Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CERAMIZER CB DO SKRZYNI BIEGÓW Reduktorów Mostów

20-01-2012, 14:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł      Najwyzsza cena licytacji: 60 zł     
Użytkownik ekoblysk
numer aukcji: 2043415420
Miejscowość BUKOWNO
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 1    Wyświetleń: 95   
Koniec: 20-01-2012 14:42:39
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



 
 

 

FHU EKO-BŁYSK

TOMASZ LEKKI


32-332 BUKOWNO

ul.Sosnowa 9

 

TELEFON


+ 48 [zasłonięte] 323 362


E-MEIL


 [zasłonięte]@o2.pl

 

 


 

 

Poczta POLSKA

WPŁATA NA KONTO
PRIORYTET
7,00 zł

ZA POBRANIEM
18,00 zł

KURIEREM


Wpłata na konto

17,00 zł

Przesyłka pobraniowa

22,00 zł

 

 


 

 

73 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]4300002 [zasłonięte] 003047


mBank - Multibank

56 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 460542

 

 


 

Ceramizer® do skrzyń biegów, mostów, przekładni

 

 

Główne korzyści z zastosowania ceramizera® :

  • Ułatwia zmianę biegów (szczególnie w przypadku trudności ze zmianą biegów).
  • Wycisza uciążliwe hałasy wydobywające się ze skrzyni biegów.
  • Wydłuża trwałość mechanizmów nawet 5-cio krotnie - szczególnie przydatna cecha w przypadku pojazdów sportowych gdzie skrzynie biegów są poddawane dużo większym naprężeniom.
Procesy regeneracji zachodzą bez konieczności demontażu urządzenia, a koszt "rozwiązania problemu" niesprawnej skrzyni biegów jest nieporównywalnie mniejszy niż w przypadku remontu. 

 

 

 

Firma Handlowa-UsługowaEKO-BŁYSK

Tomasz Lekki

32-332 Bukowno ul. Sosnowa 9

NIP 637[zasłonięte]011-89

 

…

 

 

MASZ PYTANIA WĄTPLIWOŚCI

Oferujemy fachową pomoc techniczną,

                             Dzwoń lub napisz

Tel.662 323 362

                         e-mail [zasłonięte]@o2.pl

                     Odbiór osobisty jest możliwy

                           Ujków Nowy ul.Górna 96

 

 


 


 

Jestem autoryzowanym dystrybutorem CERAMIZERÓW

Posiadam zawsze świeży towar mam dostawę przynajmniej raz w tygodniu.


CERAMIZER CB DO SKRZYNI BIEGÓW Reduktorów Mostów

Sprzedaż prowadzimy na terenie całego KRAJU 

wysyłamy w dniu wpływu na konto 

lub potwierdzeniu wysyłki

                              za pobraniem


KORZYŚCI z zastosowania ceramizera do skrzyń biegów, przekładni, mostów:

  1. Ułatwia zmianę biegów.
  2. Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnich mostów, przekładni, reduktorów.
  3. Zmniejsza wibracje i hałas.
  4. Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet do 10-ciu razy.
  5. Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji i bez demontażu obrabianego zespołu poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej zarysowania, defekty i wyżłobienia.
  6. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 100 000 km przebiegu.
  7. Efekt odbudowanej powierzchni pozostaje również po kolejnych wymianach oleju (przynajmniej na 100 000 km przebiegu samochodu).
  8. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  9. Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu tym samym zwiększa bezpieczeństwo w ekstremalnych warunkach eksploatacji.
  10. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm2) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kG/mm2).
  11. Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami.    
  12. W warunkach niedostatecznego smarowania (np. przy wycieku oleju) wytworzona warstwa umożliwia czasowo dalszą pracę urządzenia bez jego zniszczenia.
  13. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy (nawet ponad 500 km).
  14. Przedłuża okresy między wymianami oleju, zmniejszając jego zużycie.
  15. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami
    chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości olejów).
  16. Chroni środowisko naturalne.
  17. Wymiernie zmniejsza koszty przyszłych napraw urządzeń.
  18. Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu.
  19. Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizerów®.


Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

 

 

Skrzynia biegów, przekładnia biegów, zabezpieczenie skrzyni biegów


  1. Technologia jest przeznaczona do zabezpieczenia nowych i regeneracji zużytych, ale nieuszkodzonych mechanizmów.
  2. Można stosować z każdym rodzajem oleju przekładniowego i stosować do wszystkich rodzajów przekładni i reduktorów.
  3. Zaniżona doza ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
  4. Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.
  5. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem mechanizmu przed zastosowaniem ceramizera®. Inaczej skuteczność ceramizacji będzie zmniejszona a czas obróbki wydłuży się.
  6. Trwałość wytworzonej powłoki ceramicznej wynosi w zależności od warunków pracy urządzenia do 2 lat (przy ciągłej pracy urządzenia) lub do 100 000 km przebiegu.
  7. Ceramizację powierzchni ceramizerem® można powtarzać wielokrotnie.
  8. Ceramizer® można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z jego producentem.

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:

 

Ilość oleju w skrzyni lub przekładni w litrach.

1-2 l

2-5 l

5-8 l

8-11 l

Ilość dozowników (doz.)

1 doz.

2 doz.

3 doz.

4 doz.

 


OPAKOWANIE ZAWIERA:
  1. Jeden 5 ml dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu.

  2. Niniejszą instrukcję.
ZALECENIA:
  1. Charakterystycznym objawem początku regeneracji jest zmniejszenie szumu mechanizmu już po kilkudziesięciu kilometrach przebiegu. 
    -W przypadku znacznego zużycia mechanizmów a w szczególności wtedy, gdy podczas regeneracji po przejechaniu 100 -200 km zauważamy nieznaczną poprawę pracy mechanizmów zaleca się podwojenie dozy ceramizera®. 
    -W przypadku, gdy po przejechaniu 100 – 200 km nie daje się zauważyć żadna poprawa pracy mechanizmu - może to świadczyć, że dokonano błędnej oceny stanu zużycia mechanizmu lub dowodzi, że urządzenie może być uszkodzone mechanicznie.
  2. W przypadku zespolonych skrzyń biegów (układów napędowych) -  zaleca się podwojenie dozy ceramizera®.
  3. W przypadku skrzyń biegów i przekładni stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dozy ceramizera®.
  4. Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z ceramizerem®.
  5. Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla zabezpieczenia mechanizmów przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco ich żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
  6. W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 250 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
  7. Stosować razem z ceramizerem® do paliwa i silników.
INSTRUKCJA DO SKRZYŃ BIEGÓW, TYLNYCH MOSTÓW:
  1. Rozgrzać olej w skrzyni biegów, tylnym moście - przejeżdżając kilka km.
  2. Wyłączyć silnik.
  3. Odkręcić korek wlewu oleju do skrzyni biegów lub korek wlewu oleju do tylnego mostu i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju (przestrzegając wymaganego poziomu oleju).
  4. Zakręcić korek wlewu oleju.
  5. Przejechać jednorazowo odcinek nie mniejszy niż 10 km z prędkością do 90 km/h. oraz 100 - 300 m na wstecznym biegu.
  6. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju.

INSTRUKCJA DO REDUKTORÓW:

  1. Rozgrzać olej w reduktorze – uruchomić reduktor na co najmniej 30 min.Zatrzymać reduktor.
  2. Odkręcić korek wlewu oleju do reduktora i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju (przestrzegając wymaganego poziomu oleju).
  3. Zakręcić korek wlewu oleju
  4. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 60 godzin pracy reduktora w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju.

NIE STOSOWAĆ:

  1. do automatycznych skrzyń biegów,
  2. w sprężarkach śrubowych.
UWAGI:
  1. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem mechanizmu przed stosowaniem ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem® będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
  2. W przypadku uszkodzeń mechanicznych (np. wyłamany ząb, głębokie rysy, znaczne zużycie itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę ceramizerem®.
  3. Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
BEZPIECZEŃSTWO:
  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
  2. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
  3. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  4. Chronić przed dziećmi.
BADANIA: 

Skuteczność potwierdzona w testach .
Preparat chroniony patentami. 

