Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Centrala telefoniczna 2LM / 2LW / 8 VoIP - 24 GWAR

17-06-2012, 4:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 775 zł     
Użytkownik CEZARtel
numer aukcji: 2352447224
Miejscowość Kobyłka k.Warszawy
Wyświetleń: 40   
Koniec: 30-05-2012 19:13:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MOJA STRONA

MOJE KOMENTARZE

MOJE AUKCJE

NAPISZ e-mail

DODAJ DO ULUBIONYCH

------------------------

KONTAKT

[zasłonięte]@cezartel.pl

tel/fax: 22[zasłonięte]762-62
kom. 0-508[zasłonięte]888

fax: 22[zasłonięte]397-41

Gadu-Gadu:[zasłonięte]74875

------------------------

UWAGA !!!

Przed licytowaniem proszę o zapoznanie się z zasadami zamieszczonymi na stronie"o mnie"!!!!!

------------------------

TRANSPORT

------------------------

Nasze konto bankowe

861[zasłonięte]200400[zasłonięte]40246[zasłonięte]199

















 

centrala telefoniczna IP PBX


  • z VoIP na pokładzie
  • wersja M bez nagrywania rozmów


  • Połączenie telefonii tradycyjnej (PSTN) i telefonii internetowej (VOIP) w jednym urządzeniu.


    Elnix IP PBX VoIP

    2 linie miejskie analogowe
    2 linie wewnętrzne analogowe
    do 8 kont VoIP
    bez nagrywania
    (zdjęcie przykładowe)


    ...od regionalnego dystrybutora...


    PROMOCJA !!!

    gwarancja najniższej ceny...


    Dane techniczne:

  • dostepne konfiguracje:


    • do 4 analogowych linii miejskich
    • z nagrywaniem rozmów (wersja MX) lub bez (wersja M)
    • do 2, 6 lub 10 analogowych linii wewnętrznych
    • do 8 portów VoIP


    w cenie centrali:

    podstawowe funkcje:

    • KARTA sieciowa 10/100Mb
    • 8 numerowa bramka SIP (VoIP) dla wersji M i Mx
    • do 16 zapowiedzi słownych w DISA
    • do 256 bloków INFOLINII
    • moduły wysyłania na porty wewnętrzne teletaksy 16khz
    • odbiorniki i nadajniki CLIP na liniach miejskich i wewnętrznych
    • moduł odwrócenie pętli na portach wewnętrznych
    • moduły wzmacniaczy na portach wewnętrznych i zewnętrznych nawet do 12dB (cyfrowe wzmacnianie sygnałów mowy)
    • pełny pakiet oprogramowania z CTI czy 'Konsola' bez ograniczenia liczby stanowisk
    • możliwość podłączenia do 8 bramofonów i radiowęzłów - jedna para przewodów <> bramofon
    • do 40 kont SMTP - Voicemaile
    • łatwa konfiguracja centrali
    • do zawieszenia na ścianie, położenia lub montażu w szafie RACK 10"
    • obsługa dysków Compact Flash nawet do 12GB do obsługi nagrywania treści rozmów telefonicznych (opcja - tylko w wersjach Mx, Sx, Mx SIP i Sx SIP)

    Istotą funkcjonowania centrali jest zastosowanie technologii internetowej do rozmów telefonicznych. Umożliwia to znaczne obniżenie kosztów rozmów, gdyż telefonia internetowa (VoIP), choćby poprzez brak rozbudowanej struktury kablowej jest technologią znacznie tańszą niż telefonia tradycyjna (PSTN).


    Funkcje łączeniowe
    - odbieranie rozmów przychodzących przez wszystkie lub wybrane aparaty
    - wybieranie tonowe na liniach wewnętrznych i zewnętrznych
    - przekazywanie rozmów na dowolny numer wewnętrzny z anonsem lub bez anonsu
    - przechwytywanie rozmów zewnętrznych z innych niż zaprogramowane na odbiór aparaty
    - rezerwa odbierania rozmów zewnętrznych
    - połączenia z grupą telefonów wewnętrznych
    - zamawianie połączenia z liniami wewnętrznymi i miejskimi
    - „redial” - automatyczne wybieranie ostatnio wybieranego numeru zewnętrznego
    - „niańka” - zdalny podsłuch pomieszczeń
    - „nie przeszkadzać” - blokada łączenia rozmów zewnętrznych dla danego numeru
    - „gorąca linia”
    - ustawienie rozmówcy zewnętrznego w oczekiwaniu na zwolnienie abonenta wewnętrznego (hold)
    - wejście do rozmowy „na trzeciego
    - numery skrócone (lokalne i globalne)
    - redyrekcja rozmów na inny numer wewnętrzny
    - redyrekcja (przekierowanie) rozmowy na numer zewnętrzny
    - melodyjka na podtrzymaniu rozmowy; możliwość modyfikacji melodyjki z plików .wav jak i MIDI
    - 4 różne tryby czasowe pracy centrali: dzień, noc, weekend, święta
    - DISA - maksymalnie 16 niezależnych zapowiedzi słownych, nagrywanych przez użytkownika, których działanie może być zależne od trybu czasowego pracy centrali
    - CLIP - przenoszenie identyfikacji numeru dzwoniącego abonenta z linii miejskich na telefony wewnętrzne oraz na CTI w komputerze
    - automatyczne rozróżnianie połączenia faxowego

