ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z CAŁĄ OFERTĄ NA SZYMEX.PL
Serwer VoIP wybrane funkcje:
-Dowolna liczba kont sip /numery wewnętrzne/* -Dowolna liczba linii miejskich VoIP /konta sip, sip trunk (DDI)/* -Dowolna liczba jednoczesnych połączeń* -Przekierowania połączeń - możemy być dostępni pod jednym numerem służbowym -Transfery połączeń -Połączenie oczekujące -Konferencje -Grupy/kolejki -Follow-me -Ring Grupy -Tryby pracy centrali /dzień, noc, przerwa, święta, inne/ -Zapowiedzi słowne -IVR /interaktywne menu/ -Bilingi -Statystyki -Nagrywanie rozmów -CLIP -CLIR -Music on hold -Fax to mail -Wysyłanie faksów przez interfejs Web -Poczta głosowa -Poczta głosowa na e-mail -Wsparcie dla interfejsów analogowych oraz cyfrowych -Sieciowanie wielu central /niezależnie od położenia geograficznego/ -Oprogramowanie asterisk /darmowa licencja/ ---------------------------------------------------------------------------- *uzależnione od mocy obliczeniowej komputera/serwera ZALETY -Można wykreować dowolną liczbę jednoczesnych połączeń wychodzących oraz przychodzących przy zastosowaniu jednego
konta VoIP** –Bardzo duża oszczędność, nie trzeba utrzymywać kilku lub kilkunastu abonamentów; wystarczy tylko jedno konto VoIP z
numerem miejskim za 1 zł miesięcznie !!!** -Można przenosić istniejącą numerację** -Skalowalność; można wykreować dowolną liczbę linii wewnętrznych; jednym ograniczeniem jest moc obliczeniowa serwera -Elastyczność systemu – centralę można zabrać w dowolne miejsce, podłączyć do Internetu i nie musisz już prosić operatora
o przeniesienie linii. Niejednokrotnie wiąże się to z długimi terminami oraz obawą, że nie będzie możliwości technicznych. -Automatyczne kopie zapasowe na zdalny serwer. -Centrala się nie starzeje, nie ma problemu z dostępnością kart, w przypadku awarii przywracamy kopię zapasową na kolejny
PC/serwer. -Uprawnienia idą za telefonem. Jeżeli pracownik zmienia miejsce pracy, zabiera telefon ze sobą. Po podłączeniu do gniazdka
aparat loguje się do centrali i pobiera swoje ustawienia /dot. telefonów IP/ -Ujednolicenie sieci wewnętrznej. Zarówno komputery i telefony używają jednej i tej samej. -Wszyscy abonenci w ramach jednej centrali rozmawiają ze sobą bez żadnych opłat gdziekolwiek są na świecie. -Każdy zalogowany użytkownik może korzystać ze wszystkich funkcji jakie oferuje mu centrala. -Jakie stosujemy terminale? -Telefony podłączone do sieci komputerowej przewodem sieciowym lub wifi -Darmowe aplikacje /na PC lub smartphone/ -Bramki VoIP, do których można podłączyć tradycyjny telefon analogowy CENTRALA POSIADA MOŻLIWOŚĆ PODŁĄCZENIA MODUŁÓW CALL CENTER ORAZ CRM. ** dot. wybranych operatorów, więcej informacji udzielam telefonicznie. Każda konfiguracja jest wyceniana indywidualnie, dlatego przed zakupem konieczny jest kontakt w celu ustalenia szczegółów inwestycji! Sprzęt potrzebny do implementacji:
Mogą być to nowe, bądź poleasingowe urządzenia. Wartość komputera/serwera uzależniona jest od potrzeb i pojemności centrali. W swojej ofercie posiadamy zarówno nowy jak i poleasingowy sprzęt markowych producentów Dell czy HP. Istnieje możliwość implementacji centrali VoIP na sprzęcie dostarczonym przez zamawiającego.
UWAGA!!! 500 zł cena obejmuje implementację środowiska Asterisk na PC/Serwer.Przed zakupem proszę o kontakt w sprawie uzgodnienia szczegółów konfiguracji!