GWARANCJA skuteczności i trwałości wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej przynajmniej na 100 000 km przebiegu. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować Ceramizer do skrzyń biegów.

 Cząsteczki Auto-Repair® charakteryzują się wysokim stopniem adhezji z metalem, przenoszą cząsteczki metalu (selektywne przenoszenie) w zużyte miejsca, gdzie występuje podwyższona temperatura, spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i ceramizeraAuto-Repair®(dyfundując), odbudowują powierzchnie, tworząc warstwę ceramiczno-metalową. W rezultacie dyfuzji ceramizeraAuto-Repair®z metalową powierzchnią, polepsza się struktura siatki krystalicznej metalu, tym samym utwardza i wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nie rozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna). Proces powstawania warstwy nazywany jest ceramizacją. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni poddawanych tarciu.

Ceramizer Auto-Repair® wykorzystuje zjawiska:
  •  Ceramizacji powierzchni metalowychktóra polega na wytworzeniu warstwy ceramiczno-metalowej na metalowych powierzchniach tarcia w częściach maszyn i urządzeń wczasie ich normalnej eksploatacji.
    Poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej ceramizerAuto-Repair®regeneruje i odbudowuje trące się metalowe powierzchnie, integrując się trwale z metalem na poziomie molekularnym. Wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa jest twarda, trwała, posiada niski współczynnik tarcia, znakomicie odprowadza ciepło i jest odporna na wysokie temperatury i obciążenia mechaniczne. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni trących się detali.
    Na skutek wysokiej lokalnej temperatury (ponad 900oC), powstającej w miejscach lokalnego tarcia, następuje "topnienie" ceramizera Auto-Repair®."Stopione" cząsteczki ceramizeraAuto-Repair®,charakteryzują się wysokim stopniem adhezji z metalem, przenoszą cząsteczki metalu zawarte w oleju lub smarze w zużyte miejsca (selektywne przenoszenie), gdzie występuje podwyższona temperatura, spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i ceramizeraAuto-Repair® (dyfundując), odbudowują powierzchnie, tworząc warstwę ceramiczno-metalową. W rezultacie dyfuzji ceramizera Auto-Repair® z metalową powierzchnią, polepsza się struktura siatki krystalicznej metalu i tym samym utwardza i wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nie rozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna).
    Zachodzące procesy termodynamiczne na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali.
    Trwały efekt ceramizacji w silnikach spalinowych utrzymuje się po kolejnych wymianach oleju przynajmniej do 70 000 km przebiegu a w przypadku skrzyń biegów 100 000 km przebiegu.
  •  Tzw. magnetyzacji oleju -dzięki technologi GP, cząsteczki oleju przylegają ściśle do powierzchni metali tym samym polepszają smarowanie i odprowadzanie ciepła z ich powierzchni.
    Proces magnetyzacji oleju utrzymuje się do kolejnej wymiany oleju, ponieważ wraz z wymianą pozbywamy się namagnetyzowanych cząsteczek oleju.
  •  Selektywnego przenoszenia -swobodne molekuły metalu zawarte w oleju lub smarze są przenoszone w węzły tarcia i uzupełniają siatkę krystaliczną odbudowywanej powierzchni metalu. Proces ten w teoretycznych warunkach (bez wymiany oleju) prowadzi do bezzużyciowości trących się powierzchni detali. Zakładając że nie musimy zmieniać oleju to w wyniku procesu selektywnego przenoszenia mieli byśmy do czynienia ze 100% bezzużyciowością trących się powierzchni.
    Niestety olej ulega zużyciu, więc musimy go okresowo wymieniać tym samym pozbywamy się resztek cząsteczekAuto-Repair®i proces selektywnego przenoszenia zanika. 
    Ponadto technologiaAuto-Repair® wykorzystuje zjawisko plateryzacji.

