Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Centrala telefoniczna PRIMA 2 / 8 ISDN VOIP-3

07-02-2014, 14:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 783.50 zł     
Użytkownik PROCCTV
numer aukcji: 3866942558
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 16    Wyświetleń: 7   
Koniec: 07-02-2014 14:35:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

+48 (17)[zasłonięte]785 18

GSM 660-[zasłonięte]-660

[zasłonięte]@procctv.pl

Rett-Pol
ul. Sportowa 3
35-111 Rzeszów

Uwaga! W celu przyśpieszenia obługi Twojego zapytania dotyczącego wystawionego na naszej aukcji przedmiotu prosimy o podanie poniższego kodu.

02231

Przy przedpłacie przelewem na konto w polu tytułu proszę podać:

Twoj nick z allegro, oraz nr aukcji wylicytowanego przedmiotu!


Dla Państwa wygody oraz szybkości przeprowadzania transakcji mamy konta w poniższych bankach:

PKO BP
ING
mBank

Przesyłki wysyłamy w każdy dzień roboczy kurierem Siódemka.

Przedmioty mniejszej wartości wysyłamy Pocztą Polską.

Przedmiotem aukcji jest:

Centrala telefoniczna PRIMA 2 / 8

ISDN VOIP-3

Centrala Platan Prima to połączenie tradycyjnej telekomunikacji z telefonią internetową umożliwiającą korzystanie z tanich rozmów w technologii VoIP. Dzięki zaawansowanym funkcjom jak: poczta głosowa, nagrywanie rozmów, czy zdalne zarządzanie przeglądarką Internetową jest świetnym rozwiązaniem dla rynku SOHO, małych firm, sklepów oraz innych punktów usługowych liczących do kilkunastu pracowników. Centrala dzięki funkcji Plug & Talk, oraz prostocie konfiguracji jest gotowa do pracy od razu po wyjęciu z pudełka, co czyni ją świetnym rozwiązaniem dla domów jedno- i wielorodzinnych.

Centrala telefoniczna Prima została zaprojektowana jako urządzenie, które stanowi przełom na rynku sprzętu telekomunikacyjnego, czego przykładem jest wiele funkcji, które do tej pory były zarezerwowane jedynie dla central wyższej klasy.


Konfiguracja centrali:

  • 3 porty VoIP zew. + 2 porty wew. (rozszerzalne do 6)
  • 2 analogowe linie miejskie + linia ISDN
  • 8 analogowych linii wewnętrznych
  • W opcji możliwość nagrywania rozmów telefonicznych


Przykładowa konfiguracja centrali Platan Prima jako element systemu teleinformatycznego


Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o:

  • 2 analogowe linie wewnętrzne
  • 4 porty wewnętrzne VoIP
  • zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD


3 porty VoIP
+ 2 linie miejskie
3 porty VoIP
+ 3 linie miejskie
3 porty VoIP
+ 2 linie miejskie
+ 1 łącze ISDN BRA
6 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 lub 6 portów wewnętrznych VoIP
+ + +
8 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 lub 6 portów wewnętrznych VoIP
+ + +
10 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 lub 6 portów wewnętrznych VoIP
+ + +


Ważniejsze cechy

  • Zintegrowany VoIP w wyposażeniu standardowym (3 konta SIP miejskie + 2 konta SIP wewnętrzne - rozbudowa do 6)
  • VEK ® - Voipowy Eliminator Kosztów:
    1. dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP
    2. unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP
    3. funkcja LCR - wyboru najtańszej drogi połączeniowej


    Call Through - dzięki Primie rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP

  • Plug & Talk, czyli podłącz i rozmawiaj - centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi
  • Prima Web Konfigurator - zarządzanie centralą z poziomu przeglądarki Internetowej


    Prima Web Konfigurator - zarządzanie Primą przez przeglądarkę internetową

  • Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI
  • Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa
  • Rejestracja połączeń z buforem w centrali
  • Współpraca z komputerem przez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera)


    Platan CTI - informacje o dzwoniącym, przyciski skróconego wybierania, historia połączeń, odsłuchiwanie wiadomości z poczty głosowej i wiele innych

  • Możliwość nagrywania rozmów i sterowania urządzeniami zewnętrznymi
  • Możliwość aktualizacji oprogramowania (firmware update)
  • Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie

A do tego... wszystkie cechy nowoczesnej centrali telefonicznej:


Przykładowa organizacja ruchu telefonicznego w centrali Prima

Platan Prima to unikalna na skalę europejską centralka IP tej wielkości oferująca zintegrowane nagrywanie rozmów, pocztę głosową, taryfikację rozmów oraz obsługująca zarówno linie VoIP, analogowe, jak i ISDN.


