-
odbieranie rozmów przychodzących przez wszystkie lub wybrane aparaty
-
wybieranie tonowe na liniach wewnętrznych i zewnętrznych
-
przekazywanie rozmów na dowolny numer wewnętrzny z anonsem lub bez anonsu
-
przechwytywanie rozmów zewnętrznych z innych niż zaprogramowane na odbiór aparaty
-
rezerwa odbierania rozmów zewnętrznych
-
połączenia z grupą telefonów wewnętrznych
-
zamawianie połączenia z liniami wewnętrznymi i miejskimi
-
połączenia automatyczne z wybranym numerem / numerami o określonej porze
-
połączenia konferencyjne i konsultacyjne
-
„redial” - automatyczne wybieranie ostatnio wybieranego numeru zewnętrznego
-
„niańka” - zdalny podsłuch pomieszczeń
-
„nie przeszkadzać” - blokada łączenia rozmów zewnętrznych dla danego numeru
-
„gorąca linia”
-
ustawienie rozmówcy zewnętrznego w oczekiwaniu na zwolnienie abonenta wewnętrznego (hold)
-
wejście do rozmowy „na trzeciego
-
numery skrócone (lokalne i globalne)
-
redyrekcja rozmów na inny numer wewnętrzny
-
redyrekcja (przekierowanie) rozmowy na numer zewnętrzny
-
melodyjka na podtrzymaniu rozmowy; możliwość modyfikacji melodyjki z plików .wav jak i MIDI
-
4 różne tryby czasowe pracy centrali: dzień, noc, weekend, święta
-
DISA - maksymalnie 16 niezależnych zapowiedzi słownych, nagrywanych przez użytkownika, których działanie może być zależne od trybu czasowego pracy centrali
-
CLIP - przenoszenie identyfikacji numeru dzwoniącego abonenta z linii miejskich na telefony wewnętrzne oraz na CTI w komputerze
-
automatyczne rozróżnianie połączenia faxowego
-
pełna rejestracja rozmów przychodzących z identyfikacją CLIP i z informacją, który abonent centrali odebrał połączenie
-
pełna rejestracja rozmów wychodzących z identyfikacją DTMF i z informacją, który abonent centrali zainicjował połączenie
-
blokada na wszystkie rozmowy zewnętrzne z wyjątkiem służb specjalnych (policja, pogotowie itp.)
-
dyskryminacja rozmów
-
rejestracja przełączania połączeń wewnętrznych
-
billing rozmów wychodzących (numer abonenta inicjującego rozmowę, pośrednik przy ewentualnym przekazaniu rozmowy, numer, jaki wybrano na "mieście", data, godzina, koszt rozmowy zgodnie z taryfami operatorów)
-
rejestracja połączeń niezrealizowanych i połączeń wewnętrznych
-
bufor rozmów o wielkości do 5.000 rozmów a w sieci do 100.000.000 połączeń
-
różnorodne i wszechstronne filtrowanie i sortowanie danych rejestratora
-
wykonywanie połączeń zewnętrznych „z miasta” na koszt centrali ELNIX IP-PBX - tzw. połączenia przejściowe