Centrala CCT-1668.L (0x16 VoIP)
Serwer telekomunikacyjny, przeznaczonych dla małych i średnich firm. Współpracuje zarówno z cyfrową siecią ISDN (BRA) jak również ze standardowymi analogowymi liniami miejskimi. Wbudowany system nagrywania rozmów Embedded Recording pozwala nagrywać do 12 rozmów jednocześnie. Karty VoIP (kodeki G.711, G.729, GSM) otwierają nowe możliwości jakie niesie ze sobą dostęp do rozwiązań sieciowych m.in. budowę rozległej i taniej sieci wewnętrznej. Karty GSM wbudowane bezpośrednio w centrali podnoszą jakość połączeń do sieci telefonii komórkowej, pozwalają ponadto na wysyłanie informacji SMS o pracy centrali. Szczególny nacisk położono na mechanizm umożliwiający redukcję kosztów połączeń, zaś modułowa budowa centrali pozwala na realizację bardzo różnych, elastycznych konfiguracji.
Charakterystyka centrali:
- Pojemność do 88 abonentów TDM i 68 IP ( w tym 18 systemowych IP)
- Współpraca ze stykami S0 ISDN-BRA (2B+D), S2M ISDN-PRA (30B+D) i liniami POTS
- Wewnętrzne porty analogowe, cyfrowe systemowe i cyfrowe S0 ISDN-BRA (2B+D)
- Zintegrowany system nagrywania rozmów Embedded Recording (funkcja EbdREC) z max. 12 licencjonowanych kanałów nagrywania rozmów w pamięci CompactFlash (zalecane typy pamięci CF). Do obsługi wymaga programu RecordMAN. Pracuje z firmware v. 3.05 lub wyższa.
- Zintegrowane karty VoIP (kodeki G.711, GSM) (opcja)
- Zintegrowane karty GSM (1 lub 2 SIM karty) (opcja)
- Zintegrowana karta LAN (opcja)
- Prezentacja numeru - CLIP na wewnętrznych liniach cyfrowych i analogowych (FSK) - Obsługa prezentacji numeru CLIP zewnętrznych portach cyfrowych i analogowych (FSK)
- Praca w systemie impulsowym i tonowym
- Modem zdalnego zarządzania centralą w standardzie
- Billing rozmów wychodzących (numer abonenta inicjującego rozmowę, ewentualny pośrednik, gdy rozmowa była przekazana, numer jaki wybrano na "mieście", data, godzina, koszt rozmowy, zgodnie z taryfami operatorów)
- Pełna rejestracja rozmów przychodzących (w tym również nieodebranych i złośliwych) wraz z informacją, który abonent centrali odebrał połączenie - Bufor rozmów o wielkości do 30 000 zdarzeń
- Automatyczny ruch przychodzący w konfiguracjach MSN i DDI umożliwiający bezpośrednie połączenie z określonym numerem wewnętrznym
- INVENIO - wielopoziomowe interaktywne kierowanie połączeń przychodzących - funkcjonalność IVR (interactive voice response)
- PATHFINDER - funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prezentacji
- Funkcja LCR (Least Cost Routing) - wybór najtańszej drogi połączeniowej
- System DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
- Dostępne 99 niezależnych zapowiedzi słownych, nagrywanych przez użytkownika, których działanie może być zależne od trybu pracy centrali (np. Dzień/Noc/Weekend/Święto itp.)
- Abonenci wirtualni (konta)
- Współpraca z cyfrowymi telefonami systemowymi z rodziny SLICAN CTS-202
- Współpraca z bramofonami SLICAN
- Współpraca z systemami DECT
- Współpraca z oprogramowaniem CTI (Computer Telephony Integration)
- Obudowa wisząca
- Zasilanie ~230 V; 50 Hz
- System zasilania awaryjnego
- Wymiary (szer./wys./gł.) 412 mm /488 mm/120 mm
Oferta obejmuje wersje podstawową.
Istnieje możliwość rozszerzenia konfiguracji.
Kontakt:
Email: sklep@tarkin.pl
Telefon stacjonarny: 071 [zasłonięte] 53
Telefon komórkowy: 669[zasłonięte]606
Adres do odbiorów osobistych:
Biuro Tarkin.pl
ul. Hugo Kołłątaja 24 IIp pok 19
Czas realizacji zamówienia:
3-7 dni roboczych