|
CENTRALA TELEFONICZNA SLICAN CCT-1668.L/IP
Przedmiotem aukcji jest centrala Slican CCT-1668.L w wersji podstawowej (16 portów wewnętrznych analogowych), max. pojemność centrali to 88 portów.
Można rozbudować ją o dodatkowe linie:
• Wewnętrzne:
-porty do telefonów analogowych
-porty do telefonów systemowych z serii Slican CTS
- systemy IP
• Miejskie:
-porty ISDN (PRI,PRA)
-porty POST (analogowe )
-porty GSM
-linie VoIP
• Kanały nagrywania rozmów
Ilość oraz rodzaj w/w wyposażeń jest dobierany do indywidualnych wymagań klienta. W celu ustalenia odpowiedniej konfiguracji prosimy o kontakt pod numer 12 [zasłonięte] 20.
Nasz firma zajmuje się programowaniem, instalacją, modernizacją central telefonicznych oraz sieci strukturalnych. Jako autoryzowany partner firmy Slican zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na najwyższym poziomie. Serwisanci naszej firmy odbywają systematyczne szkolenia producenta central.
Serwery telekomunikacyjne CCT-1668:
to grupa wielofunkcyjnych urządzeń, adresowanych do biur i firm, oczekujących zaawansowanych technologicznie rozwiązań telekomunikacyjnych. Elastyczna konstrukcja, system licencjonowania, zintegrowany VoIP i pozostałe technologie telekomunikacyjne
tworzą nowoczesne systemy, które znacząco przyczyniają się do obniżenia kosztów łączności. Serwery CCT-1668 dedykowane są wszystkim odbiorcom, którzy korzystają z najnowszej technologii IP i z zaawansowanych usług dostępnych w rozwiązaniach IP PBX. Serwery CCT-1668 to produkty elastyczne i atrakcyjne dla wszystkich oczekujących najwyższej jakości, bez ponoszenia wysokich kosztów zakupu zarówno w momencie instalacji i późniejszej rozbudowy. Serwery CCT-1668 są również wyposażone w wielokanałowy system nagrywania rozmów.
Zaawansowane rozwiązania użytkowe:
• Nowość! Slican MobilePhone – pozwala stworzyć firmowe, mobilne systemy łączności
• Nowość! Slican Callback – usługa oddzwaniania na koszt numeru wewnętrznego centrali
• Nowość! Rozwiązania do zdalnego sterowania automatyką w „inteligentnym budynku” poprzez telefon GSM lub stacjonarny
• powiadamianie sms o zdarzeniach w serwerze
• profesjonalne konferencje (manager konferencji, pokój konferencyjny)
• PATHFINDER – automatyczne wyszukiwanie ścieżki zrealizowanego połączenia
• INVENIO – funkcjonalność IVR (Interactive Voice Response) – interaktywne głosowe kierowanie połączeń przychodzących oraz ich identyfikacja na podstawie CLIP lub ID dzięki współpracy z serwerami baz danych MySQL
• ICD – Intelligent Call Distribution – kierowanie ruchem przychodzącym
• LCR – Least Cost Routing – automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia
• Embedded Recording – wielokanałowy system nagrywania rozmów
• linkowanie systemowe / linkowanie z centralami innych producentów (QSIG, SIP, IAX, SSL)
• prezentacja numeru dzwoniącego z linii miejskich ISDN, analogowych, GSM i VoIP na
wyświetlaczach telefonów analogowych, telefonów systemowych i w programie TelefonCTI
• prywatna i firmowa książka telefoniczna oraz spis numerów wewnętrznych
• systemowe zapowiedzi słowne ułatwiające korzystanie z usług
• protokoły współpracy z aplikacjami, takimi jak: programy hotelowe (HOTELP), CRM (TAPI i XML)
• poczta głosowa
Innowacyjne rozwiązania sprzętowe:
• wbudowane bramy IP – możliwość stworzenia sieci firmowej oraz transmisji głosu przez VoIP
• wbudowane bramy GSM – elastyczna konfiguracja drogi połączeniowej
• monitorowanie statusu centrali dostępne z firmowej sieci LAN i zdalnie – przez Internet oraz
modem (opcja)
• możliwość podłączenia urządzenia audio (Paging, nasłuch, MoH)
• powiadamianie sms o stanie serwera
Gwarancja na urządzenie 24 miesiące.
Masz problem z montażem? masz pytania ? zadzwoń - pomożemy przez telefon !!!
MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY W SIEDZIBIE FIRMY ;
od pon. do pt. w godz. 8.00 - 16.00
Sprzedawca : UNITEL Sp. z o.o.
ul. Vetulaniego 5, 31-226 Kraków
(rok założenia 1992)
Kontakt: mailto:[zasłonięte]@uit.pl
Telefon/fax : 12 [zasłonięte] 20
• Konto bankowe: 81 8804 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0005000 [zasłonięte] 023401
|