ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z CAŁĄ OFERTĄ NA SZYMEX.PL
Serwer VoIP wybrane funkcje:
-Dowolna liczba kont sip /numery wewnętrzne/*-Dowolna liczba linii miejskich VoIP /konta sip, sip trunk (DDI)/*-Dowolna liczba jednoczesnych połączeń*-Przekierowania połączeń - możemy być dostępni pod jednym numerem służbowym-Transfery połączeń-Połączenie oczekujące-Konferencje-Grupy/kolejki-Follow-me-Ring Grupy-Tryby pracy centrali /dzień, noc, przerwa, święta, inne/-Zapowiedzi słowne-IVR /interaktywne menu/-Bilingi-Statystyki-Nagrywanie rozmów-CLIP-CLIR-Music on hold-Fax to mail-Wysyłanie faksów przez interfejs Web-Poczta głosowa-Poczta głosowa na e-mail-Wsparcie dla interfejsów analogowych oraz cyfrowych-Sieciowanie wielu central /niezależnie od położenia geograficznego/-Oprogramowanie asterisk /darmowa licencja/----------------------------------------------------------------------------*uzależnione od mocy obliczeniowej komputera/serweraZALETY -Można wykreować dowolną liczbę jednoczesnych połączeń wychodzących oraz przychodzących przy zastosowaniu jednego
konta VoIP**–Bardzo duża oszczędność, nie trzeba utrzymywać kilku lub kilkunastu abonamentów; wystarczy tylko jedno konto VoIP z
numerem miejskim za 1 zł miesięcznie !!!**-Można przenosić istniejącą numerację**-Skalowalność; można wykreować dowolną liczbę linii wewnętrznych; jednym ograniczeniem jest moc obliczeniowa serwera-Elastyczność systemu – centralę można zabrać w dowolne miejsce, podłączyć do Internetu i nie musisz już prosić operatora
o przeniesienie linii. Niejednokrotnie wiąże się to z długimi terminami oraz obawą, że nie będzie możliwości technicznych.-Automatyczne kopie zapasowe na zdalny serwer.-Centrala się nie starzeje, nie ma problemu z dostępnością kart, w przypadku awarii przywracamy kopię zapasową na kolejny
PC/serwer.-Uprawnienia idą za telefonem. Jeżeli pracownik zmienia miejsce pracy, zabiera telefon ze sobą. Po podłączeniu do gniazdka
aparat loguje się do centrali i pobiera swoje ustawienia /dot. telefonów IP/-Ujednolicenie sieci wewnętrznej. Zarówno komputery i telefony używają jednej i tej samej.-Wszyscy abonenci w ramach jednej centrali rozmawiają ze sobą bez żadnych opłat gdziekolwiek są na świecie. -Każdy zalogowany użytkownik może korzystać ze wszystkich funkcji jakie oferuje mu centrala.-Jakie stosujemy terminale?-Telefony podłączone do sieci komputerowej przewodem sieciowym lub wifi-Darmowe aplikacje /na PC lub smartphone/-Bramki VoIP, do których można podłączyć tradycyjny telefon analogowyCENTRALA POSIADA MOŻLIWOŚĆ PODŁĄCZENIA MODUŁÓW CALL CENTER ORAZ CRM.** dot. wybranych operatorów, więcej informacji udzielam telefonicznie.Każda konfiguracja jest wyceniana indywidualnie, dlatego przed zakupem konieczny jest kontakt w celu ustalenia szczegółów inwestycji!Sprzęt potrzebny do implementacji:
Mogą być to nowe, bądź poleasingowe urządzenia. Wartość komputera/serwera uzależniona jest od potrzeb i pojemności centrali. W swojej ofercie posiadamy zarówno nowy jak i poleasingowy sprzęt markowych producentów Dell czy HP.Istnieje możliwość implementacji centrali VoIP na sprzęcie dostarczonym przez zamawiającego.
UWAGA!!!500 zł cena obejmuje implementację środowiska Asterisk na PC/Serwer.Przed zakupem proszę o kontakt w sprawie uzgodnienia szczegółów konfiguracji!