Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Centrala Slican IPM-032.EU, Nowa, Dostawa Gratis !

08-09-2014, 18:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 310 zł     
Użytkownik Marlboro8
numer aukcji: 4547538870
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 6   
Koniec: 08-09-2014 18:15:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 10.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

-Sprzedawany towar jest fabrycznie nowy.

-Opisana centrala występuje także w obudowie naściennej - jest trochę tańsza.

-Uwaga! Centrala bez wyposażenia! W celu dokładnej wyceny konieczny kontakt z działem handlowym!
-Zajmujemy się programowaniem oraz montażem.
-Wysyłamy również oprogramowane Centrale - wystarczy podłączyć!
-24 miesiące gwarancji.
-Wystawiamy faktury VAT.

-Realizacja zamówienia: 2-3 dni robocze

Chcesz zaoszczędzić na liniach telefonicznych i połączeniach?

Zamów do swojej centrali linię VoIP z abonamentem 1,00 zł netto!

Opis ogólny


IP PBX serwer IPM-032 dzięki jednorodnej zaawansowanej platformie IT, zapewnia tanią komunikację VoIP już od podstawowej wersji produktu. Serwer charakteryzuje się elastycznością i modułowością. Do dyspozycji jest 6 lub 8 wolnych slotów, w których można zainstalować potrzebne klientowi interfejsy: porty analogowe AB, linie miejskie POTS, ISDN BRA / E1, linie miejskie VoIP, GSM, Up₀ / IP / SIP. Całość uzupełniają aplikacje własne i zewnętrzne, tworząc system taniej i bezpiecznej telekomunikacji dla firm nastawionych na sukces.
Wymaga montażu i konfiguracji przez autoryzowanego partnera Slican.

  • współpraca z telefonami systemowymi Slican Upo, IP i SIP
  • współpraca z pakietem Slican CTI: PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI – aplikacje do pracy stacjonarnej i mobilnej
  • otwarte protokoły (HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIP)
  • telefonia internetowa VoIP
  • zaawansowane zarządzanie i kontrola kosztów
  • zintegrowany GSM
  • sieciowanie po LAN / WAN
  • zintegrowane nagrywanie rozmów
  • sterowanie urządzeniami zewnętrznymi
  • zasilanie rezerwowe (opcja)
  • obudowa naścienna i RACK

W jednostce podstawowej IP PBX serwer IPM-032.EU można zastosować:

  • do 16 analogowych linii miejskich
  • do 16 łączy ISDN BRA (2B+D) – miejskie
  • do 2 łączy ISDN PRA (30B+D)
  • do 32 analogowych portów wewnętrznych
  • do 124 cyfrowych portów systemowych (w tym IP)
  • do 1000 abonentów SIP (VoIP)
  • do 100 translacji SIP (VoIP)
  • do 16 portów GSM

Zalety sieciowania IP PBX IPM-032 w sieci IP:

  • tworzenie sieci do 15 serwerów / do 3999 abonentów
  • logowanie do 100 operatorów VoIP
  • możliwość wykorzystania do 64 kanałów VoIP
  • sieciowanie również z serwerami innych producentów (protokół SIP 2.0)
  • sieciowanie tandemów - tworzenie sieci konwergentnej
  • wykorzystanie funkcji serwera - Mobile Phone, CallBack, przenoszenie wywołań, przekazywanie połączeń, identyfikacja numerów CLIP itp.
  • korzystanie z otwartych protokół CTIP (współpraca z WebCTI / PhoneCTI)
  • korzystanie z otwartych protokół HOTELP (współpraca z aplikacjami hotelowymi)
  • współpraca z aparatami systemu IP DECT
  • zintegrowany interfejs Ethernet (LAN / WAN) umożliwiający zarządzanie lokalne i zdalne
  • zdalny dostęp przez ISDN/ zdalne zarządzanie i serwisowanie
  • niezależnie od ilości zlinkowanych serwerów Slican, mogą one być zarządzane centralnie, przez jednego administratora z jednego stanowiska
  • transmisja głosu przez sieci IP
  • redukcja kosztów telekomunikacyjnych dzięki integracji abonentów z różnych lokalizacji w jedną sieć

Integracja

IP PBX serwer IPM-032 jako element systemu teleinformatycznego:

Najnowszej generacji pakiet aplikacji Slican CTI wspiera pracę zespołową i kooperację. Stanowi zestaw intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje rozbudowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij".

Aplikacje zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera poza rozwiązaniami serii IPx Slican.

W zestaw najnowszej generacji rozwiązań Slican CTI wchodzą:

  • Slican PhoneCTI – rozbudowany komunikator, integrujący komunikację głosową z czatem, sms i rozwiązania WWW. Kolorowe ikony informują na bieżąco o dostępności naszego rozmówcy (dostępny, zajęty, poza biurem itp.) i pozwalają wybrać najlepszą formę komunikacji. PhoneCTI udostępnia klientowi książkę telefoniczną firmową i prywatną. Można je modyfikować w zależności od potrzeb. Z poziomu aplikacji dostępne są telekonferencje, przekierowania i powiadomienia. Z PhoneCTI można odsłuchać nagrania prowadzonych rozmów. Integruje wszystkie kontakty, pozwalając na sprawną i szybką komunikację.
  • Slican WebCTI – przyjazna aplikacja dostępna przez WWW, dzięki której można zdefiniować różnorodne zachowania telefonu – blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI informuje klienta o stanie konta – kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala identycznie jak Slican PhoneCTI śledzić historie wszystkich kontaktów. Czaty, sms, rozmowy telefoniczne zorganizowane w czytelną historię, grupowane wg klientów, dat itp. mogą stanowić dodatkowy element systemu CRM w firmie.
  • Slican MobileCTI – mobilna wersja aplikacji Slican WebCTI – czyli wsparcie i zarządzanie swoim "telefonem" z telefonu komórkowego.

