Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Centrala telefoniczna LIBRA 2LM/4LW Platan hurt

27-02-2015, 20:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 706 zł     
Użytkownik PROCCTV
numer aukcji: 5038642755
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 25   
Koniec: 27-02-2015 20:25:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

GSM 660-[zasłonięte]-800

[zasłonięte]@procctv.pl

Rett-Pol
ul. Sportowa 3
35-111 Rzeszów

Uwaga! W celu przyśpieszenia obługi Twojego zapytania dotyczącego wystawionego na naszej aukcji przedmiotu prosimy o podanie poniższego kodu.

07725

Przy przedpłacie przelewem na konto w polu tytułu proszę podać:

Twoj nick z allegro, oraz nr aukcji wylicytowanego przedmiotu!


Dla Państwa wygody oraz szybkości przeprowadzania transakcji mamy konta w poniższych bankach:

PKO BP
ING
mBank

Przesyłki wysyłamy w każdy dzień roboczy kurierem Siódemka.

Przedmioty mniejszej wartości wysyłamy Pocztą Polską.

Przedmiotem aukcji jest:

Centrala Telefoniczna PLATAN

LIBRA 2 linie miejskie, 4 linie wewnętrzne

z możliwością rozbudowy

Cyfrowa centrala telefoniczna Libra - wersja wyposażenia 2 linie miejskie, 4 linii wewnętrznych.

Libra Platan

PBX Server Libra STD to najnowszej generacji centrala telefoniczna, produkt firmy Platan, wykorzystujący także technologię VoIP, przeznaczony dla firm liczących od kilkunastu do kilkuset użytkowników. Występuje w dwóch wersjach obudowy: Wersja do szafy RACK 19" (wysokość 4 U) oraz standard, estetyczna wersja naścienna, zasilanie rezerwowe ukryte wewnątrz .

Libra zapewnia pełną dowolność połączeń - w dowolnej technologii, z dowolnego typu telefonu, z dowolnym systemem operacyjnym, a teraz również w dowolnej obudowie - Standard (STD) lub lub do szafy Rackowej 19" (RACK). Możliwość sieciowania serwerów Libra z wykorzystaniem VoIP pozwala stworzyć jednolity system telekomunikacyjny o spójnym planie numeracyjnym, obsługujący nawet kilkuset użytkowników. Libra da Ci więcej swobody, jest jeszcze bardziej przyjazna i przydatna, zarówno dla użytkownika, jak i dla instalatora.

Konfiguracja centrali (do ew. dalszej robudowy)

  • 2   analogowe linie miejskie
  • 4 analogowe linie wewnętrzne

PBX Server Libra może składać się z jednej, dwóch, trzech, czterech, pięciu lub sześciu niezależnych jednostek. Do wyboru są również dwie wersje obudowy - RACK do montażu w szafie teleinformatycznej oraz STD do powieszenia na ścianie. W każdej jednostce jest do dyspozycji 15 uniwersalnych slotów.

Możliwość rozbudowy centrali w wersji naściennej

  • do 64 analogowych linii miejskich
  • do 120 łączy ISDN BRA (2B+D) - miejskie
  • do 8 łączy ISDN PRA (30B+D)
  • do 120 analogowych portów wewnętrznych
  • do 32 cyfrowych portów systemowych
  • do 400 portów VoIP
  • do 6 portów GSM.


PBX Server Libra jako element systemu teleinformatycznego

Nagrody i wyróżnienia

  • Brązowy Laur Innowacyjności 2011
  • Nagroda specjalna za Innowacyjny Wyrób wystawy expoTEL 2011 w Kijowie

PBX Server Libra STD (wersja naścienna)