    Ceramizery Auto-Repair® nie zawierają teflonu, ołowiu, molibdenu, nie zapychają filtrów oleju ani kanałów olejowych
    , ponieważ cząsteczki Ceramizera są mniejsze od porów filtra. Cząsteczki Ceramizera są wielkości do 2 mikronów a szczeliny filtra oleju są wielkości ponad 5 mikrometrów. Ponadto warstwa ceramiczno metalowa powstaje tylko w miejscach tarcia metalu o metal, więc wykluczone jest powstawanie warstwy w kanałach olejowych czy filtrach. Ceramizer nie jest zagęszczaczem oleju, ani tzw. "motodoktorem", jedna dawka Ceramizera to 5 ml. Produkt nie likwiduje brania oleju poprzez uszczelniacze zaworowe, gdyż w przeciwieństwie do pary tłok cylinder nie występuje tam tarcie matalu o metal.

    Gwarantujemy
    skuteczność i trwałości wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej przynajmniej do70 000 km przebiegulub do 6000 mth. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować Auto-Repair®.

Jak preparat ma się do produktów typu Militec czy Motor-Life? Czy są to produkty o porównywalnej funkcjonalności i zasadzie działania czy też jest to cos innego? Czy jeśli wcześniej stosowałem w silniku jeden z nich to czy powinienem wykonać jakieś czynności przed zastosowaniem Auto-Repair?Wymienione preparaty (Militec czy Motor-Life) nie są odpowiednikami tych z naszej oferty.
Auto-Repair jest Ceramizerem powierzchni par tarcia - na powierzchni metali wytwarza się warstwa ceramiczno-metalowa. Tym sposobem para tarcia podlega regeneracji. Ponadto dzięki technologi GP Auto-Repair magnetyzuje olej - cząsteczki oleju przylegają w miejscach tarcia do metalu. Ceramizery nie są tzw. " zagęszczaczami oleju" , "motodoktorami" (1 dawka to 5 ml), a efekt ceramizacji utrzymuje się po wymianie oleju (w przypadku silnika do 70 tys km przebiegu).
Zastosowanie Auto-Repair byłoby skuteczniejsze, gdyby wcześniej nie były stosowane żadne inne technologie, które tworzą anty-tarciowe powłoki na powierzchniach tarcia.
Przed zastosowaniem Auto-Repair proponujemy usunąć powstałe wcześniej warstwy  - można to zrobić w czasie normalnej eksploatacji, jednak trwa to dość długo (co najmniej 2 okresy wymiany oleju).
Tym niemniej Auto-Repair można stosować po wcześniejszym podaniu dodatków, ale wtedy warstwa ceramiczno metalowa będzie tworzyć się wolniej.


 

Nr cylindra:

 

I

II

III

IV

Przed aplikacją Auto-Repair

12,3

12,8

11,4

11,5

Po 1400 km od aplikacji AR

14,1

14,0

14,4

14,4

Wzrost procentowy

 

14,6 %

9,4 %

26,3 %

25,2 %

 

GRATIS do WYBORU

1.

Elektroniczny TESTER napięcia

z wyświetlaczem LCD


Brelok szukający 
2.

3.

Taśma izolacyjna

4.

Magnetyczna Podkładka pod magnest anteny CB

5.

Bezpieczniki samochodowe MIDI

6.

Bezpieczniki samochodowe Mini

7.

Kredka FIX IT PRO

Simoniz Fix It Pro Pen - rewolucyjna ciekła czysta pokrywa, który zawiera utwardzacze UV, które pozwalają wypełnić i wyrównywać rysę.Kredka ta jest improwizowanym pracownikiem firmy blacharskiej , który bezpiecznie naprawia zadrapania do każdego koloru auta .Tanio i szybko w łatwy sposób usuniesz zadrapania . 

8.

Czytnik kart pamięci SD / SDHC / MMC.

 


 

KUPUJĄC 3 szt CERAMIZERÓW
WYSYŁKA GRATIS

(Pocztą Polską przy wpłacie na konto)

oraz

Antyposlizgowa Mata Peiying GUMIZ

 


 


GALERIA ekoblysk - W Y B R A N E O F E R T Y © 2[zasłonięte]005-20
Net_Studio
?


WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE KOPIOWANIE ELEMENTÓW AUKCJI ZABRONIONE