Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CENTRALA.PANASONIC KX-TES824 KX-TES824PD VAT

18-01-2014, 16:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 695 zł     
Użytkownik witeri
numer aukcji: 3854747382
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 24   
Koniec: 18-01-2014 00:45:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST NOWA

CENTRALA TELEFONICZNA PANASONIC

KX-TES824 PD

GWARANCJA OGÓLNOPOLSKA

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT

Opis: Podstawowa pojemność: 3 analogowe linie miejskie i 8 hybrydowych portów wewnętrznych



Idealny produkt dla małych firm lub domowych biur, wymagających elastycznego systemu o dużym poziomie zaawansowania.
Podstawowa pojemność: 3 analogowe linie miejskie i 8 hybrydowych portów wewnętrznych.

Maksymalna pojemność8 linii miejskich (LM) / 24 linie wewnętrzne (16: hybrydowych 8: pojedynczych analogowych)

Posiadamy karty rozszerzeń do tej centrali w bardzo atrakcyjnych cenach!!!


Użyteczne i efektywne funkcje:
- Obsługa wiadomości głosowych
- 3 poziomy automatycznego operatora
- Identyfikacja abonenta dzwoniącego
- Obsługa wiadomości SMS
- 3 poziomy automatycznego operatora
Dzięki usłudze 3-poziomowego automatycznego operatora (AA) abonent wywołujący może zostać automatycznie skierowany do żądanego rozmówcy, naciskając jednocyfrowy numer podany przez 3-poziomowy system zapowiedzi głosowych (OGM) DISA bez potrzeby łączenia się z operatorem. Nagrywanie komunikatu zapowiedzi tylko przez telefon systemowy.
- Identyfikacja abonenta dzwoniącego dla linii wewnętrznych (potrzebna dodatkowa karta dla LM)
Centrala obsługuje funkcję identyfikacji abonenta dzwoniącego, która pozwala użytkownikowi na odczytywanie danych abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach analogowych telefonów jednoliniowych (ATJ) i analogowych telefonów systemowych (ATS). Gdy numer telefonu abonenta dzwoniącego odpowiada jednemu z numerów systemowego szybkiego wybierania, na wyświetlaczu pojawi się nazwa przyporządkowana temu numerowi podczas programowania systemowego szybkiego wybierania. Systemowe telefony z wyświetlaczami są w stanie odtworzyć dane identyfikacyjne z 20 ostatnich połączeń (rejestr połączeń). Centrala oferuje rejestr 300 ostatnich połączeń. Odpowiadanie na zapamiętane połączenia jest łatwe i wygodne.
- Obsługa wiadomości SMS
- Wiadomości głosowe
(potrzebna dodatkowa karta poczty głosowej)
Skrzynkę pocztową można dostosować do własnych potrzeb, nagrywając zapowiedzi, które są odtwarzane, jeśli nie można osobiście odebrać połączenia. Dzwoniący mogą pozostawić wiadomości bezpośrednio w prywatnej skrzynce, umożliwiając przekazywanie osobistych informacji bez polegania na ręcznych notatkach. Centra obsługi i grupy robocze mogą wykorzystywać obszar ogólnodostępny do zapamiętywania wiadomości od abonentów dzwoniących, które mogą być później odtwarzane przez operatora (menadżera).

.

Efektywna obsługa połączeń:
- Równomierna obsługa połączeń z zapowiedzią (UCD)
- Przekierowanie połączeń (gdy zajęte/bez odpowiedzi/na linię miejską/"idź za mną")
- Tryb dzienny/nocny/przerwa
- Połączenia alarmowe
- Konferencje 5-stronne
- Monitorowanie pomieszczeń
- Grupy numerów wewnętrznych
- Wybór rodzaju dzwonka
- Wiadomość oczekująca

Ekonomiczne zarządzanie kosztami:
- Rejestr połączeń SMDR
- Kod rozliczeniowy (opcjonalny/wymuszony)
- Elektroniczna blokada stacji
- Ograniczenie czasu połączenia
- Restrykcje połączeń