Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Centrala telefonicza nagrywanie rozmów call center

22-01-2012, 23:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 262 zł     
Użytkownik www_pap2t_pl
numer aukcji: 2014658283
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 41   
Koniec: 22-01-2012 09:00:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Przedmiotem aukcji jest profesjonalna centrala telefoniczna voip IP-PBX do wykonywania tanich połączeń internetowych


W skład zestawu wchodzą następujące urządzenia, które umożliwiają wykonywanie połączeń przychodzących i wychodzących z możliwością nagrywania rozmów telefonicznych przy wykorzystaniu operatorów voip np.: Haloip, Freeconet, Voipdiscount

Strona producenta centrali www.hokiwa.pl

Zestaw posiada następujące urządzenia :



Router WRP-400-G2                                                                     

Urządzenie pozwalające na dostarczenie internetu dla centrali voip oraz
na wykorzystanie do podłączenia komputerów PC za pomocą WiFi sieci
bezprzewodowej lub kabla komputerowego RJ-45. WRP-400 posiada
funkcję QoS - podział pasma dla poszczególnych usług internetowych, a
przede wszystkim dla usługi VOIP.


Panasonic KX-TG2511

Dwa telefony bezprzewodowe analogowe w pełni współpracujące z centralą IP-PBX do
połączeń internetowych.



Parametry centrali IP- PBX:

Procesor :
Pentium 4 2,8 GHz
Pamięć RAM:
1024 MB DDR
Dysk HDD :
40 GB ATA ( możliwość rozbudowy na większą pojemność )
Brak klawiatury i myszki w zestawie


Opis funkcjonalności centrali IP-PBX
 
・    nieograniczona ilości abonentów wewnętrznych centrali
・    nieograniczona ilość kont voip przez, które będą wykonywane połączenia wychodzące   np.: operatorzy Haloip, Freeconet, Voipdiscount oraz na które będą wykonywane połączenia przychodzące ( konfiguracja numerów tel. voip ), bez dodatkowych opłat
・   nagrywanie rozmów telefonicznych w formatach ( WAV, MP3 ) dla ruchu przychodzącego i wychodzącego oraz nagrywanie rozmów na żądanie po wciśnięciu odpowiedniego klawisza na telefonie lub softphone ( odsłuch rozmów tel. z dowolnego miejsca na świecie ), bez dodatkowych opłat
・    identyfikacja numeru przychodzącego ( CLIP ) – zobacz kto do Ciebie dzwoni na         wyświetlaczach telefonów oraz w bilingu przez przeglądarkę internetową
・    zarządzanie centralą przez przeglądarkę internetową np.: Firefox, Internet Explorer
・    DISA – wybierz numer wewnętrzny w czasie zapowiedzi „Witamy w firmie ABC, dział handlowy wybierz 1, dział księgowy wybierz 2 ….......
・    nieograniczona ilość zapowiedzi głosowych dla DISA
・    możliwość przekazania rozmowy przychodzącej na dowolny numer wewnętrzny centrali
・    kierowanie ruchu telefonicznego przez najtańszego operatora VOIP ( LCR ) np.: ruch lokalny i międzystrefowy to operator Voipdiscount, a połączenia do operatorów GSM przez Haloip oraz wykonywanie połączeń na numery zagraniczne przez Internetcalls
・    komunikat dla numerów zastrzeżonych ( Numer prywatny ) po wprowadzeniu numeru    dzwoniącego centrala zestawi połączenie
・    automatyczny raport pracy centrali telefonicznej dla każdego numeru wewnętrznego w formatach pdf, csv lub z przeglądarki internetowej oraz raport okresowy za zadany okres miesiąc, dzień, rok
・    możliwość podłączenia do centrali pracowników zdalnych pracujących w domu lub w innym miejscu niż siedziba firmy
・    poczta głosowa dla każdego numeru wewnętrznego centrali
・    ustawienie czasu pracy centrali, różne komunikaty np.: w godzinach 9:00-17:00 i     17:00-9:00 oraz w określonych dniach miesiąca
・    IVR – umożliwia wgrywanie różnych zapowiedzi i dokonywanie automatycznych przekierowań jeżeli nie jesteśmy dostępni w biurze tylko pod telefonem komórkowym
・    zewnętrzny backup danych centrali wykonywany codziennie o określonej godzinie
・    odbiór faksów przez centralę telefoniczną drogą poczty elektronicznej fax2mail
・    możliwość instalacji centrali telefonicznej w szafie RACK 19” cali


Zastosowanie centrali:

 Call center, biura obsługi klienta, firmy telemarketingowe, contact centers .

Możliwość zapoznania się z centralą IP-PBX w siedzibie firmy na ul.Świętokrzyskiej 20 lok.402
w godzinach 9-17 od Pon-Pt

NIE KUPUJ KOTA W WORKU PRZYJDŹ i PRZEKONAJ SIĘ DO SUPER JAKOŚCI CENTRALI VOIP IP-PBX

Okres gwarancji urządzenia to 12 miesięcy od daty zakupu.




DOSTĘPNA INFOLINIA W SPRAWIE FUNKCJONALNOŚCI CENTRALI IP-PBX POD NUMEREM 222-[zasłonięte]-000 LUB OSOBIŚCIE PRZY ULICY ŚWIĘTOKRZYSKIEJ 20 LOKAL 402 IV PIĘTRO W GODZINACH 9:00-17:00 PON-PT
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT
Centrala telefonicza nagrywanie rozmów call center