|
Kontakt
|
|
e-mail: [zasłonięte]@dabrowka.eu
Telefon: 502-[zasłonięte]-681
GG:[zasłonięte]19093
|
|
Komentarze
|
|
Przesyłka
|
|
Przesyłki wysyłamy maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie.
Paczki wysyłamy Pocztą Polską lub kurierem.
W przypadku wyboru wysyłki przez Pocztę Polską, proponujemy zamówić "PACZKĘ WARTOŚCIOWĄ". W razie zaginięcia paczki, przewoźnik wypłaca odszkodowanie w kwocie równej zadeklarowanej wartości. Koszt usługi to 1zł za każde zadeklarowane 50zł wartości.
Przesyłka nadana kurierem jest ubezpieczona automatycznie.
Za szkody powstałe w trakcie transportu, winę ponosi przewoźnik.
Przed pokwitowaniem odbioru przesyłki od kuriera, kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki, oraz otwarcia jej przy kurierze w celu potwierdzenia zgodności towaru z zamówieniem. W przypadku braków, uszkodzeń lub niezgodności, kurier sporządza odpowiedni protokół. Wszelkie reklamacje niezgodności przesyłki, jej uszkodzeń bądź braków będą uwzględniane jedynie po bezzwłocznym ich zgłoszeniu, oraz przedstawieniu protokołu sporządzanego przez kuriera.
|
|
|
|
Przedmiot oferty
|
HiPath 3350 - nowoczesna platforma
komunikacyjna integrująca dane i głos,
wykonana w obudowie naściennej.
Centrala jest w 100% sprawna, była używana zaledwie przez 3 miesiące. |
|
Dodatkowe informacje |
Serwery teleinformatyczne HiPath 3350 to urządzenia w wykonaniu standardowym, centralowym z elementami serwerów teleinformatycznych, przeznaczone do zastosowania w sieciach telekomunikacyjnych i strukturalnych, wykorzystujących protokoły a/b, EDSS1 oraz TCP/IP. Systemy dedykowane są grupie małych przedsiębiorstw oraz oddziałom korporacji dysponującym sieciami telekomunikacyjnymi oraz strukturalnymi LAN. Serwery obsługują do 8 łączy cyfrowych ISDN z interfejsem BRA (S0), 36 abonentów telefonii przewodowej, wykorzystującej aparaty cyfrowe optiPoint 500, standardowe aparaty analogowe oraz 16 urządzeń telefonii bezprzewodowej pracującej w standardzie DECT. Urządzenia mają możliwość sieciowania za pomocą protokołów Cornet N oraz Qsig oraz komutację pakietów. Pozwala to poważnie ograniczyć koszty związane z transmisją mowy i danych pomiędzy siedzibami firmy.
Wszystkie systemy z rodziny HiPath 3000 mogą być programowane i utrzymywane centralnie za pomocą narzędzi serwisowych z wykorzystaniem sieci IP (Line Modul Interfejs 10 Mbit/s z protokołem TCP/IP), ISDN (zintegrowany modem cyfrowy) lub analogowej (zintegrowany modem analogowy). Urządzenia mogą zostać doposażone w karty rutera i bramy HG 1500 z interfejsami typu Ethernet 10/100 MBit/s. Umożliwiają one realizację usług telefonii IP, obsługi do 96 aplikacji telefonii VoIP optiClient 130. Klienci sieci LAN, użytkownicy aparatów systemowych i analogowych, a także agenci firmowego centrum informacyjnego mogą korzystać z funkcjonalności zintegrowanego systemu rozdziału połączeń ACD (Automatic Call Distribution) przekazywania wiadomości (Unified Messaging) i usług Call Center HiPath ProCenter Office oraz rozwiązań jedno- i wielostanowiskowych CTI.
FUNKCJE STANDARDOWE:
- Stanowisko końcowe, awizo.
- Pukanie, rozmowa oczekująca.
- Przekazywanie połączeń.
- Języki wyświetlacza (ustalany indywidualnie).
- Konferencja (wewnętrzna / zewnetrzna).
- Zajęcie linii (automatyczne).
