CENTRALA TELEFONICZNA SLICAN CCT-1668.S/IP
Przedmiotem aukcji jest centrala Slican CCT-1668.S w wersji podstawowej (8 portów wewnętrznych analogowych), max. pojemność centrali to 32 porty. Można rozbudować ją o dodatkowe linie:
• Wewnętrzne: -porty do telefonów analogowych -porty do telefonów systemowych z serii Slican CTS - systemy IP
• Miejskie: -porty ISDN (PRI,PRA) -porty POST (analogowe ) -porty GSM -linie VoIP
• Kanały nagrywania rozmów
Ilość oraz rodzaj w/w wyposażeń jest dobierany do indywidualnych wymagań klienta. W celu ustalenia odpowiedniej konfiguracji prosimy o kontakt pod numer 12 [zasłonięte] 20.
Nasz firma zajmuje się programowaniem, instalacją, modernizacją central telefonicznych oraz sieci strukturalnych. Jako autoryzowany partner firmy Slican zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na najwyższym poziomie. Serwisanci naszej firmy odbywają systematyczne szkolenia producenta central.
Serwery telekomunikacyjne CCT-1668:
to grupa wielofunkcyjnych urządzeń, adresowanych do biur i firm, oczekujących zaawansowanych technologicznie rozwiązań telekomunikacyjnych. Elastyczna konstrukcja, system licencjonowania, zintegrowany VoIP i pozostałe technologie telekomunikacyjne tworzą nowoczesne systemy, które znacząco przyczyniają się do obniżenia kosztów łączności. Serwery CCT-1668 dedykowane są wszystkim odbiorcom, którzy korzystają z najnowszej technologii IP i z zaawansowanych usług dostępnych w rozwiązaniach IP PBX. Serwery CCT-1668 to produkty elastyczne i atrakcyjne dla wszystkich oczekujących najwyższej jakości, bez ponoszenia wysokich kosztów zakupu zarówno w momencie instalacji i późniejszej rozbudowy. Serwery CCT-1668 są również wyposażone w wielokanałowy system nagrywania rozmów.
Zaawansowane rozwiązania użytkowe:
• Nowość! Slican MobilePhone – pozwala stworzyć firmowe, mobilne systemy łączności • Nowość! Slican Callback – usługa oddzwaniania na koszt numeru wewnętrznego centrali • Nowość! Rozwiązania do zdalnego sterowania automatyką w „inteligentnym budynku” poprzez telefon GSM lub stacjonarny • powiadamianie sms o zdarzeniach w serwerze • profesjonalne konferencje (manager konferencji, pokój konferencyjny) • PATHFINDER – automatyczne wyszukiwanie ścieżki zrealizowanego połączenia • INVENIO – funkcjonalność IVR (Interactive Voice Response) – interaktywne głosowe kierowanie połączeń przychodzących oraz ich identyfikacja na podstawie CLIP lub ID dzięki współpracy z serwerami baz danych MySQL • ICD – Intelligent Call Distribution – kierowanie ruchem przychodzącym • LCR – Least Cost Routing – automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia • Embedded Recording – wielokanałowy system nagrywania rozmów • linkowanie systemowe / linkowanie z centralami innych producentów (QSIG, SIP, IAX, SSL) • prezentacja numeru dzwoniącego z linii miejskich ISDN, analogowych, GSM i VoIP na wyświetlaczach telefonów analogowych, telefonów systemowych i w programie TelefonCTI • prywatna i firmowa książka telefoniczna oraz spis numerów wewnętrznych • systemowe zapowiedzi słowne ułatwiające korzystanie z usług • protokoły współpracy z aplikacjami, takimi jak: programy hotelowe (HOTELP), CRM (TAPI i XML) • poczta głosowa
Innowacyjne rozwiązania sprzętowe:
• wbudowane bramy IP – możliwość stworzenia sieci firmowej oraz transmisji głosu przez VoIP • wbudowane bramy GSM – elastyczna konfiguracja drogi połączeniowej • monitorowanie statusu centrali dostępne z firmowej sieci LAN i zdalnie – przez Internet oraz modem (opcja) • możliwość podłączenia urządzenia audio (Paging, nasłuch, MoH) • powiadamianie sms o stanie serwera
Gwarancja na urządzenie 24 miesiące.
Masz problem z montażem? masz pytania ? zadzwoń - pomożemy przez telefon !!!
MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY W SIEDZIBIE FIRMY ; od pon. do pt. w godz. 8.00 - 16.00 Sprzedawca : UNITEL Sp. z o.o.
ul. Vetulaniego 5, 31-226 Kraków (rok założenia 1992) Kontakt: mailto:[zasłonięte]@uit.pl Telefon/fax : 12 [zasłonięte] 20
• Konto bankowe: 81 8[zasłonięte]804 00 0050 [zasłonięte] 0[zasłonięte]5003401
|