Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CERAMIZER CB DO SKRZYNI BIEGÓW MOSTU REDUKTORA ...

20-01-2012, 6:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł      Najwyzsza cena licytacji: 60 zł     
Użytkownik cat111
numer aukcji: 2011405231
Miejscowość Lublin
Kupiono sztuk: 4    Licytowało: 3    Wyświetleń: 102   
Koniec: 20-01-2012 13:00:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

E-mail: [zasłonięte]@go3.pl

Tel: 0-505-[zasłonięte]-779

GG:[zasłonięte]77572

Skype: czterykolka




Koszty i możliwe formy wysyłki określone są powyżej opisu aukcji.


NATYCHMIASTOWE WYSYŁKI!

WYSYŁAMY TEGO SAMEGO DNIA (jeśli do 13:00 otrzymamy Twoją wpłatę lub mailową prośbę o wysyłkę za pobraniem)

Przedmiotem aukcji jest Ceramizer do skrzyń biegów
(a także innych przekładni np mostów, reduktorów)



Potrzebujesz inne ceramizery?
Zobacz nasze pozostałe aukcje.






Jak działa Ceramizer?
Regeneracja przy użyciu Ceramizera Auto-Repair® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.


Najnowsze badania przeprowadzone przez AGH:

Akademia Górniczo-Hutnicza Im. Stanisława Staszica w Krakowie, Wydział Inżynierii Mechanicznej i Robotyki

Badania wykazały min:

  1. Podczas testów tarcia na powierzchni współpracujących elementów została wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa. Warstwa tworzy się podczas eksploatacji węzłów tarcia smarowanych olejem z dodatkiem preparatu Ceramizer.
  2. Wytworzona warstwa redukuje tarcie. Po 20h pracy węzła tarcia, podczas wytwarzania się warstwy ceramiczno-metalowej, zauważono spadek siły tarcia o 42% - wartość współczynnika tarcia spadła z wartości μ1=0,063 do wartości μ2=0,036.
  3. Straty energii związane z traconym poprzez elementy współpracujące ciepłem, znacznie spadły. Temperatura pary ciernej podczas wytwarzania się warstwy Ceramizera spadła z wartości T1=52÷55oC do wartości T2=40÷43oC.
  4. Warstwa znacznie redukuje zużycie. Podczas testów zużycie masowe rolki pokrytej warstwą Ceramizera było o 69,93% mniejsze od rolki nie pokrytej tą warstwą. Klocek pokryty warstwą Ceramizera posiadał o 55,8% mniejsze zużycie masowe względem klocka nie pokrytego warstwą.
  5. Wytworzona warstwa cechuje się bardzo dużą adhezją do podłoża. Podczas testu zarysowania z siłą 30N, warstwa nie ulega uszkodzeniu.
  6. Ceramizer nie wpływa na lepkość dynamiczną oleju. Największą różnicę lepkości dla oleju czystego i oleju z zawartością Ceramizera odnotowano dla temperatury oleju To=75oC i wynosiła ona 2*10-4Pa*s, a więc mieści się w zakresie tolerancji produkcyjnej oleju AN-46






KORZYŚCI z zastosowania w skrzyniach biegów, przekładniach, mostach:
  1. Ułatwia zmianę biegów.
  2. Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnich mostów, przekładni, reduktorów.
  3. Zmniejsza wibracje i hałas.
  4. Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet do 10-ciu razy.
  5. Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji i bez demontażu obrabianego zespołu poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej zarysowania, defekty i wyżłobienia.
  6. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 100 000 km przebiegu.
  7. Efekt odbudowanej powierzchni pozostaje również po kolejnych wymianach oleju (przynajmniej na 100 000 km przebiegu samochodu).
  8. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  9. Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu tym samym zwiększa bezpieczeństwo w ekstremalnych warunkach eksploatacji.
  10. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kG/mm2).
  11. Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami.
  12. W warunkach niedostatecznego smarowania (np. przy wycieku oleju) wytworzona warstwa umożliwia czasowo dalszą pracę urządzenia bez jego zniszczenia.
  13. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy (nawet ponad 500 km).
  14. Przedłuża okresy między wymianami oleju, zmniejszając jego zużycie.
  15. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości olejów).
  16. Chroni środowisko naturalne.
  17. Wymiernie zmniejsza koszty przyszłych napraw urządzeń.
  18. Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu.

