Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Centrala telefoniczna VoIP, IVR, nagrywanie. FV!!!

20-05-2014, 10:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 235 zł     
Użytkownik ip_tech
numer aukcji: 4216112263
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 18   
Koniec: 20-05-2014 10:08:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



e-mail: [zasłonięte]@ippolska.pl

 
tel. (42) 2960 142
tel. (42) 6136 331
tel. 601 [zasłonięte] 330
 (9.00-17.00)
 



IP Polska Sp. z o.o.
NIP:[zasłonięte]772-22-668
REGON: 100[zasłonięte]463
KRS: 000[zasłonięte]2609




Zasady sprzedaży znajdują
się na stronie

O nas




Nr. konta bankowego:

33 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4000000 [zasłonięte] 107756
Raiffeisen Bank Polska S.A.




Przedmiotem licytacji jest fabrycznie nowa
Centrala IP PBX IP 04


To kompletna, zarządzana przez wbudowane oprogramowanie Asterisk centrala telefoniczna.


    Obsługuje jeden analogowy port FXO lub FXS
    Wyróżniające cechy IP04:
    • Łatwe zarządzania centralą - dostępny jest interfejs graficzny przez przeglądarkę www
    • Zapewnia platformę dla nowoczesnej telefonii VoIP umożliwiając jednoczesną integrację z publiczną siecią telefoniczną PSTN - przy niskich kosztach zakupu i rozbudowy, bardzo małych rozmiarach, bardzo niskim poborze energii, bezgłośnej pracy
    • Obsługuje ponad 60-ciu użytkowników wewnętrznych i do 20 jednoczesnych połączeń - przeznaczona jest dla małych i średnich instalacji
    • Modułowa konstrukcja umożliwia elastyczną budowę rozwiązania dokładnie spełniającego oczekiwania wobec rodzaju wymaganych portów telefonicznych
    • Obsługuje do czterech analogowych portów FXO/FXS - dowolna konfiguracja FXO i FXS
    • Posiada zainstalowany system operacyjny Linux z wbudowanym proxy serwerem SIP/IAX z NAT

 

    Centrala współpracuje ze wszystkimi funkcjonalnościami telefonicznymi oferowanymi przez oprogramowanie Asterisk jak:
    • przekierowania i transfery połączeń
    • połączenia konferencyjne
    • połączenia oczekujące
    • obsługę kolejek połączeń przychodzących przez agentów
    • obsługę interaktywnego menu głosowego IVR
    • nagrywanie połączeń

    Właściwości IP PBX IP 04:
    • Cena IP04 dotyczy dowolnej konfiguracji jednego portu FXO/FXS. Prosimy o informację dotyczącą wyboru modułu
    • Możliwość rozbudowy centrali o dadkowe moduły
    • Otwarte oprogramowanie systemowe Linux i centralowe Asterisk
    • Nielimitowana licencjami liczba użytkowników i linii
    • Firmware Voiptel lub Astfin - otwarta możliwość upgrade'u do nowszych wersji
    • Linie zewnętrzne VoIP: SIP trunk, IAX trunk ; PSTN: FXO trunki analogowe
    • Linie wewnętrzne VoIP: SIP i IAX ; PSTN: porty FXS
    • Programowalny Dial Plan/ Calling Rules /Time Interval - zaawansowane reguły kierowania połączeń przychodzących i wychodzących pomiędzy liniami wewnętrznymi i zewnętrznymi, zależnie od numerów nawiązujących/odbierających, linii, dni tygodnia,dni miesiąca i godzin
    • Interfejs graficzny - GUI
    • Redukcja echa OSLEC Open Source Line Echo Canceller
    • Przekazywanie połączenia - transfer ślepy (blind transfer) i z zapowiedzią (attended transfer), przekierowanie połączenia, połączenie oczekujące
    • Follow me - sekwencyjne przekazywanie połączenia w przypadku nieodebrania na następne numery
    • Konferencje telefoniczne, obsługa tzw. pokoi konferencyjnych poprzez które dołączają do telekonferencji kolejni abonenci, dostępne zabezpieczenia poprzez opcjonalne PIN kody
    • Kolejkowanie połączeń - obsługa przez agentów kolejki połączeń oczekujących, definiowane strategie obdzwaniania agentów
    • IVR Interactive Voice Response - system interaktywnego menu głosowego do automatyzowania obsługi połączeń przychodzących, abonent dzwoniący nawiguje po menu odsłuchując komunikaty głosowe i wybiera dostępne opcje menu z klawiatury telefonu tonowego, system umożliwia budowę bezobsługowych infolinii, wspiera kierowanie połączeń do agentów call center itp.
    • Ring Group - umożliwia wybranie jednocześnie numerów do więcej niż jednego użytkownika lub odbiór na wielu numerach dzwoniących sekwencyjnie w przypadku nieodebrania
    • Music on Hold - odtwarzanie muzyki w czasie oczekiwania przez abonenta na połączenie
    • Voice Mail - poczta głosowa, możliwość pozostawienia nagranych wiadomości dla użytkowników
    • Rejestr połączeń tzw. CDR - Call Detail Records - szczegółowy rejestr informacji o każdym połączeniu zawierający informacje m.in. o numerach przychodzących i wybieranych, czasach rozpoczęcia, zakończenia trwania, taryfikowanym
    • Obsługa kart pamięci MMC/SD - nagrywanie połączeń do pamięci wewnętrznej i/lub zewnętrznej
    • Edytor plików konfiguracyjnych systemu Asterisk z poziomu interfejsu graficznego
    • Wiele metod dostępu do IPPBX przez www/telnet/SSH putty lub przez konsolę (RS-232)
    • Centrala rozproszona, dostępne łączenie wielu central IPPBX ze sobą przez sieci LAN/WAN z wykorzystaniem protokołu IAX. Spójny planu numeracji wewnętrznej dla wielu połączonych central, darmowe połączenia między odrębnymi lokalizacjami
    • Obsługa wielu kodeków: ulaw, alaw, GSM,SPECS,ADPCM, G729
    • Bufor służący eliminacji efektu Jitter
    • Funkcje sieciowe: DHCP, VLAN

