PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST NOWA
GWARANCJA OGÓLNOPOLSKA
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT
Przy zakupie centrali z opcjonalnym telefonem systemowym Panasonic KX-T7730 ( w cenie 280,00 zł brutto) - wysyłka gratis!!!
Opis: Podstawowa pojemność: 3 analogowe linie miejskie i 8 hybrydowych portów wewnętrznych Idealny produkt dla małych firm lub domowych biur, wymagających elastycznego systemu o dużym poziomie zaawansowania. Podstawowa pojemność: 3 analogowe linie miejskie i 8 hybrydowych portów wewnętrznych.
Maksymalna pojemność8 linii miejskich (LM) / 24 linie wewnętrzne (16: hybrydowych 8: pojedynczych analogowych) Użyteczne i efektywne funkcje: - Obsługa wiadomości głosowych - 3 poziomy automatycznego operatora - Identyfikacja abonenta dzwoniącego - Obsługa wiadomości SMS - 3 poziomy automatycznego operatora Dzięki usłudze 3-poziomowego automatycznego operatora (AA) abonent wywołujący może zostać automatycznie skierowany do żądanego rozmówcy, naciskając jednocyfrowy numer podany przez 3-poziomowy system zapowiedzi głosowych (OGM) DISA bez potrzeby łączenia się z operatorem. Nagrywanie komunikatu zapowiedzi tylko przez telefon systemowy. - Identyfikacja abonenta dzwoniącego dla linii wewnętrznych (potrzebna dodatkowa karta dla LM) Centrala obsługuje funkcję identyfikacji abonenta dzwoniącego, która pozwala użytkownikowi na odczytywanie danych abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach analogowych telefonów jednoliniowych (ATJ) i analogowych telefonów systemowych (ATS). Gdy numer telefonu abonenta dzwoniącego odpowiada jednemu z numerów systemowego szybkiego wybierania, na wyświetlaczu pojawi się nazwa przyporządkowana temu numerowi podczas programowania systemowego szybkiego wybierania. Systemowe telefony z wyświetlaczami są w stanie odtworzyć dane identyfikacyjne z 20 ostatnich połączeń (rejestr połączeń). Centrala oferuje rejestr 300 ostatnich połączeń. Odpowiadanie na zapamiętane połączenia jest łatwe i wygodne. - Obsługa wiadomości SMS - Wiadomości głosowe (potrzebna dodatkowa karta poczty głosowej) Skrzynkę pocztową można dostosować do własnych potrzeb, nagrywając zapowiedzi, które są odtwarzane, jeśli nie można osobiście odebrać połączenia. Dzwoniący mogą pozostawić wiadomości bezpośrednio w prywatnej skrzynce, umożliwiając przekazywanie osobistych informacji bez polegania na ręcznych notatkach. Centra obsługi i grupy robocze mogą wykorzystywać obszar ogólnodostępny do zapamiętywania wiadomości od abonentów dzwoniących, które mogą być później odtwarzane przez operatora (menadżera).
.
Efektywna obsługa połączeń: - Równomierna obsługa połączeń z zapowiedzią (UCD) - Przekierowanie połączeń (gdy zajęte/bez odpowiedzi/na linię miejską/"idź za mną") - Tryb dzienny/nocny/przerwa - Połączenia alarmowe - Konferencje 5-stronne - Monitorowanie pomieszczeń - Grupy numerów wewnętrznych - Wybór rodzaju dzwonka - Wiadomość oczekująca
Ekonomiczne zarządzanie kosztami: - Rejestr połączeń SMDR - Kod rozliczeniowy (opcjonalny/wymuszony) - Elektroniczna blokada stacji - Ograniczenie czasu połączenia - Restrykcje połączeń