Ceramizera do przekładni nie należy stosować w automatycznych skrzyniach biegów gdyż ich konstrukcja wymaga tarcia do prawidłowej pracy.

Ile preparatów potrzebuję?

Ilość oleju w skrzyni lub przekładni w litrach.

1-2 l

2-5 l

5-8 l

8-11 l

Ilość dozowników (doz.)

1 szt

2 szt

3 szt

4 szt


Sprawdź inne moje aukcje- znajdziesz tam też inne Ceramizery
(do silników, tylnych mostów, układu paliwowego, wspomagania) a także atrakcyjne cenowo zestawy!



Bezpieczeństwo:

  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).

  2. Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.

  3. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.



Gwarancja Skuteczności i trwałości:

Producent gwarantuje skuteczność i trwałość wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej, w przekładni gwarantowana jest ona do 100 000 km przebiegu. Po tym okresie należy ponownie użyć Auto Repair.

BADANIA:
Skuteczność potwierdzona w testach.
Preparat chroniony patentami.


Masz pytanie lub potrzebujesz profesjonalnej pomocy?

Kontakt: [zasłonięte]@go3.pl tel. 505-[zasłonięte]-779



Ciekawe linki:

FILM TEST CERAMIZERA
Prezentacja multimedialna - ZOBACZ JAK DZIAŁA CERAMIZER
Opinie użytkowników Ceramizera - PLIK (Ms. Word)



Od razu po zakupie(w mailu o wygraniu aukcji) otrzymasz Poradnik ekonomicznej jazdy pozwalający zmniejszyć zużycie paliwa nawet o 20% Darmowy fragment do pobrania tutaj







8 powodów dlaczego warto kupować u mnie:
  1. Błyskawiczna wysyłka Twojego zamówienia(nadanie przesyłki w dniu otrzymania wpłaty i dostawa w 24h to dla nas norma - patrz komentarze)
  2. Bezpieczeństwo - na tej aukcji kupujesz w legalnie działającej firmie (sklepie internetowym) jako kupującego chroni cię prawo, nie ryzykuj zakupów u postronnych osób.
  3. Najwyższa jakość obsługi potwierdzona STANDARDEM ALLEGRO!
  4. Doskonały i szybki kontakt i profesjonalizm (sprawdź komentarze!), masz pytania? dzwoń, chętnie pomogę
  5. Najlepsze ceny i gratisy - spróbuj kupić taniej
  6. Gwarantowana oryginalność i jakość ceramizerów (Autoryzowany dealer)
  7. Staranne i bezpieczne pakowanie, każda przesyłka zabezpieczona przed otwarciem przez osoby niepowołane!
  8. Największe doświadczenie w sprzedaży ceramizerów na Allegro - sprzedajemy od lat i mamy tysiące zadowolonych klientów!







Po zakupie w aukcji proszę o e-mail z informacją o wpłacie lub prośbą o wysyłke za pobraniem.




CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA:


  1. Czy małe (5 ml) dawki ceramizera skutecznie zregenerują silnik, skrzynie biegów, tylny most?
    Pojemności preparatów są tak dobrane, że wystarczają do zregenerowania powierzchni tarcia silnika (tuleje, pierścienie, wałek rozrządu, elementy pompy olejowej) i powierzchni tarcia zębów przekładni. Mała pojemność dozy (5 ml) skoncentrowanych preparatów są pożądane i korzystne, ponieważ:
    - nie powodują wzrostu poziomu oleju w silniku, tylnym moście, skrzyni biegów.
    - nie zawierają dużych ilości zbędnego wypełniacza, tym samym nie powodują zmian właściwości oleju (nie są tzw. zagęszczaczami oleju , motodoktorami).

