Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Centrala telefoniczna IP PBX 2/10 Producent

31-01-2012, 20:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 200 zł     
Użytkownik Grazbed
numer aukcji: 2074905784
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 30   
Koniec: 30-01-2012 11:41:55
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

JAKO PRODUCENT CENTRAL TELEFONICZNO-VOIP-OWYCH

FIRMA ELEKTRONIX

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU BARDZO NOWOCZESNEJ CENTRALI

 

OFEROWANA NA AUKCJI KONFIGURACJA TO:

  • 2 LINIE MIEJSKIE

  • 10 LINII WEWNĘTRZNYCH

  • DO 8 LINII VOIP (SIP)

  • FUNKCJA NAGRYWANIA ROZMÓW

  • DISA

  • INFOLINIA

  • MOŻLIWOŚĆ PODŁĄCZENIA BRAMOFONU

  • FUNKCJA BRAMOFONU KOMÓRKOWEGO

 

Zapraszamy na naszą stronę www.elektronix.pl gdzie znajdziecie Państwo więcj informacji na temat oferowanego przez nas sprzętu.

 

Posiadamy w sprzedaży centrale w innych konfiguracjach, jeśli jesteś zainteresowany większą ilością linii miejskich i linii wewnętrznych – napisz – wystawimy nową aukcję.

 

 

Centrala ELNIX IP-PBX ma standardowo wbudowane następujące rozwiązania:

 

  • 8 numerowa bramka SIP (VoIP)

  • nagrywanie rozmów telefonicznych zewnętrznych i wewnętrznych wraz z podsłuchem online

  • karta sieciowa 10/100Mb

  • do 16 zapowiedzi słownych DISA

  • do 256 bloków INFOLINII

  • moduły wysyłania na porty wewnętrzne teletaxy 12/16khz

  • odbiorniki i nadajniki CLIP na liniach miejskich i wewnętrznych

  • moduł odwrócenie pętli na portach wewnętrznych

  • moduły wzmacniaczy na portach wewnętrznych i zewnętrznych nawet do 12dB (cyfrowe wzmacnianie sygnałów mowy)

  • możliwość podłączenia do 8 bramofonów / radiowęzłów

  • do 40 kont SMTP - VoiceEmail

  • obsługa dysków Compact Flash nawet do 12GB do obsługi nagrywania treści rozmów telefonicznych.

 

Charakterystyka centrali ELNIX IP-PBX

 

FUNKCJE PODSTAWOWE



Funkcje łączeniowe

  • odbieranie rozmów przychodzących przez wszystkie lub wybrane aparaty

  • wybieranie tonowe na liniach wewnętrznych i zewnętrznych

  • przekazywanie rozmów na dowolny numer wewnętrzny z anonsem lub bez anonsu

  • przechwytywanie rozmów zewnętrznych z innych niż zaprogramowane na odbiór aparaty

  • rezerwa odbierania rozmów zewnętrznych

  • połączenia z grupą telefonów wewnętrznych

  • zamawianie połączenia z liniami wewnętrznymi i miejskimi

  • połączenia automatyczne z wybranym numerem / numerami o określonej porze

  • połączenia konferencyjne i konsultacyjne

  • redial” - automatyczne wybieranie ostatnio wybieranego numeru zewnętrznego

  • niańka” - zdalny podsłuch pomieszczeń

  • nie przeszkadzać” - blokada łączenia rozmów zewnętrznych dla danego numeru

  • gorąca linia”

  • ustawienie rozmówcy zewnętrznego w oczekiwaniu na zwolnienie abonenta wewnętrznego (hold)

  • wejście do rozmowy „na trzeciego

  • numery skrócone (lokalne i globalne)

  • redyrekcja rozmów na inny numer wewnętrzny

  • redyrekcja (przekierowanie) rozmowy na numer zewnętrzny

  • melodyjka na podtrzymaniu rozmowy; możliwość modyfikacji melodyjki z plików .wav jak i MIDI

  • 4 różne tryby czasowe pracy centrali: dzień, noc, weekend, święta

  • DISA - maksymalnie 16 niezależnych zapowiedzi słownych, nagrywanych przez użytkownika, których działanie może być zależne od trybu czasowego pracy centrali

  • CLIP - przenoszenie identyfikacji numeru dzwoniącego abonenta z linii miejskich na telefony wewnętrzne oraz na CTI w komputerze

  • automatyczne rozróżnianie połączenia faxowego


Rejestracja i taryfikacja rozmów (billing)

  • pełna rejestracja rozmów przychodzących z identyfikacją CLIP i z informacją, który abonent centrali odebrał połączenie

  • pełna rejestracja rozmów wychodzących z identyfikacją DTMF i z informacją, który abonent centrali zainicjował połączenie

  • blokada na wszystkie rozmowy zewnętrzne z wyjątkiem służb specjalnych (policja, pogotowie itp.)

  • dyskryminacja rozmów

  • rejestracja przełączania połączeń wewnętrznych

  • billing rozmów wychodzących (numer abonenta inicjującego rozmowę, pośrednik przy ewentualnym przekazaniu rozmowy, numer, jaki wybrano na "mieście", data, godzina, koszt rozmowy zgodnie z taryfami operatorów)

  • rejestracja połączeń niezrealizowanych i połączeń wewnętrznych

  • bufor rozmów o wielkości do 5.000 rozmów a w sieci do 100.000.000 połączeń

  • różnorodne i wszechstronne filtrowanie i sortowanie danych rejestratora

  • wykonywanie połączeń zewnętrznych „z miasta” na koszt centrali ELNIX IP-PBX - tzw. połączenia przejściowe


System bramofonu/ videobramofonu (niezależny od telefonicznych linii wewnętrznych)

  • możliwość obsługi do 8 kaset rozmownych bramofonowych

  • otwieranie drzwi wejściowych z dowolnego aparatu wewnętrznego, także podczas prowadzenia rozmowy (zewnętrznej lub wewnętrznej)

  • podsłuch obszaru przed wejściem bramofonów

  • możliwość pozostawiania informacji z bramofonu (videobramofonu) na automatycznej sekretarce

  • możliwość przekazywania wywołań z bramofonu na aparat telefoniczny nie podłączony do centrali np. telefon komórkowy

  • niewidoczna mikrokamera wbudowana w obudowie videobramofonu umożliwia odbiór obrazu na ekranie telewizora (kilku telewizorów) lub monitorze z wejściem AV.

 

Zapraszamy na pozostałe nasze aukcje