JAKO PRODUCENT CENTRAL TELEFONICZNO-VOIP-OWYCH
FIRMA ELEKTRONIX
ZAPRASZAMY DO ZAKUPU BARDZO NOWOCZESNEJ CENTRALI
OFEROWANA NA AUKCJI KONFIGURACJA TO:
2 LINIE MIEJSKIE
10 LINII WEWNĘTRZNYCH
DO 8 LINII VOIP (SIP)
FUNKCJA NAGRYWANIA ROZMÓW
DISA
INFOLINIA
MOŻLIWOŚĆ PODŁĄCZENIA BRAMOFONU
FUNKCJA BRAMOFONU KOMÓRKOWEGO
Zapraszamy na naszą stronę www.elektronix.plgdzie znajdziecie Państwo więcj informacji na temat oferowanego przez nas sprzętu.
Posiadamy w sprzedaży centrale w innych konfiguracjach, jeśli jesteś zainteresowany większą ilością linii miejskich i linii wewnętrznych – napisz – wystawimy nową aukcję.
Centrala ELNIX IP-PBX ma standardowo wbudowane następujące rozwiązania:
8 numerowa bramka SIP (VoIP)
nagrywanie rozmów telefonicznych zewnętrznych i wewnętrznych wraz z podsłuchem online
karta sieciowa 10/100Mb
do 16 zapowiedzi słownych DISA
do 256 bloków INFOLINII
moduły wysyłania na porty wewnętrzne teletaxy 12/16khz
odbiorniki i nadajniki CLIP na liniach miejskich i wewnętrznych
moduł odwrócenie pętli na portach wewnętrznych
moduły wzmacniaczy na portach wewnętrznych i zewnętrznych nawet do 12dB (cyfrowe wzmacnianie sygnałów mowy)
możliwość podłączenia do 8 bramofonów / radiowęzłów
do 40 kont SMTP - VoiceEmail
obsługa dysków Compact Flash nawet do 12GB do obsługi nagrywania treści rozmów telefonicznych.
Charakterystyka centrali ELNIX IP-PBX
FUNKCJE PODSTAWOWE
Funkcje łączeniowe
odbieranie rozmów przychodzących przez wszystkie lub wybrane aparaty
wybieranie tonowe na liniach wewnętrznych i zewnętrznych
przekazywanie rozmów na dowolny numer wewnętrzny z anonsem lub bez anonsu
przechwytywanie rozmów zewnętrznych z innych niż zaprogramowane na odbiór aparaty
rezerwa odbierania rozmów zewnętrznych
połączenia z grupą telefonów wewnętrznych
zamawianie połączenia z liniami wewnętrznymi i miejskimi
połączenia automatyczne z wybranym numerem / numerami o określonej porze
połączenia konferencyjne i konsultacyjne
„redial” - automatyczne wybieranie ostatnio wybieranego numeru zewnętrznego
„niańka” - zdalny podsłuch pomieszczeń
„nie przeszkadzać” - blokada łączenia rozmów zewnętrznych dla danego numeru
„gorąca linia”
ustawienie rozmówcy zewnętrznego w oczekiwaniu na zwolnienie abonenta wewnętrznego (hold)
wejście do rozmowy „na trzeciego
numery skrócone (lokalne i globalne)
redyrekcja rozmów na inny numer wewnętrzny
redyrekcja (przekierowanie) rozmowy na numer zewnętrzny
melodyjka na podtrzymaniu rozmowy; możliwość modyfikacji melodyjki z plików .wav jak i MIDI
4 różne tryby czasowe pracy centrali: dzień, noc, weekend, święta
DISA - maksymalnie 16 niezależnych zapowiedzi słownych, nagrywanych przez użytkownika, których działanie może być zależne od trybu czasowego pracy centrali
CLIP - przenoszenie identyfikacji numeru dzwoniącego abonenta z linii miejskich na telefony wewnętrzne oraz na CTI w komputerze
automatyczne rozróżnianie połączenia faxowego
Rejestracja i taryfikacja rozmów (billing)
pełna rejestracja rozmów przychodzących z identyfikacją CLIP i z informacją, który abonent centrali odebrał połączenie
pełna rejestracja rozmów wychodzących z identyfikacją DTMF i z informacją, który abonent centrali zainicjował połączenie
blokada na wszystkie rozmowy zewnętrzne z wyjątkiem służb specjalnych (policja, pogotowie itp.)
dyskryminacja rozmów
rejestracja przełączania połączeń wewnętrznych
billing rozmów wychodzących (numer abonenta inicjującego rozmowę, pośrednik przy ewentualnym przekazaniu rozmowy, numer, jaki wybrano na "mieście", data, godzina, koszt rozmowy zgodnie z taryfami operatorów)
rejestracja połączeń niezrealizowanych i połączeń wewnętrznych
bufor rozmów o wielkości do 5.000 rozmów a w sieci do 100.000.000 połączeń
różnorodne i wszechstronne filtrowanie i sortowanie danych rejestratora
wykonywanie połączeń zewnętrznych „z miasta” na koszt centrali ELNIX IP-PBX - tzw. połączenia przejściowe
Systembramofonu/ videobramofonu (niezależny od telefonicznych linii wewnętrznych)
możliwość obsługi do 8 kaset rozmownych bramofonowych
otwieranie drzwi wejściowych z dowolnego aparatu wewnętrznego, także podczas prowadzenia rozmowy (zewnętrznej lub wewnętrznej)
podsłuch obszaru przed wejściem bramofonów
możliwość pozostawiania informacji z bramofonu (videobramofonu) na automatycznej sekretarce
możliwość przekazywania wywołań z bramofonu na aparat telefoniczny nie podłączony do centrali np. telefon komórkowy
niewidoczna mikrokamera wbudowana w obudowie videobramofonu umożliwia odbiór obrazu na ekranie telewizora (kilku telewizorów) lub monitorze z wejściem AV.
Zapraszamy na pozostałe nasze aukcje