  2. Dlaczego producenci oleju nie produkują oleju z ceramizerami?
    Zasadnicze przyczyny to:
    - Nie każdy użytkownik miałby ochotę po wymianie oleju na olej z ceramizerem - używać samochodu przez około 200km z ograniczoną prędkością obrotową silnika.
    - Można by się także zastanowić dlaczego producenci nie produkują niezwykle trwałych samochodów, mimo że jest to technologicznie możliwe? Dlaczego nie otrzymujemy trwałych produktów? Również warte przemyślenia jest to, jaką korzyść miałby producent oleju, który zarabia na jego sprzedaży skoro po zastosowaniu ceramizera spada częstotliwość wymiany oleju (nie wspominając już o tym że olej musiał by zdrożeć) ?

  3. Jaka jest gwarancja, że po zastosowaniu ceramizerów uzyskam pozytywny efekt?
    Zastosowanie ceramizerów daje 100% gwarancję na podwyższenie i wyrównanie ciśnienia sprężania w cylindrach, oraz pośrednio - zmniejszenia zużycia oleju, jeśli przyczyną tych zjawisk (zmniejszone ciśnienie końca sprężania i nadmierne zużycie oleju) jest zużycie pary tuleja cylindrowa - pierścienie, ale w granicach normalnych zużyć eksploatacyjnych (tzn. nie występuje zużycie graniczne żadnego z tych elementów i nie jest uszkodzony lub zablokowany żaden z pierścieni). Natomiast jeżeli przyczyną ubytku oleju są uszczelniacze zaworowe należy je wymienić na nowe (nie występuje tam tarcie metalu o metal a w związku z czym nie tworzy się warstwa ceramiczna).

  4. Jak preparat ma się do produktów typu Militec, Xeramic, Modyfikator Plus czy Motor-Life? Czy są to produkty o porównywalnej funkcjonalności i zasadzie działania czy też jest to cos innego? Czy jeśli wcześniej stosowałem w silniku jeden z nich to czy powinienem wykonać jakieś czynności przed zastosowaniem ceramizerów?
    Wymienione preparaty (Militec, Xeramic, Modyfikator Plus czy Motor-Life) nie są odpowiednikami tych z naszej oferty. Nasz preparat jest ceramizerem powierzchni par tarcia - na powierzchni metali wytwarza się warstwa ceramiczno-metalowa. Tym sposobem para (metal-metal) tarcia podlega regeneracji. Ceramizery nie są tzw. " zagęszczaczami oleju" , "motodoktorami" (1 dawka to 5 ml a nie 200-300ml jak w wyżej wymienionych preparatach), a efekt ceramizacji utrzymuje się po wymianie oleju (w przypadku silnika do 70 tys km przebiegu).
    Zastosowanie ceramizerów byłoby skuteczniejsze, gdyby wcześniej nie były stosowane żadne inne technologie, które tworzą obniżające tarcie powłoki na powierzchniach tarcia.
    Przed zastosowaniem ceramizera proponujemy usunąć powstałe wcześniej warstwy - można to zrobić w czasie normalnej eksploatacji pojazdu, jednak trwa to dość długo (co najmniej 2 okresy wymiany oleju).
    Tym niemniej ceramizery można stosować po wcześniejszym zastosowaniu innych dodatków, ale wtedy warstwa ceramiczno metalowa będzie tworzyć się wolniej. W takim przypadku zalecana jest wymiana oleju na czysty(pozbawiony dodatków).

  5. W sklepach i internecie jest kilkanaście jeżeli nie kilkadziesiąt dodatków do oleju i paliwa, sprzedawcy nazywają coraz więcej produktów ceramizerami. Na co zwracać uwagę podczas kupna dodatku do oleju, czy te produkty to ceramizery?
    Najważniejsze zagadnienia na które warto zwracać uwagę podczas wyboru dodatku do oleju to :
    - ilość preparatu, wbrew pozorom im więcej objętości ma dany preparat tym większe prawdopodobieństwo że jest zwykłym zagęszczaczem oleju;
    - ilość rzetelnych testów i badań świadczących o skuteczności preparatu;
    - ilość pozytywnych opinii użytkowników;
    - stosowanie w sporcie samochodowym;
    - preparat nie powinien zawierać teflonu (PTFE).

    Na rynku polskim istnieje znaczna ilość nieskutecznych preparatów do oleju. Pojawiają się w sprzedaży preparaty, które w swojej nazwie lub opisie mianują się ceramizerami a nimi nie są. Aby uniknąć nieoryginalnych i nieskutecznych produktów należy dokonywać zakupów wyłącznie z pewnych źródeł. Jesteśmy autoryzowanymi dystrybutorami środka Ceramizer i gwarantujemy oryginalność produktu z tej aukcji.