    Rejestracja i taryfikacja rozmów (billing)
    - pełna rejestracja rozmów przychodzących z identyfikacją CLIP i z informacją, który abonent centrali odebrał połączenie
    - pełna rejestracja rozmów wychodzących z identyfikacją DTMF i z informacją, który abonent centrali zainicjował połączenie
    - blokada na wszystkie rozmowy zewnętrzne z wyjątkiem służb specjalnych (policja, pogotowie itp.)
    - dyskryminacja rozmów
    - rejestracja przełączania połączeń wewnętrznych
    - billing rozmów wychodzących (numer abonenta inicjującego rozmowę, pośrednik przy ewentualnym przekazaniu rozmowy, numer, jaki wybrano na "mieście", data, godzina, koszt rozmowy zgodnie z taryfami operatorów)
    - rejestracja połączeń niezrealizowanych i połączeń wewnętrznych
    - bufor rozmów o wielkości do 5.000 rozmów a w sieci do 100.000.000 połączeń
    - różnorodne i wszechstronne filtrowanie i sortowanie danych rejestratora
    - wykonywanie połączeń zewnętrznych „z miasta” na koszt centrali ELNIX IP-PBX - tzw. połączenia przejściowe
     

    FUNKCJE ZAAWANSOWANE
    - edytor dźwiękowy - możliwość przetworzenia całych połączeń lub ich fragmentów do pliku .wav w celu przesłuchania na innych programach dźwiękowych lub przesyłki przez Internet
    - automatyczny monitoring stanu linii telefonicznych – pomiar napięcia na liniach telefonicznych
    - alarm w przypadku braku (np. zerwania) dowolnej linii telefonicznej
    - nagrywanie rozmów z telefonów komórkowych prowadzonych z wykorzystaniem bramki GSM
    - selektywne nagrywanie – tylko z danych linii lub tylko o określonych godzinach – praca / dom
    - nagrywanie z radiotelefonów przy wykorzystaniu specjalnych interfejsów radiowych
    - dodatkowy, indywidualny algorytm szyfrowania nagrań
    - mirroring - funkcja dublowania nagrywanych rozmów poprzez zapis w czasie rzeczywistym na dwóch nośnikach jednocześnie
    - możliwość pracy w istniejącej sieci LAN/WAN na kilku stanowiskach komputerowych
    - zdalny odsłuch w sieci LAN/WAN niezależny od pracy rejestratora przez kilku operatorów
    - lokalna lub sieciowa archiwizacja na dowolnych nośnikach (płyty CD-ROM, dyski MO, płyty DVD, dysk HDD, streamer)
    - możliwość budowy zaawansowanych systemów rejestrujących oraz zarządzanie powstałą strukturą przy wykorzystaniu serwera administracyjnego
    - zdalne sterowanie i serwisowanie urządzenia przez sieć lub z wykorzystaniem łączy internetowych


    Nowe funkcje centrali ELNIX IP-PBX

    • DISA VoiceEmail (e-mailowa poczta głosowa) - pozwala na pozostawienie przez dzwoniącego do centrali abonenta wiadomości, a następnie wysłanie jej jako załącznika w postaci .wav do zadeklarowanej przez użytkownika centrali e-mailowej skrzynki pocztowej

    • INFOLINIA (stosowana w celu ukrycia wewnętrznej numeracji telefonów) -> graficzna prezentacja ścieżki połączeń; również z VoiceEmail

    • Konta abonenckie czyli abonenci wirtualni (do 200)

    • Wbudowana 8 - kanałowa bramka VoIP umożliwiająca realizację połączeń głosowych przez sieć komputerową jak też sieciowanie kilku central IP w "jedną centralę" z jednorodną numeracją telefonów wewnętrznych

    • Współpraca z programem Softphone czy PC-Phone zainstalowanym na dowolnym komputerze PC sieci lokalnej czy Internecie i stanowiącym dodatkowy telefon wewnętrzny centrali IP-PBX (z dowolnego telefonu centrali można zadzwonić wybierając numer wewnętrzny PC-Phona czyli na dowolny komputer PC ze słuchawkami lub telefonem z USB)
       

    DANE TECHNICZNE CENTRALI

    • spełnienie norm SIP 2.0 ( Session Initiation Protocol), RFC 3261

    • generowanie ciszy (CNG - Comfort Noise Generation)

    • detekcja mowy (VAD - Voice Activity Detection)

    • usuwanie echa zgodne z G.165/G.168 do 112ms

    • dynamiczny bufor do usuwania efektu Jitter

    • regulowany poziom głośności toru nadawczego i odbiorczego do 12dB

    • przesyłanie DTMF - in-band, out-of-band (SIP Info lub RFC 2833 RTP)

    • detekcja i generacja odwrócenia polaryzacji

    • detekcja i generacja CallerID

    • wyświetlanie CallerID (FSK)

    • Oprócz G711,GSM, G726, czy G729 jest również codec, iLBC i speex.



    Podana cena obejmuje jedynie koszt samej centrali IP PBX 
    w konfiguracji
    2 Linie Miejskie analogowe / 2 Linie Wewnętrzne analogowe
    8 kont VoIP



    Centralę wysyłamy poprzez firmę kurierską.
    Koszt przesyłki NIE jest wliczony w cenę centrali.

    Oferowane przez nas centrala jest nowa i posiada 24 miesięczną gwarancję producenta.

    Na sprzęt i usługę wystawiamy faktury VAT.

    Podana cena jest ceną BRUTTO (z VAT).

    Zapraszamy na naszą stronę "O mnie".
    oraz na inne nasze aukcje.