  • dwukolorowa metalowa obudowa = ekran przeciw zakłóceniom elektromagnetycznym
  • nie wymaga zakupu szafy teleinformatycznej i własnej serwerowni, można ją powiesić w biurze = niższe koszty instalacji całego systemu
  • zasilanie rezerwowe wewnątrz serwera, cicha praca = wysoka estetyka instalacji i niższe koszty
  • uniwersalność = zastosowanie takich samych kart i sterowników jak w przypadku wersji RACK
  • możliwość łączenia światłowodem do czterech jednostek = niespotykana do tej pory elastyczność rozbudowy systemów niemontowanych w szafach RACK
  • sieciowanie z wykorzystaniem łączy VoIP w ramach Platan Intelligent Networking = stworzenie spójnego systemu liczącego nawet 1000 użytkowników
  • pełna funkcjonalność znana dotychczas z wersji RACK PBX Servera Libra

Cechy produktu

  • Wbudowany VoIP – IP Gateway (IP GW), IP Extensions (IP EXT)
  • Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów (zakup licencji)
  • Zarządzanie przez przeglądarkę internetową
  • Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java
  • Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszystkich użytkowników
  • Strefa Użytkownika dostępna przez przeglądarkę internetową
  • Zintegrowane karty GSM – tanie rozmowy do sieci komórkowych (karty opcjonalne)
  • Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi - automatyczne lub z dowolnego telefonu (karty opcjonalne)
  • Estetyczna, dwukolorowa obudowa do powieszenia na ścianie
  • Zasilanie rezerwowe wewnątrz serwera (opcja)
  • Możliwość łączenia światłowodem do sześciu jednostek
  • Platan Intelligent Networking (PIN) – inteligentne sieciowanie serwerów Libra

Inteligentna Dystrybucja Ruchu (IDR)

  • Infolinie – 8 odrębnych scenariuszy menu głosowego (do 20 poziomów każdy)
  • Możliwość dystrybuowania ruchu do grup abonentów według zadanych kryteriów
    1. równomiernie (UCD)
    2. zgodnie z tematem wybranym na Infolinii
    3. automatycznie - na podstawie rozpoznanego numeru (ACD)

VEK® Voipowy Eliminator Kosztów

  • Dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek
  • Unikalna funkcja Call Through – dzwoń z komórki przez VoIP

PZK® Program Zarządzania Kosztami

  • Aplikacja Grosik – indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych
  • System restrykcji – ograniczanie niepożądanych połączeń
  • Abonenci wirtualni i system kont indywidualnych
  • Funkcja ARS/LCR – automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej

Specyfikacja

Platan Intelligent Networking (PIN) – inteligentne sieciowanie serwerów Libra +
Zintegrowane nagrywanie rozmów na kartach SD/SDHC* +
Numery DDI / MSN +
CLIP (prezentacja numeru przychodzącego) +
CLIR (zastrzeganie własnego numeru) +
Call Through – automatyczne połączenia z telefonów komórkowych do sieci VoIP +
AOC (informacja o koszcie połączenia z ISDN) +
MCID (identyfikacja połączeń złośliwych) +
Synchronizacja czasu serwera z centralą miejską (z serwera NTP i CLIP) +
Rejestracja i taryfikacja rozmów +
Indywidualne konta rozliczeniowe (max ilość) 1000
Infolinie +
Poczta Głosowa +
Głosowe potwierdzenie usług +
Wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR +
Restrykcje połączeń wychodzących +
Tablice numerów zabronionych/dozwolonych 16
Numery skrócone +
Dowolność numeracji wewnętrznej (ilość cyfr) 1 - 4
Sygnalizacja połączenia oczekującego (oferowanie) +
Włączanie się do trwającej rozmowy +
Gorące linie (miejskie / wewnętrzne) +
Automatyczna zmiana trybów pracy +
Grupy wspólnego wywołania (numery grupowe) +
UCD (równomierna dystrybucja połączeń) +
ACD (dystrybucja połączeń na podstawie zidentyfikowanego numeru) +
Grupy abonenckie (ograniczanie połączeń wewn.) +
Połączenie konferencyjne (max. liczba uczestników) 8
Konferencja typu „okólnik” – automatycznie zestawiana dla zdefiniowanej grupy użytkowników (max liczba uczestników konferencji) 8
Zawieszenie połączenia HOLD +
Przenoszenie wywołania +
DND („nie przeszkadzać”) +
Przechwytywanie wywołań +
Przekazywanie połączeń na miasto +
Zamawianie połączeń +
Komunikat głosowy dla zamówionych połączeń +
Redial (ponowne wybieranie numeru) +
Proste oddzwanianie (modyfikowanie numeru CLIP) +
Dialer alarmowy (powiadomienie o alarmie) +
Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi +
Budzenie +
SMS-y serwisowe +
Podsłuch odległego pomieszczenia –„niańka” +
Połączenie tranzytowe – wykonanie z zewnątrz rozmowy na koszt serwera +