  6. Czy preparat ceramizer może przynieść efekty w sytuacji gdy przyczyną wysokiego zużycia oleju (1 litr na ok. 3000 km) są do wymiany uszczelniacze zaworowe i pierścienie (silnik 16-zaworowy). Czy w takim przypadku zastosowanie preparatu zmniejszy zużycie oleju?
    Warstwa ceramiczno-metalowa, jaka wytwarza się na skutek działania preparatu, powoduje poprawę szczelności pierścieni z tuleją, ale w przypadku uszczelniaczy zaworów (prowadnic zaworowych) to już zupełnie inna sprawa - tam bowiem ta warstwa nie powstaje (nie ma tarcia metal-metal). Uszczelniacze trzeba zatem bezwzględnie wymienić a skuteczność szczelności pierścieni z cylindrem zależy od stanu zużycia pierścieni - jeśli wystąpi już zużycie graniczne, to trzeba by zastosować znaczące ilości preparatu, a to nie ma sensu. Poza tym najczęściej przyczyna ubytków oleju (oprócz wspomnianych uszczelniaczy prowadnic) jest uszkodzenie lub znaczne zużycie pierścieni zgarniających - mają one specyficzną budowę i w przypadku zaniku tzw. pólek (krawędzi zgarniających) nic już nie pomoże - oprócz oczywiście wymiany par trybologicznych (pierścienie, tłok, cylinder).
    Ceramizery są jednak na tyle przystępne cenowo, że można spróbować - w każdym razie nie zaszkodzą, a pozytywny efekt może być.

  7. Czy po zastosowaniu ceramizerów nie będzie kłopotów w przypadku dokonywania naprawy głównej silnika (szlif itp.), czy preparat nie zatyka kanałów olejowych?
    Stosowanie ceramizerów nie powoduje żadnych negatywnych skutków, w tym technologicznych.

  8. W czym preparaty ceramizery są lepsze od preparatów teflonowych?
    Co do pokryć teflonowych, to są to polimery (tworzywa sztuczne), które oprócz niskiego współczynnika tarcia nic nie wnoszą. Poza tym nie są odporne na warunki termiczne panujące w silniku i po niedługim czasie łańcuchy polimerów rozrywają się tworząc zupełnie inne tworzywa, których cząsteczki w postaci płatków gromadzą się m.in. w kanałach olejowych, powodując uszkodzenia.
    Firma, która wprowadziła na rynek te produkty już się do nich nie przyznaje - te, które jeszcze wegetują na rynku najczęściej pochodzą od innych producentów. Zastosowanie teflonu bez specjalnego ryzyka - może mieć miejsce w przekładniach i to mniej obciążonych.
    Ceramizery, jak sama nazwa wskazuje - powodują tworzenie się warstwy ceramiczno-metalowej o niezwykłych własnościach wytrzymałościowych i odporności na ścieranie oraz temperaturę, poza tym posiadają bardzo niski współczynnik tarcia (10-cio krotnie twardsze od stali i ich współczynnik tarcia jest około 8-mio krotnie niższy od pary stal-stal).
    Trwałość warstw ceramiczno-metalowych jest porównywalna do powierzchni nawęglanych i gwarantowana na przynajmniej 70 000 km przebiegu pojazdu, chociaż zachowują one trwałość do około 150 000 km przebiegu.
    Oprócz tego ceramizery dodatkowo zawierają składniki (cząstki GP), które polepszają właściwości fizyczne oleju w zakresie jego przylegania do powierzchni metalowych. Jest to tzw. magnetyzacja oleju.

  9. Czy można ten preparat dodać do silników diesla , TDI , GDI lub silników z instalacją gazową?
    Nie ma żadnych przeciwwskazań w stosowaniu ceramizerów w silnikach diesla, benzynowych, napędzanych gazem a także silników turbodoładowanych.





DO TWOJEJ PACZKI ZMIEŚCI SIĘ WIĘCEJ:Panelealle

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje




Galeria: