e-mail:
IP Polska Sp. z o.o. NIP:[zasłonięte]772-22-668 REGON: 100[zasłonięte]463 KRS: 000[zasłonięte]2609
Znajduje się na stronie O MNIE
PayU
Przelew tradycyjny Raiffeisen Bank Polska S.A.
33 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4000000 [zasłonięte] 107756
Pobranie
Odbiór osobisty: ŁÓDŹ
|
Przedmiotem sprzedaży jest fabrycznie nowa centrala telefoniczna Atcom IP2G4A
To kompletna, zarządzana przez wbudowane oprogramowanie Asterisk centrala telefoniczna.
Wprowadza zmniejszenie kosztów w firmie.
Połączenia wewnętrzne będą bezpłatne dla wszystkich użytkowników łączących się z centralą przez Internet – także z zagranicy.
TO SIĘ OPŁACA
OBSŁUGUJE ZARÓWNO ANALOGOWE PORTY JAK I CYFROWE PORTY INTERFEJSÓW
DLA TELEFONII KOMÓRKOWEJ GSM
Wyróżniające cechy IP2G4A:
- Dla ułatwienia zarządzania centralą, dostępny jest interfejs graficzny przez przeglądarkę www
- Modułowa konstrukcja umożliwia elastyczną budowę rozwiązania spełniającego oczekiwania wobec rodzaju wymaganych portów telefonicznych
- Umożliwiając jednoczesną integrację z publiczną siecią telefoniczną PSTN/GSM przy niskich kosztach zakupu i rozbudowy, bardzo małych rozmiarach, niskim poborze energii i bezgłośnej pracy
- Obsługuje do 128 użytkowników wewnętrznych i do 16 jednoczesnych połączeń - przeznaczona dla małych i średnich instalacji
- Fax2email - przesyłanie faksów na maila
- Główne zastosowanie centrali to funkcja bramy pomiędzy telefoniczną siecią komórkową GSM a terminalami (lub siecią telefoniczną) stacjonarnymi
- tradycyjnymi lub VoIP
- Obsługuje zarówno analogowe i cyfrowe porty. Analogowe - poprzez moduły konfigurowalne jako 1xFXO/1xFXS/2xFXO/2xFXS/1xFXO+1xFXS, cyfrowe porty interfejsów dla telefonii komórkowej GSM - poprzez moduły dla kart SIM
- Posiada zainstalowany system operacyjny Linux z wbudowanym proxy serwerem SIP/IAX z NAT. Urządzenie w pełni zapewnia platformę dla nowoczesnej telefonii VoIP
Centrala współpracuje ze wszystkimi funkcjonalnościami telefonicznymi oferowanymi przez
oprogramowanie Asterisk jak:
- przekierowania i transfery połączeń
- połączenia konferencyjne
- połączenia oczekujące
- obsługę kolejek połączeń przychodzących przez agentów
- obsługę interaktywnego menu głosowego IVR
- nagrywanie połączeń
Właściwości centrali:
- Otwarte oprogramowanie systemowe Linux i centralowe Asterisk
- Nielimitowana licencjami liczba użytkowników i linii
- Firmware Voiptel lub Astfin - otwarta możliwość upgrade'u do nowszych wersji
- Linie zewnętrzne VoIP: SIP trunk, IAX trunk; PSTN: FXO trunki analogowe; GSM: interfejsy dla kart SIM
- Linie wewnętrzne VoIP: SIP i IA; PSTN: porty FXS
- Programowalny Dial Plan/ Calling Rules /Time Interval - zaawansowane reguły kierowania połączeń przychodzących i wychodzących pomiędzy liniami wewnętrznymi i zewnętrznymi, zależnie od numerów nawiązujących/odbierających, linii, dni tygodnia,dni miesiąca i godzin
- Interfejs graficzny - GUI
- Redukcja echa OSLEC Open Source Line Echo Canceller
- Przekazywanie połączenia - transfer ślepy (blind transfer) i z zapowiedzią (attended transfer), przekierowanie połączenia, połączenie oczekujące
- Follow me - sekwencyjne przekazywanie połączenia w przypadku nieodebrania na następne numery
- Konferencje telefoniczne, obsługa tzw. pokoi konferencyjnych poprzez które dołączają do telekonferencji kolejni abonenci, dostępne zabezpieczenia poprzez opcjonalne PIN kody
- Kolejkowanie połączeń - obsługa przez agentów kolejki połączeń oczekujących, definiowane strategie obdzwaniania agentów
- IVR Interactive Voice Response - system interaktywnego menu głosowego do automatyzowania obsługi połączeń przychodzących, abonent dzwoniący nawiguje po menu odsłuchując komunikaty głosowe i wybiera dostępne opcje menu z klawiatury telefonu tonowego, system umożliwia budowę bezobsługowych infolinii, wspiera kierowanie połączeń do agentów call center itp.
- Ring Group - umożliwia wybranie jednocześnie numerów do więcej niż jednego użytkownika lub odbiór na wielu numerach dzwoniących sekwencyjnie
w przypadku nieodebrania
- Music on Hold - odtwarzanie muzyki w czasie oczekiwania przez abonenta na połączenie
- Voice Mail - poczta głosowa, możliwość pozostawienia nagranych wiadomości dla użytkowników
- Rejestr połączeń tzw. CDR - Call Detail Records - szczegółowy rejestr informacji o każdym połączeniu zawierający informacje m.in. o numerach przychodzących i wybieranych, czasach rozpoczęcia, zakończenia trwania, taryfikowanym
- Nagrywanie połączeń
- Edytor plików konfiguracyjnych systemu Asterisk z poziomu interfejsu graficznego
- Wiele metod dostępu do IPPBX przez www/telnet/SSH putty lub przez konsolę (RS-232)
- Centrala rozproszona, dostępne łączenie wielu central IPPBX ze sobą przez sieci LAN/WAN z wykorzystaniem protokołu IAX. Spójny planu numeracji wewnętrznej dla wielu połączonych central, darmowe połączenia między odrębnymi lokalizacjami
- Obsługa wielu kodeków: ulaw, alaw, GSM,SPECS,ADPCM, G729
- Bufor służący eliminacji efektu Jitter
- Funkcje sieciowe: DHCP, VLAN
Porty zewnętrzne:
- 1xRJ45 - WAN
- 1xPower - zasilanie 12V (PWR)
- 4xRJ11 - do 4 portów analogowych
- porty GSM max. 2
- 1 x RS232 dla połączenia konsolowego
Porty wewnętrzne:
- 2 gniazda na porty analogowe (4xFXO lub 4xFXS lub 2xFXS+2xFXO)
- 2 gniazda na porty GSM
- Cena urządzenia dotyczy konfiguracji jednego portu GSM i jednego portu analogowego (2xFXO lub 2xFXS lub FXS+FXO)
- Istnieje możliwość zakupu centrali z większą/mniejszą ilością portów
Hardware:
- CPU: 400MHz
- SDRAM: 256M
- NAND Flash: 256M;
- LAN : 1 10/100Mbps
- WAN: 1 10/100Mbps
- PSTN: 8 RJ11
- Pobór mocy: 5W
Przydatne linki:
Przykładowe zastosowania:
- IP PBX - centrala telefoniczna dla małych i średnich przedsiębiorstw SOHO/SME integrująca jednocześnie linie analogowe z liniami VoIP wewnętrznymi jak i zewnętrznymi o pojemności 128 użytkowników
- Trunking Gateway - rozwiązanie umożliwiające zamianę medium (standardu łącza telekomunikacyjnego) z zachowaniem istniejącej numeracji od operatora np. odbieranie połączeń dla numerów stacjonarnych analogowej sieci PSTN z jednej lokalizacji poprzez połączenie internetowe IP (SIP/IAX)
w innej odległej lokalizacji firmy lub przekazywanie połączeń z sieci telefonicznej wewnętrznej do sieci komórkowej GSM różnych operatorów (funkcja FCT - Fixed Cellular Terminal)
- IVR Box - dedykowany system obsługujący system infolinii IVR
- Moduł do nagrywania rozmów - umożliwia pracę samodzielną lub jako moduł współpracujący z klasyczną centralą PABX
- Most konferencyjny - umożliwia zestawianie wieloosobowych bezpłatnych telekonferencji pomiędzy użytkownikami VoIP znajdującymi się w dowolnych miejscach na świecie
- Fax Terminal
Centrala IP jest rozwiązaniem, które wprowadza oszczędność kosztów w firmie, wszystkie połączenia wewnętrzne będą bezpłatne dla użytkowników
lokalnych oraz zdalnych łączących się z centralą przez internet, także z zagranicy.
Z centralą IP, przedsiębiorstwo może łatwo współpracować ze swoimi oddziałami w różnych miejscowościach lub z pracownikami zdalnymi jako jedno
wirtualne biuro, którą połączy sieć internet.
Zestaw zawiera:
- Centrala IP 2G4A
- Zasilacz
- 2xFXO lub 2xFXS lub FXO+FXS
- 1xGSX
Informacje dodatkowe:
- Faktura VAT/paragon, gwarancja 12 miesięcy
Centrala jest produkowana zgodnie z normami
Producent: na zlecenie IP Polska Sp. z o.o.
Chętnie odpowiemy na Państwa pytania
- prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.
Zapraszamy do zapoznania się z resztą naszej oferty.
|