Otwarte protokoły zastosowane w serwerze IPM-032 pozwalają na integrację z programami klasy CRM, aplikacjami hotelowymi lub zewnętrznymi aplikacjami email. Połączenie telefonii z zewnętrznymi bazami danych umożliwia lepsze i pełniejsze wykorzystanie informacji związanych z obsługą klientów. Ułatwia codzienną komunikację, wspiera procesy sprzedażowe, usprawnia przepływ informacji.

IP PBX serwer IPM-032 z CRM – więcej informacji, sprawniejsza komunikacja:

  • połączenia telefoniczne z poziomu danych kontaktowych w kartotece aplikacji CRM - kliknięcie w numer telefonu na ekranie
  • możliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmy
  • billingi rozmów telefonicznych - kontrola kosztów, możliwość przypisania ich do projektu, kosztów obsług klienta lub innych właściwych dla danej firmy
  • możliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich pod kartoteki kontrahentów CRM
  • przypisanie notatek tekstowych lub nagrań z centrali telefonicznej do kartoteki klienta

IP PBX serwer IPM-032 z aplikacją hotelową – usprawnia funkcjonowanie i obsługę:

  • obsługa zamków elektronicznych, domofonów, bram parkingowych realizowana przez recepcję lub inne służby hotelowe za pomocą telefonu
  • obsługa statusu pokoi: posprzątany, awaria itp. (room-status)
  • obsługa barków w pokojach: barek full, do uzupełnienia itp.
  • nasłuch i nagrywanie – monitoring audio wybranych pomieszczeń
  • nagrywanie - stała lub czasowa rejestracja rozmów i danych o połączeniach do i z recepcji
  • interkom - system nagłaśniający i przywoławczy – wezwania, komunikaty recepcji

TAPI - integracja IP PBX serwer IPM-032 z MS Outlook:

  • kontakty zgromadzone w bazie MS OutlookŸ są wykorzystywane bezpośrednio z konta poczty - wystarczy kliknąć okienko „Zatelefonuj”
  • do współpracy i integracji z komputerem nie są potrzebne inne aplikacje
  • każde połączenie przychodzące powoduje wyświetlenie „wizytówki” kontaktu na ekranie komputera - dostęp do notatek, maili itp. jest natychmiastowy
  • dzwoniąc do firm / osób z bazy kontaktów MS OutlookŸ można korzystać z innych możliwości aplikacji MicrosoftŸ - zapisu rozmowy telefonicznej, połączeń do grupy kontaktów itp.

Kontrola kosztów

IP PBX serwer IPM-032 zapewnia pełną kontrolę kosztów połączeń telefonicznych. Oferowane aplikacje dostarczają informacji post jak i online o generowanych kosztach połączeń, a rozwiązania funkcjonalne zastosowane w serwerach, mają służyć optymalizacji wydatków ponoszonych w firmie na telefonię. Klienci mają do dyspozycji funkcjonalność LCR oraz aplikację Slican BillingMAN, których zastosowanie daje wymierne korzyści i oszczędności.

LCR (Least Cost Routing) jest rozwiązaniem telekomunikacyjnym, które umożliwia kierowanie przez centralę połączeń wychodzących do danej sieci operatora, bramki VoIP lub GSM przy jednoczesnym wyborze najtańszej drogi połączenia. System LCR może również wybierać połączenia w obszarze usług jednego operatora wybierając np. spośród różnych taryf.

IP PBX serwer IPM-032 w oparciu o informacje od operatorów telekomunikacyjnych (taryfy zapisane w systemie) samodzielnie kieruje ruch na łącze, które aktualnie obsługiwane jest za najniższą stawkę. W zależności od decyzji użytkownika oraz zasobów sieci możliwe jest zdefiniowanie ruchu międzynarodowego poprzez tanią sieć VoIP, a połączeń na komórki poprzez kartę GSM zainstalowaną w serwerze Slican. Połączenia między abonentami firmowymi są wtedy realizowane zgodnie z ofertą operatora w promocyjnej cenie lub nawet nieodpłatnie.

Slican BillingMAN umożliwia rozliczanie połączeń na podstawie cenników i taryf właściwych dla każdego operatora, czy też indywidualnie zdefiniowanych przez właściciela serwera. Aplikacja doskonale radzi sobie z rozliczaniem tradycyjnych planów taryfowych, jak i taryf sekundowych oraz opłat inicjacyjnych. Jej rozszerzona wersja - BillingMAN.plus dodatkowo wykonuje statystykę ilości generowanych połączeń i wynikającą z tego analizę zajętości poszczególnych linii.

Dzięki danym zestawionym w postaci tabel oraz wykresów szybko i wygodnie prezentowane są wyniki analizy. Raporty mogą być przygotowane z uwzględnieniem parametru czasowego − na dany dzień lub za dany okres, dla wybranej grupy numerów (np. działu sprzedaży), jednego abonenta lub dla określonej kategorii połączeń – np. międzynarodowych.

Raporty mogą być też tworzone dla ruchu przychodzącego. Informacje uzyskane za pomocą modułu analizy mogą dać odpowiedź na pytanie, czy ruch telefoniczny w firmie jest prawidłowo zorganizowany i jakie należy poczynić kroki, aby go usprawnić. Informacje te mogą być cenną wskazówką przy organizacji działów typu Call Center, serwisów i innych służb, które muszą być zawsze dostępne dla kontrahentów.