Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Centrala VoIP + serwer DELL R200/4G/HDD 80G

06-05-2015, 7:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 499 zł     
Użytkownik dolby11
numer aukcji: 5289571161
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 21   
Koniec: 06-05-2015 07:02:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

CENTRALA VoIP WSTĘPNA KONFIGURACJA

+

Serwer DELL R200 Dual-Core Intel Xeon E2180 2,00GHz 4GB 80GB SATA



Zainstalowany i skonfigurowany system centrali Asterisk wraz z FreePBX zarządzany przez przeglądarkę internetową.



SKONFIGUROWANA MOŻLIWOŚĆ POŁĄCZEŃ GSM PRZEZ MODEMY HUAWAI



Najważniejsze cechy centrali na systemie Asterisk:

  • Nagrywanie rozmów,

  • Centrum konferencyjne z wirtualnymi pokojami

  • Poczta głosowa

  • SIP i wsparcie IAX2

  • Poczty głosowej na adres Email

  • Obsługiwane kodeki: ADPCM, G.711 (A-law i μ-law), G.722, G.723.1, G.726, G.728, G.729, GSM, iLBC

  • Elastyczny i konfigurowalny IVR

  • Wsparcie dla interfejsów analogowych FXS / FXO (PSTN / POTS)

  • Wsparcie syntezy głosu

  • Wsparcie dla interfejsów cyfrowych (E1/T1/J1) za pośrednictwem protokołów PRI/BRI/R2

  • Caller ID Wsparcie dla wideo-telefonów

  • Wsparcie dla follow-me

  • Interfejs wykrywania sprzętu

  • Wsparcie dla grup

  • Wsparcie dla interkom

  • Panel operatora

  • Parkowanie rozmów

  • Biling (CDR)

  • Bezpośredni dostęp do systemu z zewnątrz (DISA)

  • Raport rozliczeniowy i zużycie

  • Oddzwaniania

  • Wsparcie dla kolejek połączeń

  • Elastix Panel operatora (EOP)

  • Konfiguracji operatora VoIP

  • Asterisk Real Time

  • Call center

  • Możliwość łączenia wielu central po IP np. w różnych oddziałach 

FAX Serwer

  • faksów na podstawie HylaFax

  • Kontrola dostępu dla klientów faksu

  • Faks przez aplikację

  • SendFax Moduł Web to Fax

Ogólne

  • Scentralizowane zarządzanie aktualizacjami

  • Monitor zasobów systemowych

  • Kopia zapasowa / przywracanie z web

  • Konfigurator sieci

  • Wyłączanie serwera z internetu

  • Kopie zapasowe na serwer FTP

  • Automatyczny Backup Restore

 

ODPOWIADAM NA WSZYSTKIE MAILE I TELEFONY

 

[zasłonięte]@dolby-system.com

[zasłonięte]@dolby-system.com

tel 789 [zasłonięte] 43 34

tel. 81 [zasłonięte] 10 w.1 (HaloNet)

tel. 81 [zasłonięte] 09 w.1 (Tlenofon)

fax 81 [zasłonięte] 12

 

Jest możliwość testu połączenia pod nr telefonu 534 [zasłonięte] 995 (modem E160G)

 

WSTĘPNA KONFIGURACJA CENTRALI PRZED WYSYŁKĄ LUB DOSTARCZENIEM ZGODNIE Z ŻYCZENIEM KLIENTA

 

BEZPŁATNY MONTAŻ I URUCHOMIENIE CENTRALI U KLIENTA TYLKO W OBRĘBIE LUBLINA DO 30 KM

 

ZDALNA KONFIGURACJA CENTRAL VoIP

 

ZDALNA ADMINISTRACJA CENTRALAMI VoIP

 

 

WYSTAWIAM FAKTURĘ VAT

 

Dane firmy:

P.H.U. Dolby-System

Jacek Dacko

ul. ks Jerzego Popiełuszki 28M/PM 16-18

20-052 Lublin

NIP: 712[zasłonięte]233-39

 

___________________________________________________________________________________________________________________________


Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy) oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego". Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.