- Muzyka podczas oczekiwania, zewnętrzne lub wewnętrzne źródło muzyki (opcja).
- Tryb pracy dziennej / nocnej.
- Parkowanie.
- Oddzwanianie w przypadku zajętej linii lub braku odebrania (automatycznie).
FUNKCJE PODSTAWOWE:
- lista osób dzwoniących
W telefonach systemowych z wyświetlaczem zapisywane są połączenia nieodebrane,
o ile otrzymują identyfikację numeru rozmówcy (ISDN).
- funkcja "nie przeszkadzać"
Uczestnik może zablokować ruch przychodzący. Dzwoniący słyszą wtedy sygnał zajęcia linii. W przypadku osób upoważnionych (centrala) ochrona ta może zostać przerwana.
- przejmowanie połączeń
Połączenia mogą być przejmowane w ramach określonej grupy lub przez innych uprawnionych użytkowników spoza grupy.
- "włączanie na trzeciego"
Uprawnieni użytkownicy mogą włączać się bezpośrednio do prowadzonej rozmowy.
- klasy uprawnień
Każdemu uczestnikowi korzystającemu z centrali abonenckiej można przypisywać różne rodzaje upoważnień abonenckich.
Można wyróżnić następujące poziomy uprawnienia:
- pełny dostęp abonencki,
- ograniczony dostęp do funkcji wyjścia do miasta,
- brak dostepu wyjścia do miasta.
- zapowiedzi
Poprzez telefony systemowe lub interkom (np. w pokoju przyjęć).
- rejestrowanie kosztów połączeń
Dla każdego urządzenia końcowego lub każdej linii abonenckiej.
W liniach bez impulsów taryfikacyjnych następuje wyświetlenie czasu trwania połączenia.
- wywołanie grupowe
Umożliwia uprawnionym użytkownikom rozsyłanie komunikatów do maks. 150 grup zawierających maksymalnie do 20 uczestników. Poszczególni uczestnicy mają możliwość chwilowego odłączania się od grupy.
- przyciski liniowe (MULAP)
Za pomocą przycisków liniowych można tworzyć następujące konfiguracje:
- zespoły,
- funkcje szefa/sekretarki,
- komfortowy aparat przenośny.
Gigaset dostępny równolegle pod jednym numerem z telefonem optiPoint 500 (tylko w połączeniu z systemem HiPath Cordless EM).
- wewnętrzna książka telefoniczna
Numery wewnętrzne są zapamiętywane wraz z kojarzonymi z nimi nazwami. W telefonach systemowych można przeszukiwać te same numery i wybierać bezpośrednio z listy.
- wybieranie skrócone
W każdym telefonie można zapamiętać do 10 numerów końcowych, a w systemie do 1000.
- przełączanie
Pomiędzy dwoma istniejącymi połączeniami (funkcja maklerska).
- teksty wiadomości
Za pośrednictwem wyświetlacza uczestnikom grupy można przesłać wstępnie zdefiniowane krótkie teksty (np. "wizyta gościa" lub teksty redagowane samodzielnie (dotyczy tylko aparatów optiPoint 500 memory).
- komunikaty tekstowe przesyłane do aparatu Cordless EM
Między aparatami systemowymi Cordless EM można przesłać predefiniowane informacje tekstowe.
- w razie nieobecności
Można pozostawić odpowiednie komunikaty (np. "Wracam o godz. ...").
- identyfikator projektu
Wprowadzając odpowiedni identyfikator projektu (maksymalnie do 11 znaków), można również podczas rozmowy przypisywać koszty połączeń telefonicznych odpowiednim projektom.
- ukrycie numeru
Dzwoniący może blokować wyświetlanie swojego numeru przy połączenich ISDN.
- sygnalizacja połączenia
Różna dla połączeń wewnętrznych, zewnętrznych, powtórnych i zwrotnych.
- dzwonienie równoczesne
Wywołanie może być równocześnie sygnalizowane na wielu telefonach.
- funkcja domofonu i otwieranie drzwi
Dla telefonu przy wejściu i funkcji otwierania drzwi.
- powtórne wybieranie numeru
(Rozszerzone) trzech ostatnio wybieranych numerów
|
|