* łączny czas nagrań zależy od pojemności stosowanych kart SD/SDHC

Wyposażenie

Porty abonenckie

Jedna jednostka Max
analogowe do 120 do 480
systemowe do 32 do 128
analogowe i systemowe łącznie do 120 do 480
VoIP (IP EXT) do 400 do 400
Wyposażenia miejskie

Jedna jednostka Max
analogowe do 64 do 64
ISDN (2B+D) do 120 do 128
ISDN (30B+D) do 8 do 8
VoIP (IP GW) do 30 do 30
GSM do 5 do 16
Wyposażenie
Zintegrowana karta VoIP +
Liczba kanałów VoIP (jednoczesnych rozmów) do 60
Protokoły VoIP: SIP 2.0 +
Kodeki audio: G.711 μLaw, G.711 aLaw, G.726, GSM, G.729a +/+/+/+/+
DISA – bezpośrednie wybieranie numerów wewn. +
Infolinie (liczba infolinii / poziomów) 8/20
Liczba zapowiedzi głosowych 64
Łączny czas zapowiedzi do 1h
Melodie dla połączeń oczekujących 4
Poczta Głosowa +
Pliki muzyczne .wav dla zapowiedzi +
Automatyczny transfer faksu +
Bufor taryfikacji 70 000
Odbiór identyfikacji numerów dzwoniących (CLIP):
z linii ISDN / analogowych / GSM / VoIP
+/+/+/+
Wysyłanie identyfikacji numerów (CLIP) na
analogowe porty wewnętrzne +
wewnętrzne cyfrowe porty systemowe +
wewnętrzne porty VoIP +
Współpraca z bramofonami +
Zintegrowane karty GSM +
System telefonii bezprzewodowej DECT / IP DECT +/+
Karta audio (1 wejście, 2 wyjścia) +
Karta sterowania urządzeniami zewnętrznymi (do 8 wejść, do 8 wyjść) +
Zasilanie rezerwowe 5h
Interfejsy
USB 1
Ethernet (LAN) 10/100 Base-T 1 lub 2
Wbudowane modemy do zdalnego zarządzania
analog V.32 / ISDN
+/+
Interfejs www do konfiguracji - Libra Web +
Interfejs www dla użytkownika - Strefa Użytkownika +
Moduł taryfikacji Grosik +
Program Agent 002 do obsługi nagrywanych rozmów +
Program Platan CTI (komputerowy system wspomagania ruchu telefonicznego) +
Interfejs hotelowy +
Interfejs programowy PCTI +
Interfejs do współpracy z rejestratorami rozmów +
Interfejs TAPI +
Wymiary 1 jednostki obudowa STD
wys. mm 626
szerokość mm 406
głębokość mm 167
masa kg do 18,6 kg
  • - w opcji
  • - w standardzie

Jesteśmy wieloletnim i certyfikowanym partnerem firmy Platan.

Nasi konsultanci posiadają fachową wiedzę na temat instalacji i konfiguracji central, oraz udzielą Państwu wszelkiej niezbędnej pomocy, oraz doradzą rozwiązanie najbliższe Państwa potrzebom.

Na cyfrowe centrale Platan udzielamy 24 miesięcznej gwarancji!

 

Zobacz inne nasze aukcje