Uwaga! W celu przyśpieszenia obługi Twojego zapytania dotyczącego wystawionego na naszej aukcji przedmiotu prosimy o podanie poniższego kodu.
06014
Przy przedpłacie przelewem na konto w polu tytułu proszę podać:
Twoj nick z allegro, oraz nr aukcji wylicytowanego przedmiotu!
Dla Państwa wygody oraz szybkości przeprowadzania transakcji mamy konta w poniższych bankach:
Przesyłki wysyłamy w każdy dzień roboczy kurierem Siódemka.
Przedmioty mniejszej wartości wysyłamy Pocztą Polską.
Przedmiotem aukcji jest:
Centrala telefoniczna
PROXIMA 2LM/4LW do rozbudowy
5 wolnych portów
Centrala w przykładowej konfiguracji
- 2 linie miejskie analogowe (LM)
- 4 linie wewnętrzne analogowe (LW)
Zmiana konfiguracji czy też jej rozbudowa jest b. prosta i polega na wsunięciu potrzebnych modułów w otwory montażowe.
IP PBX Server Proxima powstał w odpowiedzi na rosnące potrzeby małych i średnich firm, liczących od kilkunastu do kilkudziesięciu osób pracujących lokalnie i zdalnie w jednej lub wielu lokalizacjach. Inteligentna Dystrybucja Ruchu wraz z kolejkowaniem oczekujących połączeń, nagrywaniem rozmów i rozwiniętymi scenariuszami menu głosowego umożliwi profesjonalną obsługę intensywnego ruchu telefonicznego nawet przez niewielką firmę. Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi uatrakcyjni codzienne kontakty telefoniczne dzięki obrazowi wideo. Kompaktowa, uniwersalna obudowa pozwoli na dowolny montaż - na ścianie lub w szafie teleinformatycznej.
Maksymalna konfiguracja centrali może zawierać kombinację 7 modułów
IP PBX Server Proxima to niewielkie urządzenie w obudowie do montażu w szafie rackowej o wysokości zaledwie 1U. Po dołączeniu odpowiedniego uchwytu, obudowę można powiesić na ścianie. Do dyspozycji jest 7 uniwersalnych slotów, które umożliwiają podłączenie:
- do 14 linii miejskich analogowych ( 1 moduł to 2 linie miejskie )
- do 16 łączy ISDN BRA (2B+D) - miejskie ( 1 moduł to 1, 2 lub 4 linie ISDN )
- 1 wyposażenie ISDN PRA (30B+D) ( 1 moduł )
- do 28 linii wewnętrznych analogowych ( 1 moduł to 4 linie wewnętrzne )
- do 12 cyfrowych portów systemowych (1 moduł to 2 lub 4 linie systemowe )
- do 100 portów VoIP (licencje)
- do 4 obsługiwanych kart SIM - portów GSM (1 moduł to 1 lub 2 linie GSM)
IP PBX Server Proxima jako centrum systemu teleinformatycznego
Cechy produktu
- Wbudowany VoIP – IP Gateway (IP GW), IP Extensions (IP EXT)
- Kolejkowanie i Inteligentna Dystrybucja Ruchu z profesjonalnymi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiami
- Wbudowane nagrywanie rozmów
- Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi - wideorozmowy dla dowolnej liczby użytkowników
- Pełna dowolność numeracji wewnętrznej i usług
- Zdalne i lokalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową
- Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej o środowisko Java
- Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszystkich użytkowników
- PZK® Program Zarządzania Kosztami
- Strefa Użytkownika dostępna przez przeglądarkę internetową
- Zdalny dostęp dla instalatorów przez platformę mojacentrala.pl
- Zintegrowane karty GSM – tanie rozmowy do sieci komórkowych
- Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi - automatyczne lub z dowolnego telefonu
- Współpraca z oprogramowaniem dla call center Naso CC, dla firm taksówkarskich Taxi123, z oprogramowaniem hotelowym
- Kompaktowa, grafitowa, uniwersalna obudowa do szafy RACK 19” (zaledwie 1U wysokości!) lub do powieszenia na ścianie
Call center w serwerze Proxima
- Schematy dzwonienia - system wielopoziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji praktycznie nieograniczona liczba poziomów i samych Infolinii, do 1h nagrań w standardzie!
- Kolejkowanie rozmów z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, z możliwością ustawienia max. liczby oczekujących osób i/lub czasu oczekiwania
Kolejkowanie połączeń w IP PBX Serverze Proxima
- Możliwość włączenia nagrywania rozmów na dowolnym poziomie zapowiedzi
- Profesjonalne nagrania zapowiedzi i komunikatów systemowych oraz miłe dla ucha melodie
- Nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową
- Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
- równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
- połączenia wg specjalizacji,
- połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD
- przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty
- czarne listy - tworzenie list niepożądanych numerów, z których wywołania są ignorowane lub obsługiwane w zdefiniowany sposób
- statusy VIP - definiowanie numerów mających np. pierwszeństwo w kolejce osób oczekujących na połączenie.
Automatyczna dystrybucja ruchu (ACD) i Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR)
- Zintegrowana wewnętrzna, 25-kanałowa Poczta Głosowa (możliwość pozostawiania wiadomości nawet przez 25 osób jednocześnie)
- Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów wraz z aplikacją Agent 003
Strumieniowe odsłuchiwanie rozmów w programie Agent 003
- Globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów
- 128 indywidualnych książek telefonicznych
- Pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych
- Współpraca z dedykowanym oprogramowaniem Naso CC - oferującym zaawansowany system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Center
- współpraca z oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich Taxi123
PZK® Program Zarządzania Kosztami
VEK® Voipowy Eliminator Kosztów
- Dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kart
- Łatwa rozbudowa do nawet 100 telefonów IP
- Unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP
Call Through w serwerze Proxima - rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP
Strefa użytkownika
- Twoje ustawienia online, dostępne przez przeglądarkę internetową:
- historia połączeń
- stan zalogowania do grup wspólnego wywołania GWW
- ustawione przeniesienia rozmów na numery wewnętrzne lub miejskie (bezwarunkowe, gdy nie odbiera przez określony czas, gdy zajęty)
- status Poczty Głosowej (aktywna/nieaktywna, ilość nowych i wszystkich wiadomości, limit wiadomości)
- podręczna pomoc z aktualnymi numerami funkcji wybieranych z poziomu telefonu
- podgląd globalnej książki telefonicznej dla użytkowników aparatów systemowych i IP
Okno Strefy Użytkownika w IP PBX Serverze Proxima
Integracja z sieciami IP
Proxima Web i moduł Grosik
Wymiary IP PBX Servera Proxima
Wysokość |
Szerokość |
Głębokość
|
Masa |
44 mm (1U) |
483 mm (19") |
287 mm
|
ok 5 kg
|
Jesteśmy wieloletnim i certyfikowanym partnerem firmy Platan.
Nasi konsultanci posiadają fachową wiedzę na temat instalacji i konfiguracji central, oraz udzielą Państwu wszelkiej niezbędnej pomocy, oraz doradzą rozwiązanie najbliższe Państwa potrzebom. Nasi instalatorzy wykonają na zamówienie pełną instalację i konfigurację centrali .
Na cyfrowe centrale Platan udzielamy 24 miesięcznej gwarancji!