|
Przedmiotem licytacji jest fabrycznie nowa, najsolidniejsza cyfrowa centrala telefoniczna na rynku!!!
To kompletna, zarządzana przez wbudowane oprogramowanie Asterisk centrala telefoniczna.
Wyróżniające cechy IP01:
- Dla ułatwienia zarządzania centralą, dostępny jest interfejs graficzny przez przeglądarkę www
- Modułowa konstrukcja umożliwia elastyczne budowę rozwiązania dokładnie spełniającego oczekiwania wobec rodzaju wymaganych portów telefonicznych
- Centrala telefoniczna IP PBX IP01 jest przeznaczona dla małych i średnich instalacji - obsługuje ponad 50 użytkowników wewnętrznych i ponad 20 jednoczesnych połączeń
- Zapewnia platformę dla nowoczesnej telefonii VoIP umożliwiając jednoczesną integrację z publiczną siecią telefoniczną PSTN - przy niskich kosztach zakupu i rozbudowy, bardzo małych rozmiarach, bardzo niskim poborze energii, bezgłośnej pracy
Centrala współpracuje ze wszystkimi funkcjonalnościami telefonicznymi oferowanymi przez oprogramowanie Asterisk jak:
- przekierowania i transfery połączeń
- połączenia konferencyjne
- połączenia oczekujące
- obsługę kolejek połączeń przychodzących przez agentów
- obsługę interaktywnego menu głosowego IVR
- nagrywanie połączeń
Właściwości IP PBX IP:
- NAJTAŃSZA kompletna centrala telefoniczna VoIP na rynku !!!
- Cena IP01 dotyczy bez modułu FXO/FXS. Możliwość zakupu centrali również z modułem.
- Otwarte oprogramowanie systemowe Linux i centralowe Asterisk
- Nielimitowana licencjami liczba użytkowników i linii
- Firmware Voiptel lub Astfin - otwarta możliwość upgrade'u do nowszych wersji
- Linie zewnętrzne VoIP: SIP trunk, IAX trunk ; PSTN: FXO trunki analogowe
- Linie wewnętrzne VoIP: SIP i IAX ; PSTN : porty FXS
- Programowalny Dial Plan/ Calling Rules /Time Interval - zaawansowane reguły kierowania połączeń przychodzących i wychodzących pomiędzy liniami wewnętrznymi i zewnętrznymi, zależnie od numerów nawiązujących/odbierających, linii, dni tygodnia,dni miesiąca i godzin
- Interfejs graficzny - GUI
- Redukcja echa OSLEC Open Source Line Echo Canceller
- Przekazywanie połączenia - transfer ślepy (blind transfer) i z zapowiedzią (attended transfer), przekierowanie połączenia, połączenie oczekujące
- Follow me - sekwencyjne przekazywanie połączenia w przypadku nieodebrania na następne numery
- Konferencje telefoniczne, obsługa tzw. pokoi konferencyjnych poprzez które dołączają do telekonferencji kolejni abonenci, dostępne zabezpieczenia poprzez opcjonalne PIN kody
- Kolejkowanie połączeń - obsługa przez agentów kolejki połączeń oczekujących, definiowane strategie obdzwaniania agentów
- IVR Interactive Voice Response - system interaktywnego menu głosowego do automatyzowania obsługi połączeń przychodzących, abonent dzwoniący nawiguje po menu odsłuchując komunikaty głosowe i wybiera dostępne opcje menu z klawiatury telefonu tonowego, system umożliwia budowę bezobsługowych infolinii, wspiera kierowanie połączeń do agentów call center itp.
- Ring Group - umożliwia wybranie jednocześnie numerów do więcej niż jednego użytkownika lub odbiór na wielu numerach dzwoniących sekwencyjnie w przypadku nieodebrania
- Music on Hold - odtwarzanie muzyki w czasie oczekiwania przez abonenta na połączenie
- Voice Mail - poczta głosowa, możliwość pozostawienia nagranych wiadomości dla użytkowników
- Rejestr połączeń tzw. CDR - Call Detail Records - szczegółowy rejestr informacji o każdym połączeniu zawierający informacje m.in. o numerach przychodzących i wybieranych, czasach rozpoczęcia, zakończenia trwania, taryfikowanym
- Nagrywanie połączeń
- Edytor plików konfiguracyjnych systemu Asterisk z poziomu interfejsu graficznego
- Wiele metod dostępu do IPPBX przez www/telnet/SSH putty lub przez konsolę (RS-232)
- Centrala rozproszona, dostępne łączenie wielu central IPPBX ze sobą przez sieci LAN/WAN z wykorzystannim protokołu IAX. Spójny planu numeracji wewnętrznej dla wielu połączonych central, darmowe połączenia między odrębnymi lokalizacjami
- Obsługa wielu kodeków: ulaw, alaw, GSM,SPECS,ADPCM, G729
- Bufor służący eliminacji efektu Jitter
- Funkcje sieciowe: DHCP, VLAN
Przykładowe zastosowania:
- IP PBX - centrala telefoniczna dla małych i średnich przedsiębiorstw SOHO/SME integrująca jednocześnie linie analogowe z liniami VoIP wewnętrznymi jak i zewnętrznymi o pojemności ponad 50 użytkowników
- Trunking Gateway - rozwiązanie umożliwiające zamianę medium (standardu łącza telekomunikacyjnego) z zachowaniem istniejącej numeracji od operatora np. odbieranie połączeń dla numerów stacjonarnych analogowej sieci PSTN z jednej lokalizacji poprzez połączenie internetowe IP (SIP/IAX) w innej odległej lokalizacji firmy
- IVR Box - dedykowany system obsługujący system infolinii IVR
- Moduł do nagrywania rozmów - umożliwia pracę samodzielną lub jako moduł współpracujący z klasyczną centralą PABX
- Most konferencyjny - umożliwia zestawianie wieloosobowych bezpłatnych telekonferencji pomiędzy użytkownikami VoIP znajdującymi się w dowolnych miejscach na świecie
- Fax Terminal
Porty: ZEWNĘTRZNE
- 1xRJ45 - WAN
- 1xpower - zasilanie 12V (PWR)
- 1xRJ11 - konfigurowalny jako FXO lub FXS
- 1xRS232
WEWNĘTRZNE
1 gniazdo na port analogowy (FXO lub FXS)
System:
Hardware:
- CPU: 400MHz Blackfin 532 Chip
- NAND flash 256 M
- SDRAM 64M
- Interfejs linii analogowej telefonicznych FXO lub FXS
Centrala IP PBX jest rozwiązaniem, które wprowadza oszczędność kosztów w firmie, wszystkie połączenia wewnętrzne będą bezpłatne dla użytkowników lokalnych oraz zdalnych łączących się z centralą przez internet, także z zagranicy. Z centralą IP PBX, przedsiębiorstwo może łatwo współpracować ze swoimi oddziałami w różnych miejscowościach lub z pracownikami zdalnymi jako jedno wirtualne biuro, które połączy sieć internet.
Centrale IP PBX są produkowane zgodnie z normami ISO9001:2000, CE, FCC, RoHS.
Nagrody:
Producent: na zlecenie IP Polska Sp. z o.o.
Faktura VAT, gwarancja 12 miesięcy.
Chętnie odpowiemy na Państwa pytania - prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Zapraszamy do zapoznania się z resztą naszej oferty.
Gwarantujemy najwyższą jakość sprzętu i usług.
Wyłącznym producentem naszych rozwiązań VoIP jest Atcom.
|