-Sprzedawany towar jest fabrycznie nowy.
-Opisana centrala występuje także w obudowie naściennej - jest trochę tańsza.
-Uwaga! Centrala bez wyposażenia! W celu dokładnej wyceny konieczny kontakt z działem handlowym!-Zajmujemy się programowaniem oraz montażem.-Wysyłamy również oprogramowane Centrale - wystarczy podłączyć!-24 miesiące gwarancji.-Wystawiamy faktury VAT.
-Realizacja zamówienia: 2-3 dni robocze
Chcesz zaoszczędzić na liniach telefonicznych i połączeniach?
Zamów do swojej centrali linię VoIP z abonamentem 1,00 zł netto!
IP PBX serwer IPM-032 dzięki jednorodnej zaawansowanej platformie IT, zapewnia tanią komunikację VoIP już od podstawowej wersji produktu. Serwer charakteryzuje się elastycznością i modułowością. Do dyspozycji jest 6 lub 8 wolnych slotów, w których można zainstalować potrzebne klientowi interfejsy: porty analogowe AB, linie miejskie POTS, ISDN BRA / E1, linie miejskie VoIP, GSM, Up₀ / IP / SIP. Całość uzupełniają aplikacje własne i zewnętrzne, tworząc system taniej i bezpiecznej telekomunikacji dla firm nastawionych na sukces. Wymaga montażu i konfiguracji przez autoryzowanego partnera Slican.
W jednostce podstawowej IP PBX serwer IPM-032.EU można zastosować:
Zalety sieciowania IP PBX IPM-032 w sieci IP:
Najnowszej generacji pakiet aplikacji Slican CTI wspiera pracę zespołową i kooperację. Stanowi zestaw intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje rozbudowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij".
Aplikacje zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera poza rozwiązaniami serii IPx Slican.
W zestaw najnowszej generacji rozwiązań Slican CTI wchodzą:
Otwarte protokoły zastosowane w serwerze IPM-032 pozwalają na integrację z programami klasy CRM, aplikacjami hotelowymi lub zewnętrznymi aplikacjami email. Połączenie telefonii z zewnętrznymi bazami danych umożliwia lepsze i pełniejsze wykorzystanie informacji związanych z obsługą klientów. Ułatwia codzienną komunikację, wspiera procesy sprzedażowe, usprawnia przepływ informacji.
IP PBX serwer IPM-032 z CRM – więcej informacji, sprawniejsza komunikacja:
IP PBX serwer IPM-032 z aplikacją hotelową – usprawnia funkcjonowanie i obsługę:
TAPI - integracja IP PBX serwer IPM-032 z MS Outlook:
IP PBX serwer IPM-032 zapewnia pełną kontrolę kosztów połączeń telefonicznych. Oferowane aplikacje dostarczają informacji post jak i online o generowanych kosztach połączeń, a rozwiązania funkcjonalne zastosowane w serwerach, mają służyć optymalizacji wydatków ponoszonych w firmie na telefonię. Klienci mają do dyspozycji funkcjonalność LCR oraz aplikację Slican BillingMAN, których zastosowanie daje wymierne korzyści i oszczędności.
LCR (Least Cost Routing) jest rozwiązaniem telekomunikacyjnym, które umożliwia kierowanie przez centralę połączeń wychodzących do danej sieci operatora, bramki VoIP lub GSM przy jednoczesnym wyborze najtańszej drogi połączenia. System LCR może również wybierać połączenia w obszarze usług jednego operatora wybierając np. spośród różnych taryf.
IP PBX serwer IPM-032 w oparciu o informacje od operatorów telekomunikacyjnych (taryfy zapisane w systemie) samodzielnie kieruje ruch na łącze, które aktualnie obsługiwane jest za najniższą stawkę. W zależności od decyzji użytkownika oraz zasobów sieci możliwe jest zdefiniowanie ruchu międzynarodowego poprzez tanią sieć VoIP, a połączeń na komórki poprzez kartę GSM zainstalowaną w serwerze Slican. Połączenia między abonentami firmowymi są wtedy realizowane zgodnie z ofertą operatora w promocyjnej cenie lub nawet nieodpłatnie.
Slican BillingMAN umożliwia rozliczanie połączeń na podstawie cenników i taryf właściwych dla każdego operatora, czy też indywidualnie zdefiniowanych przez właściciela serwera. Aplikacja doskonale radzi sobie z rozliczaniem tradycyjnych planów taryfowych, jak i taryf sekundowych oraz opłat inicjacyjnych. Jej rozszerzona wersja - BillingMAN.plus dodatkowo wykonuje statystykę ilości generowanych połączeń i wynikającą z tego analizę zajętości poszczególnych linii.
Dzięki danym zestawionym w postaci tabel oraz wykresów szybko i wygodnie prezentowane są wyniki analizy. Raporty mogą być przygotowane z uwzględnieniem parametru czasowego − na dany dzień lub za dany okres, dla wybranej grupy numerów (np. działu sprzedaży), jednego abonenta lub dla określonej kategorii połączeń – np. międzynarodowych.
Raporty mogą być też tworzone dla ruchu przychodzącego. Informacje uzyskane za pomocą modułu analizy mogą dać odpowiedź na pytanie, czy ruch telefoniczny w firmie jest prawidłowo zorganizowany i jakie należy poczynić kroki, aby go usprawnić. Informacje te mogą być cenną wskazówką przy organizacji działów typu Call Center, serwisów i innych służb, które muszą być zawsze dostępne dla kontrahentów.