    Przykładowe zastosowania:
    • IP PBX - centrala telefoniczna dla małych i średnich przedsiębiorstw SOHO/SME integrująca jednocześnie linie analogowe z liniami VoIP wewnętrznymi jak i zewnętrznymi o pojemności ponad 100 użytkowników
    • Trunking Gateway - rozwiązanie umożliwiające zamianę medium (standardu łącza telekomunikacyjnego) z zachowaniem istniejącej numeracji od operatora np. odbieranie połączeń dla numerów stacjonarnych analogowej sieci PSTN z jednej lokalizacji poprzez połączenie internetowe IP (SIP/IAX) w innej odległej lokalizacji firmy
    • IVR Box - dedykowany system obsługujący system infolinii IVR
    • Moduł do nagrywania rozmów - umożliwia pracę samodzielną lub jako moduł współpracujący z klasyczną centralą PABX
    • Most konferencyjny - umożliwia zestawianie wieloosobowych bezpłatnych telekonferencji pomiędzy użytkownikami VoIP znajdującymi się w dowolnych miejscach na świecie
    • Fax Terminal

    Porty:
    ZEWNĘTRZNE
    • 1xRJ45 - (WAN)
    • 1xpower - zasilanie 12V (PWR)
    • 4xRJ11 - konfigurowalne jako FXO i FXS (PORT1,PORT2,PORT3,PORT4)
    • 1xMMC/SD - obsługa zewnętrznych kart pamięci flash
    WEWNĘTRZNE
    • 4 gniazda na port analogowy (FXO lub FXS)
    • 1 gniazdo wewnętrzne dla modułu RS232


    System:

    • uClinux

     

     

    Hardware:

    • CPU: 400MHz Blackfin 532 Chip
    • NAND flash 256 M
    • SDRAM 64M
    • Interfejs 4 analogowych linii telefonicznych FXO/FXS


    Centrala IP PBX jest rozwiązaniem, które wprowadza oszczędność kosztów w firmie, wszystkie połączenia wewnętrzne będą bezpłatne dla użytkowników lokalnych oraz zdalnych łączących się z centralą przez internet, także z zagranicy.
    Z centralą IP PBX, przedsiębiorstwo może łatwo współpracować ze swoimi oddziałami w różnych miejscowościach lub z pracownikami zdalnymi jako jedno wirtualne biuro, które połączy sieć internet.

 

    Zestaw zawiera:
    • IP PBX IP04
    • Zasilacz
    • Moduł z portem RS-232
    • Jeden moduł FXO lub FXS

 

    Centrale IP PBX są produkowane zgodnie z normami ISO9001:2000, CE, FCC, RoHS.

    Centrala IP04 zdobyła wyróżnienie Produktu Roku 2008 serwisu telekomunikacyjnego TMC.net Technology Marketing Corporation Unified Communication Magazine

    Nagrody:

    Producent: na zlecenie IP Polska Sp. z o.o.


    Faktura VAT, gwarancja 12 miesięcy.

    Chętnie odpowiemy na Państwa pytania - prosimy o kontakt
    telefoniczny lub mailowy.
    Zapraszamy do zapoznania się z resztą naszej oferty.

    Przydatne linki:
    Pełen opis i funkcje central IP PBX IPxx: Karta katalogowa IP PBX
    Pełna instalacja IPPBX IPxx: Instalacja IP04



    Gwarantujemy najwyższą jakość sprzętu i usług.
    Wyłącznym producentem naszych rozwiązań VoIP jest Atcom.


Nazwy zastrzeżone, są własnością producentów, zostały użyte wyłącznie do celów informacyjnych



To, w jaki sposób funkcjonujemy, najlepiej opisują nasi klienci.