Szczegółowa specyfikacja

Obsługa trzech operatorów VoIP (SIP) +
Wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR +
Numery DDI / MSN - dla ISDN oraz VoIP +
CLIP (prezentacja numeru przychodzącego) +
Call Through - automatyczne połączenia z
telefonów komórkowych do sieci VoIP
+
Rejestracja połączeń +
Poczta Głosowa +
Restrykcje połączeń wychodzących +
Tablice numerów zabronionych/dozwolonych (ilość tablic) 2
Numery skrócone +
Dowolność numeracji wewnętrznej (ilość cyfr) 1 do 4
Sygnalizacja połączenia oczekującego (oferowanie) +
Włączanie się do trwającej rozmowy +
Gorące linie (miejskie / wewnętrzne) +
Automatyczna zmiana trybów pracy +
Grupy wspólnego wywołania (numery grupowe) 2
Połączenia konferencyjne (max ilość abonentów) 8
Zawieszenie połączenia HOLD +
Przenoszenie wywołania +
"Nie przeszkadzać" +
Przechwytywanie wywołań +
Przekazywanie połączeń "na miasto" +
Zamawianie połączeń +
Komunikat głosowy dla zamówionych połączeń +
Redial (ponowne wybieranie numeru) +
Proste oddzwanianie +
Budzenie +
Podsłuch odległego pomieszczenia - funkcja "niańka" +
Połączenie tranzytowe - wykonanie z zewnątrz rozmowy na koszt centrali +


Wyposażenie

Porty abonenckie
analogowe 8 lub 10
systemowe* 2
Łącznie max ilość tel. wew. 10
Wyposażenia miejskie
analogowe 2
ISDN (2B+D) 1
VoIP 3 zew. + 2 wew.
Łącznie max ilość linii miejskich 7
Protokół VoIP: SIP 2.0 +
Kodeki audio:
G.711 µLaw / G,711 aLaw / ADPCM / G.726 / GSM
+/+/+/+/+
DISA - bezpośrednie wybieranie numerów wew. +
Łączny czas pamięci głosowej** na Pocztę Głosową i zapowiedzi słowne 20 min.
Melodie dla połączeń oczekujących 4
Pliki muzyczne .wav (wymagają karty SD**) +
Obsługa kart pamięci SD**
+
Automatyczny transfer faksu +
Bufor rejestracji połączeń 5 000
Odbiór identyfikacji numerów dzwoniących (CLIP):
z linii ISDN +
z linii analogowych +
z linii VoIP +
Wysyłanie identyfikacji numerów (CLIP) na:
porty wewnętrzne +
wewnętrzne porty systemowe +
Współpraca +
Współpraca z bramofonem DB 07 +
Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi +
Zasilanie rezerwowe UPS
Interfejsy:
USB 1
Ethernet (LAN) 1
Zarządzanie przez przeglądarkę internetową +
Program Platan CTI +
Wymiary:
wys. x szer. x gł. (mm) 295 x 200 x 47
masa (kg) 1,6

  • - w opcji
  • - w standardzie
  • * w opracowaniu
  • ** po wprowadzeniu obsługi karty SD łączny czas pamięci głosowej przeznaczonej na Pocztę Głosową, zapowiedzi słowne wykorzystywane w funkcji DISA, nagrywanie rozmów oraz wgrywane pliki muzyczne zależy od pojemności zastosowanej karty

Jesteśmy wieloletnim i certyfikowanym partnerem firmy Platan.

Nasi konsultanci posiadają fachową wiedzę na temat instalacji i konfiguracji central, oraz udzielą Państwu wszelkiej niezbędnej pomocy, oraz doradzą rozwiązanie najbliższe Państwa potrzebom.

Na cyfrowe centrale Platan udzielamy 24 miesięcznej gwarancji!

 

Zobacz inne nasze aukcje