wlewu oleju do reduktora,
  • opróżnić dozownik do otworu wlewu oleju,
  • zakręcić korek wlewu oleju,
  • tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 60 godzin pracy reduktora w normalnych warunkach eksploatacji - w tym czasie nie wymieniać oleju,

W przypadku znacznego zużycia mechanizmów a w szczególności wtedy gdy podczas regeneracji po przejechaniu 100-200 km zauważymy nieznaczną poprawę pracy mechanizmów, zaleca się podwojenie dozy ceramizera. Jeżeli po aplikacji i po przejechaniu kolejnych 100-200 km poprawa pracy mechanizmu nie jest zauważalna - może to świadczyć o dokonaniu błędnej oceny stanu zużycia mechanizmu lub mechanicznym uszkodzeniu urządzenia.

Nie stosować do: 

  • automatycznych skrzyń biegów,
  • w sprężarakach śrubowych,
  • gdy przynajmniej jeden z elementów pary trącej w urządzeniu nie jest metalowy.

Pojemność: 4 ml

 

Zapraszam do zakupu  >>>

 


CERAMIZER CB-skrzynie/mosty/reduktory